SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

SPEŁNIAJĄCY WYMAGANIA MIĘDZYNARODOWEJ NORMY

ISO 9001:2000 w URZĘDZIE GMINY RADZANÓW

 

POLITYKA   JAKOŚCI

 

         Nadrzędnym elementem zarządzania Urzędem Gminy w Radzanowie jest polityka jakości oparta na utworzeniu i utrzymaniu przyjaznego klimatu oraz dobrych warunków realizacji zbiorowych potrzeb wszystkich mieszkańców zgodnie z obowiązującym prawem, a także podniesienie gospodarczej

i społecznej rangi gminy Radzanów.

Zadania te są realizowane głównie przez wdrożenie, utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzanie Jakością spełniającego wymagania międzynarodowej normy ISO 9001:2000. Sprawne funkcjonowanie Systemu Zarządzania Jakością zapewnia zatrudnianie wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników, którzy w sposób ciągły podnoszą swoje umiejętności oraz wyposażenie w odpowiedni sprzęt, co tym samym zagwarantuje profesjonalną obsługę klienta.

Główne kierunki działania w celu realizacji polityki jakości to:

-          Zapewnienie rzetelnej, terminowej i zgodnej z obowiązującym prawem obsługi klienta,

-          Doskonalenie świadczonych usług poprzez poznanie i wykorzystanie wiedzy o potrzebach klientów,

-          Przestrzeganie zasad ustanowionego Systemu Zarządzania Jakością na każdym stanowisku pracy,

-          Podnoszenie kwalifikacji i kompetencji pracowników,

-          Kształtowanie świadomości pracowników w zakresie istoty jakości oraz odpowiedzialności za jakość świadczonych usług.

Poprzez ciągłe doskonalenie systemu, stawianie sobie i realizacje coraz bardziej ambitnych zadań jesteśmy w stanie oferować usługi spełniające wymagania naszych klientów.

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Leśnowolska Magdalena
  • Data udostępnienia w BIP: 2005-07-12 08:26:13
  • Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-10 11:27:55
  • Liczba odsłon: 3749
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1423945]

przewiń do góry