Radzanów, dnia 15.12.2021 r.
PROTOKÓŁ
z wyboru wykonawcy w ramach zapytania ofertowego na wykonanie usługi
„ Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radzanów w 2022 r. ”
I. W dniu 15.12.2021 r. o godz. 10:30 Zamawiający dokonał otwarcia ofert złożonych w Urzędzie Gminy w Radzanowie, Radzanów 92A, 26-807 Radzanów w odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert zamieszczone na stronie https://ugradzanow.bip.org.pl w dniu 07.12.2021 r.
II. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do 15.12.2021 r. do godz. 10.00 wpłynęła 1 oferta złożona przez:
Oferta nr 1 – FHU „ INSTALEX” Mariusz Prasek, Sucha, ul. Szlachecka 94, 26 – 800 Białobrzegi
III. Oferta spełniała niezbędne wymogi zawarte w zaproszeniu do składania oferty oraz wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
IV. Zamawiający informuje, że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 1 złożoną przez:
FHU” INSTALEX” Mariusz Prasek, Sucha, ul. Szlachecka 94, 26 – 800 Białobrzegi
Wyboru firmy dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w zapytaniu ofertowym
pkt. IV.
Lp. |
Nazwa Firmy |
Data wpływu Oferty do Zamawiającego |
Kryterium wyboru oferty/ cena brutto za / za konserwację/ naprawę 1 punktu oświetlenia ulicznego |
Suma punktów |
1 |
FHU” INSTALEX” Mariusz Prasek, Sucha, ul. Szlachecka 94, |
14.12.2021 r. |
89,18 zł |
100 pkt |
V. Uzasadnienie wyboru: Zamawiający wybrał ofertę nr 1, która spełnia wymagania zaproszenia do składania ofert, mieści się w środkach jakie zostały przeznaczone na realizację zamówienia oraz uzyskała największą liczbę punktów w kryterium „najniższa cena brutto za konserwację/ naprawę 1 punktu oświetlenia ulicznego ”.
VI. Uzasadnienie odrzucenia oferty: Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty.
VII. Termin podpisania umowy: O terminie podpisania umowy wybrany oferent zostanie poinformowany telefonicznie.
Na tym protokół zakończono.
Wójt Gminy
Sławomir Kruśliński
Radzanów, 07.12.2021 r.
Gmina Radzanów
Radzanów 92 A
26-807 Radzanów
Tel. (48) 613 63 63, fax. (48) 613 63 62 wew. 28
REGON: 670223942, NIP: 798-143-52-08
e-mail: gmina@radzanow.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Radzanów zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi
„Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radzanów w 2022 r.”
Postępowanie przeprowadzone z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zrealizowane zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości niższej od kwoty 130 000,00 zł netto tj. kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający: Gmina Radzanów,
Radzanów 92A,
26-807 Radzanów
NIP: 798-143-52-08
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Radzanów w 2022. r. Liczba lamp oświetlenia ulicznego przewidziana do konserwacji na terenie Gminy Radzanów, wynosi 550 punktów.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego obejmuje:
- Wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów linii oświetlenia ulicznego znajdujących się pomiędzy licznikiem /stacja sterująca - trafo/, a źródłem światła między innymi:
- uszkodzonych lub brakujących opraw,
- lamp-żarówek, kompletnych gniazd, bezpieczników,
- styczników,
- włączników, przełączników zmierzchowych,
- przełączników czasowych drzwiczek,
- tabliczek bezpiecznikowych,
- uzupełnień obejm i innych elementów słupów i osprzętu oświetlenia na sieci kablowej i napowietrznej oświetlenia,
- sterowników astronomicznych/dławików,
- przewodów kabli zasilających itp.
- Utrzymanie we właściwym stanie osłon źródeł światła. Mycie kloszy - opraw oświetleniowych.
- Regulację i wymianę zegarów sterujących.
- Zapewnienie świecenia wszystkich źródeł światła w ustalonych godzinach
tj. ustawień sterowników oświetlenia. - Konserwację i bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego wraz z wymianą poszczególnych elementów w szafach.
- Niezwłoczne /tj. do czasu następnego zapalania się oświetlenia/ usuwanie awarii punktów świetlnych znajdujących się w miejscach ważnych dla ruchu komunikacyjnego tj. w obrębie skrzyżowań, przejść dla pieszych, szkół.
- Wykonawca zapewni fachową obsługę zadania w tym środki transportu i odpowiedni sprzęt pozostający w dyspozycji wykonawcy konieczny do prawidłowego wykonania usługi.
- Odbieranie reklamacji i zgłoszeń od Zamawiającego telefonicznie bądź drogą e- maill.
- Odwrotne przekazywanie informacji o sposobie i czasie likwidacji zgłoszonych usterek lub przyczyn ich powstawania w terminie do 3 dni od chwili zgłoszenia.
- Konserwację/ naprawę zgłoszonych punktów oświetlenia ulicznego w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania zlecenia przez Wykonawcę.
- Zgłaszanie Zamawiającemu awarii kabli i przewodów będących w naprawie u wykonawcy powodujących czasowe zaciemnienie dróg.
Na zlecenie Zamawiającego:
- wymianę wskazanych elementów oświetlenia np. opraw, wysięgników /nie dotyczy to wysięgników nowo montowanych lub wysięgników wykonanych i montowanych przez Wykonawcę na zamówienie Zamawiającego, sterowników itp.
- montaż świetlnych ozdób świątecznych.
- Wykonywanie innych nieopisanych robót występujących podczas konserwacji i utrzymaniu oświetlenia ulicznego koniecznych do jego prawidłowego funkcjonowania.
3. Wynagrodzenie za wykonaną usługę nie obejmuje kosztów materiałowych.
4. Wykonawca w cenie za konserwację uwzględnia koszty związane z dopuszczeniem
do pracy na sieci przez Zakład Energetyczny na zasadach określonych w ustaleniach
z Zakładem Energetycznym.
II. Opis wymagań:
Wykonawca do realizacji usługi winien dysponować:
- min. 2 osoby posiadające uprawnienia do wykonania pracy na urządzeniach energetycznych pod napięciem do 1 kV,
- min. 2 osoby posiadające ważne badania wysokościowe,
- samochód typu podnośnik montażowy samojezdny dopuszczony do wykonywania prac
na urządzeniach energetycznych.
IV. Kryteria wyboru oferty:
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium cena – waga kryterium cena - 100 pkt.
2. Ocena ofert: Zamawiający oceni cenę brutto za konserwację/ naprawę jednego punktu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Radzanów oceniając ją w skali 0-100 pkt.
Cn - cena najniższa
Cob – cena oferty badanej
- Zamawiający wybierze do realizacji przedmiotu zamówienia ofertę wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za konserwację/ naprawę jednego punktu oświetlenia ulicznego.
- Nie dopuszcza się możliwości waloryzacji ceny ofertowej.
V. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
we wszystkie dni z wyjątkiem dni wolnych od pracy, dni świątecznych itp.
VI . Sposób przygotowania oferty:
- Oferta składa się z wypełnionego formularza ofertowego ( załącznik nr 1), oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2),
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być napisana w języku polskim, w formie pisemnej z zachowaniem czytelnej formy.
- Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Oferenta muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
- Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego.
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Radzanowie, Radzanów 92 A
26-807 Radzanów w terminie do dnia 15.12.2021 r., do godz. 10.00. - Za termin złożenia oferty uważa się dzień jej wpływu do Zamawiającego
z zachowaniem terminu określonego wyżej. - Oferty złożone po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
VIII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia niniejszego postępowania bez wyboru żadnej z ofert bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym również odszkodowawczej.
IX. Osoba do kontaktu:
Pani Urszula Neska, tel. 48 613 63 62 wew. 26
X. Klauzula informacyjna - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radzanów, Radzanów 92 A; 26-807 Radzanów, tel./fax. 48 613 63 62, REGON 670223942, NIP 798 143 52 08, e-mail: gmina@radzanow.pl;
- Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Radzanów jest Pani Agnieszka Radtke, e-mail: iod@radzanow.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu, związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radzanów w 2022 r. ”, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- upoważnieni pracownicy administratora;
- współpracownicy kancelarii prawnych i osoby współpracujące ze gminą,
- instytucje upoważnione na mocy prawa zgodnie z ich kompetencjami i uprawnieniami,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat;
- podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z udziałem w postępowaniu i udzieleniem zamówienia;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wójt Gminy
Sławomir Kruśliński
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2021-12-07 10:41:55
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-17 09:15:49
- Liczba odsłon: 1066
- Historia dokumentu: