OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
referent
ds. świadczeń rodzinnych, wychowawczych

 i funduszu alimentacyjnego

 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzanowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radzanowie, 26-807 Radzanów

I. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.).

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  4. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia).

  5. Nieposzlakowana opinia.

  6. Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu:

    1) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

    2) ustawy o pomocy państwa w  wychowaniu dzieci, w tym akty wykonawcze,

    3) ustawy o świadczeniach rodzinnych, w tym akty wykonawcze,

    4) ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym akty wykonawcze,

    5) ustawy o ochronie danych osobowych,

    6) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

    7) ustawy o samorządzie gminnym,

    8) ustawy o pracownikach samorządowych.

    7. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

       8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

    9. Oświadczenie, że w przypadku wyboru oferty kandydata nie będzie on pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby  mu wykonywanie obowiązków o wymiarze jednego etatu.

    II. Wymagania dodatkowe

  1. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów.

  2. Umiejętność organizacji pracy własnej.

  3. Umiejętność pracy w zespole.

  4. Łatwość przekazywania informacji.

  5. Inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.

  6. Odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność i obowiązkowość, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.

  7. Preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej.

      III. Zakres podstawowych czynności

  1. Wydawanie wniosków oraz udzielanie informacji w celu uzyskania kompletnej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku.

  2. Przyjmowanie wniosków i ustalenie prawa do:

    1. świadczeń rodzinnych,

    2. świadczeń wychowawczych,

    3. funduszu alimentacyjnego.

  3. Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji w sprawach ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.

  4. Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz wszelkich innych pism w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.

  5. Prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.

  6. Ustalanie harmonogramów i warunków wypłat świadczeń, w tym tworzenie list wypłat.

  7. Terminowe przygotowywanie i wysyłanie  sprawozdań z realizacji świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego,  w tym także w wersji elektronicznej.

  8. Analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.

  9. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe.

  10.  Współpraca z innymi ośrodkami pomocy społecznej, komornikami, sądami, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych.

  11. Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.

  12. Prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej w sekcji świadczeń.

  13. Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.

  14. Bieżąca aktualizacja wiedzy, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy.

  15. Wykonywanie innych czynności wynikających  z zakresu zleconych zadań.

    IV. Informacje o warunkach pracy na stanowisku

  1. Pełny etat.

  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zwiera się na czas określony nie dłuższy niż  6 miesięcy.

  3. Praca administracyjno-biurowa.

  4. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

  5. Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów, fax).

    V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób  niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

    VI. Wymagane dokumenty

  1. CV.

  2. List motywacyjny.

  3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( załącznik do niniejszego ogłoszenia).

  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenie i kwalifikacje.

  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy ( świadectwa, zaświadczenia).

  6. Ewentualne referencje z dotychczasowych miejsc pracy.

  7. Oświadczenie:

  • o niekaralności,

  • o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2015 r., poz. 2135 ze zm.),

  • że w przypadku wyboru oferty kandydata nie będzie on pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków o wymiarze jednego etatu.

  1. Aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora ds. świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.

  2. W przypadku zawarcia umowy kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów ww. dokumentów.

    VII. Miejsce i termin składania dokumentów

    Wymagane dokumenty, uporządkowane w sposób chronologiczny należy składać   osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzanowie 92A , (pokój nr 4), lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem na kopercie: „ Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego”

    w terminie do 17 marca 2016r., do godz. 15.00  ( decyduje data wpływu do Ośrodka).

    Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

    VIII. Rekrutacja

  1. Rekrutacja na ww. stanowisko będzie przebiegać w dwóch etapach.

  2. Etap I nastąpi w dniu 18 marca 2016 r. i obejmuje weryfikację przez dokumentów aplikacyjnych pod względem wymagań formalnych i dopuszczenia do drugiego etapu.

  3. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu postępowania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Urzędu Gminy, jak również tablicy ogłoszeń siedziby Ośrodka.

  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują się do I etapu naboru jak i nie przejdą II etapu będą zniszczone.

  6. Informacje związane z naborem udzielane będą w dniach i godzinach pracy Ośrodkapod numerem telefonu 48 613 63 62 w. 27

             Radzanów, 2 marca 2016 r.

                Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzanowie

                                              Katarzyna Reczko

 

 

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze

Kwestionariusz osobowy

miejsce

na fotografię

1. Imię (imiona) i nazwisko .........................................................................

a) nazwisko rodowe.........................................................................................................

b) imiona rodziców........................................................ ............................................

c) nazwisko rodowe matki .................................................................................................

 

 

2. Data i miejsce urodzenia

3. Obywatelstwo

4. Numer ewidencyjny (PESEL)

5. Numer identyfikacji podatkowej (NIP)*

6. Miejsce zameldowania...................................................................................................................................................

(dokładny adres)

....................................................................................................................................................................................... (adres do korespondencji) (telefon) (e-mail)

7. Wykształcenie ..............................................................................................................................................................

- nazwa szkoły i rok ukończenia ....................................................................................................................................

Zawód

Specjalność

Stopień

Tytuł zawodowy - naukowy

8. Wykształcenie uzupełniające, podać datę ukończenia lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania

kursy

studia podyplomowe

9. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (i okresy pobierania zasiłku dla bezrobotnych)

okres

Nazwa i adres pracodawcy

Stanowisko

od

do

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-02-14 14:59:19
  • Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-02 09:43:23
  • Liczba odsłon: 887
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 863061]

przewiń do góry