Zobacz podgałęzie
- Wybór oferty
- Dostawa laptopów i wyposażenia do Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie
- Dostawa mebli i wyposażenia do Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie”
- Zakup projektorów multimedialnych
- Zakup i dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni przyrodniczych i matematycznych
Radzanów , 22.02.2017
r.
NJEO.271.1.2017
ZAPYTANIE
OFERTOWE
na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30
000 euro, zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.
z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
prowadzonego
zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną dla zadań, które są
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego dla Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
pn.:
Dostawa przenośnych komputerów
z systemem operacyjnym w ramach projektu pn.: Nowa jakość w
edukacji ogólnej
I.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina
Radzanów
Radzanów
92A, 26-807 Radzanów
NIP:
798-143-52-08
REGON:
670223942
tel.
48 613 63 62
e-mal:sekretarz@radzanow.pl
strona
internetowa:
http://www.radzanow.pl/
Zamawiający jest zarejestrowany jako podatnik
VAT czynny.
II.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Oznaczenie
przedmiotu zamówienia wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień :
Kod
CPV: 30.21.31.00-6 - komputery przenośne
Przedmiotem
zamówienia jest
Dostawa przenośnych komputerów z systemem operacyjnym
w
ramach Projektu pn. „Nowa jakość w edukacji ogólnej”,
nr
RPMA.10.01.01-14-3752/15-00
współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu”
Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci
i młodzieży„ Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach
zawodowych)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na
lata 2014-2020..
III.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 szt. przenośnych
komputerów z systemem operacyjnym dla
uczniów.
2. Sprzęt i oprogramowanie będący przedmiotem dostawy
winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami
osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
4. Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji –
36 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem
szczególnej staranności, nowy oraz kompletny przedmiot zamówienia własnym
transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku we
wskazanych pomieszczeniach.
6.
Odbiór sprzętu przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
7. W
przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową
Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy
zgodnie z umową lub wolnego od wad.
8. Z
wyłonionym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
IV.
TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
ORAZ WARUNKI
PŁATNOŚCI:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniu
firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i
nienaruszalność, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego:
a) Publicznej Szkoły podstawowej w Bukównie, Bukówno 1,
26-807 Radzanów - 10 szt.
b) Publicznej Szkoły
Podstawowej w Czarnocinie, Czarnocin 58, 26-807 Radzanów - 10 szt.
c) Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie, Rogolin 4A,
26-807 Radzanów - 10 szt.
d)
Publicznego Gimnazjum w Rogolinie, Rogolin 4A, 26-807 Radzanów - 10 szt.
2.
Termin
wykonania zamówienia:
20 dni od daty podpisania umowy
lub krócej,
zgodnie z ofertą Wykonawcy.
3. Co najmniej 4 dni przed planowaną dostawą części
zamówienia, wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do dostarczenia przedmiotu
zamówienia.
4. Podstawą do wystawienia faktur będą protokoły zdawczo -dbiorcze
przyjęcia przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, podpisany przez Wykonawcę i
Zamawiającego oraz Dyrektora szkoły.
5. Forma i termin płatności: przelew bankowy na konto
Wykonawcy w terminie 14 dni od prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie
protokołów zdawczo-odbiorczych podpisanych przez Wykonawcę i Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia
terminu wypłaty wynagrodzenia, określonego w pkt. 4, w przypadku opóźnień w
przekazywaniu Zamawiającemu transz dotacji unijnej przez Instytucję
Pośredniczącą lub braku środków finansowych na koncie projektu Zamawiającego.
Po otrzymaniu środków finansowych od Instytucji Pośredniczącej, Zamawiający
ureguluje zaległe płatności w terminie do 5 dni roboczych od momentu wpływu
środków na konto projektu Zamawiającego.
V.
WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O
udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2.
posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
3.
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, i złożą stosowne oświadczenia (Załączniki nr 4 do
Zapytania).
Ocena spełnienia ww.
warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą warunku granicznego
„spełnia – nie spełnia”, w oparciu o dokumenty złożone przez oferentów w
niniejszym postępowaniu.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1.
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy s
ą powiązani osobowo lub kapitałowo z
Zamawiającym.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury
wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spó
łce
jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10 % udzia
łów lub akcji,
-
pe
łnieniu funkcji
członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w zwi
ązku
małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii
bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3.
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji wykonawca zostanie wykluczony z post
ępowania.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ
SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
1.
Ocenie
przez Zamawiającego poddane zostaną wyłącznie oferty, które:
a)
spełnią
warunki dot. wzięcia udziału w postępowaniu opisane w pkt. V i VI
b)
zawierać
będą wszystkie elementy opisu, określone w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia wyszczególnione w zał. Nr 1 do Zapytania ofertowego,
c)
będą
kompletne, podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy,
d)
będą
zawierały wszystkie załączniki wymienione w pkt. XI niniejszego Zapytania
ofertowego.
2.
Oferty, o których mowa w pkt. 1 zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu
o następujące kryteria i ich wagi:
Cena
oferty brutto (C) – 80% tj. max 80 pkt
Termin
realizacji dostawy (Tr) – 20 % tj. max 20 pkt
Każda
z ofert otrzyma liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru: LP=C+Tr
gdzie,
LP –
liczba punktów przyznana badanej ofercie
C –
liczba punktów przyznana w kryterium ceny
Tr –
liczba punktów przyznana w kryterium termin realizacji przedmiotu zamówienia
3. Zasady oceny w ramach kryterium ceny:
W
ramach kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku
liczbą punktów wynikającą z działania: C=Cmin/Cb x 80 pkt
gdzie,
C –
liczba punktów w kryterium cena
Cmin –
cena oferty z najniższa ceną
Cb –
cena oferty badanej
4.
Zasady oceny w ramach kryterium termin realizacji przedmiotu zamówienia.
W ramach
kryterium „Termin realizacji” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po
przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
Tr
= TrMin/Trb x 20 pkt
gdzie,
Tr – liczba otrzymanych punktów w ramach kryterium Termin
realizacji przedmiotu zamówienia,
TrMin – Minimalny termin realizacji przedmiotu oferty wskazany w ofercie
z najkrótszym terminem realizacji przedmiotu oferty (nie krócej niż 10
dni);
Trb – Termin realizacji przedmiotu oferty wskazany w
badanej ofercie.
4.1. Maksymalny akceptowalny przez Zamawiającego termin
realizacji przedmiotu zamówienia: 20
dni.
4.2. Minimalny akceptowalny przez Zamawiającego termin
realizacji przedmiotu zamówienia:
10 dni.
4.3. Zamawiający nie dopuszcza wydłużania w ofercie
maksymalnego okresu terminu realizacji przedmiotu zamówienia powyżej 20 dni od
dnia podpisania umowy. Tego rodzaju działanie Wykonawcy skutkować będzie
odrzuceniem jego oferty przez Zamawiającego.
4.4. Określenie przez Wykonawcę w ofercie terminu
realizacji przedmiotu zamówienia poniżej 10 dni od dnia podpisania umowy,
skutkować będzie tym, iż do oceny w zakresie tego kryterium zamawiający weźmie
pod uwagę wyłącznie akceptowalny termin minimalny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta
odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i została
oceniona jako najkorzystniejsza, w
oparciu o podane powyżej kryterium oceny ofert.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku
od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć
zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje
Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których
dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich
wartość bez kwoty podatku.
7.
Zamawiaj
ący ma prawo do
wyboru oferty najkorzystniejszej spo
śród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich
ponownej oceny w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli
się od zawarcia umowy.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY.
1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z
realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia i wszelkich
innych czynności koniecznych do wykonania zamówienia.
2.
Cena oferty musi być wyrażona w złotych.
3. Cenę ofertową należy podać w Formularzu ofertowym –
załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
w wartości netto i brutto, z wyodrębnieniem stawek podatku VAT,
natomiast w odniesieniu do zamówienia, które prowadzi do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i
usług (odwrotne obciążenie VAT) należy podać wartość netto (wartość netto =
wartość brutto).
4.
Podana cena jest obowiązującą w całym okresie związania ofertą.
5.
Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Podana cena będzie ceną ryczałtową.
6.
Cenę w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku przy czym końcówki poniżej 0,5
grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
7. Dla porównania i oceny ofert w „kryterium
cena oferty brutto” Zamawiający przyjmie
maksymalną kwotę jaką poniesie na realizację umowy w tym kryterium, t.j.:
-
wartość netto powiększoną o kwotę podatku VAT w sytuacji gdy podatnikiem VAT
jest Wykonawca,
-
wartość netto, w sytuacji gdy podatnikiem VAT jest Zamawiający – wartość netto
jest równa wartości brutto powiększoną o kwotę podatku VAT odprowadzaną przez Zamawiającego z tytułu odwrotnego
obciążenia VAT .
IX. TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu, o którym mowa w pkt. 1, rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
X.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca mo
że złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym
postępowaniu.
2. Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Oferta, o
świadczenia oraz dokumenty, dla których
Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego zapytania
ofertowego, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz
opisu kolumn i wierszy.
4. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej – pod
rygorem nieważności
.
5. Oferta i za
łączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i
dokumenty) muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do
jego reprezentacji.
6. Pe
łnomocnictwo – jeżeli dotyczy - musi zostać załączone do oferty w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W
przypadku pełnomocnictwa złożonego w innym języku niż język polski winno być
ono złożone wraz z przysięgłym tłumaczeniem na język polski.
7. Dokumenty wchodz
ące w skład oferty składane są w oryginale lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę poprzez złożenie
na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu podpisu wraz z adnotacją „za
zgodność z oryginałem”.
8. Post
ępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta,
oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w innym
języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Zaleca si
ę, aby strony oferty i jej załączniki były
trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
10. Zaleca si
ę, aby ewentualne poprawki w tekście oferty
były naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione.
11. Wykonawca
składa ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu ofertowym.
XI.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Na ofert
ę składają się
następujące dokumenty:
-
Formularz
–
opis przedmiotu
oferty zgodnie z załącznikiem nr 2
- Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 3
- Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnych uprawnień do
wykonania przedmiotowego zamówienia oraz potencjału ekonomicznego i
technicznego
–
załącznik nr 4
- Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych –
załącznik nr 5
- Zaakceptowany
projekt umowy – załącznik nr 6.
2. W przypadku sk
ładania oferty przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z wymaganymi oświadczeniami i
dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu do
oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę
o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. W przypadku sk
ładania oferty wspólnej oświadczenia (załącznik
nr 4 i nr 5 do Zapytania ofertowego) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
4.
Wykonawca mo
że wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod
warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana
jak i wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego wniosku
podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
5. Zmiany oferty oraz wniosek o wycofanie oferty musz
ą być złożone w miejscu
i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane
koperty zawierające zmiany lub wycofanie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem
"ZMIANA" lub „WYCOFANIE”. W przypadku złożenia kilku „ZMIAN”, kopertę
każdej „ZMIANY” należy dodatkowo opatrzyć napisem „ZMIANA NR .....”
6. Zmiany zostan
ą dołączone do oferty.
XII.
MIEJSCE I TERMIN SK
ŁADANIA
I OTWARCIA OFERT
1.
Ofert
ę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu/kopercie,
uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, oraz opisane:
Nadawca:
Nazwa
(firma) Wykonawcy, Adres Wykonawcy
Adresat:
Gmina Radzanów,
Radzanów
92A, 26-807 Radzanów, pokój 17.
z dopiskiem :
„Dostawa przenośnych
komputerów z systemem operacyjnym w ramach projektu pn.: Nowa jakość w edukacji
ogólnej”
„
Nie otwiera
ć
przed dniem 03 marca 2017 r. do godz. 10.00”
2. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT -
Ofert
ę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urzędu Gminy w
Radzanowie,
Radzanów 92A,
26-807 Radzanów (Sekretariat pokój nr 17) ,
w nieprzekraczalnym
terminie do dnia
3 marca 2017 r. do godz. 10.00
- decyduje data i
godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
3. MIEJSCE I TERMIN
OTWARCIA OFERT –
Otwarcie ofert odbędzie się 3 marca 2017 r. o godz. 10.30 w
Urzędzie Gminy w Radzanowie, Radzanów 92A, 26-807 Radzanów , pok. 16.
4. Zamawiaj
ący nie ponosi odpowiedzialności za:
- z
łożenie przez Wykonawcę oferty po terminie składania ofert,
- z
łożenie oferty w innym niż określonym w pkt. XII ust. 2 Zapytania
ofertowego miejscu,
- z
łożenie oferty nieopisanej w sposób określony w pkt. XII ust. 1
Zapytania ofertowego – uniemożliwiający identyfikację oferty, lub postępowania,
którego dotyczy.
5. Zamawiaj
ący niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu
oferty po terminie określonym
w
rozdziale XII pkt. 2 Zapytania ofertowego, oraz niezw
łocznie zwróci
ofertę.
6. Oferta
przesłana/dostarczona po terminie określonym w pkt. XII ust. 2, nie będzie
rozpatrywana.
XIII. KONTAKT Z
ZAMAWIAJĄCYM
1. W post
ępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu
ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz.
1113), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030). Jeżeli
Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie
potwierdza fakt ich otrzymania.
2.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu
z
Wykonawcami jest:
Magdalena Leśnowolska – Sekretarz Gminy, tel.
48 613 63 62 wew. 21
e-mail sekretarz@radzanow.pl
XIV. WARUNKI UNIEWA
ŻNIENIA
POSTĘPOWANIA
Zamawiaj
ący może unieważnić postępowanie bez dokonania wyboru oferty, w
sytuacji gdy:
1. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwot
ę przeznaczoną na
finansowanie zamówienia,
2. wyst
ąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego
nie można było wcześniej przewidzieć,
3. post
ępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia.
XV. TRYB ZAWARCIA UMOWY
1.Zamawiaj
ący niezwłocznie powiadomi oferentów o wynikach
postępowania albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy.
2. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawc
ą, który w
postępowaniu złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z przyjętymi kryteriami
oceny. Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie niezwłocznie doręczone wybranemu
Wykonawcy.
3. Osoby reprezentuj
ące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny
posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do zawarcia umowy, o
ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
4. Przysz
łe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w
sprawie zamówienia obejmą wszystkie zobowiązania przewidziane dla Wykonawcy
przepisami kodeksu cywilnego tj. przede wszystkim roszczenia z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, gwarancji oraz rękojmi.
XVI. ZMIANY UMOWY
1.
Dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy:
a)
w zakresie terminów
wskazanych w umowie – w przypadku, gdy dochowanie pierwotnie wskazanych
terminów jest z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe lub wiązać się
może z poważną szkodą po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Dotyczy to w
szczególności zaistnienia zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili
zawierania umowy, wystąpienia siły wyższej, działania osób trzecich
niezależnych od stron umowy;
b)
w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku
zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką
obowiązującą w chwili podpisania umowy, a stawką po zmianie;
c)
w zakresie osób wskazanych przez Wykonawcę do
realizacji umowy, o ile są one personalnie w umowie wskazane.
2.
Zmiana podmiotowa umowy dopuszczalna będzie
wówczas, gdy dotychczasowego Wykonawcę zastąpić ma nowy Wykonawca w wyniku
połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca
spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy
wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
3.
Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane
wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem
nieważności.
4.
Dokonanie zmiany umowy
w zakresie, o których mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby
Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej
dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
XVII. ZAŁĄCZNIKI
Niżej
wymienione załączniki stanowiące integralną część zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pobierz.doc
Załącznik nr 2 – Formularz – opis przedmiotu oferty pobierz.doc
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy pobierz.doc
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnych uprawnień do wykonywania przedmiotowego zamówienia oraz niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału ekonomicznego i technicznego pobierz.doc
Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pobierz.doc
Załącznik nr 6 – Projekt umowypobierz.doc
Radzanów, 22.02.2017 r.
Wójt Gminy
Sławomir Kruśliński
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2017-02-23 13:11:32
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-02-23 13:16:05
- Liczba odsłon: 8190
- Historia dokumentu: