Wersja archiwalna 2021-05-05 13:57:19

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 130.000 złotych a poniżej wartości równej lub przekraczającej progi unijne, prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.). 

Podstawa prawna opracowania Specyfikacji Warunków Zamówienia: 

  1. Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.),  dalej zwana jako ustawa Pzp
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), 
  3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia stanowi: „Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Opis techniczny przedmiotu zamówienia 

I. Ciągnik rolniczy – wymagania:  Opis przedmiotu zamówienie

I. Wymagania, jakie musi spełniać oferowany ciągnik:

1. Fabrycznie nowy, rok produkcji 2020-2021

2. termin dostawy maksymalnie do 30 czerwca 2021r.

3. dostawa do siedziby zamawiającego: Radzanów 92a. 26-807 Radzanów

4. homologacja końcowa lub dokument równoważny

5. Instrukcja obsługi w języku polskim

6. szkolenie operatorów z obsługi ciągnika i ładowacza czołowego w miejscu dostawy.

II. Informacje ogólne

- Zamawiający zastrzega sobie, że ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym.

III. Silnik

1. Moc silnika  99– 120KM

2. pojemność silnika nie mniejsza jak 3450 cm3

3. Silnik wysokoprężny, 4 cylindrowy, o mocy w przedziale 99 - 120kM, chłodzony cieczą

4. System wtrysku paliwa Common Rail, norma emisji spalin min. Stage IIIB

IV. Napęd

1. Napęd 4x4 załączany elektrohydraulicznie oraz elektrohydrauliczne załączanie blokady tylnego  deferencjału

2. Skrzynia biegów mechaniczna z rewersem, mokre sprzęgło (hydrauliczna zmiana kierunku jazdy-    bez użycia sprzęgła, max. prędkość 40km/h

3. Na osiach pojazdu zamontowane pojedyncze koła

V. WOM

1. Obroty WOM 540/540E obr./min. zależny/niezależny

2. elektrohydrauliczne sprzęgło WOM z hamulcem

VI. Układ hydrauliczny

   1. Wydatek pompy hydraulicznej minimum 60 l/min.

   2. Wydatek pompy wspomagania  minimum 35 l/min.

   3. Minimum 4 rozdzielacze tylne z jedną sekcją pływającą

   4. Udźwig tylny TUZ na końcówkach kulowych min. 4500 kg

   5. Siłowniki wspomagające TUZ

   6. Szybkosprzęgi CBM

   7. Stabilizatory teleskopowe

8. Sterowanie podnośnikiem mechanicznie

9. Hydrauliczne wspomaganie układy kierowniczego

10. Sterowanie podnośnikiem zewnętrzne (z tyłu)

VII. Układ hamulcowy

1. Instalacja pneumatyczna dwu i jednoobwodowa umożliwiająca sterowanie układem hamulców przyczepy

2. Hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie

3. Mechaniczny hamulec roboczy sterowany ręcznie

VIII. Kabina

1. Homologacja na dwie osoby  w kabinie

2. Reflektory robocze przednie i tylne ( min po dwie sztuki)

3. Lampa ostrzegawcza (kogut)

4. Wycieraczka szyby przedniej i tylnej

5. Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie

6. Fotel pasażera musi spełniać minimum wymagana określone w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

7. wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy

8. lusterka zewnętrzne

9. wycieraczki I spryskiwacze przedniej I tylnej szyby

10. reflektory przednie I tylne montowane na dachu

11. lampa ostrzegawcza koloru żółtego

12. Uchylne okna boczne i tylne

13. Kabina pojazdu wyposażona w dywaniki wykonane z materiału antypoślizgowego I łatwo zmywalnego, pojazd wyposażony w stopnie antypoślizgowe, uchwyt umożliwiający wchodzenie I wychodzenie z kabiny, kabina klimatyzowana.

IX. Pozostałe parametry

1.  Ogumienie tył 540/R34 , przód 440/R24

2. Felgi spawane

3. Zaczep transportowy i rolniczy

4. Zaczep przedni + sworzeń

5. Zbiornik paliwa min. 80 - 100 l

6.  Radio

X. Wyposażenie

1. Gaśnica

2. Trójkątna tablica wyróżniająca

3.  Błotniki kół przednich

4. Trójkąt ostrzegawczy

5. Układ pneumatyczny umożliwiający pompowanie kół pojazdu

6. Przewód do pompowania kół o długości min. 7m

XI. Ładowacz czołowy fabrycznie nowy 2020 – 2021r.

1. Poziomowany

2. Sterowanie – joystikic

3. Minimalny udźwig kg w punkcie obrotu na max wys 1600kg

4. Minimalna wysokość podnoszenia w osi obrotu 3,20m

5. Masa ładowacza bez wyposażenia w przedziale 480-540kg

6. Instalacja min 3 sekcyjna

7. Łyżka/szufla o szerokości w przedziale 2,0m – 2,2m

8. Paleciak – widły 120 cm

8. Przeciwwaga

9 szybkosprzęg hydrauliczny

10. Amortyzacja drgań

XII. Wymagania gwarancyjne i serwisowe

1. Oferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprawny I spełniać  wymagania techniczne, jakościowe I użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu drogowego I instrukcję obsługi w języku polskim.

2. Przewidywany czas pracy ciągnika w ciągu roku 400 – 500 mth

3. Ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych. Główne w koszenie poboczy, transport i rozładunek materiałów budowlanych na drogach, zimowe utrzymanie dróg. Ciągnik nie jest przeznaczony do użytkowania komercyjnego I prac polowych rolniczych.

4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik I ładowacz na okres wskazany w ofercie, liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika (załącznik SIWZ). W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy, w tym dojazd, koszt materiałów I części zamiennych (części oryginalne), za wyjątkiem materiałów I części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu, ponosi wykonawca.

5. Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych.

6. Czas usunięcia usterki – 48 godzin, licząc od daty jej rozpoczęcia.

7. Maksymalny czas naprawy – 14 dni od daty jej rozpoczęcia

8. Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem I na koszt wykonawcy

9. Koszt transportu do zamawiającego ponosi wykonawca

10. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania, przeglądów pojazdu w okresie gwarancyjnym na miejscu u zamawiającego

11. Bezpłatne serwisowanie, przeglądy o których mowa powyżej, obejmuje koszt dojazdu, robocizny, materiały eksploatacyjne (filtry, oleje, itp.) w czasie realizacji planowanych serwisów I przeglądów technicznych określonych w instrukcji obsługi lub innych dokumentach przekazanych wraz z pojazdem

12. Przebiegi międzyobsługowe nie mogą być krótsze, niż 300 mth lub nie mniejsze niż co 12 miesięcy (w przypadku nie wykonania przebiegu w motogodzinach)

13. Przed złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, z przedmiotem zamówienia, postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje, potrzebne do sporządzenia oferty.

II. Zakup fabrycznie nowej kosiarki bijakowej

1. Zawieszenie kosiarki tylno – boczne

2. szerokość robocza (+ -) 180cm

3. Hydrauliczny przesuw

4. Kąt nachylenia kosiarki góra 90 st. – dół – 65 st.

5. Mechanizm uchylny – zabezpieczający maszynę po napotkaniu przeszkód

6. WOM – wałek odbioru mocy

7. Rok produkcji 2020 – 2021

III. Zakup fabrycznie nowej beczki asenizacyjnej

1. Pojemność zbiornika 7000 – 8000l

2. Jednoosiowy

3. Koła 560/60R22,5 Alliance

4. Zbiornik do mycia rąk

5. wziernik 3” dodatkowy

6. Tablice ostrzegawcze

7. Fartuchy, chlapacze

8. Aluminiowe skrzynki na wąż

9. Hydrauliczna stopka

10. Wąż ssawny 6m

11. Wąż przedłużka 6m

12. Oświetlenie beczki

   Wykonawca zapewnia:

   - pełne  wyposażenie  i  dokumentację  dostarczanego   sprzętu   umożliwiające  rejestrację oraz 

     poruszanie się po drogach publicznych,

   - przeszkolenie  dwóch  pracowników w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji  ciągnika,

   - gwarancja  min. 24 miesiące, koszty serwisu ponosi wykonawca,

   - dostępność   co   najmniej  1   autoryzowanego   serwisu   danego   producenta  oferowanej marki

      ciągnika w promieniu 50 km od granic gminy Radzanów,

    - czas reakcji i dostępność serwisu – do 2 dni.

     -   projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

 Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot umowy:  

  • Wymagany okres rękojmi na dostarczone przedmioty fabrycznie nowe wchodzące w skład przedmiotu  przedmiot umowy  – min. 24 miesiące,
    • Wymagany okres gwarancji  na dostarczone przedmioty fabrycznie nowe wchodzące w skład przedmiotu  przedmiot umowy  – min. 24 miesiące.   

Wspólny Słownik Zamówień:

CPV  16700000-2 - Ciągniki

CPV  16311000-8 - kosiarki do trawników

CPV 34144520-9 – cysterny do gromadzenia ścieków

CPV 42418910-1 – urządzenia załadowcze

Załączniki:

OGŁOSZENIE .pdf

SWZ.docx

zal.nr_1_-_formularz_oferty.docx

nr_2-oswiadczenie.docx

nr_3-_grupa_kapitalowa.docx

nr_4-wzor_umowy.docx

nr_5_-_kosztorys_ofertowy.docx

informacja_o_kwocie.docx

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1583297]

przewiń do góry