INFORMACJA_o_wynikach 2022.docx

Radzanów 15.12.2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup sprzętu  komputerowego i oprogramowania  dla potrzeb Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzanowie

Rozdział I. ZAMAWIAJĄCY

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzanowie

Radzanów 92A

26-807 Radzanów

tel. 48 6136362  w. 27

e-mail: gopskr@op.pl

Rozdział II.TRYB ZAMÓWIENIA, PODSTAWA PRAWNA

Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. l 129 ze zm.) - wyłączenie zgodnie z brzmieniem art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.

Rozdział III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu  komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzenie wielofunkcyjne.

Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot zapytania znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 2. Miejsce dostawy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzanowie,

Radzanów 92A, 26-807 Radzanów

Rozdział IV. OFERTY CZĘŚCIOWE

Wykonawca może złożyć jedną ofertę do każdej z dwóch części zamówienia. Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert dla każdej  części z osobna.

Rozdział V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na 29 grudnia 2022r.

2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

3. Faktura za realizację zamówienia musi zostać dostarczona mailowo najpóźniej 29 grudnia 2022.

Rozdział VI. INFORMACJA O SPOSOBIE KONTAKTOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Wszelkie pytania bądź wątpliwości można przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
  2. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim.
  3. Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

Katarzyna Reczko tel. 48 613 63 62 wew. 27, e-mail: gopskr@op.pl

Rozdział VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  3. Ofertę należy opracować na drukach stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego - Formularz oferty - załącznik nr 2.
  4. Formularz ofertowy oraz dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
  6. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Rozdział VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

  1. Wykonawca winien w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego podać łączną cenę brutto /z VAT/ przedmiotu zamówienia w PLN za realizację przedmiotu zamówienia w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla każdej części zamówienia.
  2. Cena ofertowa winna być obliczona jako suma jednostkowych pozycji składających się na przedmiot zapytania.
  3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Dlatego cena musi obejmować wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym dostawę.

Rozdział IX. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:

cena brutto - 100 %,

Rozdział X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferty można złożyć osobiście lub pocztą w siedzibie Zamawiającego tj. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radzanowie, Radzanów 92A, 26-807 Radzanów lub mailowo na adres: gopskr@op.pl
  2. Termin składania ofert upływa: 20.12.2022 r. do godz. 14:00
  3. Oferty złożone po terminie bądź w inny sposób nie będą rozpatrywane.

Rozdział XI. Wybór najkorzystniejszej oferty.

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę mailowo lub telefonicznie. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie również opublikowana na stronie BIP Urzędu Gminy w Radzanowie.

Rozdział XII. Płatność

Płatność za realizację zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni.

Rozdział XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzanowie, Radzanów 92 A; 26-807 Radzanów, tel./fax. 48 613 63 62 w.27, REGON 670223942, e-mail: gopskr@op.pl;

Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Radzanów jest Pani Agnieszka Radtke, e-mail: iod@radzanow.pl,

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu rozstrzygnięcia niniejszego zapytania ofertowego;

  1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
    - osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
    - upoważnieni pracownicy administratora;
    - współpracownicy kancelarii prawnych i osoby współpracujące ze gminą,
    - instytucje upoważnione na mocy prawa zgodnie z ich kompetencjami i uprawnieniami,
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat;
  3. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z udziałem w postępowaniu i udzieleniem zamówienia;
  4. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  5. Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Rozdział XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

Zapytanie może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym.

ROZDZIAŁ XV. ZAŁĄCZNIKI

  1. Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1, Zał. 1 pobierz .docx
  2. Formularz oferty - załącznik nr 2,Zał _2 pobierz .doc

 

 

Kierownik GOPS

ZATWIERDZAM

zapytanie ofertowe wraz załącznikami

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-12-15 14:33:39
  • Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-12-21 11:50:44
  • Liczba odsłon: 675
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1581615]

przewiń do góry