OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Radzanów ogłasza przetarg nieograniczony na „Selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Radzanów”
Okres realizacji zamówienia - od 01 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Gminy Radzanów pok. Nr 7. w godz. 800 - 1500.
Zamawiający zamieścił również Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej www.ugradzanow.bip.org.pl
Przedmiotem zamówienia jest selektywna zbiórka stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Radzanów, wartość zamówienia pow. 14 000 euro.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Jaworska Genowefa
tel. 048 613 62 76 w godz. 730 - 1530.
W przetargu mogą wziąć udział Oferenci, którzy:
- posiadanie uprawnień do występowania jako przedsiębiorcy,
- posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień
publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków
Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Radzanów pok. Nr 17 w terminie do dnia
28 grudnia 2007 r. do godz. 1030.
Otwarcie ofert nastąpi 28.12.2007 r. o godz. 1100 w Urzędzie Gminy Radzanów - sala konferencyjna.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
- cena 100%
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu do składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Wójt Gminy Radzanów
26-807 Radzanów
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
PRZETARG NIEOGRANICZONY
Selektywna zbiórka stałych odpadów komunalnych
na terenie gminy Radzanów.
Radzanów, dn. 18.12.2007r.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zm./
Zamawiający:
Wójt Gminy Radzanów
26-807 Radzanów
Pracownik uprawniony do kontaktów z Oferentami:
P. Jaworska Genowefa pok. Nr 7 tel. 048 613 62 76 w godz. 800 - 1500.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Wykonywanie w okresie od 01 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku n/w usług:
- obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych na terenie 18 wsi gm. Radzanów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności: ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia. 2001 r. prawo ochrony środowiska
(Dz. U. z 2006 r nr 129, póz. 902 z późn. zm./
Wspólny Słownik Zamówień - 90123000-5
- 90123300-8
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA - pow. 14 000 EURO
2. Obowiązkiem wykonawcy będzie:
2.1. obsługa selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 18 miejscowości gm. Radzanów ( ilość nieruchomości zabudowanych 950 ) wg trasy zaznaczonej na mapie, polegająca na odbiorze bezpośrednio z nieruchomości:
- raz w miesiącu stałych odpadów bytowych gromadzonych w czarnych workach z nadrukiem - odpady bytowe i wywóz ich na wysypisko odpadów komunalnych w Urbanowie.
- raz w miesiącu w innym terminie niż odpady bytowe wyselekcjonowanych odpadów gromadzonych w workach: szkło - worek z nadrukiem - szkło, złom - worek z nadrukiem - złom, plastik - worek z nadrukiem -plastik. Wyselekcjonowane odpady komunalne odbiorca musi zagospodarować we własnym zakresie.
- raz w roku wielkogabarytowych odpadów komunalnych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego /chłodziarki, pralki, odkurzacze, sprzęt komputerowy itp./
- na zgłoszenie, odpadów niebezpiecznych,
2.2. zaopatrywania właścicieli nieruchomości w worki z nadrukami do segregacji odpadów,
2.3. składania kwartalnych sprawozdań z ilości zebranych odpadów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających /art.67 ust.1 pkt.6 i 7/
Brak
Wymagany termin wykonania zamówienia:
od 01 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku
Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu:
- posiadanie uprawnień do występowania jako przedsiębiorcy,
- posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny ( linia do segregacji odpadów, sprzęt pomocniczy typu prasy, młyny do przemiałów, itp. , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień
publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków
- posiadają niezbędne decyzje tj. zmianę przeznaczenia terenu pod Zakład Segregacji Odpadów, na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych i elektroniki, itp.
Dokumenty składające się na ofertę
- Wypełniony formularz oferty załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Oświadczenie, Oferenta zgodnie z art.22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej potwierdzającej profil działalności firmy zgodny z przedmiotem przetargu,
wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert .
4. Umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza wykonawcy jest prowadzona
w formie spółki cywilnej.
5. Decyzje zezwolenia na czasowe gromadzenie odpadów niebezpiecznych i innych niż
niebezpieczne ze wskazaniem miejsca gromadzenia..
6. Decyzje zezwolenia na odbiór i czasowe gromadzenie zebranych i wyselekcjonowanych
odpadów ze wskazaniem miejsca gromadzenia.
7. Dokument potwierdzający prawo do dysponowania terenem do czasowego
przetrzymywania odpadów oraz decyzję zmieniającą przeznaczenie pod Zakład Segregacji.
8. Kserokopię zawartych umów z zakładami prowadzącymi działalność w zakresie
unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz zakładami zajmującymi się
wykorzystywaniem lub unieszkodliwianiem wyselekcjonowanych odpadów (szkło, złom,
tworzywa sztuczne)
9. Dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania sprzętem niezbędnym do realizacji
zamówienia.
10. Dokumenty potwierdzające prowadzenie przez Oferenta minimum trzyletniej
działalności tożsamej do przedmiotu przetargu. Wykaz jednostek i instytucji dla których
świadczone są usługi podobne do przedmiotu przetargu wraz z referencjami.
11. Zatwierdzony wzór umowy.
Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
- pytania odnośnie zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz realizacji
zamówienia należy formułować na piśmie i przesłać na adres: Urząd Gminy Radzanów,
26-807 Radzanów, lub faksem pod Nr 048 613 62 76, mail biuro@radzanow.pl
- zamawiający przekazuje treść wyjaśnienia jednocześnie wszystkim wykonawcom, którzy
otrzymali specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania
(art.38 ust.2),
- w przypadku wykonywania czynności wynikających z art. 92 i art.93 ust.3
ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający będzie stosowne rozstrzygnięcia
przesyłał pisemnie listem poleconym na adres wskazany w ofercie,
- wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą
z zachowaniem zasad określonych w art.38 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sposób przygotowania oferty:
- oferty muszą być przygotowane w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności,
- każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę,
- wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi oferent,
- oferta musi obejmować całość zamówienia,
- oferta winna być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszej
specyfikacji,
- do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi
w niniejszej specyfikacji,
- w przypadku gdy Oferent dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu , kopia
powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta,
- wszystkie strony oferty powinny być podpisane przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielony pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta, i ponumerowane,
- w przypadku składania oferty przez przedsiębiorców występujących wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty (z wyjątkiem dokumentów, które winien złożyć co najmniej jeden z podmiotów składających ofertę wspólną) muszą być złożone przez każdy podmiot,
- oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Przetarg nieograniczony na selektywną
zbiórkę stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Radzanów”,
Wymagania dotyczące wadium:
- zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
Miejsce i termin składania ofert:
- Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Radzanów pok. Nr 17 nie później niż do dnia
28.12.2007 roku do godz.1030.
- Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania,
po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
- Zmiany albo wycofanie oferty może nastąpić przed upływem terminu do składania ofert, w kopercie,
która powinna być dodatkowo oznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”
Otwarcie i ocena ofert:
- oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa ,
- otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.12.2007 roku o godz. 1100 w sali konferencyjnej Urzędu
Gminy Radzanów,
- otwarcie ofert jest jawne,
- do całości postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
- bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę jaka zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia,
- podczas otwarcia ofert zostaną odczytane: nazwa i adres Oferenta, którego oferta jest
otwierana, oraz cenę oferty,
- nie dopuszcza się prowadzenia negocjacji dotyczących złożonej oferty, oraz dokonywania
jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, w tym zwłaszcza ceny,
- oferty oceniane będą w dwóch etapach: I etap – ocena w zakresie wymagań formalnych
i kompletności oferty; II etap – ocena merytoryczna według kryteriów oceny oferty.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez
Wykonawców nie podlegających wykluczeniu.
Opis sposobu obliczenia ceny:
- W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między
zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie
jakiejkolwiek zmiany w jej treści za wyjątkiem omyłek pisarskich i rachunkowych.
- Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki
rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich
wykonawców, którzy złożyli oferty.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena - 100%
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
- Ocena ofert dokonywana będzie w kryterium:
a) cena brutto za realizację całego zamówienia - według następującego wzoru
najniższa cena ofertowa brutto
C = _________________________ x 100 x waga kryterium
cena oferty badanej brutto
Wskazówka:
- przyjmuje się, że 100% = 100 punktów i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym
kryterium
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego po upływie 7 dni od dnia
przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później niż przed upływem terminu
związania ofertą,
- do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. – Kodeks cywilny,
- umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu do składania ofert.
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia :
Szczegółowe informacje na temat: protestu, odwołania, skargi znajdują się w ustawie Prawo zamówień publicznych w Dziale VI Środki ochrony prawnej.
ZAŁĄCZNIKI:
1. druk oferty
2. oświadczenie oferenta
3. wzór umowy
........................................... ............................................... /miejscowość i data/ /nazwa i adres oferenta/
Wójt Gminy
RADZANÓW
OFERTA
Nawiązując do ogłoszonego przetargu nieograniczonego składamy naszą ofertę na „Selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Radzanów”.
1. Zobowiązujemy się do wykonywania w okresie od 01 stycznia 2008 roku
do 31 grudnia 2008 roku zamówienia za ryczałtowym wynagrodzeniem miesięcznym
w kwocie brutto: …………………………… zł
/Słownie: ………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………../
- w tym podatek VAT w wysokości ………………% tj. w kwocie ………………….
(Słownie złotych: …………………………………………………………………….)
powyższa cena obejmuje pełen zakres zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z dokumentacją przetargową i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
3. Informujemy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą w okresie wskazanym w specyfikacji, jednocześnie zobowiązujemy się do podpisania umowy w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisma akceptującego, jeśli zostanie wybrana nasza oferta.
4. Wyrażamy zgodę na propozycję, że sprawy sporne będą rozstrzygane przez Sąd Rejonowy właściwy dla siedziby Zamawiającego.
…………......................................
/data i podpis oferenta/
...................................................
....................................................
....................................................
(pieczęć oferenta)
Oświadczenie
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, w trybie przetargu nieograniczonego na
selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Radzanów
oświadczam, że :
1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, który mówi :
„Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się :
a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego,
c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,
d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zmówienia, przestępstwoprzeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zmówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3”
k) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt. 2 lub art. 67 ust.1 pkt. 1 i 2,
l) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
ł) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3,
m) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
..............................................
(podpis oferenta)
WZÓR
UMOWA
zawarta w dniu ………………… roku w Radzanowie pomiędzy Gminą Radzanów reprezentowaną przez
1........................................................................– Wójta Gminy
zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym ,
a
……………………………………………………………………………………………………………
zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.
§1.
Na podstawie przeprowadzonego przetargu nieograniczonego Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonywania n/w usługi:
1. Obsługę selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
a w szczególności: ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z 1996r. nr. 132, póz. 622 z późniejszymi zmianami), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r.
o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr. 62, póz. 628), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony
środowiska (Dz. U. z 2001 r. nr. 62, póz. 627), polegającą na odbiorze bezpośrednio z
nieruchomości z 950 tj 18 miejscowości gminy Radzanów:
a/ raz w miesiącu stałych odpadów bytowych gromadzonych w czarnych workach z nadrukiem -
odpady bytowe ; wywóz ich na wysypisko odpadów komunalnych w Urbanowie,
b/ raz w miesiącu w innym terminie niż odpady bytowe wyselekcjonowanych odpadów
gromadzonych w workach: szkło - worek z nadrukiem - szkło, złom - worek z nadrukiem - złom,
plastik - worek z nadrukiem – plastik. Wyselekcjonowane odpady komunalne odbiorca musi
zagospodarować we własnym zakresie,
c/ raz w roku w terminach uzgodnionych z Wójtem Gminy wielkogabarytowych odpadów
komunalnych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego /chłodziarki, pralki,
odkurzacze, sprzęt komputerowy itp./
d/ na zgłoszenie, odpadów niebezpiecznych
3. Zaopatrywanie właścicieli nieruchomości w worki z nadrukami do segregacji odpadów.
§ 2.
1. Wykonawca w terminie siedmiu dni od daty podpisania umowy opracuje i przedłoży do
zatwierdzenia przez Wójta Gminy harmonogram.
• odbioru stałych odpadów komunalnych,
• zbiórki wyselekcjonowanych surowców wtórnych,
• odbioru wielkogabarytowych odpadów komunalnych, zużytego sprzętu
elektrycznego i elektronicznego
2. Wykonawca jest zobowiązany do podpisywania umów z przedsiębiorcami prowadzącymi
działalność gospodarczą z terenu gminy Radzanów.
3. Wykonawca jest zobowiązany do składania kwartalnych sprawozdań i ilości zebranych odpadów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli sposobu i ilości wywożonych
odpadów.
§ 3.
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od dnia 01 stycznia 2008 r. do dnia 31 grudnia 2008r.
2. Umowa może ulec zmianie lub rozwiązaniu z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
wypowiedzenia.
§ 4.
1. Strony uzgadniają wynagrodzenie za przedmiot umowy określony w § l niniejszej umowy w
formie miesięcznej kwoty ryczałtowej w wysokości brutto ……………………. zł.
(Słownie : …………………………………………………………)
2. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy : ………………………….
na podstawie faktury składanej w Urzędzie Gminy Radzanów w terminie 14 dni od daty
wykonania usługi.
§ 5
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i będą sporządzone w formie
aneksu podpisanego przez obie strony.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy
kodeksu Cywilnego
3. Wszelkie spory powstałe na tle wykonywania warunków umowy będą rozstrzygane przez właściwy
dla Zamawiającego Sąd Rejonowy.
§6.
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: 1 dla Wykonawcy,
2 dla Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Leśnowolska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Leśnowolska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-12-20 10:27:18
- Liczba odsłon: 200
- Historia dokumentu: