Wersja archiwalna 2010-08-04 17:23:55
GMINA Radzanów
26-807 Radzanów 92A
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
nr d- 3/2010
Nazwa
zamówienia publicznego:
Dowóz dzieci do szkół oraz ze szkół (Rogolin,
Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów.
wartość szacunkowa zamówienia
jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nr 3/10
1. Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego;
Gmina Radzanów
26-807
Radzanów
www.ugradzanow.bip.org.pl.
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30
2. Tryb
udzielenia zamówienia;
2.1. Postępowanie prowadzone jest
zgodnie z ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr
223, poz. 1655 ze zm.) zwanej w dalszej części niniejszej specyfikacji
„ustawą Pzp”.
2.2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż
kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.
3. Opis przedmiotu zamówienia;
3.1. Nazwa zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Dowóz uczniów do szkół
oraz ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów, trzema trasami
opisanymi w załączniku nr 3 do SIWZ
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
60113000-3 Usługi
transportowe dla ograniczonej grupy klientów
Szczegółowy zakres zawiera:
Załącznik nr 3 do SIWZ
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia.
- Wymagana jest należyta staranność przy
realizacji zobowiązań umowy,
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania
zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem
wykonawcy.
- Określenie przez Wykonawcę telefonów
kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego
wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Inne: autobusy muszą być sprawne technicznie i z aktualnymi
badaniami technicznymi, dowóz uczniów musi być wykonany na czas.
4.
Termin wykonania zamówienia: od 01 wrzesień 2010 r do 22
czerwca 2011r.
5. Warunki udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych
warunków.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki, udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust.1 ustawy Pzp:
5.1.1. Posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania.
5.1.2. Posiadają wiedze i doświadczenie do wykonania
zamówienia.
5.1.3. Dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
5.1.4.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
5.2. W postępowaniu mogą wziąć
udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący
braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
5.3. Opis sposobu dokonania oceny spełniania
warunków udziału:
5.3.1. Na potwierdzenie spełnienia
warunku posiadania uprawnień Wykonawca winien wykazać, że posiada
licencje na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z
dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
5.3.2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia
Wykonawca winien wykazać, że wykonał ( zakończył) w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej 1 usługi z zakresu
przewozu dzieci szkolnych o wartości nie
mniejszej niż 150 000,00 PLN, słownie: ( sto pięćdziesiąt tysięcy
złotych). Wyżej wymieniona usługa musi być potwierdzona dokumentami
(referencjami, opiniami) Zamawiających, iż usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie.
5.3.3. Na potwierdzenie spełniania
warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca
winien wykazać, że dysponuje autobusami zapewniającymi przewóz wymaganej ilości
uczniów na każdej trasie, posiadającymi wystarczająca ilość miejsc oraz posiadają
aktualne badania techniczne, a ich stan nie budzi zastrzeżeń, zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia( Dz. U. z 2003r.
Nr 32, poz. 262 ze zm.).
5.3.4. Na potwierdzenie spełniania
warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca
winien wykazać, że dysponuje osobami
posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w przewożeniu osób, ważne
prawo jazdy kat. D i ważne świadectwo
kwalifikacji.
5.3.5. Na potwierdzenie spełnienia
warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca winien wykazać, ze posiada polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000, 00 PLN, słownie: ( sto tysięcy złotych).
5.4. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których
mowa w pkt. 5.1. i 5.2. będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane
w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie
postępowania, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego
wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
5.5. Wykonawca może polegać na
wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do
wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnie
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
5.6. Sposób spełniania
warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie.
5.6.1. Warunki określone w
pkt. 5.1. musza być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonawców
oferty wspólnej. Warunek określony w pkt. 5.2. musi być spełniony przez każdego
z Wykonawców oferty wspólnej.
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
6.1. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Pzp
(pkt. 5.1. niniejszej
specyfikacji) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty
6.1.1. ( w formie załącznika nr 1) Wypełniony druk oferty wraz z
zaakceptowaniem oświadczeń i zobowiązań podanych w tym druku (sporządzić wg
wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1
do niniejszej specyfikacji.
6.1.2. ( w formie załącznika nr 2 ) Licencje
na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6
września 2001r. o transporcie drogowym.
Informacje
zawarte w dokumentach winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego
w pkt. 5.1.1. i 5.3.1.) niniejszej specyfikacji.
6.1.3. ( w formie załącznika nr 3 ) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania
art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (sporządzić wg
wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji).
6.1.4. ( w
formie załącznika nr 4 ) Wykaz usług w zakresie
niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,
że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzić wg wzoru
druku stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji). Informacje
zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w
pkt. 5.1.2. i 5.3.2.) niniejszej specyfikacji. Wykonawca, który posiada doświadczenie
zdobyte przy realizacji zamówień wspólnie z innymi Wykonawcami (np. w formie
konsorcjum) podaje w ofercie ( w wykazie wykonanych usług) tylko ten zakres
usług i ich wartość, który sam faktycznie wykonał
6.1.5. ( w formie załącznika nr 5 ) Wykaz autobusów będących w
dyspozycji Wykonawcy przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kopiami ich
dowodów rejestracyjnych (sporządzić wg wzoru
druku stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji). Informacje
zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w
pkt. 5.1.3. i 5.3.3.) niniejszej specyfikacji.
6.1.6. ( w formie załącznika nr 6 ) Wykaz osób posiadających co
najmniej 3 letnie doświadczenie w przewożeniu osób, ważne prawo jazdy kat. D i
ważne świadectwo kwalifikacji w raz z
kopiami ich uprawnień (sporządzić wg
wzoru druku stanowiącego załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji).
Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku
podanego w pkt. 5.1.3. i 5.3.4.) niniejszej specyfikacji.
6.1.7. ( w
formie załącznika nr 7 ) Oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (
oświadczenie należy sporządzić zgodnie z wzorem druku stanowiącego załącznik nr
13 do niniejszej specyfikacji).
6.1.8. ( w
formie załącznika nr 8 ) Wykonawca
powołując się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do
wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( zobowiązania zaleca się sporządzić zgodnie z wzorami druków
stanowiącymi załączniki nr 8, 10, 12 do niniejszej specyfikacji)
6.1.9. ( w formie załącznika nr 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Informacje
winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt. 5.1.4. i
5.3.5.) niniejszej specyfikacji.
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informacje
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z
którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy,
potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub
jego zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( pkt. 5.2.
niniejszej specyfikacji) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty
i oświadczenia:
6.2.1. ( w
formie załącznika nr 11 ) Oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy Pzp (sporządzić według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji).
6.2.2. ( w formie załącznika nr 12) Aktualny odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy (
sporządzić według wzoru druku
stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji).
6.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, wówczas oświadczenia i dokumenty wymienione:
a) w pkt 6.1.1., 6.1.3., 6.1.7., 6.1.8., 6.1.9. winien
przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik (lider),
b) w pkt 6.1.2.,6.1.4., 6.1.5., 6.1.6.,
6.1.10. winien przedłożyć w imieniu
wszystkich Wykonawców ten lub ci z pośród Wykonawców, którzy zapewnią
spełnienie w całości lub w części wymagany warunek,
c)
w pkt 6.2. winny być przedłożone przez
każdego Wykonawcę ( uczestnika oferty wspólnej).
Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w
postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Wszelkie rozliczenia
dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie
z pełnomocnikiem (liderem).
6.2.3. ( w
formie załącznika nr 13 ) Aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.2.4. ( w
formie załącznika nr 14 ) Aktualne zaświadczenia
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem Sładek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert..
6.4.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
6.4.1. dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
6.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
6.4.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.4.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu
ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.4.2. zaświadczenie właściwego organu sądowego
lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -
albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
takiego zaświadczenia.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami;
7.1. Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i z zachowaniem formy
pisemnej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje przekazane
za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do
adresata przed upływem terminu na ich składanie i została niezwłocznie
potwierdzona pisemnie.
7.2.
Wykonawca może zwrócić do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie jednak nie później niż:
7.2.1. na 2
dni przed upływem terminu składania ofert- jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza
niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8,
- pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w
którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
7.2.1a. Jeżeli
wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął
po upływie terminu składania wniosku, o których mowa w pkt. 7.2.1. lub dotyczy
udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić
wniosek bez rozpatrzenia.
7.2.1b.
Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania
wniosku, o których mowa w pkt. 7.2.1.
7.2.2. Przed upływem terminu do składania ofert
Zamawiający może zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Każda, wprowadzona przez Zamawiającego, zmiana specyfikacji istotnych warunków
zamówienia zostanie doręczona wszystkim Wykonawcom, którym przekazano
specyfikację oraz udostępniona na stronie internetowej na której jest
zamieszczona specyfikacja. Jeżeli zmiana treści specyfikacji
prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieści w
Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
7.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących
wspólnie wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
7.4. Uprawnionymi do bezpośredniego
kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Genowefa Jaworska
tel. (048) 613-63-62 wewn. 26,
fax (048) 613-63-62 wewn. 28
8. Wymagania dotyczące wadium;
- nie wymagane.
9. Termin związania ofertą;
9.1.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz
z upływem terminu składania
ofert.
10. Opis sposobu przygotowywania ofert;
10.1.
Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie
informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
10.2. Na
zamówienie, o którym mowa w niniejszej specyfikacji Wykonawca składa jedną ofertę,
w jednym egzemplarzu. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę
samodzielnie lub samodzielnie i wspólnie z innymi Wykonawcami, wszystkie
złożone przez niego oferty zostaną odrzucone.
Ta sama firma może być wskazana w różnych ofertach jako podwykonawca.
Oferta powinna obejmować całość usługi składającej się na zamówienie.
10.3. Wykonawcy
przedstawiają oferty zgodne z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
10.4. Oferta winna być napisana w języku polskim na
maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz opieczętowana
i podpisana. Dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być czytelne. Dokumenty
sporządzone w innym języku niż język polski winne być złożone wraz z
tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do SIWZ) powinna być podpisana
przez osobę (osoby) upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości co najmniej odpowiadającej cenie
oferty wraz z pieczęciami imiennymi i pieczęcią firmową.
Kserokopie składanych dokumentów winny być potwierdzone „za zgodność z
oryginałem” przez jedną z osób upoważnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy.
Dopuszcza się podpisywanie druku oferty i załączników do niej oraz
potwierdzanie za zgodność z oryginałem przez osobę nie wymienioną w dokumencie
potwierdzającym uprawnienie do występowania w obrocie prawnym (składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) pod warunkiem dołączenia do oferty pełnomocnictwa
dla osoby podpisującej.
Zawarte w druku oferty oświadczenia i zobowiązania
winny być zaakceptowane przez Wykonawcę.
Wszystkie dokonane poprawki lub korekty błędów, muszą być parafowane
przez osobę podpisującą ofertę.
Zaleca
się, aby wszystkie zapisane strony lub kartki oferty były ponumerowane
kolejnymi numerami i ilość stron/kart wpisana do oferty.
Przy składaniu ofert wspólnych (konsorcjum, itp.),
w miejscu „Wykonawca” należy używać
zapisów: „konsorcjum firm”, „oferta
wspólna firm”, itp. oraz podać nazwy i adresy tych firm.
Druk oferty i załączniki do oferty winny być
podpisane zgodnie z wymogami podanymi w tych drukach.
10.5.Oferta winna zawierać:
10.5.1. Wypełniony druk oferty wraz z
zaakceptowaniem oświadczeń i zobowiązań podanych
w tym druku (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego zał. nr 1 do niniejszej
specyfikacji).
10.5.2. Pełnomocnictwo dla jednego Wykonawcy do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w
postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (dotyczy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
10.5.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do
podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (dotyczy Wykonawców,
którzy udzielili pełnomocnictw innym osobom).
10.5.4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 6
niniejszej specyfikacji.
10.6. Wykonawca,
który planuje realizować zamówienie przy współpracy z podwykonawcami, wskaże w
ofercie nazwy podwykonawców oraz określi rodzaj i wartość usług, jaki zamierza
im powierzyć - nazwa podwykonawcy żądana jest w myśl art. 6471 § 5 Kodeksu Cywilnego.
10.7.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Pzp.
10.8.
Wykonawca zamieści ofertę w szczelnie zamkniętej kopercie - będzie zaadresowana
na Zamawiającego na adres Gmina Radzanów, 26 – 807 Radzanów 92A, oraz będzie
posiadać nazwę i adres
Wykonawcy.
- będzie posiadać oznaczenia: Dowóz uczniów do szkół oraz ze szkół (Rogolin,
Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów. oraz „Nie otwierać przed dniem 12.08.2010r. przed godz.
10.9.
Wykonawca może wprowadzić w złożonej ofercie zmiany lub wycofać ofertę z przetargu.
Warunkiem przyjęcia i rozpatrzenia
przez Zamawiającego zmian w ofercie lub wycofania oferty z przetargu jest pisemne jego powiadomienie, nie później niż w terminie składania
ofert określonym w pkt 11.1 niniejszej specyfikacji.
W
przypadku zmiany ceny ofertowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę
zamienną, zawierającą wypełniony druk oferty (druk
stanowiący zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji) z adnotacją CENA OFERTOWA
ZAMIENNA. Cena ofertowa zamienna będzie ceną oferty.
Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu zostanie przygotowane,
opieczętowane
i oznaczone zgodnie z postanowieniem pkt 10.8 a koperta będzie dodatkowo oznaczona
określeniami: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu
składania ofert.
10.10. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty
składane
w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od
chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie
mogą one być udostępniane.
10.11. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z
dnia 16.04.1993r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 153,
poz. 1503
z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje
posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności.
10.12. Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenia
dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa zawartej w ofercie.
10.13. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica
przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie
z oznakowaniem: „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od
pozostałych, jawnych elementów oferty.
10.14. Wykonawca
w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w
ofertach.
11.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert;
11.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów w pok. 17 tj. SEKRETARIAT nie później niż do dnia 12.08. 2010r. do godz. 1000.
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym
powyżej, w tym również drogą pocztową, zostaną zwrócone Wykonawcom bez
otwierania kopert.
11.2 Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 12.08.2010r. o godz. 1005
w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na przetarg.
Jawne
otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów 92A, pok. Nr- 12 tj. sala konferencyjna.
11.3. Bezpośrednio przed otwarciem
ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia.
11.4. Podczas otwierania kopert z
ofertami Zamawiający sprawdzi oraz ogłosi:
nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także
informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach.
Koperty oznaczone "WYCOFANIE" zostaną otwarte i odczytane w
pierwszej kolejności.
Oferty wycofane nie będą otwierane
11.5. Informacje o których mowa w pkt. 11.3 i 11.4 Zamawiający przekaże niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert na ich pisemny wniosek.
12.
Opis sposobu obliczenia ceny;
12.1. Za wykonanie przedmiotu umowy oferenci ustalają cenę
ofertową w formie kwoty ryczał-
towej brutto wraz z podatkiem
VAT.
Wykonawca ponosi
odpowiedzialność za właściwe określenie stawi podatku VAT zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
13. Opis kryteriów,
którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem
znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert;
13.1.1 W
celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące im
odpowiednio wagi procentowe:
- najniższa cena – 100%
13.1.2.Ocena
ofert dokonywana będzie według
następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej brutto
C= ¾¾¾¾¾¾¾¾¾¾ x
waga kryterium
cena oferty badanej brutto
13.1.3. Ilość
punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrąglania.
13.1.4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jednym
kryterium oceny ofert jest cena, nie
można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych.
13.1.5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen
wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
13.2. Oceny ofert dokona
komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego.
Na posiedzeniach niejawnych komisja przetargowa:
- dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu i wykluczy każdego z Wykonawców, w odniesieniu do którego
stwierdzi że zachodzą przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,
- dokona badania i oceny ofert i odrzuci każdą ofertę w przypadku
stwierdzenia, że zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
13.3. W toku badania i oceny złożonych ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców:
a) udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych przez nich ofert oraz sprawdzenia informacji zawartych w
ofercie;
13.4. Zamawiający
poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją
istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści ofert
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
13.5. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli wystąpi
przynajmniej jedna z okoliczności,
o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
13.6. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta
odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Pzp i w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyskała
najwyższą ilość punktów.
14. Informacje o
formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o ;
14.1. Wyborze najkorzystniejszej
oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce
zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska,
siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli ofert, a
także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert .
14.2.
Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i
prawne.
14.3. Wykonawcach, którzy zostali
wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie
fatyczne i prawne.
14.4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zamieści informacje o których mowa w art. 92 ust. 1 pkt.1 ustawy
Pzp na stronie internetowej na której zamieszczona jest niniejsza specyfikacja
oraz na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.
14.5.
Zamawiający i wybrany na Wykonawcę oferent, zawrą umowę w sprawie zamówienia
publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania
zawiadomienia o wyborze oferty. W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie
złożona tylko jedna oferta, Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy w
terminie nie krótszym niż 5 dni.
Dokładny termin i miejsce zawarcia umowy zostaną
określone przez Zamawiającego w w/w zawiadomieniu.
14.6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana,
uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający
wybierze ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których
mowa w art. 93 ust.1.
14.7. Zamawiający
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego zamieści ogłoszenie
o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
15.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
15.1.
Zamawiający nie wymaga należytego zabezpieczenia umowy w niniejszym
postępowaniu o zamówienie publiczne.
15.2. Zaliczki
na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje
udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia w przedmiotowym
postępowaniu..
16. Istotne dla stron postanowienia które zostaną
wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego;
16.1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej
specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
17. Pouczenie o środkach ochrony
prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
17.1 Środki ochrony prawnej
przysługują Wykonawcom, a także innym osobom prawnym jeżeli ich interes prawny
w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia
przez Zamawiającego przepisów ustawy, przewidziane w dziale VI ustawy Pzp.
17.2. W
sprawach nie uregulowanych niniejszą specyfikacją obowiązują ustalenia zawarte
w ustawie Pzp, a w sprawach nie
uregulowanych ustawą będą stosowane przepisy Kodeksu Cywilnego.
18.
Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych;
18.1. Zamawiający nie dopuszcza składania przez Wykonawcę
ofert częściowych.
19.
Umowa ramowa;
19.1. Zamawiający
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Informacja o przewidzianych zamówieniach
uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6
pkt.3
20.1. Zamawiający
przewiduje zamówień
uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 „ustawy Pzp” wg kosztu
podanego w ofercie przewozu jednego 1km.
21. Opis
sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą
odpowiadać oferty wariantowe;
21.1. Zamawiający nie dopuszcza składania przez Wykonawcę
ofert wariantowych.
22.
Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego, jeżeli
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną;
22.1. Zamawiający
nie dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną.
23. Informacje dotyczące
walut obcych, w jakich mogą być prowadzone
rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą;
23.1.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w
walutach obcych.
23.2. Rozliczenie
między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
24. Aukcja elektroniczna;
24.1.
Zamawiający
nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu
o zamówienie publiczne.
25.
Zwrot kosztów udziału w postępowaniu;
25.1.
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie
publiczne.
26. Ustalenia dotyczące powierzenia wykonania
części zamówienia podwykonawcom;
26.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części
zamówienia przez podwykonawców.
27. Załączniki do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia;
27.1
Integralną część niniejszej specyfikacji stanowią:
a) druk oferty Wykonawcy (zał. nr 1),
b) projekt umowy (zał. nr 2),
c) druk ( wzór ) miesięcznego rozliczenia (zał. nr 3),
d) druk oświadczenia stosownie do art. 22 ust.
1 ustawy Pzp (zał. nr 4),
e) druk oświadczenia o braku podstaw do
wykluczenia (zał. nr 5),
f) druk oświadczenia o braku podstaw do
wykluczenia – dla osób fizycznych (zał. nr 6),
g) druk wykazu
zrealizowanych usług (zał. nr 7),
h) druk pisemnego zobowiązanie do wykonania części zamówienia (zał. nr 8),
i) druk wykazu autobusów(zał. nr 9),
j) druk pisemnego
zobowiązania do udostępnienia autobusów (zał. nr 10),
k) druk wykazu osób (zał. nr 11),
l) druk pisemnego
zobowiązania do udostępnienia osób (zał. nr 12),
ł) druk oświadczenia o posiadaniu wymaganych
uprawnień (zał. nr 13),
m) wykaz tras (zał.
nr 14),
Specyfikację zatwierdził:
Wójt Gminy Radzanów
Stanisław Fatek
Radzanów,
28 lipiec 2010r.
zał.
nr 2
do SIWZ -d- 9/2010
Załącznik
Nr 1
FORMULARZ
OFERTOWY WYKONAWCY
Dane
dotyczące wykonawcy
Nazwa: …………………………………………................................................
Siedziba: ……………………………………….....................................
Numer
telefonu: …………………………
......................................
Numer
REGON: ……………….................................................
Numer NIP: …………..........................................................
Dane dotyczące zamawiającego
Urząd
Gminy Radzanów
26 – 807 Radzanów 92A
Zobowiązania wykonawcy
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu
publicznym: przedmiot
zamówienia „Dowóz uczniów doszkół i ze szkół z terenu gminy Radzanów”
Nr sprawy:
BRG-3412/3/2010,
oferuję wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia za cenę:
Cena
oferty
Za kwotę brutto przewozu w
wysokości za
słownie:
.................................................................................................................................................................
w tym: kwota netto
........................... + podatek VAT
.......................................................................
Łączna
kwota przewozu za okres szkolny 2010/11 wynosi:
187 dni x
słownie:
..................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
Oświadczam, że :
Wykonam zamówienie
publiczne w terminie od 01.09.2010 do 22.06.2011r.
Termin płatności 14
dni
W przypadku podzlecania usługi podwykonawcom odpowiadamy za ich prace jak
za swoje własne.
Oświadczamy, że
zapoznaliśmy się z dokumentami przetargowymi i projektem umowy. Do dokumentów
przetargowych nie wnosimy zastrzeżeń i w całości je przyjmujemy.
Oświadczamy, że
uważamy się za związanych niniejszą ofertą w okresie wskazanym w specyfikacji
istotnych warunków
zamówienia, a w przypadku wygrania przetargu do dnia zawarcia umowy.
Oświadczamy, że
posiadamy środki finansowe na wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości 100%
oferowanej kwoty.
Zobowiązujemy
się w przypadku wygrania przetargu do zawarcia umowy w miejscu ustalonym przez
Zamawiającego, w terminie podanym w zawiadomieniu o wyborze oferty.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia
w terminie: do 22 czerwca 2011 roku.
Oświadczamy,
że informacje zawarte w naszej ofercie nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
w
rozumieniu
przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Oświadczamy, że
informacje zawarte w naszej ofercie na stronach od ......... do .........
stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
i jako takie nie
mogą być ogólnie udostępniane.
10. Oferta zawiera
............... zapisanych stron / kart*, ponumerowanych kolejnymi numerami.
11. W załączeniu do oferty
przedkładamy dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
tj.:
Dokumenty
Na potwierdzenie
spełnienia wymagań do oferty załączam:
.......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... ...................
.......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... ....................
.......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... ....................
.......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... ....................
.......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... ....................
……………………………………………………………………….
……………………………………………………………………….
……………………………………………………………………….
……………………………………………………………………….
……………………………………………………………………….
……………………………………………………………………….
……………………………………………………………………….
……………………………………………..
Czytelny podpis osoby uprawnionej
do
reprezentowania wykonawcy
AUTOBUS
NR 1
RANO
I. 6.00 Rogolin
- Podlesie – 6.15 Ratoszyn 6.20 Błeszno
6.45 Zacharzów 6.50 Branica 7.05
Smardzew 7.10 Rogolin 7.15
II. 7.20 Rogolin - Branica 7.35
Smardzew 7.40 Rogolin 7.45 –
III. 7.50 Rogolin – Błeszno 7.55
Zacharzów -8.00 Rogolin 8.10
Po
południu
I. 12.55 Rogolin - Kadłubka Wola 13.00 Młodynie Górne 13.15 -
Młodynie Dolne 13.20 Młodynie Bagno 13.25 - Rogolin 13.35 –
III. Rogolin 14.10 – Zacharzów 14.20 –
Błeszno – 14.25 - Branica 14.35 – Smardzew 14.40 Rogolin 14.45 18 km/ PSP kl
IV-VI, PG/
AUTOBUS
NR 2
RANO
I. 6.10 Rogolin - Młodynie Górne
6.20 Młodyne Dolne (Bagno) 6.35 Bukówno przy kościele 6.45 - Rogolin
6.50 -
II. 6.55 Rogolin – Kadłubka Wola 7.05
Rogolin 7.15 –
III. 7.15 Rogolin – Michałówka 7.20 - Gołosze 7.30 -
Podgórze 7.32 - Podlesie 7.40 Ratoszyn 7.50 Rogolin 8.05 –
Po
południu
I 12.05
Rogolin – Zacharzów – 12.15 –
Błeszno 12.20 - Gołosze 12.25 -Ratoszyn
12.35 - Podlesie 12.45 Rogolin
13.00 20km / PSP I-III/ /Pn, Śr, Pt/
II
. 13.00 Rogolin – Smardzew 13.05 – Branica 13.10 – Zacharzów 13.25 - Błeszno 13.30 Rogolin 13.40
III. 13 .50 Rogolin
– Gołosze 13.55 Ratoszyn 14.10 Podlesie 14.20 Rogolin 14.35,
20km /PG i PSP 0-VI/
Autobus
3
Rano
I. 6.00 Rogolin–Czarnocin 6.15 Ocieść
6.20 Żydy 6.30 Grotki 6.40 Kozłów 6.45
Rogolin 7.00
II. 7.05 Rogolin – Żydy 7. 20 Grabina
7. 25 Grotki 7.30 Ocieść- Łukaszów 7.35
PSP Czarnocin 7.40 Kozłów 7. 45 Młodynie Bagno 7.55 Młodynie Dolne 8.00 Młodynie Górne 8.05 PSP Bukówno 8.10 – Rogolin 8.15 - 34km
Po południu
I. 12.55 – Rogolin – Bukówno 13.05 -
Kozłów 13.10 – Grotki – 13.15 – Ocieść 13.20 Czarnocin (II Przystanek ) 13.25 –
PSP Czarnocin 13.35 – Ocieść – Łukaszów 13.40 – Grabina 13.45 – Żydy
13.55 – Grotki -14.00 – PSP Bukówno – 14.10 – Młodynie Górne 14.15 –
Młodynie Dolne 14.20 – Młodynie (Bagno) 14.25 – Bukówno – 14.35- Kozłów – 14.40
– Żydy 14.45 - Rogolin– 14.55 -
Okres
dowożenia od 1 września 2010 r. do 22 czerwca 2011r.
Ilość
dni dowożenia – 187 dni
Przeciętna dzienna ilość km –310 km ,
Trzy
autobusy.
Zastrzegamy
możliwość wprowadzenia zmian w trasach i w godzinach przewozu uczniów w trakcie
roku szkolnego.
Zimowa przerwa świąteczna |
23 - 31 grudnia 2010 r. |
Ferie zimowe: |
14 lutego - 27 lutego
2011 r.: |
Wiosenna przerwa świąteczna |
21-26 kwietnia 2011 r. |
Zakończenie rocznych zajęć
dydaktyczno- |
22 czerwca 2011 r. |
Projekt Załącznik nr 3
UMOWA
Zawarta w dniu...................
r w
Radzanowie pomiędzy Gminą Radzanów reprezentowaną przez:
Stanisława Fatka - Wójta Gminy
Radzanów zwanym dalej w treści Zamawiającym
a firmą,......................................................................................................................................
reprezentowaną przez :
zwanym dalej w
treści Wykonawcą o następującej treści:
§ 1
1.Na podstawie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w dniu 12.08.2010
r.
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do
realizacji usługę polegającą na dowozie uczniów z terenu gminy Radzanów w ramach zamkniętych
przewozów w dni nauki szkolnej w określonych przez Zamawiającego kursach autobusowych:
2.Kursy obejmują dowóz uczniów do szkół -
rozpoczęcie zajęć o godzinie 7.15 i odwożenie uczniów w godzinach
popołudniowych,
3.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz
uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych
Szkół Publicznych , oraz Zamawiającego.
4.Złożona oferta ma obejmować całość dowozu i odwozu
z uwzględnieniem wszystkich tras przewozów.
5.Autobusy, służące do wykonania zamówienia muszą
posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie.
6.Autobusy przeznaczone do przewozu muszą być
sprawne techniczne i posiadać aktualne przeglądy techniczne, podczas realizacji
zamówienia, ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem
etykiety wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów.
§ 2
1. Usługa stanowiąca przedmiot umowy będzie realizowana w terminie od dnia
01.09.2010 r do dnia 22.06.2011 roku
2.
Dowóz odbywać się będzie 3 autobusami
obsługiwanymi przez Zleceniobiorcę w ilości nie więcej niż
w dniach zajęć lekcyjnych potwierdzonych
przez opiekuna autobusu na druku według załącznika do umowy.
3.
Nadzór merytoryczny nad wykonaniem umowy sprawuje osoba odpowiedzialna za
oświatę na terenie gminy Magdalena
Leśnowolska.
4. Godziny dowozu i odwozu uczniów
wymienionych w § 1 zostaną ustalone do dnia 7 września bieżącego roku z
poszczególnych na poszczególnych trasach autobusowych , przez Dyrektorów poszczególnych Szkół Publicznych
oraz Zamawiającego.
§ 3
1. Odpłatność za wykonaną
usługę Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę wynikającą z pomnożenia ilości
przejechanych kilometrów w danym miesiącu przez stawkę za
2. Wartość całej usługi w
roku szkolnym 2010/11 wynosi
§ 4
1. Zamawiający będzie przekazywał należność na
konto Wykonawcy na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę.
2. Ustala się termin płatności do
14 dni od daty otrzymania faktury.
3. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania
faktur VAT bez swojego podpisu.
§ 5
Termin realizacji zamówienia; od 01 września 2010r. do 22 czerwca 2011r.
§ 6
W okresie zimowym środek transportu winien
być ogrzewany.
§ 7
1.Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku
nie wykonania lub opóźnienia wykonania usługi naliczał będzie kary Wykonawcy w
wysokości czterokrotnej stawki dziennej należnej Wykonawcy za wykonanie dowozu
na danej trasie wyszczególnionych w § 2 niniejszej umowy.
Naliczoną karę Zamawiający potrąci z
wynagrodzenia za usługi Wykonawcy.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą
wprowadzane za pomocą aneksu .
3. Rozwiązanie umowy
może nastąpić przez każdą ze stron za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
4.Jeżeli kara umowna nie pokrywa poniesionej
szkody strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
§ 8
1. Wykonawca wykona
zamówienie samodzielnie lub przy współpracy z niżej wymienionymi
podwykonawcami: ……………………………
Zmiana podwykonawcy
ustalonego w ofercie- umowie lub podzlecenie usługi innym podwykonawcom wymaga pisemnej
zgody Zamawiającego.
2. Wykonawca odpowiada za
działania i zaniechania podmiotów, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak
również podmiotów, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne
działanie lub zaniechanie.
3. Wykonawca ureguluje
wynagrodzenie podwykonawcom w terminie umownym i nie później niż w terminie
określonym ustawą z dnia 12.06.2003r. o terminach zapłaty w transakcjach
handlowych ( Dz.U. z 2003r. Nr 139 poz. 1323 ze zm.). Fakt uregulowania w/w
wynagrodzenia Wykonawca udokumentuje Zamawiającemu w terminie do 10 dni następnego miesiąca wykonania usługi za poprzedni
miesiąc.
§ 9
W sprawach
nie uregulowanych niniejszą umowa będą stosowane ustalenia podane w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotu umowy,
przepisy ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2004r.
Nr 19 poz. 177) oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 5
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności
za niewykonane lub opóźnione kursy w przypadku siły wyższej jak : gołoledź , zaspy,
i wydarzenia drogowe .
§ 9
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących
egzemplarzach w tym 2 egz. dla Zamawiającego i l egz. dla Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
zał. nr
9
do SIWZ -d- 3/2010
...........................................................................
/pieczęć firmowa Wykonawcy/
WYKAZ AUTOBUSÓW
Oświadczamy, że do realizacji
zamówienia p.n. Dowóz uczniów do szkół
oraz ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów w
roku szkolnym 2010/2011, dysponujemy/ będziemy dysponować następującymi
autobusami:
Nazwa
typ autobusu
|
Rok produkcji |
Liczba |
Określić: - czy autobus jest w dyspozycji Wykonawcy; -
czy autobus będzie w dyspozycji Wykonawcy (oddane
do dyspozycji Wykonawcy przez inny podmiot) |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|||||
Uwaga!
1.
Powyższy wykaz składany przez Wykonawców występujących wspólnie należy
opracować odrębnie przez poszczególnych Wykonawców (uczestników oferty
wspólnej), którzy w całości lub
części spełniają wymagany warunek
posiadania autobusów (pkt 5.1.3., 5.3.3. SIWZ).Wykaz winien być podpisany przez Wykonawcę, którego informacja dotyczy
oraz przez pełnomocnika.
2. W przypadku podania w wykazie autobusów, które zostaną oddane do dysponowania wykonawcy przez inne podmioty, wówczas należy przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w tym podwykonawców) udostępniających autobusy na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. Informacje przedstawione w powyższym wykazie posłużą do oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia( pkt 5.1.3, 5.3.3. SIWZ).
.............................................. .........................................................................
/miejscowość, data/ /pieczęć i podpis upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy/
zał. nr
10
do
SIWZ-d-3/2010
ZOBOWIĄZANIE
do
oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego
(autobusy )
do
wykonania zamówienia nr d-3/2010 pod nazwą
Dowóz
uczniów do szkół oraz ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy
Radzanów w roku szkolnym
2010/2011.
Ja niżej podpisany działający w imieniu
firmy…………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
(nazwa podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy potencjał techniczny)
zobowiązuję się do oddania na okres realizacji ww. zamówienia
firmie……………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy - firmy)
następującego potencjału technicznego- autobusy (wymaganego w
SIWZ) do wykonania w/w zamówienia:
Nazwa
potencjału technicznego (autobusy) |
Istotne
dane i parametry potencjału
technicznego (rok
produkcji, ilość miejsc) |
Liczba
jednostek przewidzianych
do oddania
wykonawcy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.................................................................................
..........................................................................
/miejscowość, data/ /pieczęć i
podpis podmiotu zobowiązującego
się
do oddania do dyspozycji Wykonawcy
potencjału technicznego /
zał.
nr 12
do SIWZ-d-3/2010
ZOBOWIĄZANIE
do
oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia nr d-3/2010
pod nazwą
Dowóz uczniów do szkół oraz
ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów w
roku szkolnym 2010/2011.
Ja niżej podpisany działający w imieniu firmy
………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
(nazwa podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy osoby)
zobowiązuję się do oddania na okres realizacji ww. zamówienia
firmie…………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy - firmy)
następujących osób (wymaganych w SIWZ) zdolnych do wykonania
w/w zamówienia:
Imię i
nazwisko
wykształcenie |
Posiadane
uprawnienia
(kat. i nr
wymaganego prawa jazdy.)
|
Doświadczenie na stanowisku kierowcy autobusów (liczba lat) |
Posiadane
ważne świadectwo kwalifikacji, (nr świadectwa) |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....................................................
...........................................................................
/miejscowość, data/
/pieczęć i podpis podmiotu
zobowiązującego
się do oddania osób
do dyspozycji Wykonawcy/
zał. nr 13
do SIWZ-d-3/2010
......................................................................................
/pieczęć firmowa Wykonawcy/
OŚWIADCZENIE O POSIADANIU WYMAGANYCH UPRAWNIEŃ
Oświadczamy,
że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia „Dowóz uczniów do szkół
oraz ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów w roku szkolnym
2010/2011” posiadają wymagane
uprawnienia i ważne świadectwa
kwalifikacji:
Imię i nazwisko
|
Posiadane uprawnienia ( kat. i nr wymaganego prawa
jazdy), ważne świadectwo kwalifikacji ( nr świadectwa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
........................................................ …….....................................................................
/miejscowość, data/
/pieczęć i podpis upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy/
zał. nr 4
do SIWZ-d-3/2010
Oświadczenie
dot.:
przetargu nieograniczonego nr d-3/2010
na
Dowóz uczniów do szkół oraz
ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów w roku szkolnym 2010/2011.
.................................................................................................................................................
Wykonawca
- Firma (nazwa i adres firmy)
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
składając ofertę w
ww. przetargu oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące:
1)
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)
posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
4)
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
.......................................... ..................................................
/miejscowość, data/ /podpis
i pieczęć upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy
Uwaga !
W przypadku składania oświadczenia przez Wykonawców
występujących wspólnie, należy podać nazwy i adresy wszystkich
uczestników oferty wspólnej.
Oświadczenie winno być podpisane przez pełnomocnika.
do SIWZ- d-3/2010
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
dot.:
przetargu nieograniczonego nr d-3/2010
na
Dowóz uczniów do szkół oraz
ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów w roku szkolnym 2010/2011.
.................................................................................................................................................
Wykonawca
- Firma (nazwa i adres firmy)
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
składając ofertę w
ww. przetargu oświadczamy, że brak jest podstaw do wykluczenia nas z ww.
postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1
ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.
z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
.......................................... ..................................................
/miejscowość, data/ /podpis
i pieczęć upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy
Uwaga !
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, ww. oświadczenie winno być przedłożone odrębnie przez każdego
Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej).
zał. nr 6
do SIWZ-d-3/2010
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
(dotyczy osób fizycznych)
dot.:
przetargu nieograniczonego nr d-3/2010
na
Dowóz uczniów do szkół oraz
ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów w roku szkolnym 2010/2011.
.................................................................................................................................................
Wykonawca
- Firma (nazwa i adres firmy)
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
składając ofertę w
ww. przetargu oświadczamy, że brak jest podstaw do wykluczenia nas z ww.
postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity
Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
.......................................... ..................................................
/miejscowość, data/ /podpis
i pieczęć upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy
Uwaga !
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, ww. oświadczenie winno być przedłożone odrębnie przez każdego
Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej).
zał. nr 8
do SIWZ-d-3/2010
ZOBOWIĄZANIE
do wykonania części zamówienia nr d-3/2010 pod nazwą
Dowóz uczniów do szkół oraz
ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów w roku szkolnym 2010/2011.
Ja niżej podpisany działający w imieniu firmy
…………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………..
(nazwa podwykonawcy)
zobowiązuję się wykonać jako podwykonawca na rzecz Wykonawcy - firmy
……….…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………..
część ww. zamówienia a mianowicie usługi :
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy - firmy)
Jednocześnie oświadczam, że nasza firma:
*a) posiada wiedzę i doświadczenie, w realizacji części ww. zamówienia i wykonała w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), następujące zamówienia:
Nazwa zadania
z lokalizacją, opisem rodzaju i zakresu wykonanych
usług |
Nazwa zamawiającego |
Wartość wykonanych /zakończonych/ usług /brutto/ |
Czas
realizacji
|
|
data rozpoczęcia miesiąc - rok |
data zakończenia miesiąc - rok |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*b) dysponuje następującym potencjałem
technicznym (autobusy) do realizacji części ww. zamówienia:
Nazwa
potencjału technicznego ( autobusy
) |
Istotne
dane i parametry potencjału technicznego (rok
produkcji, ilość miejsc) |
Liczba
posiadanych jednostek (autobusy) |
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*c) dysponuje następującymi osobami posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w
przewożeniu osób, ważne prawo jazdy kat. D i ważne świadectwo kwalifikacji:
Imię i
nazwisko
wykształcenie |
Posiadane
uprawnienia
(kat. i nr
wymaganego prawa jazdy.)
|
Doświadczenie na stanowisku kierowcy autobusów (liczba lat) |
Posiadane
ważne świadectwo kwalifikacji, (nr świadectwa) |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posiadana
ww. wiedza i doświadczenie oraz będące w dyspozycji autobusy i osoby uprawnione będą wykorzystane
do realizacji części ww. zamówienia.
.....................................................
……..............................................................................
/miejscowość, data/ /pieczęć i podpis podwykonawcy
zobowiązującego się do realizacji
części zamówienia/
...................................................................................
/pieczęć i podpis upełnomocnionego
przedstawiciela
Wykonawcy/
*
wypełnić jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniając
warunek wiedzy i doświadczenia, dysponowania narzędziami i urządzeniami
(autobusy) oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia powołuje się na
posiadanie wiedzy i doświadczenia dysponowania narzędziami i urządzeniami
(autobusy) oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia podwykonawcy.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2010-08-04
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-04 17:23:55
- Liczba odsłon: 549
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: