Wersja archiwalna 2013-03-13 14:43:41
Radzanów: Usługa zakwaterowania i
wyżywienia na wycieczkach szkolnych realizowanych w ramach projektu
-Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła- realizowanego w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie
9.1.2
Numer ogłoszenia: 101414 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie , Radzanów, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6136362, faks 048 6136362 wew. 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zakwaterowania i wyżywienia na wycieczkach szkolnych realizowanych w ramach projektu -Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła- realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie wskazanych usług podczas następujących wycieczek szkolnych: Wycieczka dla uczniów ze szkół podstawowych w Rogolinie i Czarnocinie Termin wycieczki: 10.06.2013 r. do 14.06.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie i wyżywienie w miejscowości Augustów lub okolice Wycieczka dla uczniów szkoły podstawowej w Bukównie Termin wycieczki: 04.07.2013 r. do 08.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie i wyżywienie w okolicach Kielc Wycieczka dla uczniów gimnazjum w Rogolinie Termin wycieczki: 15.07.2013 r. do 19.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie i wyżywienie w miejscowości Szklarska Poręba lub okolice Usługa będzie realizowana w trzech częściach:.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ, a także Wykonawcy, którzy posiadają:uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (załącznik nr 2), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał 5 usług związanych z organizacją zakwaterowania wraz z wyżywieniem grup zorganizowanych: Część I dla minimum 50 uczestników i ich opiekunów (w wykazie należy podać informacje określone w warunku). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Część II dla minimum 25 uczestników i ich opiekunów (w wykazie należy podać informacje określone w warunku) Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Część III dla minimum 25 uczestników i ich opiekunów (w wykazie należy podać informacje określone w warunku). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis ośrodka, w którym mają być zakwaterowani uczestnicy wycieczek pod kątem jego wyposażenia i zaplecza technicznego, wraz z pisemnym zapewnieniem podmiotu prowadzącego ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy, w terminach wskazanych przez zamawiającego lub umowę przedwstępną z takim podmiotem - jeżeli wykonawca nie prowadzi własnego ośrodka
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełniania warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - dotyczy podmiotów krajowych i zagranicznych - należy przedłożyć:oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 SIWZ), Oświadczenie, iż przed przystąpieniem do przetargu osoba zapoznała się z warunkami realizacji zadania określonymi w SIWZ i formularzu umowy oraz, że uwzględniła je w ofercie i przyjmuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 4 SIWZ). Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 5 SIWZ). Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 6 SIWZ) Inne dokumenty wymagane od Wykonawców Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - stanowiąca (załącznik nr 7 SIWZ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,jeżeli zajdzie koniczność przedłużenia okresu realizacji projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo - finansowego. Termin realizacji umowy wydłużą się o okres wydłużenia realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradzanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radzanów, 26 - 807 Radzanów 92 A,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Radzanów, 26 - 807 Radzanów 92 A, sekretariat (pokój nr 17).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu -Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła-realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnocinie oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie podczas wycieczki szkolnej do Augustowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie w Augustowie Termin realizacji zamówienia: od 10.06.2013 r. do 14.06.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie: Miejsce zakwaterowania: Augustów lub okolice - położone w granicach administracyjnych miasta. Otoczenie ośrodka sprzyjające integracji grupy i wypoczynkowi. Planowana ilość osób do zakwaterowania: 64 (58 uczniów + 6 os. dorosłych). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Cena zakwaterowani winna obejmować opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy). Zakwaterowanie winno odbywać się w budynkach murowanych. Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa wycieczkowa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. Standard zakwaterowania: hotel, pensjonat, domy wycieczkowe. Pokoje: 1, 2, 3-osobowe. W każdym pokoju łazienka z pełnym węzłem sanitarnym (toaleta, umywalka, prysznic lub wanna), telewizor i dostęp do Internetu oraz szafa z półkami i wieszakami (odpowiednia gabarytowo do ilości zakwaterowanych) i szafki nocne przy łóżkach. Całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody. Pokoje z łóżkami jednoosobowymi wraz z pościelą. Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. Obiekt noclegowy musi zapewnić parking dla autokarów, cena parkingu w cenie usługi. Zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa - obiekt, w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wycieczki budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście / wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość zamknięcia budynku ). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty szczegółowy opis miejsca wykonywania zamówienia i warunków zakwaterowania wraz z dokumentacją zdjęciową. Wyżywienie: Planowana ilość osób do wyżywienia: 64 (58 uczniów + 6 os. dorosłych). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu: 1 dzień (10.06.2013r.) - dzień przyjazdu: obiad i kolacja 2 dzień (11.06.2013r.) - śniadanie, obiad i kolacja 3 dzień (12.06.2013r.) - śniadanie, obiad i kolacja 4 dzień (13.06.2013r.) - śniadanie, obiad i kolacja 5 dzień - dzień powrotu (14.06.2013r.) - śniadanie, obiad i suchy prowiant na podróż Zamawiający zastrzega możliwość zamiany w danym dniu wycieczki obiadu i kolacji na obiadokolację plus suchy prowiant, w zależności od harmonogramu wycieczki. Wykonawca o zmianie zostanie poinformowany przez kierownika wycieczki najpóźniej w pierwszym dniu pobytu grupy. Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków): 4 śniadania w formie szwedzkiego stołu (przykładowe śniadanie: jajecznica na maśle, jajka sadzone, parówki na gorąco, półmisek sera, sery topione, półmisek wędlin, jajko w majonezie, twarożek ze szczypiorkiem, pasta jajeczna, jogurt, płatki kukurydziane, mleko, masło, dżem, miód porcjowane, świeże pieczywo mieszane, soki, woda mineralna, kawa, herbata (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 64 osoby); 4 obiady: dwa dania (zupa w wazach + drugie danie, np. ziemniaki lub frytki, kasza gryczana, kluski lub makaron (do wyboru) surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona (filet), filet z kurczaka) + napój (woda, sok) + deser + herbata i kawa; 4 kolacje w formie szwedzkiego stołu - menu przykładowe podobne do śniadania dodatkowo w ostatnim dniu wycieczki suchy prowiant dla wszystkich uczestników wycieczki - 64 porcje Uczestnicy przez cały pobyt muszą mieć dostęp do wody mineralnej. Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. stołówka. Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony HACCP. Miejsce w którym będą podawane posiłki musi być przystosowane do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Wykonawca dostarczy zestawienie potwierdzające ilość dostarczonych posiłków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w Bukównie w czasie wycieczki w okolice Kielc (Góry Świętokrzyskie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie,Termin realizacji zamówienia: od 04.07.2013 r. do 08.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie: Miejsce zakwaterowania: miejscowość w okolicach Kielc - położone do 30 km od miasta. Pokoje największe 4 osobowe z łazienkami, telewizorem, łóżka pojedyncze. Możliwość dostępu do Internetu w ośrodku dla uczestników wycieczki. Otoczenie ośrodka spokojne i bezpieczne dla dzieci, sprzyjające integracji grupy i wypoczynkowi: boisko, plac zabaw, miejsce na ognisko. W samym miejscu zakwaterowania możliwość korzystania z gier w tenis stołowy, bilard, piłkarzyki - wliczone w koszt zakwaterowania. Uczestnicy wycieczki zostaną zakwaterowani na jednym poziomie (piętrze). Planowana ilość osób do zakwaterowania: 29 osób (25 uczniów (dziewcząt 14 i 11 chłopców) + 4 os. dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Wyżywienie: Planowana ilość osób do wyżywienia: 29 osób. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu: 1 dzień (04.07.2013r.) - dzień przyjazdu: obiadokolacja (dwa dania + kompot, napój) 2 dzień (05.07.2013r.) - śniadanie na zasadzie -szwedzkiego stołu- i możliwość zabrania ze sobą kanapki; obiadokolacja (dwa dania, kompot); ognisko z kiełbaskami 3 dzień (06.07.2013r.) - - śniadanie na zasadzie-szwedzkiego stołu- i możliwość zabrania ze sobą kanapki; obiadokolacja (dwa dania, kompot, deser) 4 dzień (07.07.2013r.) - - śniadanie na zasadzie -szwedzkiego stołu- i możliwość zabrania ze sobą kanapki; obiadokolacja (dwa dania, kompot, deser) 5 dzień - dzień powrotu (08.07.2013r.) - śniadanie na zasadzie -szwedzkiego stołu-, suchy prowiant na podróż + soczek Zamawiający zastrzega możliwość jednorazowej zamiany w dniu wycieczki obiadokolacji na obiad i kolację, w zależności od harmonogramu wycieczki. Wykonawca o zmianie zostanie poinformowany przez kierownika wycieczki najpóźniej w drugim dniu pobytu grupy. Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków): 4 śniadania w formie szwedzkiego stołu (przykładowe śniadanie: jajecznica na maśle, jajka sadzone, parówki na gorąco, półmisek sera, sery topione, półmisek wędlin, jajko w majonezie, twarożek ze szczypiorkiem, pasta jajeczna, jogurt, płatki kukurydziane, mleko, masło, dżem, miód porcjowane, świeże pieczywo mieszane, soki, woda mineralna, kawa, herbata (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 29 osób); 4 obiadokolacje: dwa dania (zupa w wazach + drugie danie) + napój, kompot (woda, sok) + deser + herbata i kawa; Dodatkowo w ostatnim dniu wycieczki suchy prowiant dla wszystkich uczestników wycieczki - 29 porcji Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. stołówka. Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony HACCP. Miejsce w którym będą podawane posiłki musi być przystosowane do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Wykonawca dostarczy zestawienie potwierdzające ilość dostarczonych posiłków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów gimnazjum w Rogolinie podczas wycieczki w okolice Szklarskiej Poręby..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie w Szklarskiej Porębie Termin realizacji zamówienia: od 15.07.2013 r. do 19.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie: Miejsce zakwaterowania: Szklarska Poręba lub okolice - położone nie dalej niż 12 km od centrum miasta. Otoczenie ośrodka sprzyjające integracji grupy i wypoczynkowi. Hotel powinien znajdować się w ustronnym miejscu - z dala od ruchu ulicznego - w celu zapewnieniami bezpieczeństwa uczniom. Planowana ilość osób do zakwaterowania: 27 (24 uczniów + 3 os. dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Zakwaterowanie winno odbywać się w budynkach murowanych, dopuszcza się budownictwo drewniane, przeznaczone do całorocznego zamieszkiwania. Cała grupa wycieczkowa musi być zakwaterowana w jednym budynku. Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa wycieczkowa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. Standard zakwaterowania: hotel minimum dwugwiazdkowy z basenem. Pokoje: 1, 2-osobowe. W każdym pokoju łazienka z pełnym węzłem sanitarnym (toaleta, umywalka, prysznic lub wanna), telewizor TV SAT i dostęp do Internetu oraz szafa z półkami i wieszakami (odpowiednia gabarytowo do ilości zakwaterowanych) i szafki nocne przy łóżkach. Całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody. Pokoje z łóżkami jednoosobowymi wraz z pościelą. Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. Cena zakwaterowania winna obejmować opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy), codzienne korzystanie z basenu, bilard. Obiekt noclegowy musi zapewnić parking dla autokaru, cena parkingu w cenie usługi. Zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa - obiekt, w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wycieczki budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście -wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty szczegółowy opis miejsca wykonywania zamówienia i warunków zakwaterowania wraz z dokumentacją zdjęciową. Wyżywienie: Planowana ilość osób do wyżywienia: 27 (24 uczniów + 3 os. dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu: 1 dzień (15.07.2013r.) - dzień przyjazdu: obiadokolacja 2 dzień (16.07.2013r.) - śniadanie, obiadokolacja 3 dzień (17.07.2013r.) - śniadanie, obiadokolacja 4 dzień (18.07.2013r.) - śniadanie, obiadokolacja, biesiada grillowa 5 dzień - dzień powrotu (19.07.2013r.) - śniadanie, obiad. Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków): 4 śniadania w formie szwedzkiego stołu (przykładowe śniadanie: jajecznica na maśle, jajka sadzone, parówki na gorąco, półmisek sera, sery topione, półmisek wędlin, jajko w majonezie, twarożek ze szczypiorkiem, pasta jajeczna, jogurt, płatki kukurydziane, mleko, masło, dżem, miód porcjowane, świeże pieczywo mieszane, soki, woda mineralna, kawa, herbata (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 27 osób); 1 obiad + 4 obiadokolacje: dwa dania (zupa w wazach + drugie danie, np. ziemniaki lub frytki, kasza gryczana, kluski lub makaron (do wyboru) surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona (filet), filet z kurczaka) + napój (woda, sok) + deser + herbata i kawa (1 posiłek obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 27 osób); 1 biesiada grillowa (1 posiłek obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 27 osób); Uczestnicy przez cały pobyt muszą mieć dostęp do wody mineralnej. Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. restauracja. Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony HACCP. Miejsce w którym będą podawane posiłki musi być przystosowane do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Wykonawca dostarczy zestawienie potwierdzające ilość dostarczonych posiłków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
SIWZ pobierz.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2013-03-13
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-13 14:43:41
- Liczba odsłon: 608
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: