Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 101596-2013 z dnia 2013-03-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Radzanów
Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników wyjazdowych warsztatów do Sianożęt Zakwaterowanie i wyżywienie w Sianożętach Termin realizacji zamówienia: od 26.07.2013 r. do 30.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie: ...
Termin składania ofert: 2013-03-25

Radzanów: Usługa zakwaterowania i wyżywienia na warsztatach wyjazdowych realizowanych w ramach projektu -Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5
Numer ogłoszenia: 137892 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101596 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie, Radzanów, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6136362, faks 048 6136362 wew. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zakwaterowania i wyżywienia na warsztatach wyjazdowych realizowanych w ramach projektu -Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników wyjazdowych warsztatów do Sianożęt Zakwaterowanie i wyżywienie w Sianożętach Termin realizacji zamówienia: od 26.07.2013 r. do 30.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie: Miejsce zakwaterowania: Sianożęty. Pokoje 2, 3, 4 - osobowe z łazienkami, telewizorem, czajnikiem i szklankami, łóżka pojedyncze. Cena zakwaterowani winna obejmować opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy). Zakwaterowanie winno odbywać się w budynkach murowanych, dopuszcza się budownictwo drewniane, przeznaczone do całorocznego zamieszkiwania. Cała grupa wycieczkowa musi być zakwaterowana w jednym budynku, na jednym poziomie. Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa wycieczkowa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. Standard zakwaterowania: hotel, pensjonat, domy wycieczkowe. Wykonawca musi zapewnić w ramach zakwaterowania dwie sale szkoleniowe do zajęć dla grup około 35 osobowych do prowadzenia warsztatów dla orkiestry dętej oraz zajęć edukacyjnych. Zajęcia będą odbywały się ciągle, w godzinach: od 9.30 - do 21.30. Pokoje z łóżkami jednoosobowymi wraz z pościelą. Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. Obiekt noclegowy musi zapewnić parking dla autokaru, cena parkingu w cenie usługi. Zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa - obiekt, w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wycieczki budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość zamknięcia budynku ). Otoczenie ośrodka: kompleks boisk (do piłki siatkowej, nożnej, koszykowej, kometki). Odległość od morza - do 200m. W ramach zakwaterowania wykonawca musi zapewnić także: opiekę ratownika podczas kąpieli morskiej, opiekę medyczną oraz zorganizować dyskotekę z DJ i sprzętem nagłaśniającym Planowana ilość osób do zakwaterowania: 40 (36 uczniów + 4 osoby dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty szczegółowy opis miejsca wykonywania zamówienia i warunków zakwaterowania wraz z dokumentacją zdjęciową. Wyżywienie: Planowana ilość osób do wyżywienia: 40 (36 uczniów + 4 osoby dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu: 1 dzień (26.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja 2 dzień (27.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja 3 dzień (28.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja 4 dzień (29.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja, ognisko z pieczeniem kiełbasek 5 dzień (30.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja Zamawiający zastrzega możliwość zamiany w danym dniu pobytu obiadu, podwieczorku i kolacji na obiadokolację plus suchy prowiant, w zależności od harmonogramu pobytu. Wykonawca o zmianie zostanie poinformowany przez kierownika warsztatów najpóźniej w pierwszym dniu pobytu grupy. Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków): 5 śniadań (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 5 obiadów (1 obiad obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 5 podwieczorków (1 podwieczorek obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 5 kolacji (1 kolacja obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek (1 ognisko obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób). Wszystkie posiłki serwowane do stolika. Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. stołówka. Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony HACCP. Miejsce w którym będą podawane posiłki musi być przystosowane do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dom Wczasowy -Solator- Dariusz Rezler;, Sianożęty ul. Lotnicza 1B, 1C, 78-111 Ustronie Morskie, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12962,96

  • Oferta z najniższą ceną: 12962,96 / Oferta z najwyższą ceną: 12962,96

  • Waluta: PLN.




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-04-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:23:10
  • Liczba odsłon: 230
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1453042]

przewiń do góry