Zobacz podgałęzie
Zapytanie
ofertowe
na przygotowanie
i przeprowadzenie
specjalistycznych szkoleń
dla nauczycieli w ramach projektu
nr
RPMA.10.01.01-14-a204/18
pn.
Rozwój kompetencji kluczowych kluczem
do sukcesu uczniów
z terenu Gminy Radzanów
Zamawiający:
Gmina Radzanów
Radzanów 92a
26 – 807 Radzanów
NIP: 7981435208
REGON: 670223942
Telefon kontaktowy: 486136362 wew. 21
e-mail:
sekretarz@radzanow.pl
osoba do kontaktu: Magdalena Leśnowolska
I.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu
nr
RPMA.10.01.01-14-a204/18 pn. Rozwój
kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów współfinansowany
z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X
„Edukacja dla rozwoju regionu” Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i
młodzieży”
Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach
zawodowych)”Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
na lata 2014-2020 na podstawie umowy nr RPMA.10.01.04-14-a204/18-00,
zawartej dnia 27 listopada 2018 r. pomiędzy Zamawiającym, a Województwem
Mazowieckim reprezentowanym przez Zarząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu
którego działa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2167 ze zm.) niniejsze zapytanie nie
podlega przepisom tej ustawy.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 30 000 €.
II.
Opis przedmiotu zamówienia
1.
Realizacja szkoleń dla 6 nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej
im. D. F. Czachowskiego w Bukównie
-
Szkolenie
dla nauczycieli: Wykorzystanie narzędzi i sprzętu TIK w nauczaniu przedmiotowym
– 30 godzin
2.
Realizacja szkoleń dla 7 nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej
im. J. Korczaka w Czarnocinie
-
Szkolenie
dla nauczycieli: Wykorzystanie narzędzi i sprzętu TIK w nauczaniu przedmiotowym
– 30 godzin
3.
Realizacja szkoleń dla 11 nauczycieli Publicznej Szkoły
Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Rogolinie
- Szkolenie
dla nauczycieli: Wykorzystanie narzędzi i sprzętu TIK w nauczaniu przedmiotowym
– 30 godzin
4. Wykonawca
zobowiązuje się do świadczenia usługi według niżej podanych zasad:
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca:
- Przygotował i uzgodnił z Zamawiającym harmonogram realizacji szkoleń.
-
Przygotował i uzgodnił z Zamawiającym program szkolenia i
przeprowadził szkolenia,
-
Zapewnił przerwy kawowe (kawa, herbata, owoce, ciastka),
-
Zapewnił konsultacje on-line dla uczestników szkolenia w
okresie trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu,
-
Opracował materiałów dla uczestników szkolenia w wersji
drukowanej i elektronicznej i przekazał je uczestnikom,
-
Zapewnił sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia,
-
Wystawił certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
dla każdego uczestnika szkolenia,
-
Dostarczył do Zamawiającego listy obecności z opisem
tematyki zajęć, programem zajęć,
-
Przeprowadził i przeanalizował testy potwierdzające
nabycie kompetencji przez nauczycieli;
5. W cenie
przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni wszystkie wyżej wymienione elementy
zamówienia. Cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia.
III.
Warunki udziału w postepowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.
posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie;
2.
znajdują się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne
oświadczenie;
3.
nie są
powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym - Zamawiający uzna warunek za
spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie;
4.
dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca w okresie wykonywania zamówienia
musi dysponować min. 1 osobą prowadzącą szkolenia, która spełnia następujące
warunki:
-
wykształcenie
wyższe magisterskie pedagogiczne,
-
uprawnienia
do prowadzenia zajęć z przedmiotu informatyka – dyplom ukończenia studiów
podyplomowych,
-
doświadczenie
w prowadzeniu szkoleń w oświacie – minimum 500 godzin dydaktycznych w ciągu
3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert,
-
w tym
minimum 40 godzin dydaktycznych szkoleń z zakresu TIK (data, ilość godzin,
placówka, w której odbyło się szkolenie) w ciągu 3 ostatnich lat,
-
doświadczenie
w prowadzeniu szkoleń w oświacie z zakresu zagadnień związanych
z kształtowaniem kompetencji kluczowych minimum 40 godzin dydaktycznych
w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (data, ilość
godzin, placówka),
-
kompetencje
niezbędne do prowadzenia szkoleń dla pracowników oświaty potwierdzone certyfikatami,
dyplomami – minimum 240 godzin szkoleń,
-
doświadczenie
w prowadzeniu szkoleń online lub webinariów – minimum 6 godzin w ciągu
3 ostatnich lat,
-
doświadczenie
w tworzenie programów, scenariuszy zajęć adresowanych dla nauczycieli – minimum
3 opracowane scenariusze/ programy w ciągu 3 ostatnich lat z zakresu
kompetencji kluczowych/TIK,
-
doświadczenie
zawodowe - minimum 10 lat stażu pracy w
szkole na stanowisku nauczyciela.
-
certyfikat
uprawniający do prowadzenia szkoleń on – line;
Zamawiający
uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania;
5.
Przedłożą
wstępny program szkolenia zawierający następujące zagadnienia: konto poczty
gmail; dysk gogle; dokumenty gogle; aplikacje quizowe: Kahoot, Quiziz,
Socrative; aplikacje pomagające uczniom w utrwalaniu, sprawdzaniu wiedzy:
Qiuzlet, LearningApps, Photomat, Duolingo; aplikacje służące do prezentowania
prac uczniów: Padlet; bazy materiałów graficznych: Pixabay, Pexels, Unsplash,
Foter, Goggle arts nad culture, Pinterest; zasoby edukacyjne w sieci: Wolne
lektury, Polona, E- podręczniki, Khan- Academy, Scholaris; Pi – stacja;
aplikacje ułatwiające organizację zajęć: Online – stopwatch, Wheel decide, Qr
code online generator, Free online OCR; generatory chmur słów: Wordle, Wordart
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wstępny programu
szkolenia (Załącznika nr 3) jako
załącznik do oferty.
6.
Złożą
kompletną ofertę (Załącznik nr 1 )wraz z wymaganymi oświadczeniami i
załącznikami.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana
zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje
zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku braku złożenia przez Oferenta
któregokolwiek z dokumentów i oświadczeń, Zamawiający wezwie Oferenta w formie
pisemnej do przedłożenia brakującego lub prawidłowo sporządzonego dokumentu lub
oświadczenia (informacji) wyznaczając mu w tym celu stosowny termin. W razie
nieprzedłożenia brakującego lub prawidłowo sporządzonego dokumentu lub
oświadczenia w wyznaczonym terminie, Zamawiający może wykluczyć Oferenta z
udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub
uzupełnienia treści ogłoszenia o postępowaniu oraz niniejszego Zapytania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający
nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający
nie planuje zamówień uzupełniających.
Zamawiający
nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawców.
Przedmiotem
zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu
i przeprowadzeniu szkoleń dla nauczycieli.
Nazwa
i kod CPV: 80000000-4 - Usługi
szkoleniowe.
IV.
Termin i miejsce wykonania zamówienia
1.
Zamawiający
wymaga, aby zamówienie było realizowane od dnia podpisania umowy
do 30.04.2019 r.
2.
Miejsce
realizacji umowy: Gmina Radzanów
3.
Zamawiający
wymaga, aby szkolenia zrealizowane zostały w salach poszczególnych szkół
biorących udział w projekcie.
V.
Miejsce i sposób składania ofert
Za pośrednictwem poczty lub osobiście pod
adresem:
Urząd Gminy,
Radzanów 92a,
26 –
807 Radzanów
Sekretariat Pok. Nr 17
Oferty należy
składać do dnia 22.03.2019 r. do godz. 10:00.
W przypadku złożenia oferty po terminie wskazanym powyżej,
Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy ofertę, która została złożona po
terminie składania ofert.
VI.
Sposób przygotowania oferty
1.
Oferta musi zawierać „Formularz
ofertowy”, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik
do niniejszego zapytania ofertowego i oświadczenie o braku powiązań
kapitałowych
i osobowych z Zamawiającym, które stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
Jeżeli osobą podpisującą ofertę jest pełnomocnik, należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo.
2.
Oferta musi być sporządzona w
języku polskim.
3.
Oferta musi zawierać pełną nazwę
Wykonawcy, adres siedziby, dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP, REGON – w
przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą.
4.
Wykonawca jest zobowiązany do
wypełnienia „Formularza ofertowego” i określenia w nim cen na wszystkie koszty
niezbędne do wykonania zamówienia. Ceny oferty muszą być przedstawione
w PLN jako ceny brutto (zawierać podatek), zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku.
5.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty
własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników
postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w
związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.
Wykonawca zobowiązany jest do
podpisania Klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych, która
stanowi załącznik do niniejszego zapytania.(załącznik nr 4)
VII.
Opis kryteriów wyboru Wykonawcy
1.
Za ofertę
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans
punktów w kryterium:
-
kryterium
cena – waga kryterium 100 pkt.
2.
W trakcie
oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznane zostaną punkty:
-
dla
kryterium cena, według wzoru: C = (C min: Cbo) x 100 pkt, gdzie: C – oznacza
punkty za cenę badanej oferty, C min – oznacza najniższą cenę, Cbo – oznacza
cenę badanej oferty.
3.
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę
punktów.
4.
Łączna
wartość przyznanej punktacji nie może przekroczyć 100 punktów.
5.
Punkty będą
liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6.
Zamawiający
wybierze najkorzystniejszą ofertę, która spełniła wymogi formalne i która
uzyska najwyższą ilość punktów, w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
7.
W przypadku,
gdy więcej niż jeden Wykonawca składający ofertę otrzyma taką samą najwyższą
ilość punktów zostaną oni wezwani przez Zamawiającego do złożenia oferty
dodatkowej, co pozwoli na zachowanie zasady równego traktowania Wykonawców
i uczciwej konkurencji, a ponadto pozwoli na racjonalne i oszczędne
gospodarowanie środkami.
VIII.
Warunki płatności
Należności Wykonawcy z tytułu realizacji umowy
płatne będą przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni od
dostarczenia prawidłowo wystawionych
faktur VAT do siedziby Zleceniodawcy
(listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub dostarczenia ich do
Urzędu Gminy Radzanów, Radzanów 92 A, pokój nr 17, 26-807 Radzanów), których
podstawą wystawienia będą podpisane listy obecności nauczycieli na
szkoleniach, oddzielnie dla każdej
szkoły.
IX.
Zmiany i
wycofanie oferty
1.
Oferent może
wprowadzić zmiany w złożonej ofercie pod warunkiem, że uczyni to przed upływem
terminu składania ofert.
2.
Wycofanie
oferty przez Oferenta może nastąpić przed upływem terminu składania ofert. Po
upływie terminu składania ofert do skutecznego wycofania oferty konieczna jest
zgoda Zamawiającego.
3.
Zarówno zmiana
jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
X.
Kryteria
powodujące odrzucenie oferty
1.
Zamawiający
może ofertę odrzucić w sytuacji gdy:
-
treść oferty
nie odpowiada treści Zapytania ofertowego (przez treść oferty nie należy
rozumieć dokumentów i oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału
w postępowaniu),
-
jej złożenie
stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003.153.1503
tj.),
-
została złożona
przez Oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego w rozumieniu art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.),
-
oferent
złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik
prowadzonego postępowania.
2.
Z tytułu
odrzucenia oferty, Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia przeciwko
Zamawiającemu.
XI.
Zawarcie
umowy
1
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta zostanie
oceniona jako najkorzystniejsza.
2
Wybranemu Oferentowi Zamawiający wskaże miejsce oraz termin
podpisania umowy.
3
W przypadku, gdyby Oferent, którego oferta została wybrana,
uchylał się od zawarcia umowy lub niemożliwe byłoby wynegocjowanie z nim
warunków umowy spełniających wymagania Zapytania ofertowego, Zamawiający
wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała kolejną najwyższą ocenę.
XII.
Zmiany umowy
1.
Dopuszcza
się możliwość zmian umowy jedynie w następujących przypadkach:
-
jeżeli
wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na
dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów
prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zadania,
-
jeżeli
zajdzie konieczność przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu,
stosownie do zmian harmonogramu i innych zapisów wniosku o dofinansowanie
zaakceptowanych przez Instytucję Pośredniczącą/Zarządzającą. Termin realizacji
umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa do
dodatkowego wynagrodzenia, chyba, że zaakceptowane przez Instytucje
Pośredniczącą zmiany we wniosku o dofinansowanie stanowią inaczej,
-
jeżeli
nastąpiła zmiana wymogów/nowe zalecenia Instytucji Pośredniczącej/Zarządzającej
dotyczące przedmiotu umowy lub realizacji projektu,
-
zmiany
terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a)
konieczności
podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego
wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego
życiu lub zdrowiu ludzi;
b)
w przypadku
wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
c)
akceptacji
zmiany terminu realizacji projektu przez Instytucję Pośredniczącą/Zarządzającą.
2.
Termin
powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić
później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
3.
Wszelkie
zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem
nieważności.
Wój Gminy
Sławomir Kruśliński
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 – wykaz osób
Załącznik nr 3 – program szkolenia
Załącznik Nr 4 - Klauzula informacyjna o
przetwarzaniu danych osobowych
Załącznik Nr 5 - wzór umowy
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2019-03-13 14:55:55
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-03-13 15:34:09
- Liczba odsłon: 1692
- Historia dokumentu: