Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Radzanów
na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Nazwa i adres jednostek:
Urząd Gminy w Radzanowie, Radzanów 92A, 26-807 Radzanów;
II. Określenie stanowiska
Stanowisko: Referent ds. działalności gospodarczej, transportu i ochrony zabytków
III. Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. posiada obywatelstwo polskie ;
2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
3. korzysta z pełni praw publicznych;
4. posiada nieposzlakowaną opinię;
5. nie jest skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
7. wykształcenie co najmniej średnie preferowane kierunki z zakresu administracji,
8. doświadczenie zawodowe.
IV. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym.
1. znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w szczególności:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej;
- ustawa kodeks postepowania administracyjnego;
2. znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w szczególności znajomość przepisów prawa związanych z organizacją transportu, rejestracją działalności gospodarczej, działalności regulowanej, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o opłacie skarbowej, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie zabytkach i opiece nad zabytkami.
3. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
4. znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych;
5. umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędowych;
6. umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;
7. komunikatywność;
8. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
9. umiejętność planowania i organizacji pracy;
10. postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność;
11. posiadanie cech osobowościowych: rzetelność, dokładność i odpowiedzialność.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem:
1. Prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych;
2. Prowadzenie spraw i przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją ruchu na drogach gminnych;
3. Zamawianie tablic z nazwami ulic, placów, znaków z numerami porządkowymi nieruchomości;
4. Nadzór nad oznaczaniem nieruchomości numerami porządkowymi;
5. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przewóz osób w krajowym transporcie drogowym;
6. Prowadzenie spraw związanych z organizacją transportu na terenie gminy;
7. Sprawowanie nadzoru nad grobami i cmentarzami wojennymi;
8. Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków w tym rejestr zabytków;
9. Ewidencjonowanie działalności gospodarczej w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Wprowadzenie wpisu, zmiana, zawieszanie, wykreślenie wpisu w CEiDG);
10. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej dot. transportu odpadów i nieczystości ciekłych;
11. Wydawanie zezwoleń na odbiór nieczystości ciekłych;
12. Umieszczanie w CEIDG informacji o wpisie do rejestru działalności regulowanej, zakresie wykonywania działalności określonej we wpisie oraz o wykreśleniu z rejestru;
13. Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży lub w miejscu sprzedaży;
14. Umieszczanie w CEIDG informacji o zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych oraz o zmianach w tym zakresie;
15. Wydanie zezwolenia jednorazowego na sprzedaż napojów alkoholowych;
16. Cofanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych;
17. Przyjmowanie pisemnych oświadczeń o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim;
18. Sporządzanie sprawozdań z ewidencji działalności gospodarczej i sprzedaży napojów alkoholowych;
19. Prowadzenie ewidencji oczyszczalni przydomowych;
20. Prowadzenie ewidencji szamb;
21. Sporządzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań;
22. Prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem umów na konserwację oświetlenia ulicznego, umów o świadczenie usług dystrybucji, energii elektrycznej, kontrola nad realizacją usługi;
23. Nadzór merytoryczny na poborem energii elektrycznej oświetlenia ulicznego oraz w budynkach będących własnością gminy;
24. Przyjmowanie i rozpatrywanie interwencji w zakresie oświetlenia ulicznego;
25. Zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego do firmy zajmującej się konserwacją, monitorowanie wykonania napraw;
26. Przygotowywanie zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych, materiałów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw;
27. Prowadzenie przetargów/zapytań ofertowych na wybór przewoźnika do dowożenia uczniów do szkół, zakup oleju opałowego;
28. Organizowanie wyborów sołtysów i rad sołeckich;
29. Prowadzenie spraw związanych z realizacja programu „Czyste powietrze” na terenie gminy Radzanów;
30. Sporządzanie stosownych analiz i sprawozdań wynikających z powierzonego zakresu czynności;
31. Pomoc mieszkańcom przy wypełnianiu wniosków;
32. Udział w pracach komisji szacującej straty w gospodarstwach rolnych;
33. Przygotowywanie projektów Uchwał, Zarządzań, Regulaminów wynikających z zakresu spraw prowadzonych na stanowisku pracy;
34. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy;
VI. Warunki pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo)
2. Miejsce wykonywania pracy - Urząd Gminy w Radzanowie, Radzanów 92 A, 26-807 Radzanów.
3. Rodzaj umowy – z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zmianami).
4. Planowany termin zatrudnienia – 7 października 2019 r. (dopuszcza się możliwość zmiany terminu ze względu na sytuację wybranego kandydata).
VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Radzanowie w sierpniu 2019 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 9%.
VIII. Wymagane dokumenty w języku polskim:
1. Podpisany własnoręcznie list motywacyjny uwzględniający nazwę stanowiska, o jakie ubiega się kandydat i na które prowadzony jest nabór;
2. Podpisane własnoręcznie curriculum vitae (CV);
3. Podpisany własnoręcznie oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej o zatrudnienie (zgodnie z załączonym wzorem);
4. Podpisane własnoręcznie oświadczenia (zgodnie z załączonym wzorem);
5. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
6. Kserokopia dokumentów (ukończone kursy, szkolenia, warsztaty i inne) potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Referent ds. działalności gospodarczej, transportu i ochrony zabytków " (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego kandydata)
w terminie do dnia 2 października 2019 r. do godz. 12 00 w Urzędzie Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów, Radzanów 92A I piętro, pokój 17 (sekretariat) decyduje data wpływu do urzędu.
2. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Gminy po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrzone.
3. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Gminy w Radzanowie.
IX. Dodatkowe informacje:
1. Wójt Gminy w uzasadnionych przypadkach może podjąć decyzję o unieważnieniu lub nierozstrzygnięciu naboru.
2. Nabór przeprowadzi Komisja rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne o dalszych etapach i czynnościach naboru będą informowani drogą elektroniczną na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy, a w przypadku braku adresu poczty elektronicznej drogą telefoniczną.
4. Dokumenty aplikacyjne pozostałych Kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym Kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach. W tym czasie Kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej https://ugradzanow.bip.org.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Radzanowie.
X. Informacja nt. ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy z siedzibą w Radzanowie nr 92 A, 26-807 Radzanów
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@radzanow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji prowadzanych przez Urząd Gminy w Radzanowie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do rekrutacji. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator nie uwzględni Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
Radzanów 20.09.2019 r.
załaczniki do pobrania:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Leśnowolska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2007-06-25 16:39:16
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-05-23 09:43:10
- Liczba odsłon: 8747
- Historia dokumentu: