Wersja archiwalna 2012-08-31 20:22:56
Radzanów: Wybór personelu projektu -
osób prowadzących zajęcia w projekcie Dla sprawności i zdolności
POKL.09.01.02-14-387/11 w roku szkolnym 2012/13 w szkołach podstawowych
dla których organem prowadzącym jest Gmina Radzanów
Numer ogłoszenia: 326328 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie , Radzanów, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6136362, faks 048 6136362 wew. 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu projektu - osób prowadzących zajęcia w projekcie Dla sprawności i zdolności POKL.09.01.02-14-387/11 w roku szkolnym 2012/13 w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Radzanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w szkołach podstawowych: 1. Publicznej Szkole Podstawowej im. D.F. Czachowskiego w Bukównie, 2. Publicznej Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Czarnocinie, 3. Publicznej szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Rogolinie, w ramach projektu Dla sprawności i zdolności- POKL.09.01.02-14-387/11 w roku szkolnym 2012/13. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach określonych zajęć. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych ( dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Dla sprawności i zdolności i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 30 części przetargu. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zajęcia będą prowadzone minimum raz w tygodniu w godz. 8.00-19.00.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania do wykonania zamówienia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
pkt. 5.2.1 SIWZ : Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej dot. części nr 1-5; 8-12; 13; 14; 16-24; 26; 27; 29; zamówienia - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania wychowania fizycznego w szkołach podstawowych dot. części nr 6 - 7; 15; 30 zamówienia - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej dot. części nr 25 zamówienia - ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie terapii pedagogicznej dot. części nr 3 i 4 zadania - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania języka angielskiego dot. części nr 28 zamówienia - wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii dot. części nr 12 i 24 zamówienia Znajomość potrzeb rozwojowych uczniów, odpowiednio: znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Bukównie, dot. części nr 1- 7 zamówienia znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnocinie, dot. części nr 8- 15 zamówienia znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie, dot. części nr 16- 30 zamówienia Posiadają doświadczenie w realizacji projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w szkole
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą wymagane kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, nie będącą pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, nie podlegającą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymującą się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego, znająca potrzeby rozwojowe uczniów ze szkół podstawowych z terenu gminy Radzanów, posiadająca doświadczenie w realizacji projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w szkole min. w jednym projekcie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W formie oryginału: - oferta (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ), - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ), - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zmianami) (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ), - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ)- jeśli dotyczy, - oświadczenie wykonawcy o niezatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL 2007-2013, (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ), - oświadczenie o posiadaniu wpisu do właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 PZP, - W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.3.1. Zamawiający żąda od Wykonawców następujących dokumentów: CV, w którym zostanie pokazane wymagane wykształcenie oraz doświadczenie; oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w pkt 5.2.1 (załącznik 6), Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty wspólnej w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 6.1 i 6.3 SIWZ dla każdego partnera z osobna. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane są wspólnie m.in. umowy regulujące stosunki pomiędzy oferentami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej należy dołączyć do oferty oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególności mogą to być: - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach; - wystąpienie siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć; - zmiana regulacji prawnych powodujących konieczność zmiany umowy (np. zmiana przepisów podatkowych itp.). Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 17.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu. 17.4.Umowa podlega unieważnieniu w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 140 ust.3 i 146 ust.1 PZP Projekt umowy stanowi zał. nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradzanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radzanów, Radzanów 92 a , 26-807 Radzanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Radzanów, sekretariat pokój nr 17 Radzanów 92 a , 26-807 Radzanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków UE nr projektu POKL.09.01.02-14-387/11.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze dla uczniów klas I-III ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Publiczna Szkoła Podstawowa im. D. F. Czachowskiego w Bukównie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla uczniów klas I-III ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013 - Publiczna Szkoła Podstawowa im. D. F. Czachowskiego w Bukównie. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin lekcyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla uczniów klas I-III z trudnościami matematycznymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla uczniów klas I-III z trudnościami matematycznymi realizowane w roku szkolnym 2012/2013 w Publicznej Szkole Podstawowej im. D. F. Czachowskiego w Bukównie. Łączna liczba godzin lekcyjnych obejmuje 60 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne (teatroterapia). - Publiczna Szkoła Podstawowa im. D. F. Czachowskiego w Bukównie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne (teatroterapia). Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne (teatroterapia) dla klas I- III w roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 60 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne (muzykoterapia).- Publiczna Szkoła Podstawowa im. D. F. Czachowskiego w Bukównie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne (muzykoterapia). Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne (muzykoterapia) dla klas I-III w roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 60 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia plastyczne dla klas I-III w roku szkolnym 2012/2013 - Publiczna Szkoła Podstawowa im. D. F. Czachowskiego w Bukównie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia plastyczne dla klas I-III w roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 60 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia muzyczno-ruchowych dla uczniów klasy III w roku szkolnym 2012/2013 - Publiczna Szkoła Podstawowa im. D. F. Czachowskiego w Bukównie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia muzyczno-ruchowych dla uczniów klasy III w roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia muzyczno-ruchowych dla uczniów klasy I i II. - Publiczna Szkoła Podstawowa im. D. F. Czachowskiego w Bukównie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia muzyczno-ruchowych dla uczniów klasy I i II. w roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy II - Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Czarnocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy II w roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy III - Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Czarnocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy III w roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy II - Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Czarnocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy II w okresie roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy III - Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Czarnocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla klasy III w okresie roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy - Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Czarnocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy w roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 60 godz. (2 godz. tygodniowo);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęć rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Czarnocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęć rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych realizowane w roku szkolnym 2012-2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (zajęcia plastyczne) - Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Czarnocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (zajęcia plastyczne) realizowane w roku szkolnym 2012-2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 60 godz. (2 godz. tygodniowo);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (zajęcia muzyczno-ruchowe) - Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Czarnocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (zajęcia muzyczno-ruchowe) realizowane w roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 60 godz. (2 godz. tygodniowo);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia wyrównawczych dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu z klas I - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawczych dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu z klas I w okresie roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz. ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu z klasy IIa - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu z klasy IIa w okresie roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia wyrównawczych dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu z klas IIb - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawczych dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu z klas IIb w okresie roku szkolnym 2012/2013. Łączna liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu z klasy III - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu z klasy III w okresie roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z klas I - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z klas I w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z klasy IIa -Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z klasy IIa w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z klasy IIb -Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z klasy IIb w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z klasy III Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z klasy III w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zajęcia logopedyczne w klasach I-III. Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne w klasach I-III. w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 50 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna w klasach I-III - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnastyka korekcyjna w klasach I-III w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 50 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych koło matematyczne dla klas I-III - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych koło matematyczne dla klas I-III realizowane w okresie roku szkolnym 2012-2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych koło ekologiczne dla klas I-III - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych koło ekologiczne dla klas I-III w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego koło j. angielskiego dla klas I-III - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego koło j. angielskiego dla klas I-III w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zajęcia teatralno-plastyczne dla klas I-III - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia teatralno-plastyczne dla klas I-III w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zajęcia taneczne dla klas I- III - Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rogolinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia taneczne dla klas I- III w okresie roku szkolnym 2012/2013. Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki:
siwz_31_08_2012
zal_nr_1_formularz_ofertowy
zal._nr_2_do_oferty
zal._nr_3_do_oferty
zal._nr_4_do_oferty
zal__nr_5_oświadczenie
zal_6_oświadczenie
projekt_umowy_zal_nr_7
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2012-08-31
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-31 20:22:56
- Liczba odsłon: 788
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: