Ogłoszenie nr 510150807-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.

Urząd Gminy w Radzanowie: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562509-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Radzanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 53738400000000, ul. Radzanów  , 26-807  Radzanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 136 362, e-mail bip@radzanow.pl, faks 048 6136362 wew. 28.
Adres strony internetowej (url): www.ugradzanow.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TDZ.271.U.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci do i ze szkół podstawowych na terenie gminy Radzanów na trasach zamkniętych. Przez trasy zamknięte należy rozumieć trasy obsługiwane wyłącznie na potrzeby Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 trasy: Do obsługi zamówienia należy zapewnić minimum 2 autobusy minimum 42 miejsc siedzących. a) Łączna długość wszystkich tras w okresie realizacji zamówienia: 300 km/dziennie b) Całe zamówienie w okresie realizacji zamówienia obejmuje 373 dni przewozu uczniów. c) Usługa przewozu dzieci będzie realizowana zgodnie z harmonogramem dowożenia stanowiącym załącznik do SIWZ. d) Wykonawca powinien posiadać autobus rezerwowy i zapewnić transport zastępczy w przypadku awarii pojazdów świadczących usługi transportowe. 4. Wymagania wspólne dotyczące świadczenia usługi w ramach zamówienia. 1) Wykonawca w trakcie świadczonej usługi przewozu zobowiązuje się do bezpiecznego przewozu dzieci szkolnych. 2) usługa przewozu będzie świadczona w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 1 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku t.j. jest 186 dni nauki szkolnej, oraz od 1 września 2021 roku do 24.06.2022 r. to jest 187 dni nauki szkolnej. W planowanym okresie od dnia 1 września 2020 roku do dnia 24 czerwca 2022 roku jest 373 dni nauki szkolnej i taką ilość dni wykonawcy obowiązani są uwzględnić przy kalkulacji ceny ofertowej, (ilość dni nauki szkolnej w poszczególnych latach 2020 r. – 79 dni, 2021 r. – 185 dni, 2022 r. – 109 dni). 3) usługa przewozu uczniów musi być realizowana zgodnie z wymaganiami prawnymi w tym zakresie, w tym także zgodnie z regulaminem dowożenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, 4) UWAGA! a) rozliczenia za świadczoną usługę przewozu będą dokonywane w oparciu o faktyczną łączną długość tras dowozu i odwozu dzieci do i ze szkół w okresie rozliczeniowym (okres miesięczny) i stawki za 1 km przewozu określonej w ofercie. W żadnym przypadku łączne wynagrodzenie brutto wykonawcy na podstawie zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nie może przekroczyć zaoferowanej w przetargu ceny ofertowej brutto dla całego zamówienia, b) wskazana w SIWZ długość tras dla zamówienia ma charakter szacunkowy i maksymalny, została skalkulowana dla potrzeb sporządzenia i porównania ofert. Faktyczna długość tras może ulec zmniejszeniu lub wydłużeniu do około 10% - 20% w stosunku do zamówienia, c) Wykonawca uprawniony jest w porozumieniu z dyrekcją szkół do zmiany, określonych w SIWZ godzin dowozu i odwozu uczniów, przy zachowaniu ilości i długości tras. Zmiana taka może być uzasadniona w szczególności zmianą w planie lekcji dowożonych dzieci, d) w przypadku potrzeby zmniejszenia liczby lub długości poszczególnych tras strony dokonają zmiany umowy na warunkach określonych w § 21a SIWZ, e) w przypadku potrzeby zwiększenia liczby lub długości poszczególnych tras Zamawiający uprawniony jest do zlecenia dodatkowych przewozów, a w przypadku zamówień o wartości przekraczającej równowartość wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro do udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 393722.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAT-BUS Michał Warzecha
Email wykonawcy: biuro@mat-bus.pl
Adres pocztowy: Bogucice II ul. Szosa 25A
Kod pocztowy: 28-400
Miejscowość: Pińczów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 425220.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 425220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477813.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-08-12 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-08-12 12:28:31
  • Liczba odsłon: 787
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1600725]

przewiń do góry