Ogłoszenie nr 510150807-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.
Urząd Gminy w Radzanowie: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562509-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Radzanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 53738400000000, ul. Radzanów , 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 136 362, e-mail bip@radzanow.pl, faks 048 6136362 wew. 28.
Adres strony internetowej (url): www.ugradzanow.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
TDZ.271.U.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci do i ze szkół podstawowych na terenie gminy Radzanów na trasach zamkniętych. Przez trasy zamknięte należy rozumieć trasy obsługiwane wyłącznie na potrzeby Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 trasy: Do obsługi zamówienia należy zapewnić minimum 2 autobusy minimum 42 miejsc siedzących. a) Łączna długość wszystkich tras w okresie realizacji zamówienia: 300 km/dziennie b) Całe zamówienie w okresie realizacji zamówienia obejmuje 373 dni przewozu uczniów. c) Usługa przewozu dzieci będzie realizowana zgodnie z harmonogramem dowożenia stanowiącym załącznik do SIWZ. d) Wykonawca powinien posiadać autobus rezerwowy i zapewnić transport zastępczy w przypadku awarii pojazdów świadczących usługi transportowe. 4. Wymagania wspólne dotyczące świadczenia usługi w ramach zamówienia. 1) Wykonawca w trakcie świadczonej usługi przewozu zobowiązuje się do bezpiecznego przewozu dzieci szkolnych. 2) usługa przewozu będzie świadczona w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 1 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku t.j. jest 186 dni nauki szkolnej, oraz od 1 września 2021 roku do 24.06.2022 r. to jest 187 dni nauki szkolnej. W planowanym okresie od dnia 1 września 2020 roku do dnia 24 czerwca 2022 roku jest 373 dni nauki szkolnej i taką ilość dni wykonawcy obowiązani są uwzględnić przy kalkulacji ceny ofertowej, (ilość dni nauki szkolnej w poszczególnych latach 2020 r. – 79 dni, 2021 r. – 185 dni, 2022 r. – 109 dni). 3) usługa przewozu uczniów musi być realizowana zgodnie z wymaganiami prawnymi w tym zakresie, w tym także zgodnie z regulaminem dowożenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, 4) UWAGA! a) rozliczenia za świadczoną usługę przewozu będą dokonywane w oparciu o faktyczną łączną długość tras dowozu i odwozu dzieci do i ze szkół w okresie rozliczeniowym (okres miesięczny) i stawki za 1 km przewozu określonej w ofercie. W żadnym przypadku łączne wynagrodzenie brutto wykonawcy na podstawie zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nie może przekroczyć zaoferowanej w przetargu ceny ofertowej brutto dla całego zamówienia, b) wskazana w SIWZ długość tras dla zamówienia ma charakter szacunkowy i maksymalny, została skalkulowana dla potrzeb sporządzenia i porównania ofert. Faktyczna długość tras może ulec zmniejszeniu lub wydłużeniu do około 10% - 20% w stosunku do zamówienia, c) Wykonawca uprawniony jest w porozumieniu z dyrekcją szkół do zmiany, określonych w SIWZ godzin dowozu i odwozu uczniów, przy zachowaniu ilości i długości tras. Zmiana taka może być uzasadniona w szczególności zmianą w planie lekcji dowożonych dzieci, d) w przypadku potrzeby zmniejszenia liczby lub długości poszczególnych tras strony dokonają zmiany umowy na warunkach określonych w § 21a SIWZ, e) w przypadku potrzeby zwiększenia liczby lub długości poszczególnych tras Zamawiający uprawniony jest do zlecenia dodatkowych przewozów, a w przypadku zamówień o wartości przekraczającej równowartość wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro do udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 393722.00 Liczba otrzymanych ofert: 7 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nie Nazwa wykonawcy: MAT-BUS Michał Warzecha Email wykonawcy: biuro@mat-bus.pl Adres pocztowy: Bogucice II ul. Szosa 25A Kod pocztowy: 28-400 Miejscowość: Pińczów Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 425220.00 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2020-08-12 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-01-18 13:42:28
- Liczba odsłon: 783
- Historia dokumentu: