PROTOKÓŁ_z_otwarcia_ofert_2_grudnia_2022r.pdf
Radzanów, 29.11.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Radzanów zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi: "Dystrybucję węgla w celu zaspokojenia potrzeb gospodarstw domowych znajdujących się na terenie gminy Radzanów ".
W związku z realizacją ustawy z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz. U. z 2022, poz. 2236), Gmina Radzanów zaprasza Państwa do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego.
I. Zamawiający:
Gmina Radzanów
Radzanów 92A,
26-807 Radzanów
Powiat Białobrzeski, Województwo Mazowieckie
NIP 798-143-52-08
tel. 48 613-63-62
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zapytania ofertowego jest dystrybucja paliwa stałego po cenie preferencyjnej dla mieszkańców Gminy Radzanów w tym:
- Sukcesywny odbiór i transport węgla pojazdem będącym w dyspozycji Wykonawcy w ilości wskazanej przez Zamawiającego z lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego do miejsca składowania węgla u Wykonawcy,
- Składowanie i przechowywanie węgla na placu własnym Wykonawcy znajdującym się na terenie Gminy Radzanów objęty monitoringiem, wyposażonym w własną zalegalizowaną wagę samochodową
- wydawanie węgla mieszkańcom gminy wskazanym przez Zamawiającego od
pon.-pt. minimalnie 9 godzin dziennie oraz sob. minimum 6 godzin dziennie, - Prowadzenie dokumentacji dotyczącej transportu węgla, ilość wydanego węgla oraz dane osób, którym został węgiel wydany.
2. Szacunkowa ilość węgla przewidziana do odbioru, transportu, dystrybucji dla mieszkańców Gminy Radzanów wynosi: 450ton
Podana ilość może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb.
3.Miejsce odbioru węgla: ul Batalionów Chłopskich 5, 26-700 Zwoleń
4.Wykonawca odpowiada za ewentualne straty lub ubytki powstałe od odbioru węgla do wydania węgla mieszkańcom
III. Wymagania stawiane wykonawcy:
- Utwardzony, oświetlony, ogrodzony i monitorowany całodobowo plac zlokalizowany na terenie Gminy Radzanów.
- Zalegalizowana waga samochodowa znajdująca się na placu.
- Ładowarka do załadunku węgla dostępna w godzinach wydawania węgla przez Wykonawcę.
- Węgiel należy składować na wydzielonej przez Wykonawcę części placu z podziałem na poszczególne sortymenty.
- Punkt sprzedaży spełnia wymagania stawiane składom węgla, o których mowa w §30 pkt 1 rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 7 października 1997 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle rolnicze i ich usytuowanie ( Dz. U. Z 1997 r. Nr 132 poz. 877),
- Wykonawca oświadcza, że posiada tabor samochodowy wraz z kierowcą umożliwiający dowóz węgla z położonego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej miejsca składowania węgla przez podmiot wprowadzający węgiel do obrotu tj. Zwoleń ul. Batalionów Chłopskich 5, 26-700 Zwoleń do miejsca jego składowania w punkcie dystrybucji.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
Kryteria:
- cena 100%
- wykonawca podaje ryczałtową jednostkową cenę brutto za wykonanie usługi określonej w pkt. II z zachowaniem wymogów określonych w pkt. III w stosunku do 1 tony węgla.
- wartość cenową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
V. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2022 r.
VI. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
- Oferty spełniające wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym będą oceniane według następującego kryterium:- cena - 100 %
- Ocena ofert zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
cena brutto najtańszej z ofert
C = cena brutto oferty badanej x 100 pkt
VII. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w sekretariacie Urzędu Gminy w Radzanowie, Radzanów 92 A w terminie do dnia 02.12.2022 r. do godz. 9.00 z dopiskiem: :
„DYSTRYBUCJA WĘGLA W CELU ZASPOKOJENIA POTRZEB GOSPODARSTW DOMOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY RADZANÓW” - Za termin złożenia oferty uważa się dzień jej wpływu do Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 1 zostaną pozostawione bez rozpoznania.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałw postępowaniu:
- Posiadają Certyfikat legalności wagi – ksero certyfikatu
- Posiadają sprawny monitorig placu – umowę z firmą monitorującą
- Posiadają 2 samochody o ładowności minimum 25 ton/każdy - oświadczenie (załącznik nr 2)
- Dysponuje ładowarką do załadunku węgla – ksero dowodu rejestracyjnego
- Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych
- Posiada plac oświetlony, utwardzony, ogrodzony, objęty całodobowym monitoringiem umożliwiający realizację usługi- oświadczenie (załącznik nr 2)
- Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IX. Sposób przygotowania oferty :
- Oferta składa się z wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1) oraz załączniki:
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej z zachowaniem czytelnej formy.
- Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Oferenta muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
- Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego.
- Dokumenty załączone do oferty powinny mieć formę oryginału bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, udokumentował spełnienie przez niego warunków udziału w postępowaniu o których mowa w punkcie VIII zapytania ofertowego.
X. Zasady dotyczące podwykonawstwa:
- Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zadania , którego wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca zobowiązany jest również złożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty poświadczone za zgodność z oryginałem, o których mowa w pkt. VIII Zapytania Ofertowego, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
- Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia pt. „DYSTRYBUCJA WĘGLA W CELU ZASPOKOJENIA POTRZEB GOSPODARSTW DOMOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY RADZANÓW” nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca niezwłocznie (nie później niż w terminie 5 dni roboczych) przedstawi zamawiającemu oświadczenia i dokumenty poświadczone za zgodność z oryginałem, o których mowa w pkt. VIII Zapytania Ofertowego, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
- Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
- Wymagania określone w pkt 3 i 4 niniejszego ustępu stosuje się wobec dalszych podwykonawców.
- Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia
XI. Osoba wyznaczona do kontaktu:
Magdalena Jagodzińska tel. 48 613 63 62 wew. 26
XII. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione jeżeli:
- W określonym terminie nie wpłynie żadna oferta.
- Cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Beneficjent może przeznaczyć na sfinansowanie zadania
- Wystąpią istotne okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
XIII. Klauzula informacyjna
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: .
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radzanów, Radzanów 92 A; 26-807 Radzanów, tel./fax. 48 613 63 62, REGON 670223942, NIP 798 143 52 08,
e-mail: gmina@radzanow.pl; - Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Radzanów jest Pani Agnieszka Radtke,
e-mail: iod@radzanow.pl, - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu, związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „DYSTRYBUCJA WĘGLA W CELU ZASPOKOJENIA POTRZEB GOSPODARSTW DOMOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY RADZANÓW”
prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- upoważnieni pracownicy administratora;
- współpracownicy kancelarii prawnych i osoby współpracujące z gminą,
- instytucje upoważnione na mocy prawa zgodnie z ich kompetencjami i uprawnieniami,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat;
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z udziałem w postępowaniu i udzieleniem zamówienia;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Pokrycie ewentualnych strat lub ubytków powstałych od odbioru węgla do wydania węgla mieszkańcom dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wójt Gminy
Sławomir Kruśliński
załącznik_nr_1_formularz_oferty.docx
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2022-11-29 15:14:49
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-12-02 11:55:49
- Liczba odsłon: 920
- Historia dokumentu: