Wersja archiwalna 2023-03-09 12:30:30


Radzanów: Utwardzenie placu rekreacyjno - wypoczynkowego w miejscowości Radzanów
Numer ogłoszenia: 207822 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie, Radzanów, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6136362, faks 048 6136362 wew. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie placu rekreacyjno - wypoczynkowego w miejscowości Radzanów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie placu rekreacyjno - wypoczynkowego w miejscowości Radzanów zlokalizowany na działkach nr 659, 660, 235 i 239/1 Radzanów z odwodnieniem w postaci rowów i przepustów. Plac rekreacyjno - wypoczynkowy: - warstwa ścieralna z kostki betonowej kolorowej grub. 6 cm.; - podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm; - podbudowa z gruntu stabilizowanego grub. 10 cm. Zakres inwestycji obejmuje: - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - wykonanie odwodnienia - wykonanie podbudowy - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych. - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych - wykonanie warstwy odsączającej - wykonanie warstwy podbudowy nawierzchni - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - wykonanie elementów ulic - zieleń drogowa - ustawienie ławek żeliwnych z drewnianym oparciem i siedliskiem - ustawienie koszy na odpady oraz krat stalowych ochronnych pod drzewa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.22-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Odnowa i Rozwój Wsi. Realizowane w ramach działania osi 4 Lider Działanie 4.1 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U DRÓG -BUD Jakubczyk Bożenna, Kochanowskiego 173, 26-432 Wieniawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11020,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie tożsame z zamówieniem podstawowym udzielone temu samemu wykonawcy na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 PZP




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
  • Data udostępnienia w BIP: 2023-03-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:30:30
  • Liczba odsłon: 372
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1581890]

przewiń do góry