Radzanów:
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Zacharzów gm. Radzanów.
Numer ogłoszenia: 140164-2010data zamieszczenia: 21 maja 2010 rok.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
NAZWA I ADRES: Urząd
Gminy w Radzanowie 92A, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 613 63
62 wew. 26, faks 048 613 63 62 wew. 28.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradazanow.bip.org.pl
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w m. Zacharzów gm.
Radzanów.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy
dróg gminnych w miejscowości Zacharzów gm. Radzanów.
Przebudowa na odcinku o długości 600 m. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty
przygotowawcze. Roboty pomiarowe związane z przebudową drogi w terenie
równinnym.2. Profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żużlowej,
żwirowej i tłuczniowej, wykonanie mechaniczne, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 3. Wykonanie
podbudowy z tłucznia kamiennego (kwarcytowego lub dolomitowego), grubość
warstwy
II.1.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.50-6.
II.1.5)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30 od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Pzp; - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Sposób
spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące
wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) Wymagania wymienione w art.24 ustawy Pzp
z wyjątkiem przesłanek wymienionych ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 mają
zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej. Wymagania określone w art. 22 ust.
1 ustawy Pzp winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. Ocenie spełnienia
warunków wymaganych od oferentów podlegać będą zagadnienia, na temat których
oferent jest zobowiązany dostarczyć oświadczenia i dokumenty, oraz zapewnienie
co najmniej 3 letniej gwarancji przez wykonawcę. Ocena zostanie dokonana w
systemie spełnia - nie spełnia. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania
zamawiającego. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od
niego warunku zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w
oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy wykluczonego
zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać
następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty stanowiący
załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) wypełniony kosztorys ofertowy
stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, c) podpisane
oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
Pzp; załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. d) aktualny odpis z właściwego
rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada
przedmiotowi zamówienia oraz, że oferent jest uprawniony do występowania w
obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, e) kserokopia uprawnień i dokumentów stwierdzających
odpowiednie przygotowanie zawodowe dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji
kierownika budowy, f) kserokopia zaświadczenia o przynależności Kierownika
Budowy do Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.ugradazanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26 – 807 Radzanów 92A.
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Radzanowie pokój nr 17 (sekretariat) 26 – 807 Radzanów
92A, otwarcie ofert godz. 1015 (
pok. Nr 12 sala konferencyjna w budynku Urzędu Gminy)
IV.3.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-21 17:01:38
- Liczba odsłon: 220
- Historia dokumentu: