Radzanów, dnia 09.10.2017
r. Gmina Radzanów – Publiczne Gimnazjum im. Obrońców Ziemi
Radzanowskiej w Rogolinie Rogolin 4a, 26-807 Radzanów – Zamawiający, prowadzący
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na:
„Dostawa laptopów i
wyposażenia do Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w
Rogolinie” w ramach Projektu pn. „Szkolny
Punkt Informacji i Kariery - SPInKą
teraźniejszości z przyszłością zawodową uczniów Publicznego Gimnazjum im.
Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego informuje o wyborze
najkorzystniejszej oferty. 1.
Zamawiający zgodnie z zasadami określonymi w
Zapytaniu ofertowym informuje, że jako
najkorzystniejszą wybrano: Ofertę
nr 4 - złożona przez firmę MAR-COM
F.H.U. Mariusz Jarosz ul. Godowska 75A, 26-600 Radom 2.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
wpłynęło 4 ofert: Oferta nr 1
– ALLTECH Sp. J. ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock Oferta nr 2
– Prime Computers Dariusz Leszczyński
ul. Kraszewskiego 15A, 50-229 Wrocław Oferta nr 3 –
Micro Comp Sp. z o.o. ul. M. C. Skłodowskiej 14, 26-600 Radom Oferta nr 4
– MAR-COM F.H.U. Mariusz Jarosz ul. Godowska 75A, 26-600 Radom. 3. Niezbędne
wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym spełniło wszystkich 4 oferentów. 4. Wyboru
firmy dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w zapytaniu
ofertowym pkt. IX. Lp. Nazwa Firmy Data wpływu oferty do Zamawiającego Kryterium cena brutto Suma punktów 1 ALLTECH
Sp. J. ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock 04.10.2017 r 14.046,60 83,12 2 Prime Computers
Dariusz Leszczyński ul. Kraszewskiego 15A, 50-229 Wrocław 04.10.2017 r. 14.581,65 80,07 3 Micro
Comp Sp. z o.o. ul. M. C. Skłodowskiej 14, 26-600 Radom 05.10.2017 r. 12.634,56 92,41 4 MAR-COM F.H.U. Mariusz Jarosz ul. Godowska
75A, 26-600 Radom 05.10.2017 11.675,16 100,00 5. Uzasadnienie
wyboru: Zamawiający wybrał ofertę, która spełnia wymagania Zapytania
ofertowego, mieści się w środkach jakie zostały przeznaczone na realizację
zamówienia oraz uzyskała największą liczbę punktów w kryterium „cena brutto”. 6. Uzasadnienie
odrzucenia oferty: Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty.
INFORMACJA O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Rogolin 14.09.2017 r.
SPIK.271.2.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej
poniżej 30 000 euro
pn.: „Dostawa laptopów i wyposażenia do Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie”
I. ZAMAWIAJĄCYGmina Radzanów – Publiczne Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie Rogolin 4 A, 26-807 Radzanów
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów i wyposażenia do Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie w ramach Projektu pn. „Szkolny Punkt Informacji i Kariery - SPInKą teraźniejszości z przyszłością zawodową uczniów Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a w szczególności:
1. Laptop z systemem operacyjnym – 5 szt.
2. Słuchawki do laptopów – 5 szt.
3. Głośnik bezprzewodowy - 1 szt.
4. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
5. Niszczarka do dokumentów – 1 szt.
Ad. 1 Laptop z systemem operacyjnym
Lp. |
Nazwa komponentu |
Wymagane minimalne parametry techniczne |
1 |
Procesor |
mobilny, wielordzeniowy, osiągający w teście Passmark CPU Mark wynik min. 3 100 pkt; na podstawie wyników ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (przy wielu wynikach pomiarowych, zamawiający uważa procesor za spełniający zapis, gdy chociaż w jednym pomiarze osiągnie wynik podany w zapytaniu) |
2 |
Ekran |
Matryca min. 15,6” o rozdzielczości min. 1366x768 |
3 |
Pamięć operacyjna |
min. 4 GB DDR4 2133 MHz |
4. |
Dysk twardy |
min. 20GB z możliwością rozbudowy |
5. |
Napęd optyczny |
Nagrywarka DVD +/-RW z oprogramowaniem (z polską wersją językową) do: zapisu płyt i do odczytu formatu DVD-Video |
6 |
Karta graficzna |
układ graficzny osiągający w 3DMark06 min. 8 600 pkt . na podstawie wyników ze strony: http://www.notebookcheck.pl/Mobilne-karty-graficzne-rozpiskaosiagow.1174.0.html (przy wielu wynikach pomiarowych, zamawiający uważa układ graficzny za spełniający zapis, gdy chociaż w jednym pomiarze osiągnie wynik podany w zapytaniu) |
7 |
Karta muzyczna |
zintegrowana, obsługa audio w formacie HD – możliwość podłączenia zewnętrznych słuchawek |
8 |
Karta sieciowa |
zintegrowana Ethernet 100 (RJ-45) zintegrowana bezprzewodowa karta sieciowa min. 802.11 b/g/n |
9 |
Porty we/wy (nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów) |
1 x wyjście monitora zewnętrznego 1 x HDMI lub Display port 1 x RJ-45 1 x wejście mikrofonu zewnętrznego, 1 x wyjście słuchawkowe (stereo) lub złącze AUDIO COMBO Min. 2 x USB (wbudowane) w tym min. 1 x USB 3.0 |
10 |
Wyposażenie dodatkowe |
· Bluetooth wbudowany · Zintegrowana klawiatura numeryczna · Zintegrowana kamera i mikrofon · Głośniki stereofoniczne · Czytnik kart obsługujący min. karty SD i SDHC |
11 |
System operacyjny |
Stabilna, polskojęzyczna wersja systemu operacyjnego, obsługująca zainstalowane podzespoły komputerowe. Zarządzanie komputerami poprzez zasady grup (GPO), obsługa technologii 64bit, interfejs graficzny, nawigacja po pulpicie, szybkie znajdowanie często używanych dokumentów, , łatwe tworzenie sieci domowych i łączenie komputerów z drukarkami w grupie domowej, możliwość zdalnej pracy przy użyciu zdalnego pulpitu. System operacyjny z płytą instalacyjną na nośniku CD lub DVD, wykonawca DOPUSZCZA oprogramowanie producenta sprzętu na nośniku CD lub DVD (tzw. Product Recovery) lub na ukrytej partycji umożliwiającej ponowną instalację systemu operacyjnego. |
11 |
Zasilanie |
Zasilacz 230 V |
12 |
Gwarancja |
min. 24 miesiące |
13. |
Sterowniki |
Nośniki ze wszystkimi aktualnymi sterownikami i oprogramowaniem do obsługi wszystkich urządzeń w zestawie |
14. |
Oprogramowanie biurowe na licencji otwartej |
Oprogramowanie biurowe na licencji otwartej, bezpłatne |
Ad. 2 Słuchawki do laptopów
Słuchawki nauszne bez mikrofonu typu - JVC HA-G101 EF
Ad. 3 Głośnik bezprzewodowy
Głośnik bezprzewodowy mobilny, komunikacja Bluetooh, Wyswietlacz LCD, radio FM PLL-USB/MP3, AUX,
Moc głośników – min. 5 W
Wbudowany akumulator
Ad. 4 Urządzenie wielofunkcyjne
Lp. |
Nazwa komponentu |
Wymagane minimalne parametry techniczne |
1. |
Standard |
A4 |
2. |
Funkcje |
Drukowanie Skanowanie Kopiowanie |
3. |
Technologia: |
Laser |
4. |
Tryb drukowania |
Monochromatyczna |
5. |
Duplex |
Tak |
6. |
Automatyczny podajnik dokumentów |
Tak |
7. |
Interfejs |
USB Sieć |
8. |
Podawanie papieru |
Min. 250 arkuszy |
9. |
Taca wyjściowa |
Min. 120 arkuszy |
10. |
Pojemność pamięci |
Min. 128 MB |
11. |
System operacyjny |
Linux Microsoft Windows 2000 Microsoft Windows 7 Microsoft Windows Server 2003 Microsoft Windows Server 2008 Microsoft Windows Vista Microsoft Windows 2008 R2 Microsoft Windows 8 Mac OS X 10.5 - 10.8 |
|
kopiarka |
|
12. |
Prędkość kopiowania w czerni/bieli |
Min 28 str./min. |
13. |
Powiększenie |
25 - 400 % |
14. |
Funkcje kopiowania |
Kopiowanie wielokrotne: 1-99 stron Kopiowanie dokumentów tożsamości 2 w 1, 4 w 1 Ułożone kopie |
|
drukarka |
|
15. |
Prędkość druku biały/czarny |
Min 28 ppm |
16. |
Rozdzielczość wydruku |
4800 x 600 dpi |
|
skaner |
|
17. |
Rozdzielczość skanera |
1200 x 1200 dpi (optyczna) |
18. |
Typ skanera |
CIS |
19. |
Funkcje skanera |
Technologia: TWAIN, WIA |
20. |
Funkcje skanera |
Skanowanie do komputera |
Ad. 5 Niszczarka do dokumentów
Lp. |
Nazwa komponentu |
Wymagane parametry techniczne |
|
Ilość jednorazowo niszczonych kartek 70g/m2 |
Min. 8 |
|
Rodzaj cięcia |
ścinki |
|
Pojemność kosza |
Min. 18 litrów |
|
Miarka ilości niszczonych kartek pomaga zapobiegać zacięciom dokumentów |
tak |
|
Bezpieczna - blokada zapobiega przypadkowemu uruchomieniu urządzenia |
tak |
|
Możliwość niszczenia dokumentów z małymi zszywkami, spinaczami |
tak |
|
Poziom głośności: |
Max. 70-75 db |
|
Zabezpieczenie przed przegrzaniem |
tak |
|
Funkcja cofania / rewers |
Tak |
2) Laptopy, oprogramowanie i pozostały sprzęt będące przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3)
Wykonawca,
który zostanie wyłoniony w toku postępowania, zobowiązany będzie
do dostarczenia we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność laptopy
z oprogramowaniem oraz wyposażenie będące przedmiotem zamówienia, do
Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi
Radzanowskiej w Rogolinie, Rogolin 4A, 26-807 Radzanów
4) Laptopy, oprogramowanie i pozostały sprzęt muszą spełniać wymagania określone w niniejszym Zapytaniu.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: 20 października 2017 r.
IV. ISTOTNE INFORMACJE NA TEMAT ZAMÓWIENIA
1. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
2. Podstawą do wystawienia faktur będą protokoły zdawczo – odbiorcze przyjęcia przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, podpisany przez Wykonawcę i Dyrektora szkoły.
3. Forma i termin płatności: przelew bankowy na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych podpisanych przez Wykonawcę i Dyrektora szkoły.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu wypłaty wynagrodzenia, określonego w pkt. 2, w przypadku opóźnień w przekazywaniu Zamawiającemu transz dotacji unijnej przez Instytucję Pośredniczącą lub braku środków finansowych na koncie projektu Zamawiającego. Po otrzymaniu środków finansowych od Instytucji Pośredniczącej, Zamawiający ureguluje zaległe płatności w terminie do 5 dni roboczych od momentu wpływu środków na konto projektu Zamawiającego.
V. ZAKRES ZADAŃ WYKONAWCY
1.
Informowanie
o stanie realizacji dostawy, pojawiających się problemach istotnych
dla realizacji dostawy.
2. Dostarczone Laptopy, oprogramowanie oraz pozostałe wyposażenie musi być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad materiałowych, sprawne technicznie. Dostarczony sprzęt winien odpowiadać warunkom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający.
3. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia objętych zapytaniem ofertowym zostanie zrealizowana na wskazany adres i obejmuje wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
4. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty ich dotyczące, a w szczególności gwarancje i atesty.
5. Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wyposażenie od dnia odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia.
VI . KRYTERIA OCENY
1. Ocenie przez Zamawiającego poddane zostaną wyłącznie oferty, które:
a.
zawierać
będą ceny dla wszystkich pozycji wyszczególnionych w Załączniku nr 1
do Zapytania,
b. będą kompletne, podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz będą zawierały wszystkie załączniki.
2.
Oferty,
o których mowa w pkt. 1 zostaną poddane ocenie wg następującego kryterium
i jego wagi:
Cena – 100%
Kryterium Cena
będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do
zapytania). Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona
na podstawie poniższego wzoru:
cena brutto najtańszej ważnej oferty
Cena = ------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena brutto badanej oferty
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu ofertowym.
4.
Zamawiający
ma prawo żądać od Oferenta dokumentacji potwierdzającej informacje zawarte w
załącznikach przedkładanych celem spełnienia warunków udziału
w postępowaniu.
5. Kompletna oferta powinna zawierać wypełniony formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1,
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu, o którym mowa w pkt. 1, rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 05.10.2017 r. do godz. 10.00
do Urzędu Gminy w Radzanowie,
Radzanów 92A,
26-807 Radzanów (pok. 17)
opisanych w następujący sposób: w lewym górnym rogu koperty - dane Wykonawcy, oraz z dopiskiem zawartym pod adresem Zamawiającego: „Oferta na Dostawę laptopów i wyposażenia do Publicznego Gimnazjum im. Obrońców Ziemi Radzanowskiej w Rogolinie” ,
2. O przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data i godzina wpływu oferty pod wskazany adres .
3. Oferta przesłana/dostarczona po terminie określonym w pkt. 1, nie będzie rozpatrywana .
X. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 05.10.2017 r. o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy w Radzanowie, Radzanów 92 A, 26-807 Radzanów / pok. 16
XI. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
a. Edyta Sztyler – tel. 486136323
b. Leśnowolska Magdalena tel. 486136362 wew. 21
XII. UWAGI KOŃCOWE
1. Miejsca publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
Strona www: http://www.pgrogolin.pl/ oraz https://ugradzanow.bip.org.pl/
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia Zapytania ofertowego w przypadku gdy cena złożonych ofert przewyższy kwotę środków jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu Zapytania ofertowego.
3. Zamawiający poinformuje o wyborze Wykonawcy zamieszczając informację na stronie : http://www.pgrogolin.pl/ oraz https://ugradzanow.bip.org.pl/,
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w ramach niniejszego postępowania, zostanie o tym poinformowany w sposób indywidualny.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy dot. realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
XIII. Załączniki stanowiące integralną część zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1
–– Formularz ofertowy -
Formularz_ofertowy.docx
Załącznik Nr 2 – Projekt umowy - Projekt umowa.docx
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2017-09-28 15:13:31
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-10-09 18:24:43
- Liczba odsłon: 1426
- Historia dokumentu: