Radzanów,
dnia 22.09.2017 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina
Radzanów – Publiczne Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie
Rogolin 4a, 26-807 Radzanów – Zamawiający, prowadzący postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na: „Dostawa mebli i wyposażenia do
Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie” w
ramach Projektu pn. „Szkolny
Punkt Informacji i Kariery - SPInKą
teraźniejszości z przyszłością zawodową uczniów Publicznego Gimnazjum im.
Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie realizowana
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego informuje o wyborze najkorzystniejszej
oferty.
1.
Zamawiający
działając na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu
Spójności na lata 2014-2020, oraz zasad określonych w Zapytaniu ofertowym informuje, że jako najkorzystniejszą wybrano:
Ofertę nr 3 Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS”
Sp. z o.o. ul. Peryferyjna 12, 25-562
Kielce
2.
W terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego wpłynęło 5 ofert:
Oferta nr 1 – Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki,
ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino
Oferta nr 2 – KOMA R. Kozakiewicz Spółka Jawna ul.
Chorzowska 3 lok. 3, 26-600 Radom
Oferta nr 3 – Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół
„CEZAS” Sp. z o.o. ul. Peryferyjna 12,
25-562 Kielce
Oferta nr 4 – Biuro Kosztorysowo-Handlowe „MATEO”
Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów
Oferta Nr 5 – EMI Plus Sp. J. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski ul.
Mariana Smoluchowskiego 2, 20-474 Lublin.
3.
Niezbędne
wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym spełniło wszystkich 5 oferentów.
4.
Wyboru
firmy dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w zapytaniu
ofertowym pkt. IX.
Lp. |
Nazwa Firmy |
Data wpływu oferty
do Zamawiającego |
Kryterium cena
brutto |
Suma punktów |
1 |
Biuro Inżynieryjne DOT
Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino |
12.09.2017 r |
10.332,00 |
50,87
pkt
|
2 |
KOMA R. Kozakiewicz Spółka
Jawna ul. Chorzowska 3 lok. 3, 26-600 Radom |
19.09.2017 r. |
9.479,70 |
55,44 pkt
|
3 |
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia
Szkół „CEZAS” Sp. z o.o. ul.
Peryferyjna 12, 25-562 Kielce |
19.09.2017 r. |
5.255,79 |
100,00 pkt
|
|
Biuro Kosztorysowo-Handlowe
„MATEO” Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów |
19.09.2017 |
9840,00 |
53,41 pkt. |
|
EMI Plus Sp. J. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski ul.
Mariana Smoluchowskiego 2, 20-474 Lublin |
19.09.2017 |
5.999,94 |
87,60 pkt |
5.
Uzasadnienie
wyboru: Zamawiający wybrał ofertę, która spełnia wymagania Zapytania
ofertowego, mieści się w środkach jakie zostały przeznaczone na realizację
zamówienia oraz uzyskała największą liczbę punktów w kryterium „cena brutto”.
6.
Uzasadnienie
odrzucenia oferty: Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty.
Rogolin
12.09.2017 r.
SPIK.271.1.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej
30 000 euro pn.:
„Dostawa
mebli i wyposażenia do Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w
Rogolinie”
I.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Radzanów – Publiczne
Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie Rogolin 4 A, 26-807
Radzanów
II.
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
1)
Przedmiotem zamówienia jest
dostawa mebli i wyposażenia do Publicznego
Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie
w ramach Projektu
pn.
„Szkolny
Punkt Informacji i Kariery - SPInKą
teraźniejszości z przyszłością zawodową uczniów Publicznego Gimnazjum im.
Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie
realizowana
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego, a w szczególności:
1.
Biurko
szafkowe – 6 szt.
2.
Fotel
obrotowy – 6 szt.
3.
Regał biurowy,
wolnostojący częściowo zamykany – 2 szt.
4.
Tablica informacyjna 2 skrzydłowa – parawan 1 szt.
5.
Tablica korkowa wiszące - 2 szt.
Ad 1 Biurko szafkowe
– 6 szt.
Biurko szafkowe z 1 szufladą
wykonane z płyty o grubości 18mm, Obrzeża oklejone PCV 22 x 1mm w kolorze – do
ustalenia z Zamawiajacym.
Wymiarach biurka : wysokość 75 cm,
szerokość 120 cm, głębokość 60 cm,
Ad. 2 Fotel obrotowy
– 6 szt.
Fotel
obrotowy typu Brawo, który posiada:
- podnośnik
pneumatyczny umożliwiający płynną regulację wysokości siedziska
- stałe
podłokietniki z tworzywa sztucznego zapewniają odpowiednie podparcie dla rąk.
- t
apicerowane siedzisko i oparcie,
obicie z tkaniny tapicerskiej – kolor do ustalenia z Zamawiającym,
- kółka
- wysokość
fotela ok. - 95-114 cm,
Ad. 3 Regał
biurowy, wolnostojący częściowo zamykany – 2 szt.
Wymiary
regału to: głębokość 35 cm x szerokość 80 cm
x wysokość 190 cm ;
Regał biurowy wykonany z płyty wiórowej
laminowanej 18 mm. Ściana tylna wykonana z płyty lakierowanej HDF. Drzwi
zawieszane na zawiasach puszkowych, zamykane na zamki. We wnętrzach półki stałe
lub ruchome.
Ad. 4 Tablica
informacyjna 2 skrzydłowa – parawan 1 szt.
Parawan
składa się z 2 tablic korkowych dwustronnych w stelażu, na stojaku. (Tablice modułowe
w stelażu mogą być ze sobą łączone, tworząc parawan.)
Tablice
posiadają wymiary zew. (samej tablicy
wraz z ramą)-170cm x100cm
Wysokość
stelaża -
Tablice
posiadają powierzchnię korkową dwustronną (płyta pilśniowa, miękka, oklejona
korkiem, grubość
Każda
z tablic modułowych posiada ramę aluminiową anodowaną 15 x 15 mm
Stelaż
poszczególnych modułów tablicy informacyjnej wykonany z rurki chromowanej
Podstawa
stelaża jest mobilne, posiada kółka z hamulcem lub stabilne stopki.
Ad. 5 Tablica
korkowa wiszące - 2 szt.
Tablica
korkowa demonstracyjna wisząca o
wymiarach min: 1700 x
2)
Wyposażenie
będące przedmiotem dostawy winno być fabrycznie nowy, nieużywane, nieuszkodzone,
nieobciążone prawami osób trzecich oraz winno spełniać normy bezpieczeństwa.
3)
Wykonawca,
który zostanie wyłoniony w toku postępowania, zobowiązany będzie
do dostarczenia we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność wyposażenia
będącego przedmiotem zamówienia, do
Publicznego
Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie, Rogolin 4A, 26-807
Radzanów
4)
Wyposażenie
muszą spełniać wymagania określone w niniejszym Zapytaniu.
III.
TERMIN
WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania
zamówienia:
30 września 2017 r.
IV.
ISTOTNE
INFORMACJE NA TEMAT ZAMÓWIENIA
1.
Z
wyłonionym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
2.
Podstawą
do wystawienia faktur będą protokoły zdawczo -dbiorcze przyjęcia przedmiotu
zamówienia bez zastrzeżeń, podpisany przez Wykonawcę i Dyrektora szkoły.
3.
Forma
i termin płatności: przelew bankowy na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dostarczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie protokołów
zdawczo-odbiorczych podpisanych przez Wykonawcę i Dyrektora szkoły.
4.
Zamawiający
zastrzega
sobie możliwość przesunięcia terminu
wypłaty wynagrodzenia, określonego w pkt. 2, w przypadku opóźnień w
przekazywaniu Zamawiającemu transz dotacji unijnej przez Instytucję
Pośredniczącą lub braku środków finansowych na koncie projektu Zamawiającego.
Po otrzymaniu środków finansowych od Instytucji Pośredniczącej, Zamawiający
ureguluje zaległe płatności w terminie do 5 dni roboczych od momentu wpływu
środków na konto projektu Zamawiającego.
V.
ZAKRES
ZADAŃ WYKONAWCY
1.
Informowanie
o stanie realizacji dostawy, pojawiających się problemach istotnych
dla realizacji dostawy.
2.
Dostarczone
wyposażenie musi być fabrycznie nowego, kompletne, wolne od wad materiałowych,
sprawne technicznie. Dostarczone wyposażenie i meble winny odpowiadać warunkom
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i
technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający.
3.
Dostawa
poszczególnych elementów wyposażenia objętych zapytaniem ofertowym zostanie
zrealizowana na wskazany adres i obejmuje wniesienie
do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
4.
Wraz
z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu wszelkie
dokumenty ich dotyczące, a w szczególności gwarancje i atesty.
5.
Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji
i
rękojmi na wyposażenie od dnia odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia.
VI
. KRYTERIA OCENY
1.
Ocenie
przez Zamawiającego poddane zostaną wyłącznie oferty, które:
a.
zawierać
będą ceny dla wszystkich pozycji wyszczególnionych w Załączniku nr 1
do Zapytania,
b.
będą
kompletne, podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy
oraz będą zawierały wszystkie załączniki.
2.
Oferty,
o których mowa w pkt. 1 zostaną poddane ocenie wg następującego kryterium
i jego wagi:
Cena – 100%
Kryterium Cena
będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do
zapytania). Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona
na podstawie poniższego wzoru:
cena
brutto najtańszej ważnej oferty
Cena =
------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena
brutto badanej oferty
VII.
OPIS
SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
2.
Każdy
wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3.
Wykonawca
składa ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu ofertowym.
4.
Zamawiający
ma prawo żądać od Oferenta dokumentacji potwierdzającej informacje zawarte w
załącznikach przedkładanych celem spełnienia warunków udziału
w postępowaniu.
5.
Kompletna
oferta powinna zawierać wypełniony formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem
nr 1,
VIII.
TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ
1.
Termin
związania ofertą wynosi 30 dni.
2.
Bieg
terminu, o którym mowa w pkt. 1, rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
IX.
TERMIN
I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1.
Oferty
należy składać w zamkniętych kopertach
do
dnia
20.09.2017 r. do godz. 10.00
do
Urzędu Gminy w Radzanowie,
Radzanów 92A,
26-807 Radzanów (pok. 17)
opisanych w
następujący sposób: w lewym górnym rogu koperty - dane Wykonawcy, oraz z
dopiskiem zawartym pod adresem Zamawiającego: „Oferta na
Dostawę mebli i wyposażenia do Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi
Radzanowskiej w Rogolinie”
,
2.
O
przyjęciu oferty przez Zamawiającego
celem jej rozpatrzenia,
decyduje data i
godzina wpływu oferty pod wskazany adres .
3.
Oferta
przesłana/dostarczona po terminie określonym w pkt. 1, nie będzie rozpatrywana
.
X.
MIEJSCE
I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie
ofert odbędzie się w dniu 20.09.2017 r. o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy w
Radzanowie, Radzanów 92 A, 26-807 Radzanów / pok. 16
XI.
KONTAKT
Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobami
upoważnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
a.
Edyta
Sztyler – tel. 486136323
b.
Leśnowolska Magdalena tel.
486136362 wew. 21
XII.
UWAGI KOŃCOWE
1.
Miejsca
publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
Strona www:
http://www.pgrogolin.pl/
oraz https://ugradzanow.bip.org.pl/
2.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia Zapytania ofertowego w
przypadku gdy cena złożonych ofert przewyższy kwotę środków jaką Zamawiający
przeznaczył na realizację przedmiotu Zapytania ofertowego.
3.
Zamawiający
poinformuje o wyborze Wykonawcy zamieszczając informację na stronie :
http://www.pgrogolin.pl/
oraz
https://ugradzanow.bip.org.pl/,
4.
Wykonawca,
którego oferta zostanie wybrana w ramach niniejszego postępowania, zostanie o
tym poinformowany w sposób indywidualny.
5.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli
się od zawarcia umowy dot. realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
XIII.
Załączniki
stanowiące integralną część zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1
–– Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 –
Projekt umowy
Załączniki:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2017-09-14 09:59:35
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-09-25 10:16:27
- Liczba odsłon: 1293
- Historia dokumentu: