SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
SPEŁNIAJĄCY WYMAGANIA MIĘDZYNARODOWEJ NORMY
ISO 9001:2000 w URZĘDZIE GMINY RADZANÓW
POLITYKA
JAKOŚCI
Nadrzędnym elementem zarządzania Urzędem Gminy w Radzanowie jest polityka jakości oparta na utworzeniu i utrzymaniu przyjaznego klimatu oraz dobrych warunków realizacji zbiorowych potrzeb wszystkich mieszkańców zgodnie z obowiązującym prawem, a także podniesienie gospodarczej
i społecznej rangi gminy Radzanów.
Zadania te są realizowane głównie przez wdrożenie, utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzanie Jakością spełniającego wymagania międzynarodowej normy ISO 9001:2000. Sprawne funkcjonowanie Systemu Zarządzania Jakością zapewnia zatrudnianie wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników, którzy w sposób ciągły podnoszą swoje umiejętności oraz wyposażenie w odpowiedni sprzęt, co tym samym zagwarantuje profesjonalną obsługę klienta.
Główne kierunki działania w celu realizacji polityki jakości to:
- Zapewnienie rzetelnej, terminowej i zgodnej z obowiązującym prawem obsługi klienta,
- Doskonalenie świadczonych usług poprzez poznanie i wykorzystanie wiedzy o potrzebach klientów,
- Przestrzeganie zasad ustanowionego Systemu Zarządzania Jakością na każdym stanowisku pracy,
- Podnoszenie kwalifikacji i kompetencji pracowników,
- Kształtowanie świadomości pracowników w zakresie istoty jakości oraz odpowiedzialności za jakość świadczonych usług.
Poprzez ciągłe doskonalenie systemu, stawianie sobie i realizacje coraz bardziej ambitnych zadań jesteśmy w stanie oferować usługi spełniające wymagania naszych klientów.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Leśnowolska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2005-07-12 08:26:13
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-10 11:27:55
- Liczba odsłon: 4067
- Historia dokumentu: