Radzanów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 403.293 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 338864 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250902 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie, Radzanów, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6136362, faks 048 6136362 wew. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 403.293 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 403.293,- PLN przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów . 2) Istotne postanowienia: 1. Termin uruchomienia kredytu: do 31.12.2012r. 2. Spłata rat kapitałowych kredytu kwartalnie, w ostatnim dniu kwartału przez okres 10 lat (40rat). Płatność pierwszej raty 31.03.2013r. a ostatniej raty dnia 31.12.2022r. Wysokość rat kapitałowych: 39 rat po 10.082,- zł ostatnia rata w wysokości 10.095,- zł. 3. Naliczenie odsetek od kredytu na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca w którym uruchomiono transze kredytu. Zapłata odsetek dokonywana będzie po otrzymaniu pisemnej informacji z Banku (np. mail, fax, wyciąg) o wysokości naliczonych odsetek do zapłaty od wykorzystanej części kredytu , przynajmniej 5 dni przed terminem zapłaty. 4. Oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną o marżę Banku-kredytodawcy. 5. Odsetki będą naliczane od niespłaconego kapitału. 6. Zamawiający informuje na piśmie wykonawcę o wielkości i terminie uruchomienia transzy kredytu. Ad. 2, 3 W przypadku, gdy termin płatności przypada w dzień wolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy. 7. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości lub części planowanego kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość refundowania wcześniej (przed dniem podpisania umowy kredytowej) poniesionych wydatków. 9. Zamawiający ma prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu okres kredytowania pozostaje bez zmian chyba, że Zamawiający (Kredytobiorca) złoży odmienne dyspozycje na piśmie. 10. Zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Oznaczenie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. 4) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6) Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca nie może powierzyć wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 7) Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość realizacji usługi, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Ochrony Środowiska Spółka Akcyjna -Centrala Centrum Korporacyjne w Warszawie, ul. Leszno 14, 01-192 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149872,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145471,06

  • Oferta z najniższą ceną: 145471,06 / Oferta z najwyższą ceną: 167258,68

  • Waluta: PLN.




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-09-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:27:54
  • Liczba odsłon: 356
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1581686]

przewiń do góry