Wersja archiwalna 2023-03-09 12:16:08
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku spotkań mieszkańców wsi Branica o następujących parametrach technicznych: - wymiary: długość 17,10 m, szerokości od 8,10 do 11,71 m , wysokości 6,19 m - powierzchnia zabudowy - 164,98 m2, ...
Termin składania ofert: 2013-10-31
Białobrzegi: Budowa budynku spotkań mieszkańców wsi Branica.
Numer ogłoszenia: 468624 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 421910 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Branicy, Branica, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 609 821 857, faks 48 613 62 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku spotkań mieszkańców wsi Branica..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku spotkań mieszkańców wsi Branica o następujących parametrach technicznych: - wymiary: długość 17,10 m, szerokości od 8,10 do 11,71 m , wysokości 6,19 m - powierzchnia zabudowy - 164,98 m2, - powierzchnia użytkowa - 136,90 m2 - kubatura - 782,54 m3 Przedmiot zamówienia obejmuje: - wybudowanie budynku o wymiarach j/w, Zgodnie z dokumentacja techniczną i przedmiarem robót - wykonanie instalacji wod. kan, oraz elektrycznej, - wykonanie zbiornika na nieczystości płynne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie Odnowa i Rozwój Wsi objetego PROW na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH-U KASMAR, Radom, 26-600 ul.Jastrzębia 5/46, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190861,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 155141,92
-
Oferta z najniższą ceną: 155141,92 / Oferta z najwyższą ceną: 487000,00
-
Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2023-03-09
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:16:08
- Liczba odsłon: 373
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: