Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Radzanów
na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada
2008 roku o pracownikach samorządowych, ogłasza nabór na wolne stanowisko
urzędnicze.
I. Nazwa
i adres jednostek:
Urząd
Gminy w Radzanowie, Radzanów 92A, 26-807 Radzanów;
II. Określenie
stanowiska
Stanowisko:
Referent ds. działalności gospodarczej, transportu i ochrony zabytków
III. Do
naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. posiada obywatelstwo polskie ;
2. posiada pełną zdolność do czynności
prawnych;
3. korzysta z pełni praw publicznych;
4. posiada nieposzlakowaną opinię;
5. nie jest skazana prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
6. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na
stanowisku urzędniczym;
7. wykształcenie co najmniej średnie
preferowane kierunki z zakresu administracji,
8. doświadczenie zawodowe.
IV. Wymagania dodatkowe związane ze
stanowiskiem urzędniczym.
1. znajomość przepisów prawnych regulujących
ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w szczególności:
-
ustawa o samorządzie gminnym,
-
ustawa o pracownikach samorządowych,
-
ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawa
o dostępie do informacji publicznej;
-
ustawa kodeks postepowania administracyjnego;
2. znajomość przepisów prawa z materii
objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w szczególności znajomość
przepisów prawa związanych z organizacją transportu, rejestracją działalności
gospodarczej, działalności regulowanej, ustawy prawo zamówień publicznych,
ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o opłacie
skarbowej, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie zabytkach i opiece nad
zabytkami.
3. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów
akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych
4. znajomość obsługi komputera oraz programów
biurowych;
5. umiejętność prawidłowego redagowania pism
urzędowych;
6. umiejętność odnajdywania informacji
pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;
7. komunikatywność;
8. umiejętność przekazywania informacji w
sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
9. umiejętność planowania i organizacji
pracy;
10. postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w
sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność;
11. posiadanie cech osobowościowych: rzetelność,
dokładność i odpowiedzialność.
V. Zakres
zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem:
1. Prowadzenie ewidencji dróg i obiektów
mostowych;
2. Prowadzenie spraw i przygotowywanie
dokumentacji związanej z organizacją ruchu na drogach gminnych;
3. Zamawianie tablic z nazwami ulic, placów,
znaków z numerami porządkowymi nieruchomości;
4. Nadzór nad oznaczaniem nieruchomości
numerami porządkowymi;
5. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem
zezwoleń na przewóz osób w krajowym transporcie drogowym;
6. Prowadzenie spraw związanych z organizacją
transportu na terenie gminy;
7. Sprawowanie nadzoru nad grobami i
cmentarzami wojennymi;
8. Prowadzenie spraw związanych z ochroną
zabytków w tym rejestr zabytków;
9. Ewidencjonowanie działalności gospodarczej w Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Wprowadzenie wpisu, zmiana,
zawieszanie, wykreślenie wpisu w CEiDG);
10. Prowadzenie rejestru działalności
regulowanej dot. transportu odpadów i nieczystości ciekłych;
11. Wydawanie zezwoleń na odbiór nieczystości
ciekłych;
12. Umieszczanie w CEIDG informacji o wpisie do
rejestru działalności regulowanej, zakresie wykonywania działalności określonej
we wpisie oraz o wykreśleniu z rejestru;
13. Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów
alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży lub w miejscu
sprzedaży;
14. Umieszczanie w CEIDG informacji o zezwoleniu
na sprzedaż napojów alkoholowych oraz o zmianach w tym zakresie;
15. Wydanie zezwolenia jednorazowego na sprzedaż
napojów alkoholowych;
16. Cofanie zezwolenia na sprzedaż napojów
alkoholowych;
17. Przyjmowanie pisemnych oświadczeń o wartości
sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w
roku poprzednim;
18. Sporządzanie sprawozdań z ewidencji
działalności gospodarczej i sprzedaży napojów alkoholowych;
19. Prowadzenie ewidencji oczyszczalni
przydomowych;
20. Prowadzenie ewidencji szamb;
21. Sporządzanie i udzielanie odpowiedzi na
zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie
realizowanych zadań;
22. Prowadzenie dokumentacji związanej z
zawieraniem umów na konserwację oświetlenia ulicznego, umów o świadczenie usług
dystrybucji, energii elektrycznej, kontrola nad realizacją usługi;
23. Nadzór merytoryczny na poborem energii
elektrycznej oświetlenia ulicznego oraz w budynkach będących własnością gminy;
24. Przyjmowanie
i rozpatrywanie interwencji w zakresie oświetlenia ulicznego;
25. Zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego do
firmy zajmującej się konserwacją, monitorowanie wykonania napraw;
26. Przygotowywanie zgodnie z ustawą - Prawo
zamówień publicznych, materiałów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw;
27. Prowadzenie przetargów/zapytań ofertowych na
wybór przewoźnika do dowożenia uczniów do szkół, zakup oleju opałowego;
28. Organizowanie wyborów sołtysów i rad
sołeckich;
29. Prowadzenie spraw związanych z realizacja
programu „Czyste powietrze” na terenie gminy Radzanów;
30. Sporządzanie stosownych analiz i sprawozdań
wynikających z powierzonego zakresu czynności;
31. Pomoc mieszkańcom przy wypełnianiu wniosków;
32. Udział w pracach komisji szacującej straty w
gospodarstwach rolnych;
33. Przygotowywanie projektów Uchwał, Zarządzań,
Regulaminów wynikających z zakresu spraw prowadzonych na stanowisku pracy;
34. Wykonywanie innych prac zleconych przez
Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy;
VI. Warunki
pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo)
2. Miejsce wykonywania pracy - Urząd Gminy w
Radzanowie, Radzanów 92 A, 26-807 Radzanów.
3. Rodzaj umowy – z kandydatem wyłonionym w
wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z
dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz.
1282 ze zmianami).
4. Planowany termin zatrudnienia – 7
października 2019 r. (dopuszcza się
możliwość zmiany terminu ze względu na sytuację wybranego kandydata).
VII. Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Radzanowie w sierpniu
2019 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 9%.
VIII. Wymagane
dokumenty w języku polskim:
1. Podpisany własnoręcznie list motywacyjny
uwzględniający nazwę stanowiska, o jakie ubiega się kandydat i na które
prowadzony jest nabór;
2. Podpisane własnoręcznie curriculum vitae
(CV);
3. Podpisany własnoręcznie oryginał
kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej o zatrudnienie (zgodnie z
załączonym wzorem);
4. Podpisane własnoręcznie oświadczenia
(zgodnie z załączonym wzorem);
5. Kserokopia dokumentów potwierdzających
posiadane wykształcenie;
6. Kserokopia dokumentów (ukończone kursy,
szkolenia, warsztaty i inne) potwierdzających posiadane umiejętności i
kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
List
motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Zgodnie
z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym,
zwanym CV, dla potrzeb aktualnej
rekrutacji.”
VIII. Termin i miejsce składania
dokumentów:
1. Komplet
dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Referent ds. działalności gospodarczej, transportu i
ochrony zabytków " (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do
korespondencji i nr telefonu kontaktowego kandydata)
w terminie do dnia 2 października 2019 r.
do godz. 12 00 w Urzędzie Gminy w
Radzanowie, 26-807 Radzanów, Radzanów 92A I piętro, pokój 17 (sekretariat) decyduje data wpływu do
urzędu.
2. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które
wpłyną do Urzędu Gminy po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrzone.
3. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą decyduje data wpływu
dokumentów do Urzędu Gminy w Radzanowie.
IX. Dodatkowe
informacje:
1. Wójt Gminy w uzasadnionych przypadkach
może podjąć decyzję o unieważnieniu lub nierozstrzygnięciu naboru.
2. Nabór przeprowadzi Komisja rekrutacyjna
powołana przez Wójta Gminy.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne o
dalszych etapach i czynnościach naboru będą informowani drogą elektroniczną na
wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy, a w przypadku braku adresu poczty
elektronicznej drogą telefoniczną.
4. Dokumenty aplikacyjne pozostałych
Kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy
od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym Kandydatem lub w razie
nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia
informacji o wynikach. W tym czasie Kandydaci mogą dokonywać odbioru
dokumentów. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
5. Informacja o wyniku naboru będzie
umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej http://ugradzanow.bip.org.pl/
oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Radzanowie.
X. Informacja
nt. ochrony danych osobowych
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z
dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Urząd Gminy z siedzibą w Radzanowie nr 92 A, 26-807 Radzanów
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych
Osobowych, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@radzanow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w
celu rekrutacji prowadzanych przez Urząd Gminy w Radzanowie na podstawie art. 6
ust. 1 lit. a RODO.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą
pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie
upoważnienia.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą
przekazywane do państwa trzeciego/organizacji;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści
swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo
do przenoszenia danych.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych
jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do rekrutacji. W
przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator nie
uwzględni Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w
sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje
wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie
wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych
osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
Radzanów
20.09.2019 r.
załaczniki do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Leśnowolska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2007-06-25 16:39:16
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-09-20 15:15:57
- Liczba odsłon: 4809
- Historia dokumentu: