Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Radzanów: Usługa zakwaterowania i wyżywienia na warsztatach wyjazdowych realizowanych w ramach projektu -Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5
Numer ogłoszenia: 101596 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie , Radzanów, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6136362, faks 048 6136362 wew. 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zakwaterowania i wyżywienia na warsztatach wyjazdowych realizowanych w ramach projektu -Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników wyjazdowych warsztatów do Sianożęt Zakwaterowanie i wyżywienie w Sianożętach Termin realizacji zamówienia: od 26.07.2013 r. do 30.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie: Miejsce zakwaterowania: Sianożęty. Pokoje 2, 3, 4 - osobowe z łazienkami, telewizorem, czajnikiem i szklankami, łóżka pojedyncze. Cena zakwaterowani winna obejmować opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy). Zakwaterowanie winno odbywać się w budynkach murowanych, dopuszcza się budownictwo drewniane, przeznaczone do całorocznego zamieszkiwania. Cała grupa wycieczkowa musi być zakwaterowana w jednym budynku, na jednym poziomie. Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa wycieczkowa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. Standard zakwaterowania: hotel, pensjonat, domy wycieczkowe. Wykonawca musi zapewnić w ramach zakwaterowania dwie sale szkoleniowe do zajęć dla grup około 35 osobowych do prowadzenia warsztatów dla orkiestry dętej oraz zajęć edukacyjnych. Zajęcia będą odbywały się ciągle, w godzinach: od 9.30 - do 21.30. Pokoje z łóżkami jednoosobowymi wraz z pościelą. Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. Obiekt noclegowy musi zapewnić parking dla autokaru, cena parkingu w cenie usługi. Zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa - obiekt, w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wycieczki budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość zamknięcia budynku ). Otoczenie ośrodka: kompleks boisk (do piłki siatkowej, nożnej, koszykowej, kometki). Odległość od morza - do 200m. W ramach zakwaterowania wykonawca musi zapewnić także: opiekę ratownika podczas kąpieli morskiej, opiekę medyczną oraz zorganizować dyskotekę z DJ i sprzętem nagłaśniającym Planowana ilość osób do zakwaterowania: 40 (36 uczniów + 4 osoby dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty szczegółowy opis miejsca wykonywania zamówienia i warunków zakwaterowania wraz z dokumentacją zdjęciową. Wyżywienie: Planowana ilość osób do wyżywienia: 40 (36 uczniów + 4 osoby dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu: 1 dzień (26.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja 2 dzień (27.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja 3 dzień (28.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja 4 dzień (29.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja, ognisko z pieczeniem kiełbasek 5 dzień (30.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja Zamawiający zastrzega możliwość zamiany w danym dniu pobytu obiadu, podwieczorku i kolacji na obiadokolację plus suchy prowiant, w zależności od harmonogramu pobytu. Wykonawca o zmianie zostanie poinformowany przez kierownika warsztatów najpóźniej w pierwszym dniu pobytu grupy. Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków): 5 śniadań (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 5 obiadów (1 obiad obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 5 podwieczorków (1 podwieczorek obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 5 kolacji (1 kolacja obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek (1 ognisko obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób). Wszystkie posiłki serwowane do stolika. Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. stołówka. Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony HACCP. Miejsce w którym będą podawane posiłki musi być przystosowane do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ, a także Wykonawcy, którzy posiadają: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; doświadczenie w organizacji pobytu: noclegu i wyżywienia dla grup powyżej 20 osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (załącznik nr 2 SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał 5 usług związanych z organizacją zakwaterowania wraz z wyżywieniem grup zorganizowanych dla minimum 40 osób: (w wykazie należy podać informacje określone w warunku). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis ośrodka, w którym mają być zakwaterowani uczestnicy wycieczek pod kątem jego wyposażenia i zaplecza technicznego, wraz z pisemnym zapewnieniem podmiotu prowadzącego ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy, w terminach wskazanych przez zamawiającego lub umowę przedwstępną z takim podmiotem - jeżeli wykonawca nie prowadzi własnego ośrodka

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia spełniania warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - dotyczy podmiotów krajowych i zagranicznych - należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 SIWZ), Oświadczenie, iż przed przystąpieniem do przetargu osoba zapoznała się z warunkami realizacji zadania określonymi w SIWZ i formularzu umowy oraz, że uwzględniła je w ofercie i przyjmuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 4 SIWZ). Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 5 SIWZ). Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 6 SIWZ) Inne dokumenty wymagane od Wykonawców Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - stanowiąca (załącznik nr 7 SIWZ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach: jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,jeżeli zajdzie koniczność przedłużenia okresu realizacji projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo - finansowego. Termin realizacji umowy wydłużą się o okres wydłużenia realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradzanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radzanów, 26 - 807 Radzanów 92A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Radzanów, 26 - 807 Radzanów 92A sekretariat (pokój nr 17).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


SIWZ pobierz.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-03-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:25:56
  • Liczba odsłon: 360
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1581676]

przewiń do góry