Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Radzanów: Wybór personelu projektu - osób prowadzących zajęcia w projekcie -Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5
Numer ogłoszenia: 71544 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie , Radzanów, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6136362, faks 048 6136362 wew. 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu projektu - osób prowadzących zajęcia w projekcie -Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do prowadzenie zajęć z uczniami w ramach projektu pt: Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów, zwanych dalej odpowiednio personelem Projektu i Projektem. Celem Projektu jest wzrost aktywności edukacyjnej i kulturalnej 60 młodych mieszkańców Gminy Radzanów. Okres realizacji Projektu 01.03.2013r. - 31.08.2013r. Usługa będzie realizowana w gimnazjum w gminie Radzanów w ramach zadania: Prowadzenie zajęć językowych, informatycznych i instrumentalnych Zatrudnienie personelu do przeprowadzenia zajęć wg. szczegółowego opisu poszczególnych części zamówienia, który znajduje się w Załączniku 1. do SIWZ - Charakterystyka przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, zgodnie z charakterystyką przedmiotu zamówienia (załącznik 1 do SIWZ ),a w szczególności: Wymagane kwalifikacje dot. części 1 i 2 : - wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia wskazanych w ofercie zajęć, - umiejętność stosowania metod aktywizujących, warsztatowych oraz wykorzystywanie środków i programów multimedialnych w praktyce szkolnej, - dyspozycyjność,umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków, - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć - co najmniej 2 letni staż odpowiadający swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - za spełnienie warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie i wykaże, że suma przeprowadzonych godzin dydaktycznych równa jest co najmniej 60, - doświadczenie w realizacji projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w szkole - za spełnienie warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie i wykaże, że pracował co najmniej w 2 projektach w ramach POKL, - ukończenie kursów/szkoleń w zakresie: rozwoju kompetencji kluczowych uczniów, wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Wymagane kwalifikacje dotyczy części 3 i 4 : - kwalifikacje do prowadzenia wskazanych w ofercie zajęć: ukończone kursy instruktorskie lub doskonalące w zakresie prowadzonych zajęć, - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć - co najmniej 5 letni staż odpowiadający swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - za spełnienie warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie i wykaże, że suma przeprowadzonych godzin zajęć tego samego rodzaju równa jest co najmniej 150, - umiejętność stosowania metod aktywizujących, warsztatowych oraz wykorzystywanie środków i programów multimedialnych w praktyce szkolnej, - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków, - doświadczenie w realizacji projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w szkole - za spełnienie warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie i wykaże, że pracował co najmniej w 2 projektach w ramach POKL. A także Wykonawcy, którzy posiadają: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CV, w którym zostanie pokazane wymagane wykształcenie oraz doświadczenie oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w pkt 3.1 załącznik 5 SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w pkt 3.1 załącznik 5 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w pkt 3.1 załącznik 5 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Druk zgłoszenia (Załącznik 3 do SIWZ ), - Oświadczenie, iż przed przystąpieniem do przetargu osoba zapoznała się z warunkami realizacji zadania określonymi w SIWZ i formularzu umowy oraz, że uwzględniła je w ofercie i przyjmuje je bez zastrzeżeń (Załącznik 6 do SIWZ). -Zaparafowany projekt umowy (Załącznik 7 do SIWZ). -Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 8 SIWZ) -Inne dokumenty wymagane od Wykonawców (nie wymienione w ust. 3.1 - 3.6): Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach: 1) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, 2) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradzanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy w Radzanowie, Radzanów 92a 26-807 Radzanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy w Radzanowie Sekretariat pok. 17 , Radzanów 92a 26-807 Radzanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego skierowanych przede wszystkim na praktyczne umiejętności językowe - posługiwanie się językiem obcym w 4 praktycznych sytuacjach: na dworcu, w sklepie, na ulicy, w restauracji dla uczestników/uczestniczek projektu w okresie marzec - czerwiec 2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 56 godz;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć informatycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć informatycznych - tworzenie profesjonalnych prezentacji multimedialnych - dla uczestników/ uczestniczek projektu w okresie marzec - czerwiec 2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 56 godz;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć warsztatowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych blaszanych -stacjonarnie i na wyjeździe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć warsztatowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych blaszanych, w okresie marzec- czerwiec 2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 70 godz; Prowadzenie zajęć warsztatowych wyjazdowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych blaszanych, w okresie 26 - 30.07.2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 14 godz;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć warsztatowych indywidualnych i zespołowych nauka gry na instrumentach dętych drewnianych- stacjonarnie i na wyjeździe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć warsztatowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych drewnianych, w okresie marzec - czerwiec 2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 70 godz; Prowadzenie zajęć warsztatowych wyjazdowych indywidualnych i zespołowych: nauka gry na instrumentach dętych drewnianych, w okresie 26 - 30.07.2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 14 godz;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Załączniki

SIWZ .doc
Załącznik 1.docx
Załącznik 2.docx
Załącznik 3.docx
Załącznik 4.docx
Załącznik 5.docx
Załącznik 6.docx
Załącznik 7.docx
Załącznik 8.docx



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-02-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:26:44
  • Liczba odsłon: 376
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1603540]

przewiń do góry