Wersja archiwalna 2010-03-29 16:22:41
Ogłoszenie o
zmianie do ogłoszenia z dnia 2010.03.18 w sprawie udzielenia o zamówieniu na „
Dostawę energii elektrycznej do budynków zamawiającego”
SEKCJA III, pkt 2 brzmi:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy,
którzy:
§ posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
§ posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
§ znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
§ nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy Prawo
Zamówień Publicznych.
2.
Zamawiający określa szczegółowe warunki
udziału w postępowaniu:
W zakresie warunków
opisanych w rozdziale 1 pkt. 1 SIWZ wymagane jest posiadanie stosownych
uprawnień w tym:
- aktualnie
obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- aktualnej
umowy z PGE Dystrybucja Warszawa Teren Sp. z o.o. umożliwiające sprzedaż energii
elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja
Warszawa Teren Sp. z o.o. do
obiektów Zamawiającego.
·
Ocena spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie
na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji III
rozdziale 2 SIWZ.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
W celu
potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Sekcji III rozdział 1 SIWZ
Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
- Wypełniony
Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący
załącznik nr 2 do SIWZ.
- Wypełniony
Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
- Podpisane
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiący
załącznik nr 4 do SIWZ.
- Podpisane
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiący
załącznik nr 4a do SIWZ.
- Wypełnione
Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące
załącznik nr 5 do SIWZ.
- Aktualny
odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust
1 pkt. 2 Ustawy.
- Kopię
aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki.
- Oświadczenie
posiadania umów z PGE Dystrybucja Warszawa Teren Sp. z o.o. umożliwiających prowadzenie sprzedaży
energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci
elektroenergetycznej należącej do PGE Dystrybucja Warszawa Teren Sp. z
o.o. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5
niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
- Jeżeli w
kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których
mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju
pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
- Wszystkie
dokumenty wymienione w ust. 5 – 8, powinny być złożone w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Jeżeli
reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa
winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem.
- Zamawiający
może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej oryginalności.
·
Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.
Ma brzmieć:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy,
którzy:
§ posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
§ posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
§ znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
§ nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy Prawo
Zamówień Publicznych.
4.
Zamawiający określa szczegółowe warunki
udziału w postępowaniu:
W zakresie warunków
opisanych w rozdziale 1 pkt. 1 SIWZ wymagane jest posiadanie stosownych
uprawnień w tym:
- aktualnie
obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki.
- aktualnej
umowy z PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z
o.o. Skarżysko Kamienna
umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci
dystrybucyjnej PGE Dystrybucja Warszawa Teren Sp. z o.o. do obiektów Zamawiającego.
·
Ocena spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie
na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji III
rozdziale 2 SIWZ.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
W celu
potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Sekcji III rozdział 1 SIWZ
Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
- Wypełniony
Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący
załącznik nr 2 do SIWZ.
- Wypełniony
Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
- Podpisane
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiący
załącznik nr 4 do SIWZ.
- Podpisane
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiący
załącznik nr 4a do SIWZ.
- Wypełnione
Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące
załącznik nr 5 do SIWZ.
- Aktualny
odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust
1 pkt. 2 Ustawy.
- Kopię
aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Oświadczenie
posiadania umów z PGE Dystrybucja Warszawa Teren Sp. z o.o. umożliwiających prowadzenie sprzedaży
energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci
elektroenergetycznej należącej do PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. Skarżysko Kamienna. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5
niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
- Jeżeli w
kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których
mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju
pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wszystkie
dokumenty wymienione w ust. 5 – 8, powinny być złożone w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Jeżeli
reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa
winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem.
- Zamawiający
może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej oryginalności.
·
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na
język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV pkt IV.3.4)
brzmi:
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
29.03.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Radzanowie pokój nr 17
(sekretariat) 26 – 807 Radzanów 92A, otwarcie
ofert godz. 14;15 ( pok. Nr 12 sala konferencyjna w budynku Urzędu
Gminy)
ma brzmieć:
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina
14:00, miejsce: Urząd Gminy w Radzanowie pokój nr 17 (sekretariat) 26 – 807
Radzanów 92A, otwarcie ofert godz. 14;15
( pok. Nr 12 sala konferencyjna w budynku Urzędu Gminy)
Dostawa
energii elektrycznej
do budynków Zamawiającego gm. Radzanów.
Numer ogłoszenia: 77130-2010 data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w
Radzanowie 92A, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 613 63 62 wew.
26, faks 048 613 63 62 wew. 28.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradzanow.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
dostawa energii elektrycznej
do
budynków Zamawiającego gm. Radzanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest dostawa
energii elektrycznej do budynków Zamawiającego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach
do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ.
- Kod CPV: 09000000-3, 09300000-2
- Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Wykonawca
zobowiązany jest złożyć
oświadczenie zgodnie z załącznikiem do SIWZ,
że nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom. .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3,
09300000-2
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej:
nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej:
nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA:
01.06.2010- 31.05.2011r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający
odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków:.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy,
którzy:
§ posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
§ posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
§ znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
§ nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy Prawo
Zamówień Publicznych.
2.
Zamawiający określa szczegółowe warunki
udziału w postępowaniu:
W zakresie warunków
opisanych w rozdziale 1 pkt. 1 SIWZ wymagane jest posiadanie stosownych
uprawnień w tym:
- aktualnie
obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki.
- aktualnej
umowy z PGE Dystrybucja Warszawa Teren Sp. z o.o. umożliwiające sprzedaż energii
elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja
Warszawa Teren Sp. z o.o. do
obiektów Zamawiającego.
·
Ocena spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie
na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji III
rozdziale 2 SIWZ.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
W celu
potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Sekcji III rozdział 1 SIWZ
Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
- Wypełniony
Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący
załącznik nr 2 do SIWZ.
- Wypełniony
Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
- Podpisane
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiący
załącznik nr 4 do SIWZ.
- Podpisane
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiący
załącznik nr 4a do SIWZ.
- Wypełnione
Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące
załącznik nr 5 do SIWZ.
- Aktualny
odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust
1 pkt. 2 Ustawy.
- Kopię
aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki.
- Oświadczenie
posiadania umów z PGE Dystrybucja Warszawa Teren Sp. z o.o. umożliwiających prowadzenie sprzedaży
energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci
elektroenergetycznej należącej do PGE Dystrybucja Warszawa Teren Sp. z
o.o. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5
niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
- Jeżeli w
kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których
mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju
pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
- Wszystkie
dokumenty wymienione w ust. 5 – 8, powinny być złożone w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Jeżeli
reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa
winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem.
- Zamawiający
może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej oryginalności.
·
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na
język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugradazanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26 – 807 Radzanów 92A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina
14:00, miejsce: Urząd Gminy w Radzanowie pokój nr 17 (sekretariat) 26 – 807
Radzanów 92A, otwarcie ofert godz. 14;15
( pok. Nr 12 sala konferencyjna w budynku Urzędu Gminy)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Załączniki
Załacznik_nr_1_lista_obiektów_zamawiającego pobierz
Załącznik_nr 6_umowa_sprzedaży_energii
Załącznik_nr_2_do_umowy_sprzedaży_-_płlnomocnictwo.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2010-03-29
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-29 16:22:41
- Liczba odsłon: 380
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: