Gmina Radzanów:
Selektywna zbiórka stałych odpadów komunalnych na terenie
gminy
Radzanów na 2010 rok.
Numer
ogłoszenia: 240099-2009 data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1. NAZWA I ADRES: Gmina
Radzanów 92A, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie,
tel. 048 613 63 62 wew. 26, faks
048 613 63 62 wew. 28.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradazanow.bip.org.pl
4.
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
„Selektywną
zbiórkę stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Radzanów”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: obsługa selektywnej
zbiórki odpadów komunalnych 18
miejscowości gm. Radzanów (ilość nieruchomości
zabudowanych 950 ) oraz jednostki organizacyjne gminy (PSP i PG
Rogolin, PSP Bukówno, PSP Czrnocin i UG Radzanów) wg trasy zaznaczonej na
mapie, polegająca na odbiorze bezpośrednio
z nieruchomości:
- raz w miesiącu stałych odpadów bytowych gromadzonych w czarnych workach z
nadrukiem - odpady bytowe i wywóz
ich na wysypisko odpadów komunalnych.
- raz w miesiącu w innym terminie niż
odpady bytowe wyselekcjonowanych odpadów gromadzonych w workach: szkło - worek z nadrukiem - szkło, złom - worek z nadrukiem - złom, plastik - worek z nadrukiem -plastik. Wyselekcjonowane odpady komunalne
odbiorca musi zagospodarować we własnym zakresie.
- raz w roku wielkogabarytowych odpadów
komunalnych i zużytego sprzętu
elektrycznego i elektronicznego /chłodziarki, pralki, odkurzacze, sprzęt
komputerowy itp./
- na zgłoszenie, odpadów niebezpiecznych,
2.2. zaopatrywania właścicieli nieruchomości w worki z nadrukami do
segregacji odpadów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90123000-5, 90123300-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej:
nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej:
nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA:
Okres w dniach: od 01.01.2010 od 31.12.2010 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający
odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
- spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Sposób spełniania
warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie
(konsorcjum, spółka cywilna) Wymagania wymienione w art.24 ustawy Pzp z
wyjątkiem przesłanek wymienionych ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 mają
zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej. Wymagania określone w art. 22 ust.
1 ustawy Pzp winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. Ocenie spełnienia
warunków wymaganych od oferentów podlegać będą zagadnienia, na temat których
oferent jest zobowiązany dostarczyć oświadczenia i dokumenty.,Ocena zostanie
dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. Oferta musi spełniać wszystkie
wymagania zamawiającego. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego
wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie
zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy
wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty załącznik do niniejszej
specyfikacji. 2. Oświadczenie, Oferenta zgodnie z art.22 i
24 ustawy prawo zamówień publicznych, 3.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej
potwierdzającej profil działalności firmy zgodny z przedmiotem przetargu,
wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert .4. Umowy spółki
cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza wykonawcy jest prowadzona w formie
spółki cywilnej.5. Decyzje zezwolenia
na czasowe gromadzenie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne ze
wskazaniem miejsca gromadzenia.6.
Decyzje zezwolenia na odbiór i czasowe gromadzenie zebranych i
wyselekcjonowanych odpadów ze
wskazaniem miejsca gromadzenia. 7. Dokument potwierdzający prawo do
dysponowania terenem do czasowego
przetrzymywania odpadów oraz decyzję zmieniającą przeznaczenie pod Zakład
Segregacji.8. Kserokopię zawartych umów
z zakładami prowadzącymi działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów
niebezpiecznych oraz zakładami zajmującymi się wykorzystywaniem lub
unieszkodliwianiem wyselekcjonowanych odpadów (szkło, złom, tworzywa
sztuczne).9. Dokumenty potwierdzające
prawo do dysponowania sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia.10. Zatwierdzony wzór
umowy.
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna:
nie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.5) Adres strony internetowej, na której
dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradzanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26 – 807 Radzanów 92A.
IV.6) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radzanowie pokój nr 17 (sekretariat) 26 – 807
Radzanów 92A, termin otwarcia ofert 17.12.2009r. godz. 1015.
IV.7) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.8)
Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy
ramowej
IV.9)
Informacja zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: zamawiający nie
przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.10)
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej: zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji
elektronicznej
IV.11)
Informacja przewidywanych zamówieniach uzupełniających: zamawiający przewiduje
zamówienia uzupełniające których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.
Wójt Gminy
Radzanów
26-807
Radzanów
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
PRZETARG NIEOGRANICZONY
O wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.(Dz. U z 2007 r.
Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z póżn. zm.).
Selektywna zbiórka stałych
odpadów komunalnych
na terenie gminy Radzanów.
Radzanów, dn.
07.12.2009 r.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych
(Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn.zm.).
Zamawiający:
Gmina Radzanów
26-807 Radzanów
Pracownik uprawniony do kontaktów z Oferentami:
P. Jaworska Genowefa pok. Nr
7 tel. 048 613 62 76 w godz. 800 -
1500.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.
Wykonywanie w okresie od 01 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku n/w usług:
- obsługa selektywnej zbiórki stałych
odpadów komunalnych na terenie 18 wsi
gm. Radzanów oraz jednostki organizacyjne gminy (PSP i PG Rogolin, PSP Bukówno, PSP
Czrnocin i UG Radzanów) zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa a w szczególności: ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 z późn.
zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), ustawą z dnia 27
kwietnia. 2001 r. prawo ochrony środowiska
(Dz. U. z 2006 r nr 129, póz. 902 z późn. zm./
Wspólny Słownik Zamówień - 90123000-5
- 90123300-8
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA - pow. 14 000 EURO - O wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 zgodnie
z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.(Dz. U z 2007 r.Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171,
poz. 1058).
2. Obowiązkiem wykonawcy będzie:
2.1. obsługa selektywnej
zbiórki odpadów komunalnych 18
miejscowości gm. Radzanów ( ilość nieruchomości
zabudowanych 950 )oraz jednostki organizacyjne gminy (PSP i PG
Rogolin, PSP Bukówno, PSP Czrnocin i UG Radzanów) wg trasy zaznaczonej na mapie, polegająca
na odbiorze bezpośrednio z
nieruchomości:
- raz w miesiącu stałych odpadów bytowych gromadzonych w czarnych workach z
nadrukiem - odpady bytowe i wywóz
ich na wysypisko odpadów komunalnych.
- raz w miesiącu w innym terminie niż
odpady bytowe wyselekcjonowanych odpadów gromadzonych w workach: szkło - worek z nadrukiem - szkło, złom - worek z nadrukiem - złom, plastik - worek z nadrukiem -plastik. Wyselekcjonowane odpady komunalne
odbiorca musi zagospodarować we własnym zakresie.
- raz
w roku wielkogabarytowych odpadów komunalnych i zużytego sprzętu elektrycznego i
elektronicznego /chłodziarki, pralki, odkurzacze, sprzęt komputerowy itp./
- na zgłoszenie, odpadów
niebezpiecznych,
2.2.
zaopatrywania właścicieli nieruchomości
w worki z nadrukami do segregacji odpadów,
2.3. składania
kwartalnych sprawozdań z ilości zebranych odpadów.
Koszt składowiska ponosi wykonawca.
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Informacja o
przewidywanych zamówieniach uzupełniających /art.67 ust.1 pkt.6 i 7/
Brak
Wymagany termin
wykonania zamówienia:
od 01 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku
Warunki udziału
wykonawcy w postępowaniu:
- posiadanie uprawnień do występowania jako
przedsiębiorcy,
- posiadanie uprawnień
niezbędnych do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz potencjał techniczny ( linia do segregacji odpadów, sprzęt pomocniczy typu prasy,
młyny do przemiałów, itp. , a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień
publicznych oraz złożą oświadczenie
potwierdzające spełnienie tych warunków
- posiadają niezbędne decyzje
tj. zmianę przeznaczenia terenu pod Zakład Segregacji Odpadów, na
zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych i elektroniki, itp.
Dokumenty składające się na ofertę
- Wypełniony formularz oferty załącznik do
niniejszej specyfikacji.
2. Oświadczenie, Oferenta zgodnie z art.22 i
24 ustawy prawo zamówień publicznych,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej potwierdzającej profil działalności firmy zgodny z
przedmiotem przetargu,
wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert .
4.
Umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza wykonawcy jest
prowadzona
w formie spółki cywilnej.
5.
Decyzje zezwolenia na czasowe gromadzenie odpadów niebezpiecznych i
innych niż
niebezpieczne ze wskazaniem miejsca gromadzenia..
6.
Decyzje zezwolenia na odbiór i czasowe gromadzenie zebranych i
wyselekcjonowanych
odpadów ze wskazaniem miejsca gromadzenia.
7.
Dokument potwierdzający prawo do dysponowania terenem do czasowego
przetrzymywania odpadów oraz decyzję zmieniającą przeznaczenie pod
Zakład Segregacji.
8.
Kserokopię zawartych umów z zakładami prowadzącymi działalność w
zakresie
unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz zakładami zajmującymi
się
wykorzystywaniem lub unieszkodliwianiem wyselekcjonowanych odpadów
(szkło, złom,
tworzywa sztuczne)
9.
Dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania sprzętem niezbędnym do
realizacji
zamówienia.
10. Zatwierdzony wzór umowy.
Informacja o sposobie
porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
- pytania odnośnie zapisów
specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz realizacji
zamówienia
należy formułować na piśmie i przesłać na adres: Urząd Gminy Radzanów,
26-807 Radzanów, lub faksem pod Nr
048 613 62 76, mail biuro@radzanow.pl
- zamawiający przekazuje
treść wyjaśnienia jednocześnie wszystkim wykonawcom, którzy
otrzymali specyfikację istotnych warunków
zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania
(art.38 ust.2),
- w przypadku wykonywania
czynności wynikających z art. 92 i art.93 ust.3
ustawy prawo zamówień publicznych
zamawiający będzie stosowne rozstrzygnięcia
przesyłał pisemnie listem poleconym na adres
wskazany w ofercie,
- wyjaśnienia dotyczące
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą
z zachowaniem zasad określonych w art.38
ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sposób przygotowania
oferty:
- oferty muszą być
przygotowane w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności,
- każdy Wykonawca ma prawo
złożyć tylko jedną ofertę,
- wszelkie koszty związane z
przygotowaniem oferty ponosi oferent,
- oferta musi obejmować
całość zamówienia,
- oferta winna być
przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszej
specyfikacji,
- do oferty winny być
dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi
w niniejszej specyfikacji,
- w przypadku gdy Oferent
dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu , kopia
powinna być poświadczona za zgodność z
oryginałem przez Oferenta,
- wszystkie strony oferty
powinny być podpisane przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli
wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie
z wpisem reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w
obrocie prawnym lub udzielony pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie
wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta, i ponumerowane,
- w przypadku składania
oferty przez przedsiębiorców występujących wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty (z wyjątkiem
dokumentów, które winien złożyć co najmniej jeden z podmiotów składających ofertę wspólną)
muszą być złożone przez każdy podmiot,
- oferty należy składać w
zamkniętych kopertach z napisem „Przetarg nieograniczony na selektywną
zbiórkę stałych odpadów komunalnych na
terenie gminy Radzanów”,
Wymagania dotyczące wadium:
- zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia
wadium.
Miejsce i termin
składania ofert:
- Oferty należy składać w
Urzędzie Gminy Radzanów pok. Nr 17 nie później niż do dnia
17.12.2009 roku do godz.1000.
- Oferty złożone po
wyznaczonym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania,
po upływie terminu przewidzianego na
wniesienie protestu.
- Zmiany albo wycofanie
oferty może nastąpić przed upływem terminu do składania ofert, w kopercie,
która powinna być dodatkowo oznaczona
określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”
Otwarcie i ocena
ofert:
- oceny ofert będzie
dokonywała komisja przetargowa ,
- otwarcie ofert nastąpi w
dniu 17.12.2009 roku o godz. 1015 w sali konferencyjnej Urzędu
Gminy Radzanów,
- otwarcie ofert jest jawne,
- do całości postępowania
mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
- bezpośrednio przed
otwarciem ofert zamawiający poda kwotę jaka zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia,
- podczas otwarcia ofert
zostaną odczytane: nazwa i adres Oferenta, którego oferta jest
otwierana, oraz cenę oferty,
- nie dopuszcza się
prowadzenia negocjacji dotyczących złożonej oferty, oraz dokonywania
jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, w tym
zwłaszcza ceny,
- oferty oceniane będą w
dwóch etapach: I etap – ocena w zakresie wymagań formalnych
i kompletności oferty; II etap – ocena
merytoryczna według kryteriów oceny oferty.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie
podlegające odrzuceniu, złożone przez
Wykonawców nie podlegających wykluczeniu.
Opis sposobu
obliczenia ceny:
- W toku badania i oceny
ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji
dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie
jakiejkolwiek zmiany w jej treści za wyjątkiem omyłek pisarskich i
rachunkowych.
- Zamawiający poprawia w
tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie
zawiadamiając o tym wszystkich
wykonawców, którzy złożyli oferty.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena - 100%
Zasady oceny ofert
według ustalonych kryteriów:
- Ocena ofert dokonywana będzie w kryterium:
a) cena brutto za realizację całego zamówienia - według
następującego wzoru
najniższa cena ofertowa brutto
C
= _________________________ x
100 x waga kryterium
cena oferty badanej brutto
Wskazówka:
- przyjmuje się, że 100% = 100 punktów i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym
kryterium
Informacje o
formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94
- zamawiający zawiera umowę w sprawie
zamówienia publicznego po upływie 7 dni od dnia
przekazania zawiadomienia o wyborze oferty,
nie później niż przed upływem terminu
związania ofertą,
- do umów w sprawach zamówień
publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. – Kodeks cywilny,
- umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.
Termin związania
ofertą:
Wykonawca pozostaje związany
z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu do składania
ofert.
Pouczenie o środkach
ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie
zamówienia :
Szczegółowe
informacje na temat: protestu, odwołania, skargi znajdują się w ustawie Prawo
zamówień publicznych w Dziale VI Środki ochrony prawnej.
ZAŁĄCZNIKI:
1.
druk oferty
2. oświadczenie oferenta
3. wzór umowy
Zatwierdzam dnia.07.12.2009 r.
………..……………………………..
........................................... ............................................... /miejscowość i data/
/nazwa i adres oferenta/
GMINA RADZANÓW
OFERTA
Nawiązując do ogłoszonego
przetargu nieograniczonego składamy
naszą ofertę na „Selektywną zbiórkę
stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Radzanów”.
1. .Zobowiązujemy się do wykonywania w okresie od 01 stycznia 2010 roku
do 31 grudnia 2010 roku zamówienia za ryczałtowym wynagrodzeniem miesięcznym
w kwocie brutto: …………………………… zł
/Słownie: ………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………../
- w tym podatek VAT w wysokości ………………% tj. w kwocie ………………….
(Słownie złotych: …………………………………………………………………….)
w tym:
obsługa gospodarstw indywidualnych :
kwota brutto: …………………………… zł
/Słownie: ………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………../
- w tym podatek VAT w wysokości ………………% tj. w kwocie ………………….
(Słownie złotych: …………………………………………………………………….)
obsługa jednostek
organizacyjnych gminy:
Publiczna Szkoła Podstawowa Rogolin – kwota …................................ brutto
Publiczne Gimnazjum Rogolin – kwota ….............................................. brutto
Publiczna Szkoła Podstawowa Bukówno – kwota …................................ brutto
Publiczna Szkoła Podstawowa Czarnocin – kwota …................................ brutto
powyższa cena obejmuje pełen zakres zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z dokumentacją przetargową i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
3. Informujemy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą w okresie wskazanym w specyfikacji, jednocześnie zobowiązujemy się do podpisania umowy w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisma akceptującego, jeśli zostanie wybrana nasza oferta.
4. Wyrażamy zgodę na propozycję, że sprawy sporne będą rozstrzygane przez Sąd Rejonowy właściwy dla siedziby Zamawiającego.
…………......................................
/data i podpis oferenta/
........................................... ............................................... /miejscowość i data/
/nazwa i adres oferenta/
Przystępując
do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, w trybie przetargu
nieograniczonego na
selektywną zbiórkę stałych
odpadów komunalnych na terenie gminy Radzanów
oświadczam,
że :
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Działając w imieniu [nazwa
wykonawcy]……………………………………………………… i będąc należycie upoważnionym do jego
reprezentowania oświadczam, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na selektywną zbiórkę stałych odpadów komunalnych na terenie gminy
Radzanów
( „Zamówienie”) wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych („Ustawa”), a mianowicie:
1) posiada uprawnienia do wykonywania
działalności selektywną zbiórkę stałych
odpadów
komunalnych na terenie gminy Radzanów
2)
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a
także dysponuje osobami
zdolnymi do wykonania Zamówienia,
3)
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie Zamówienia.
4)
nie podlega wykluczeniu z
postępowania o udzielenie Zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
Ustawy,
Wykonawca spełnia również warunki
wymienione w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
W imieniu Wykonawcy
______________________
[imię i nazwisko]
WZÓR
UMOWA
zawarta w dniu ………………… roku w
Radzanowie pomiędzy Gminą Radzanów reprezentowaną przez
1........................................................................– Wójta Gminy
zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym ,
a
……………………………………………………………………………………………………………
zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.
§1.
Na podstawie przeprowadzonego przetargu nieograniczonego Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonywania n/w usługi:
1. Obsługę selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
a w szczególności: ustawą z dnia 13 września
1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z
1996r. nr. 132, póz. 622 z późniejszymi zmianami), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r.
o odpadach (Dz.
U. z 2001 r. nr. 62, póz. 628), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony
środowiska
(Dz. U. z 2001 r. nr. 62, póz. 627), polegającą na odbiorze bezpośrednio z
nieruchomości z 950 tj 18 miejscowości gminy Radzanów, oraz jednostki organizacyjne
gminy (PSP
i PG Rogolin, PSP Bukówno, PSP Czrnocin i UG
Radzanów):
a/ raz w miesiącu stałych odpadów bytowych
gromadzonych w czarnych workach z
nadrukiem -
odpady bytowe ; wywóz ich
na wysypisko odpadów komunalnych ,
b/ raz w miesiącu w innym terminie niż odpady
bytowe wyselekcjonowanych odpadów
gromadzonych w workach: szkło - worek z nadrukiem -
szkło, złom - worek z
nadrukiem - złom,
plastik - worek
z nadrukiem – plastik. Wyselekcjonowane odpady komunalne odbiorca
musi
zagospodarować
we własnym zakresie,
c/ raz w roku w terminach uzgodnionych z Wójtem
Gminy wielkogabarytowych odpadów
komunalnych i
zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego /chłodziarki, pralki,
odkurzacze,
sprzęt komputerowy itp./
d/ na zgłoszenie,
odpadów niebezpiecznych
3. Zaopatrywanie właścicieli
nieruchomości w worki z nadrukami do segregacji odpadów.
4.
koszty składowania odpadów bytowych na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca.
§ 2.
1. Wykonawca w terminie siedmiu dni
od daty podpisania umowy opracuje i przedłoży do
zatwierdzenia przez Wójta Gminy harmonogram.
• odbioru
stałych odpadów komunalnych,
• zbiórki wyselekcjonowanych surowców wtórnych,
•
odbioru wielkogabarytowych odpadów
komunalnych, zużytego sprzętu
elektrycznego i elektronicznego
2. Wykonawca jest zobowiązany do podpisywania umów z przedsiębiorcami prowadzącymi
działalność
gospodarczą z terenu gminy Radzanów.
3. Wykonawca jest zobowiązany do składania kwartalnych
sprawozdań i ilości zebranych odpadów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania
kontroli sposobu i ilości wywożonych
odpadów.
§ 3.
1.
Umowa zostaje zawarta na czas określony
tj. od dnia 01 stycznia 2010 r.
do dnia 31 grudnia 2010r.
2. Umowa może ulec zmianie lub rozwiązaniu z zachowaniem
jednomiesięcznego okresu
wypowiedzenia.
§ 4.
- Strony uzgadniają wynagrodzenie
za przedmiot umowy określony w § l niniejszej umowy w
formie miesięcznej kwoty ryczałtowej w wysokości brutto ……………………. zł.
(Słownie : …………………………………………………………)
w
tym:
obsługa
gospodarstw indywidualnych :
kwota
brutto: …………………………… zł
/Słownie: ………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………../
- w tym podatek VAT w wysokości
………………% tj. w kwocie ………………….
(Słownie złotych:
…………………………………………………………………….)
obsługa
jednostek organizacyjnych gminy:
Publiczna
Szkoła Podstawowa Rogolin – kwota …................................ brutto,
(kwota netto …............................ + VAT
…..............................),
Publiczne
Gimnazjum Rogolin – kwota …..............................................
brutto, (kwota netto …............................ + VAT
…..............................),
Publiczna
Szkoła Podstawowa Bukówno – kwota …................................
brutto, (kwota netto
…............................ + VAT …..............................), Publiczna Szkoła
Podstawowa Czarnocin – kwota …................................ brutto, (kwota
netto …............................ + VAT …..............................),
2.
Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy : ………………………….
na
podstawie faktury składanej w Urzędzie Gminy Radzanów w terminie 14 dni
od daty wykonania usługi.
§ 5
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej
umowy wymagają formy pisemnej i będą sporządzone w formie aneksu podpisanego przez
obie strony.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały
zastosowanie odpowiednie przepisy
kodeksu Cywilnego
3. Wszelkie spory powstałe na tle wykonywania warunków umowy
będą rozstrzygane przez właściwy
dla Zamawiającego
Sąd Rejonowy.
§ 6.
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących
egzemplarzach: 1 dla Wykonawcy,
2 dla Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-12-10 16:45:40
- Liczba odsłon: 229
- Historia dokumentu: