Radzanów 2019.02.07
SPROSTOWANIE
do zapytania
opublikowanego w dniu 6 lutego 2019 r. - pytanie nr VII.
Było:
„VII. Wyniki testu Passmark CPU Mark na
stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php zmieniają się
nawet kilkukrotnie w ciągu jednego dnia (jest tam przedstawiony wynik średni na
który wpływ mają jednostkowe wyniki wydajności procesorów nadsyłane w czasie
rzeczywistym przez internautów z całego świata)
Uwzględniając powyższe
czy Zamawiający zaakceptuje tolerancję oczekiwanego wyniku 4500 pkt na
poziomie +/- 1 % ?
Odpowiedź:
Ze
względu na możliwą fluktuację wyników testu Passmark CPU Mark Zamawiający
dopuszcza różnicę na poziomie +/- 45 punktów (+/- 1%).”
Winno Być :
„VII. Wyniki testu Passmark CPU Mark na
stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php zmieniają się
nawet kilkukrotnie w ciągu jednego dnia (jest tam przedstawiony wynik średni na
który wpływ mają jednostkowe wyniki wydajności procesorów nadsyłane w czasie
rzeczywistym przez internautów z całego świata)
Uwzględniając powyższe
czy Zamawiający zaakceptuje tolerancję oczekiwanego wyniku 4500 pkt na
poziomie +/- 1 % ?
Odpowiedź:
Ze
względu na możliwą fluktuację wyników testu Passmark CPU Mark Zamawiający
dopuszcza różnicę na poziomie do minus 45 punktów ( max. minus 1%), gdyż opis
przedmiotu zamówienia określa minimalne wymagania techniczne, które winny być
spełnione na dzień składania ofert. ”
RKK.271.1.2019.D
Radzanów, dn. 06.02.2019
r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę 54 szt. laptopów z systemem operacyjnym dla
uczniów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy
Radzanów”.
Ogłoszonego w dniu 30.01.2019r. na tablicy ogłoszeń Urzędu
Gminy Radzanów, oraz na stronie internetowej www.ugradzanow.bip.org.pl i
Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie: https:bzp.uzp.gov.pl (numer
ogłoszenia: 508447-N-2019).
Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz.1986)
zamieszczamy odpowiedzi jakie zostały udzielone w związku przesłanymi przez
Wykonawcę zapytaniami dotyczącymi SIWZ w/w przetargu:
I.
Pytanie 1.: Zamawiający określił, że przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa 54 szt. laptopów z systemem operacyjnym dla
uczniów. W opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 3. Wykaz zadań do wykonania opisana
jest tylko dostawa laptopów do trzech szkół podstawowych. Według zapisu SIWZ
umieszczonym w rozdziale III w pkt.1 „W terminie określonym w umowie
Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego.” Zwracamy się z pytaniem jakich dokładnie czynności
instalacji i uruchomienia wymaga Zamawiający?
Odpowiedź: Zamawiający
wymaga dostarczenia sprzętu komputerowego do każdej ze szkół, ustawienia we
wskazanym miejscu i uruchomienia w celu sprawdzenia poprawności działania
sprzętu i dostarczonego oprogramowania.
OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ,
Załącznik nr 1 do SIWZ – Minimalne parametry laptopa
II.
Poz.
8 Porty we/wy (nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub
zewnętrznych kontrolerów)
Pytanie 1.: Zamawiający
określił jako wymaganie minimalne 1x wyjście monitora zewnętrznego. Zwracamy
się o określenie jaki dokładnie port wyjścia Zamawiający miał na myśli?
Odpowiedź: Zamawiający
określił w opisie przedmiotu zamówienia zawarte w pkt 8, oddzielnie wymaga dwa
porty wyjścia. Jedno wyjście monitora zewnętrznego (VGA lub DVI) i jedno
wyjście HDMI lub Display port.
Pytanie 2.: Czy Zamawiający poprzez
opisane minimalne wymaganie dotyczących portów 1x wejście mikrofonu
zewnętrznego, 1 x wyjście słuchawkowe (stereo) lub złącze AUDIO COMBO dopuszcza
zaproponowanie laptopa posiadającego tylko złącze AUDIO COMBO, ale nie posiadającego
oddzielnie wejścia na mikrofon i wyjścia słuchawkowego.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zaproponowanie laptopa posiadającego tylko złącze
AUDIO COMBO.
III.
System operacyjny
– poz. 10.
Pytanie 1.: Zamawiający w
opisanych wymaganiach minimalnych systemu operacyjnego określił „System
operacyjny z płytą instalacyjną na nośniku CD lub DVD, wykonawca DOPUSZCZA
oprogramowanie producenta sprzętu na nośniku CD lub DVD (tzw. Product Recovery)
lub na ukrytej partycji umożliwiającej ponowną instalację systemu
operacyjnego.” Czy w/w wymienionym zdaniu Zamawiający nie popełnił omyłki
pisarskiej określając, że wykonawca dopuszcza oprogramowanie?
Odpowiedź: Zamawiający popełnił omyłkę
pisarską określając, że „… wykonawca dopuszcza oprogramowanie …”. Powinno
być „…Zamawiający dopuszcza oprogramowanie…”
Pytanie 2.: Czy Zamawiający
dopuści laptopa, który posiada partycję REVOVERY na dysku, ale nie posiadający
oprogramowania systemowego na nośniku CD lub DVD?
Odpowiedź: Zamawiający
dopuści laptopa, który posiada partycję RECOVERY na dysku, ale nie posiadając
oprogramowania systemowego na nośniku CD lub DVD.
IV.
Gwarancja – poz.
12.
Pytanie 1.: Zamawiający
określił typ gwarancji door to door, czyli naprawa urządzenia polega na
przesłaniu pocztą kurierską uszkodzonego sprzętu do serwisu (na koszt serwisu).
Naprawione urządzenie wraca następnie przesyłką kurierską do właściciela także
na koszt serwisu. Czy Zamawiający dopuści gwarancję typu On-site, która
zapewnia naprawę urządzenia na miejscu u klienta? Myślimy, że taki typ
gwarancji również będzie korzystny dla Zamawiającego.
Odpowiedź: Zamawiający
dopuści gwarancję typu On-Site, która zapewnia naprawę urządzenia na miejscu u
klienta.
V.
Sterowniki – poz.
13.
Pytanie 1.: Zamawiający wymaga
dołączenia nośników ze wszystkimi aktualnymi sterownikami i oprogramowaniem do
obsługi wszystkich urządzeń w zestawie. Jako, że sterowniki zmieniają się do
kilku razy w roku, więc od momentu produkcji sprzętu do odbioru końcowego przez
Zamawiającego przykładowy zestaw sterowników na nośniku mógłby być już
nieaktualny. Czy Zamawiający dopuści możliwość pobrania aktualnych sterowników
z dedykowanej strony producenta?
Odpowiedź: Zamawiający
wymaga załączenia kompletu sterowników i oprogramowania na nośniku.
VI.
Pytanie: Wszyscy producenci laptopów, oprócz
urządzeń z preinstalowanym fabrycznie systemem operacyjnym oferują również
takie które nie posiadają systemu operacyjnego. W związku z powyższym czy
Zamawiający zgodzi się aby system operacyjny (nowy, oryginalny, nigdy wcześniej
nie używany i aktywowany, posiadający wszystkie atrybutu oprogramowania
legalnego, którego pochodzenie można zweryfikować u producenta oprogramowania)
był instalowany przez Wykonawcę?
Odpowiedź: Zamawiający
wymaga, by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez
producenta komputera.
VII.
Wyniki testu Passmark CPU Mark na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php zmieniają się
nawet kilkukrotnie w ciągu jednego dnia (jest tam przedstawiony wynik średni na
który wpływ mają jednostkowe wyniki wydajności procesorów nadsyłane w czasie
rzeczywistym przez internautów z całego świata)
Uwzględniając powyższe
czy Zamawiający zaakceptuje tolerancję oczekiwanego wyniku 4500 pkt na
poziomie +/- 1 % ?
Odpowiedź: Ze względu na
możliwą fluktuację wyników testu Passmark CPU Mark Zamawiający dopuszcza
różnicę na poziomie +/- 45
punktów (+/- 1%).
RKK.271.1.2019.D
Radzanów, dn. 01.02.2019 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę 54 szt. laptopów z systemem operacyjnym dla
uczniów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy
Radzanów”.
Ogłoszonego w dniu 30.01.2019r. na tablicy ogłoszeń Urzędu
Gminy Radzanów, oraz na stronie internetowej www.ugradzanow.bip.org.pl i
Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie: https:bzp.uzp.gov.pl (numer
ogłoszenia: 508447-N-2019).
Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolty Dz.U. z 2018r. poz.1986)
zamieszczamy odpowiedzi jakie zostały udzielone w związku przesłanymi przez
Wykonawcę zapytaniami dotyczącymi SIWZ w/w przetragu;
Pytanie 1
Czy
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego
oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz
nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Pytanie
2
Czy
Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane
przez producenta komputera?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga, by oprogramowanie systemowe było fabrycznie
zainstalowane przez producenta komputera.
Pytanie 3 Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji?
Odpowiedź: Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji.
Pytanie 4 Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje możliwość zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania?
Odpowiedź: W momencie odbioru towaru Zamawiający sprawdzi i zweryfikuje legalność zainstalowanego oprogramowania u producenta oprogramowania.
Pytanie 5
Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?
Odpowiedź: W momencie odbioru towaru Zamawiający sprawdzi i zweryfikuje legalność zainstalowanego oprogramowania u producenta oprogramowania.
Pytanie; 6
w opisie przedmiotu zamówienia jest zawarta informacja w portach we/wy o wymogu złącza HDMI bądź Display Port oraz Porty wyjścia monitora zewnętrznego. Czy chodziło Państwu łącznie o dwa porty wyjścia w tym jedno HDMI bądź DP czy mam rozumieć te dwa zapisy jako jedno wyjście?
Odpowiedź: Zamawiający określił w opisie
przedmiotu zamówienia zawarte w pkt 8, oddzielnie wymaga dwa porty wyjścia.
Jedno wyjście monitora zewnętrznego i jedno wyjście HDMI lub Display port.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu” Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży” Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.radzanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugradzanow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Adres:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów 92a, pok. nr 17 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zakup i dostawę 54 szt. laptopów z systemem operacyjnym dla uczniów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”.
Numer referencyjny: RKK.271.1.2019.D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 54 szt. laptopów z systemem operacyjnym dla uczniów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów” do szkół podstawowych z terenu gminy Radzanów. Informacje dodatkowe dla zamówienia: 1. W terminie określonym w umowie Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: a) Publicznej Szkoły Podstawowej w Bukównie, Bukówno 1, 26-807 Radzanów - 18 szt. laptopów z systemem operacyjnym b) Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnocinie, Czarnocin 58, 26-807 Radzanów - 18 sz. laptopów z systemem operacyjnym c) Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie, Rogolin 4 A, 26-807 Radzanów - 18 szt. laptopów z systemem operacyjnym
II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 20
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
20 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z przesłanki unieważnienia postępowania, zawartej w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. W związku ze zmianą przepisu zawartego w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (...). 2) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48 224587701; e-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2019-02-07
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-02-07 12:50:59
- Liczba odsłon: 935
- Historia dokumentu: