Wersja archiwalna 2008-04-14 15:23:44
O G Ł O S Z E N I E O ZA M Ó W I EN I U
- roboty budowlane
Radzanów : 14.04.2008
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
1. Nazwa : Gmina Radzanów
2. Adres pocztowy : 26-807 Radzanów, ul. Radzanów 92a.
3. Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : Sławomir Kruśliński,
tel.: (48) 048 613 63 36;
Fax : (48) 048 613 62 36; E-mail : ugradzanów.bip.org.pl
4. Adresy internetowe :
Ogólny adres zamawiającego (URL): ugradzanów.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy (URL) : -
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów (URL) : -
5. Więcej informacji można uzyskać pod adresem : jak podano wyżej dla osoby
upoważnionej do kontaktów.
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem :
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
7. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać
na adres : jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
I. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
1. Rodzaj zamawiającego : Administracja samorządowa.
2. Główny przedmiot lub przedmioty działalności : Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających - nie.
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego :
„Modernizacja drogi gminnj nr 110315W Rogolin – gr. Gminy Kadłub”
2. Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw
lub świadczenia usług
a) roboty budowlane – wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych - miejscowość Radzanów
3. Ogłoszenie dotyczy : zamówienia publicznego.
4. Określenie przedmiotu zamówienia :
„Modernizacja drogi gminnj nr 110315W Rogolin – gr. Gminy Kadłub” na odcinku 1480m i szerokości 4mb, wykonanie podbudowy i nawierzchni asfaltowej.
5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez
oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych
przez zamawiającego :
Do oferty należy dołączyć:
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 45 23 31 41-9, 45 23 32 52-0
7. Czy dopuszcza się składanie ofert częściowych - nie
8. Czy dopuszcza się składanie oferty wariantowej – nie.
II. 2) Wielkość i zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres :
Zakres rzeczowy wykonania zamówienia obejmuje.
Szczegółowe określenie zakresu wraz z wymaganiami wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Termin wykonania zamówienia:
Do 20 czerwca 2008 roku – dla wykonania modernizacji drogi.
SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) Warunki dotyczące zamówienia
1. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie wymaga wniesienia wdium.
III. 2) Warunki udziału
1. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne
do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1.1. Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia jeśli
dotyczy ):
a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym
w zakresie objętym zamówieniem;
b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi
dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, w szczególności :
* musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania
zamówienia, w szczególności podnośnikiem i brygadą do prac pod napięciem;
* musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży
ogólnobudowlanej, a także należącej do właściwego samorządu zawodowego,
której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy;
1.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu :
Każdy wykonawca musi spełnić minimalne warunki określone w pkt 1 lit. a, b.
zostaną one ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia ( bez znaczenia
punktowego ).
1.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
f) Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat robót budowlanych,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia,
g) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi
dysponuje wykonawca.
h) Kopia uprawnień osoby wskazanej na kierownika budowy oraz zaświadczenie
o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego.
1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3 lit. „b,”
„c”, „d”, „e” :
1) lit. „b”, „c”, „e” – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2) lit. „d” – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty
dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
3) Dokumenty, o których mowa p.pkt 1) lit. a i c oraz p.pkt 2), powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Dokument, o którym mowa w p.pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wymóg określony w p.pkt 3) stosuje się odpowiednio.
Wymagane dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV : PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nie ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu :
nie dotyczy
IV. 2) Kryteria oceny ofert
IV. 2.1) Kryteria oceny ofert
Kryteria Znaczenie
Cena zadania bez kosztów finansowych 100%
IV. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna - nie
IV. 3) Informacje administracyjne
IV. 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia ugradzanów.bip.org.pl .
W przypadku konieczności dostarczenia SIWZ w oryginale należy wnieść opłatę w wysokości 50PLN.
IV. 3.3) Termin składania i otwarcia ofert.
Data : 23 / 04 /2008 (dd/mm/rrrr) Godzina : 10 00
Wnioski należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Radzanów.
ul.Radzanów 92A, 26-807 Radzanów.
IV. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub oferty
Zamawiający prowadzi postępowanie w języku polskim – wnioski należy składać w języku polskim.
IV. 3.5) Termin związania ofertą
30dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV. 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data : 23 / 04 /2008 (dd/mm/rrrr) Godzina : 10 30
Pokój nr 12 w Urzędzie Gminy Radzanów.
ul.Radzanów 92A, 26-807 Radzanów.
SEKCJA VI : INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI. 1) Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej
tak ٱ nie ٱ
Jeżeli tak, wskazać projekt / program :
.......................................................................................................................................................
VI. 2) Informacje dodatkowe ( jeżeli dotyczy )
.......................................................................................................................................................
VI. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia : 14. / 04 / 2008r. (dd/mm/rrrr)
załącznik
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Leśnowolska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2008-04-14
- Informacja zaktualizowana przez: Leśnowolska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-14 15:23:44
- Liczba odsłon: 527
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: