BRG.ZP.2/2021.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł prowadzone z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) w oparciu o art. 2, ust.1, pkt.1 na zadanie pn: „Opracowanie dokumentacji na przebudowę SUW”
Zamawiający:
Gmina Radzanów, woj. mazowieckie
Adres:
Urząd Gminy w Radzanowie
26 – 807 Radzanów 92A; woj. mazowieckie
NIP 798 143 52 08; REGON 670223942
tel. (48) 613 63 62 wew. 26 fax. (48) 613 63 62 wew. 28 e-mail: biuro@radzanow.pl,
Prowadzący sprawę (osoba do kontaktu):Genowefa Jaworska. adres strony internetowej: www.ugradzanow.bip.org.p
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji na przebudowę SUW
Część technologiczna i instalacje
- Projekt przebudowy instalacji technologicznych stacji
- Projekt przebudowy odcinków ziemnych rurociągów technologicznych zewnętrznych
- Projekt przebudowy wewnętrznych instalacji wod.-kan.
- Projekt zestawu hydroforowego w nowym miejscu montażu (w budynku adoptowanym)
- Część elektryczna
- Projekt wewnętrznej instalacji elektrycznej
- Projekt WLZ
- Warunki zasilania (jeśli będą potrzebne)
- Projekt fotowoltaniki
- Część budowlana
- Projekt przebudowy pomieszczeń budynku SUW ( ścian, fundamentów pod filtry, posadzki, stolarka okienna i drzwiowa)
- Projekt adaptacji starego budynku SUW dla potrzeb montażu nowego zestawu hydroforu (wzmocnienie ścian, posadzki, wieniec, dach, stolarka)
- Ewentualnie: ogrodzenie, utwardzenie placu, drogi dojazdowe
- Termin wykonania zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i nie spełniają żadnej z przesłanek zapisanych w art. 108 ust. 1 pkt 1–6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w przedmiocie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
5. Składając ofertę należy wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 1), dołączając oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania (załącznik nr 3)
6. Wykonawca rozszerzy uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi o gwarancję na wykonane roboty na okres minimum 12 miesięcy.
7. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty.
8. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, trwałą, czytelną techniką.
9. Oferty będą oceniane za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: Cena oferty – 100%
Ocena porównawcza. Liczbę punktów P wg kryterium ceny oferty oblicza się zgodnie z poniższym wzorem:
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie matematycznymi zasadami zaokrąglania.
10. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie suma punktów uzyskanych w powyższym kryterium oraz ocena wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 5.
Ocena ich spełniania dokonywana będzie w systemie 0-1, tj. „spełnia – nie spełnia“), niespełnienie chociażby jednego z postawionych warunków (brak wymaganych dokumentów lub ich niezgodność z opisanymi wymaganiami Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
11. Zamawiający zastrzega, że w przypadku braków formalnych badanej najkorzystniejszej oferty, niejasności lub wątpliwości co do jej treści może wezwać wykonawcę do jej uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że oferta z innych przesłanek podlegałaby odrzuceniu.
12. Zamawiający zastrzega, sobie możliwość wyboru kolejnej wśród ofert najkorzystniejszych, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako jedna z najkorzystniejszych, uchyli się od zawarcia umowy dotyczącej realizacji niniejszego zamówienia.
13. Ofertę w zamkniętej kopercie, opatrzonej numerem sprawy, nazwą i adresem Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój nr 18 do dnia 23 sierpnia 2021 r. do godziny 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 23 sierpnia 2021 r. do godziny 1020, sala konferencyjna pokój nr 12.
Uwaga:
W związku z epidemią COVID-19, z uwagi na bezpieczeństwo Zamawiający rezygnuje z publicznej sesji otwarcia ofert. Jednocześnie informuję, że Zamawiający bezpośrednio po otwarciu ofert, poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z cenami na stronie internetowej www.ugradzanow.bip.org.pl
14. O wyborze oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie uczestników postępowania za pomocą e-maila lub telefonicznie. Informacja o wynikach przetargu dostępna będzie również na stronie internetowej Zamawiającego.
15. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa.
16. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu do składania ofert.
17. Klauzura informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest administratorem Pana/Pani danych osobowych jest administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Radzanów, 26-807 Radzanów 92A, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@radzanow.pl
- Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
- Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp.
- Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
- Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa ustawa Pzp.
Załączniki:
- Formularz oferty pobierz.docx
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.pobierz.docx
- Klauzula RODO pobierz.docx
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2021-08-13 14:27:04
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-08-13 14:39:39
- Liczba odsłon: 1284
- Historia dokumentu: