OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DOSTAWY
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzanów, Radzanów 92a, 26 – 807 Radzanów, woj. Mazowieckie, tel. 048 613 63 62 w. 26, faks 048 613 63 62.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradzanow.bip.org.pl
I. 2 ) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I ZAKUP KRUSZYWA NA DROGI GMINNE.
II.1.2)m Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA I ZAKUP KRUSZYWA NA DROGI GMINNE W ILOŚCI OKOŁO 2000 ton.
II.1.4) Wspólny słownik zamówień (CPV): 14 212200 – 2
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7) Czy przewiduje się zamówienia uzupełniające: tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: dwa miesiące od podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
· Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowedokumenty dla każdego z nich). B) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub wg formularza stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – bnie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania – wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt IV SIWZ. 2. Wypełniony formularz OFERTA wg formularza. 3. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. jako Konsorcjum). Uwaga pełnomocnictwo należy załączyć wówczas , jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przezosoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osobay podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentachrejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy.
IV.1)TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radzanowie, Radzanów 92a, 26 – 807 Radzanów pok nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ofert 13.05.2009r. godzina 1200, miejsce Urząd Gminy Radzanów – pok. Nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-06 10:26:50
- Liczba odsłon: 379
- Historia dokumentu: