Radzanów: Wybór personelu projektu -
osób prowadzących zajęcia w projekcie -Aktywność edukacyjna i kulturalna
na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5
Numer ogłoszenia: 71544 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie , Radzanów, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6136362, faks 048 6136362 wew. 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu projektu - osób prowadzących zajęcia w projekcie -Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do prowadzenie zajęć z uczniami w ramach projektu pt: Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów, zwanych dalej odpowiednio personelem Projektu i Projektem. Celem Projektu jest wzrost aktywności edukacyjnej i kulturalnej 60 młodych mieszkańców Gminy Radzanów. Okres realizacji Projektu 01.03.2013r. - 31.08.2013r. Usługa będzie realizowana w gimnazjum w gminie Radzanów w ramach zadania: Prowadzenie zajęć językowych, informatycznych i instrumentalnych Zatrudnienie personelu do przeprowadzenia zajęć wg. szczegółowego opisu poszczególnych części zamówienia, który znajduje się w Załączniku 1. do SIWZ - Charakterystyka przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, zgodnie z charakterystyką przedmiotu zamówienia (załącznik 1 do SIWZ ),a w szczególności: Wymagane kwalifikacje dot. części 1 i 2 : - wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia wskazanych w ofercie zajęć, - umiejętność stosowania metod aktywizujących, warsztatowych oraz wykorzystywanie środków i programów multimedialnych w praktyce szkolnej, - dyspozycyjność,umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków, - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć - co najmniej 2 letni staż odpowiadający swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - za spełnienie warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie i wykaże, że suma przeprowadzonych godzin dydaktycznych równa jest co najmniej 60, - doświadczenie w realizacji projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w szkole - za spełnienie warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie i wykaże, że pracował co najmniej w 2 projektach w ramach POKL, - ukończenie kursów/szkoleń w zakresie: rozwoju kompetencji kluczowych uczniów, wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Wymagane kwalifikacje dotyczy części 3 i 4 : - kwalifikacje do prowadzenia wskazanych w ofercie zajęć: ukończone kursy instruktorskie lub doskonalące w zakresie prowadzonych zajęć, - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć - co najmniej 5 letni staż odpowiadający swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - za spełnienie warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie i wykaże, że suma przeprowadzonych godzin zajęć tego samego rodzaju równa jest co najmniej 150, - umiejętność stosowania metod aktywizujących, warsztatowych oraz wykorzystywanie środków i programów multimedialnych w praktyce szkolnej, - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków, - doświadczenie w realizacji projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w szkole - za spełnienie warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie i wykaże, że pracował co najmniej w 2 projektach w ramach POKL. A także Wykonawcy, którzy posiadają: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CV, w którym zostanie pokazane wymagane wykształcenie oraz doświadczenie oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w pkt 3.1 załącznik 5 SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w pkt 3.1 załącznik 5 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w pkt 3.1 załącznik 5 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Druk zgłoszenia (Załącznik 3 do SIWZ ), - Oświadczenie, iż przed przystąpieniem do przetargu osoba zapoznała się z warunkami realizacji zadania określonymi w SIWZ i formularzu umowy oraz, że uwzględniła je w ofercie i przyjmuje je bez zastrzeżeń (Załącznik 6 do SIWZ). -Zaparafowany projekt umowy (Załącznik 7 do SIWZ). -Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 8 SIWZ) -Inne dokumenty wymagane od Wykonawców (nie wymienione w ust. 3.1 - 3.6): Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach: 1) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, 2) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradzanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy w Radzanowie, Radzanów 92a 26-807 Radzanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy w Radzanowie Sekretariat pok. 17 , Radzanów 92a 26-807 Radzanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego skierowanych przede wszystkim na praktyczne umiejętności językowe - posługiwanie się językiem obcym w 4 praktycznych sytuacjach: na dworcu, w sklepie, na ulicy, w restauracji dla uczestników/uczestniczek projektu w okresie marzec - czerwiec 2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 56 godz;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć informatycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć informatycznych - tworzenie profesjonalnych prezentacji multimedialnych - dla uczestników/ uczestniczek projektu w okresie marzec - czerwiec 2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 56 godz;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć warsztatowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych blaszanych -stacjonarnie i na wyjeździe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć warsztatowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych blaszanych, w okresie marzec- czerwiec 2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 70 godz; Prowadzenie zajęć warsztatowych wyjazdowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych blaszanych, w okresie 26 - 30.07.2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 14 godz;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć warsztatowych indywidualnych i zespołowych nauka gry na instrumentach dętych drewnianych- stacjonarnie i na wyjeździe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć warsztatowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych drewnianych, w okresie marzec - czerwiec 2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 70 godz; Prowadzenie zajęć warsztatowych wyjazdowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych drewnianych, w okresie 26 - 30.07.2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 14 godz;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
SIWZ .doc
Załącznik 1.docx
Załącznik 2.docx
Załącznik 3.docx
Załącznik 4.docx
Załącznik 5.docx
Załącznik 6.docx
Załącznik 7.docx
Załącznik 8.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-19
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:26:44
- Liczba odsłon: 376
- Historia dokumentu: