PROTOKÓŁ z wyboru wykonawcy pobierz.jpg
Radzanów, 13.12.2021 r.
Gmina Radzanów Radzanów 92 A 26-807 Radzanów
Tel. (48) 613 63 63, fax. (48) 613 63 62 wew. 28
REGON: 670223942, NIP: 798-143-52-08
e-mail: gmina@radzanow.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Radzanów zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi pn. „Dowóz uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności z terenu Gminy Radzanów do szkół specjalnych i ośrodków szkolno- wychowawczych
i odwiezienie ich do miejsca zamieszkania oraz zapewnienie opieki podczas przewozu w 2022 r.”
Postępowanie przeprowadzone z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zrealizowane zgodnie
z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości niższej od kwoty 130 000,00 zł netto
tj. kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający:
Gmina Radzanów, Radzanów 92A, 26-807 Radzanów
NIP: 798-143-52-08
II. Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zapytania ofertowego pn. „Dowóz uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności z terenu Gminy Radzanów do szkół specjalnych i ośrodków szkolno
-wychowawczych i odwiezienie ich do miejsca zamieszkania oraz zapewnienie opieki podczas przewozu w 2022 r.” jest świadczenie usługi przewozowej 13 uczniów posiadających orzeczenie
o niepełnosprawności zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów do szkół specjalnych i ośrodków szkolno-wychowawczych oraz odwozu do miejsca zamieszkania, a także zapewnienie opieki dzieciom podczas przewozu - Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie dzieci niepełnosprawnych na niżej wymienionych trasach:
Trasa autobusu w 2022 r. |
Szacowana liczba kilometrów |
Liczba uczniów |
Trasa realizowana w poniedziałek/ pierwszy dzień nauki w tygodniu: (Szkoły Adamów, Jurki, Pęchery) |
||
Rano: 8:35-9:35 Grabina - Ratoszyn -Kadłubska Wola –Kępina –Smardzew – Adamów, 9:35-11:00 Adamów -Jurki – Pęchery, 11:00 – 12:10 Pęchery- Radzanów. - Publiczna Szkoła Podstawowa Specjalna w Adamowie, Adamów 30, 26-803 Promna - Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Jurkach, Jurki 32, 05-652 Pniewy - Zespół Szkół Specjalnych w Pęcherach, ul Bolesława Chrobrego |
160 |
6 |
Po zakończeniu zajęć: 13:00-13:25 Radzanów - Adamów 13:30-14:05 Adamów – Smardzew – Kępina - Kadłubska Wola - Grabina - Publiczna Szkoła Podstawowa Specjalna w Adamowie, Adamów 30, 26-803 Promna |
57 |
4 |
Trasa realizowana codziennie od wtorku do czwartku: |
||
Rano 8:00-8:50 Grabina - Kadłubska Wola - Kępina - Smardzew -Adamów 8:50-9:15 Adamów-Radzanów |
59 |
4 |
Po południu 14:00-14:25 Radzanów-Adamów 14:30-15:10 Adamów-Smardzew – Kępina- Kadłubska Wola-Grabina - Publiczna Szkoła Ponadpodstawowa Specjalna Przysposabiająca do Pracy w Adamowie, Adamów 30, 26-803 Promna |
59 |
4 |
Trasa realizowana w piątek/ostatni dzień nauki szkolnej w tygodniu: |
||
Rano 8:00-8:45 Grabina -Kadłubska Wola - Kępina -Smardzew -Adamów 8:50-9:15 Adamów-Radzanów - Adamów Publiczna Szkoła Podstawowa Specjalna w Adamowie, Adamów 30, 26-803 Promna |
57 |
4 |
Po południu 11:20- 12:40 Rogolin-Pęchery 12:40-13:10 Pęchery-Jurki 13:10-13:50 Jurki- Adamów 13:50-14:45 Adamów- Smardzew - Kępina - Kadłubska Wola. – Ratoszyn - Grabina - Zespół Szkół Specjalnych w Pęcherach, ul. Bolesława Chrobrego - Publiczna Szkoła Podstawowa Specjalna w Adamowie, Adamów 30, 26-803 Promna
|
160 |
6 |
(Szkoły Radom, Przysucha) Trasa realizowana w poniedziałek /pierwszy dzień nauki w tygodniu: |
||
Rano: 6:10-7:30 Radzanów - Zacharzów – Rogolin - Bukówno -Młodynie - Radom 7:30-8:00 Radom- Przysucha 8:00- 8:35 Przysucha- Grabina - Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Janusza Korczaka , Al. Grzecznarowskiego 15, Radom - Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych ul.Lipska 2, Radom - Niepubliczny Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy ul. Przemysłowa 5, Przysucha |
113 |
7 |
Po zakończeniu zajęć 14:15-15:25 Grabina - Radom 15:55-17:05 Radom - Młodynie –Bukówno - Zacharzów - Radzanów - Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Janusza Korczaka , Radom Al. Grzecznarowskiego 15 Radom - Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych ul. Lipska 2, |
76 |
4 |
Trasa realizowana codziennie od wtorku do czwartku: |
||
Rano 6:15-7:15 Radzanów- Zacharzów –Bukówno - Młodynie - Radom 7:15- 8:00 Radom – Grabina - Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Janusza Korczaka , Al. Grzecznarowskiego 15, Radom - Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych ul. Lipska 2, Radom |
76 |
4 |
Po południu 15:10- 16:20 Grabina – Radom 16:50- 18:00 Radom – Młodynie– Bukówno – Zacharzów-Radzanów - Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Janusza Korczaka , Al. Grzecznarowskiego 15, Radom - Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych ul. Lipska 2, Radom |
76 |
4 |
Trasa realizowana w piątek/ostatni dzień nauki szkolnej w tygodniu: |
||
Rano: 6:15 – 7:15 Radzanów-Zacharzów -Bukówno - Młodynie - Radom 7:15- 8:00 Radom- Grabina - Radom Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Janusza Korczaka, Radom, Al. Grzecznarowskiego 15 , Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych ul. Lipska 2, Radom |
76 |
4 |
10:00-10:45 Radzanów-Przysucha 10:45– 11:20 Przysucha-Rogolin - Niepubliczny Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy Przysucha, ul. Przemysłowa 5 |
65 |
3 |
14:45 – 15:55 Grabina – Radom 16:50 – 18:00 Radom – Młodynie – Bukówno – Zacharzów - Radzanów - Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Janusza Korczaka , Al. Grzecznarowskiego, Radom - Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych ul. Lipska 2, 26-600 Radom |
76 |
4 |
*Godziny ustalone na trasach są zależne od planów lekcji uczniów i mogą ulec zmianie w czasie obowiązującej umowy.
- Usługa będzie realizowana w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 22 grudnia 2022 r. z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych, ferii, okresów nauki zdalnej.
- Szczegółowy rozkład jazdy uzależniony będzie od rozkładu zajęć szkolnych i zostanie ustalony bezpośrednio między Zleceniobiorcą a Zamawiającym po otrzymaniu rozkładów zajęć ze szkół specjalnych i ośrodków szkolno-wychowawczych.
- Trasa przewozu może ulec zmianie.
- Podane kilometry dotyczą trasy dowożenia dzieci, nie uwzględnia się przejazdów z miejsc garażowania.
- Liczba dzieci na poszczególnych trasach może ulec zmianie o +/- 1 osoby
- Długość trasy może ulec zmianie w sposób zależny od rodziców, którzy zgłoszą min. na jeden dzień przed nieobecnością, iż w danym dniu ich dziecko nie będzie korzystało z dowozu do szkoły. Złe Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany do odnotowania zmiany długości trasy.
- Opiekę nad dziećmi w czasie transportu do placówki i z powrotem zapewnia Wykonawca,
z tym, że opiekunem nie może być kierowca. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (obligatoryjnie), posiadająca przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności opiekuńczo
-pielęgnacyjnych wobec dzieci niepełnosprawnych ruchowo i intelektualnie, lub posiadająca przygotowanie pedagogiczne. Do zadań opiekuna należy zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania, eliminowaniu niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy, udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć edukacyjnych opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i przekazuje dziecko rodzicom/opiekunom. W czasie, gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność. - Dowóz uczniów odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw świątecznych oraz dni wolnych od nauki tj. max 183 dni. W przypadku zajęć odbywających się w dniach innych niż dni nauki szkolnej ale wynikających z organizacji pracy placówki, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym dniu przewóz uczniów.
- Dokładną listę uczniów objętych dowozem, wykaz tras oraz wykaz szkół Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy.
- Wymaga się od Wykonawcy przewozu uczniów zgodnie z przepisami prawa, zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, w szczególności uwzględnienie zasad
i warunków przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. W związku z tym, iż Wykonawca będzie przewozić dzieci niepełnosprawne winien dołożyć wszelkiej staranności w celu zapewnienia optymalnej opieki
w czasie wykonywania usługi. - Wykonawca ubezpiecza pasażerów i pojazd od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu.
- Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
- dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu (min 9 miejsc) dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- wymagania jakie musi spełniać pojazd do przewozu uczniów niepełnosprawnych:
- w przypadku awarii Wykonawca obowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy
o takim samym lub zbliżonym standardzie. Pojazd zastępczy powinien zostać podstawiony nie później niż 60 minut od chwili zdarzenia; - Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących przewozu uczniów niepełnosprawnych oraz zmian dotyczących osób wykonujących usługę.
- przestrzeganie prawa o ruchu drogowym i określających warunki techniczne pojazdów;
- Wykonawca zobowiązuje się do terminowego i punktualnego podstawiania pojazdu wraz
z opiekunem w miejscu zamieszkania uczniów, - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia;
15. Nie zezwala się na łączenie przewozu uczniów z Gminy Radzanów z przewozem uczniów z innych gmin, chyba, że Zamawiający wyrazi zgodę na dokonanie takiej modyfikacji
w sposobie wykonania zamówienia – nawet jeżeli czas i długość trasy nie uległa w związku z tym wydłużeniu.
16. Wymagania techniczne jakie musi spełniać pojazd do przewozu uczniów niepełnosprawnych:
- dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu (min 9 miejsc) dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- środek transportu musi być dopuszczony do ruchu na terytorium
RP z ważnym badaniem technicznym i aktualnym ubezpieczeniem OC i NW; - pojazd musi być sprawny technicznie, przystosowany do charakteru wykonywanej usługi, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego;
- pojazd musi zapewnić opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Liczba miejsc siedzących powinna być odpowiednia do liczby przewożonych osób. Miejsca pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, wysokie oparcia lub oparcia
z zagłówkami; - pojazd winien posiadać oświetlenie wnętrza, sprawne ogrzewanie i chłodzenie zapewniające uczniom komfort jazdy: za utrzymanie porządku w pojeździe odpowiada Wykonawca.
- Dokładne informacje dotyczące świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy przejazdu uczniów, ilości przewozów wykonywanych w ciągu jednego tygodnia, terminów ich wykonania oraz liczby uczniów,
ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom niepełnosprawnym dowozu do szkół. Zmiana trasy przewozu nie stanowi podstawy
do wnoszenia przez Zleceniobiorcę jakichkolwiek roszczeń.
17. Wykonawca uwzględnia w cenie oferty wszystkie koszty wynikające z wymagań umowy,
w oparciu o własne kalkulacje kosztów.
18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w wyniku wypadków i zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy powstałych szkód mających miejsce w trakcie wykonywania usługi.
III. Warunki płatności:
Należność za wykonywaną usługę transportową będzie płatna w okresach miesięcznych w terminie 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego za faktycznie wykonaną ilość kilometrów w danym miesiącu.
IV. Opis wymagań:
- Wykonawca do realizacji usługi winien:
- Dysponować min. jednym busem/ autobusem -min. 9 miejsc siedzących dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych ( oświadczenie, Zał. nr 3) .
- Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty:
- kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu z aktualnymi badaniami technicznymi,
- potwierdzenie zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC i NW,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. kierowca i opiekun.
- dokument potwierdzający, że opiekun spełnia wymagania o którym mowa w pkt. II ust. 9.
V. Warunki udziału w postępowaniu: .
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki (Załacznik nr 2-oświadczenie):
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadają wiedzę i doświadczenie; oferent złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia - spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia.
VI. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia 03 stycznia 2022 r. do dnia 22 grudnia
2022 r., we wszystkie dni zajęć szkolnych z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych, ferii, okresów nauki zdalnej, zgodnych z opracowanym kalendarzem szkolnych na podstawie rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w spawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.)
VII. Kryteria wyboru oferty:
- Najniższa cena brutto za kilometr – 100 %
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryterium:
- kryterium cena za 1 km– waga kryterium 100 pkt.
3. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznane zostaną punkty:
- dla kryterium cena, według wzoru:
C = (C min: Cbo) x 100 pkt,
gdzie: C – oznacza punkty za cenę badanej oferty,
C min – oznacza najniższą cenę,
Cbo – oznacza cenę badanej oferty.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która spełniła wymogi formalne i która uzyska najwyższą ilość punktów, w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
VIII. Sposób przygotowania oferty:
- Oferta składa się z wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1),
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),
wykaz pojazdów będących w dyspozycji Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia
(załącznik nr 3). - Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej z zachowaniem czytelnej formy.
- Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Oferenta muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
- Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego.
VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Radzanowie, Radzanów 92 A , 26-807 Radzanów w terminie do dnia 20 grudnia 2021 r., do godz. 10.00
- Za termin złożenia oferty uważa się dzień jej wpływu do Zamawiającego
z zachowaniem terminu określonego wyżej. - Oferty złożone po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
IX. Zmiany i wycofanie oferty: .
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.
- Wycofanie oferty przez Oferenta może nastąpić przed upływem terminu składania ofert. Po upływie terminu składania ofert do skutecznego wycofania oferty konieczna jest zgoda Zamawiającego.
X. Kryteria powodujące odrzucenie oferty: .
1. Zamawiający może ofertę odrzucić w sytuacji gdy:
- treść oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego (przez treść oferty nie należy rozumieć dokumentów i oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu),
- oferent złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- z tytułu odrzucenia oferty, Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
XI. Zawarcie umowy:
- .Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza:
- Zamawiający poinformuje telefonicznie Oferenta, którego oferta została wybrana o miejscu oraz termie podpisania umowy.
- W przypadku, gdyby Oferent, którego oferta została wybrana, uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze następną ofertę spośród pozostałych, która uzyskała najwyższą ocenę punktową.
XII. Informacje dodatkowe:
- Strony przewidują możliwość zmiany sposobu wykonania umowy w sytuacji konieczności związanej bezpośrednio z zagrożeniem lub wytycznymi, lub wymogami wynikającymi ze stanu epidemii, lub stanem zagrożenia epidemicznego na terytorium RP, w sposób dostosowujący realizację zamówienia do obowiązujących w momencie wykonywania usługi.
XIII. Osoby do kontaktu:
Pani Magdalena Leśnowolska tel. (48) 613 63 62 wew. 21
XIV. Klauzula informacyjna
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radzanów, Radzanów 92 A; 26-807 Radzanów, tel./fax. 48 613 63 62, REGON 670223942, NIP 798 143 52 08, e-mail: gmina@radzanow.pl;
- Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Radzanów jest Pani Agnieszka Radtke, e-mail: iod@radzanow.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu, związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „Dowóz uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności z terenu Gminy Radzanów do szkół specjalnych i ośrodków szkolno-wychowawczych i odwiezienie ich do miejsca zamieszkania oraz zapewnienie opieki podczas przewozu w 2022 r.” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- upoważnieni pracownicy administratora;
- współpracownicy kancelarii prawnych i osoby współpracujące ze gminą,
- instytucje upoważnione na mocy prawa zgodnie z ich kompetencjami i uprawnieniami,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat;
- podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z udziałem w postępowaniu i udzieleniem zamówienia;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wójt Gminy
Sławomir Kruśliński
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2021-12-13 13:33:45
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-20 12:06:01
- Liczba odsłon: 1126
- Historia dokumentu: