Wersja archiwalna 2023-03-09 12:29:25
" Remont drogi Zacharzów - Kępina na odcinku 2570 m od km 0,000 do 2+570."
pobierz 2-2.jpg
Udzielone odpowiedzi:
Ad. 1/ Konstrukcja nawierzchni to wyrównanie istniejącej podbudowy ( gr. ok. 12 cm ) kruszywem łamanym gr. 10 cm i ułożenie warstwy z mieszanki mineralno – bitumicznej gr. 4 cm co jest zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, załącznik nr 5 , pkt. 5.5 c). Konstrukcja nawierzchni nie będzie wyłączona z gwarancji jaką winien udzielić Wykonawca.
Ad. 2,3/ Nawierzchnia drogi ma szerokość 3,0 m, obustronne pobocza szerokości 0,75 cm; na długości drogi o nawierzchni ulepszonej należy wykonać cztery mijanki po dwie z każdej strony.
Ad. 4/ Remont przepustów nie jest przedmiotem tego postępowania.
Ad. 5,6/ Prosimy przyjąć dla pozycji 3 i 5 przedmiaru jednostkę m3.
Ad. 7/ Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu dotyczącej daty wykonania robót.
Ad. 8/ Zamawiający przystąpi do czynności odbioru końcowego w terminie 14dni od zgłoszenia przez wykonawcę gotowości odbioru.
Ad.9/ Czynności odbioru końcowego zostaną zakończone w dniu odbioru końcowego.
Ad. 10/ Wynagrodzenie kosztorysowe może być zarówno większe bądź mniejsze, w zależności od wykonanych robót. Fakt różnicy w toku wykonywanych robót musi być zgłoszony zamawiającemu i potwierdzonych przez inspektora nadzoru.
Ad. 11, 12./ zapis naliczania kar umownych pozostaje bez zmiany. Zamawiający inwestycję realizuje za pomocą środków zewnętrznych, która musi być w terminie rozliczona.
Ad. 13/ Zamawiający nie doprecyzował np. obfitych ulewnych długotrwałych deszczy i innych anomalii pogodowych, które miałyby wpływ na wynik średniej określonej przez IMGW
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2023-03-09
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:29:25
- Liczba odsłon: 380
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: