Informacja z otwarcia ofert. remont ogrodzenia i budynku osp w Czarnocinie.docx
Radzanów, 29.07.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Radzanów zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi:
„Remont ogrodzenia i budynku OSP w Czarnocinie”
Postepowanie przeprowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości niższej od kwoty 130 000,00 zł netto tj. kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
I. Zamawiający:
Gmina Radzanów
Radzanów 92A,
26-807 Radzanów
tel. 48 6136362
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Zapytanie ofertowe p.n. „Remont ogrodzenia i budynku OSP w Czarnocinie” obejmuje:
- Wyremontowanie pomieszczeń w budynku OSP polegające na uzupełnieniu tynków oraz pomalowaniu ścian,
- remont ogrodzenia polegający na:
- rozbiórce istniejącego ogrodzenia,
- wykonaniu ogrodzenia o długości 100 mb z paneli ocynkowych na podmurówce betonowej.
- zakup i montaż stojaka na 3 rowery.
III. Wymagania stawiane wykonawcy:
- Wykonawca dostarcza i zabezpiecza materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia (na swój koszt).
- Zastosowane materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
- Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, licząc od dnia wystawienia faktury.
- Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
- Zaleca się, aby Wykonawca, przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
- Niniejsze zapytanie obejmuje swoim zakresem prace przygotowawcze, budowlane oraz wykończeniowe łącznie z uporządkowaniem terenu po zakończeniu prac.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
Oferta powinna zawierać cenę brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m. in. podatek VAT, upusty, rabaty, dostawa i rozładunek.
V. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
- Miejsce wykonania zamówienia:
Budynek OSP w Czarnocinie, .
- Termin wykonania zamówienia:
Zadanie należy wykonać w terminie do 17.09.2021 r.
VI. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Oferty spełniające wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym będą oceniane według następującego kryterium:
- Najniższa cena za wykonanie całej usługi. - 100 pkt
- Ocena ofert zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
cena ofertowa najniższa
C = cena oferty badanej x 100 pkt
VII. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w sekretariacie Urzędu Gminy w Radzanowie, Radzanów 92 A w terminie do dnia 06.08.2021 do godz. 15.30 z dopiskiem: :
„Remont ogrodzenia i budynku OSP w Czarnocinie” - Za termin składania ofert uważa się dzień jej wpływu do Zamawiającego
z zachowaniem terminu określonego wyżej. - Oferty złożone po terminie zostaną pozostawione bez rozpoznania.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
VIII. Warunku udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadają wiedzę i doświadczenie;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonywania zamówienia; - spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej
na sfinansowanie zadania.
IX. Sposób przygotowania oferty :
- Oferta składa się z wypełnionego formularza ofertowego ( załącznik nr 1), oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2),
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być napisana w języku polskim, w formie pisemnej z zachowaniem czytelnej formy.
- Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Oferenta muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
- Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego.
X. Osoba wyznaczona do kontaktu:
Urszula Neska tel. 48 6136362 wew. 26
XI. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione jeżeli:
- W określonym terminie nie wpłynie żadna oferta.
- Cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Beneficjent może przeznaczyć na sfinansowanie zadania
- Wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
XII. Klauzula informacyjna
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: .
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radzanów, Radzanów 92 A; 26-807 Radzanów, tel./fax. 48 613 63 62, REGON 670223942, NIP 798 143 52 08,
e-mail: gmina@radzanow.pl; - Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Radzanów jest Pani Agnieszka Radtke,
e-mail: iod@radzanow.pl, - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu, związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „Remont ogrodzenia i budynku OSP w Czarnocinie” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- upoważnieni pracownicy administratora;
- współpracownicy kancelarii prawnych i osoby współpracujące ze gminą,
- instytucje upoważnione na mocy prawa zgodnie z ich kompetencjami i uprawnieniami,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat;
- podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z udziałem w postępowaniu i udzieleniem zamówienia;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wójt Gminy
Sławomir Kruśliński
Załączniki do pobrania:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2021-07-29 13:30:34
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-08-11 07:51:34
- Liczba odsłon: 1338
- Historia dokumentu: