Wersja archiwalna 2006-08-01 10:16:30

Znak sprawy:  ZGK -341/2/2006                                         Radzanów ,31 lipca 2006 r.

Ogłoszenie o przetargu  nieograniczonym  o wartości poniżej  60 000 euro.

1) Zamawiający:

    a/ pełna nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radzanowie

    b/ REGON:   672985290   

    c/ kod, miejscowość, województwo, powiat:  26-807 Radzanów,  mazowieckie,

        białobrzeski

    d/ ulica, nr domu, nr lokalu:  Radzanów 92a

    e/ internet: http:/www.radzanow.pl               

    f/ numer kierunkowy : 048   tel. 613 62 95                    faks: 048 613 62 36 

2) Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

    a/ imię i nazwisko:  Bożena Dudkiewicz

    b/ telefon:  048 613 62 95

    c/ godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu:  730 - 15 30

3) Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na :

Dostawę materiałów budowlanych określonych w załączniku nr 1 na;

1.      Budowę sali gimnastycznej przy  PSP w Bukównie

2.      Modernizację budynku PSP w Bukównie

    rodzaj zamówienia:  dostawa

    miejsce realizacji zamówienia: PSP  w  Bukównie

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4) Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

5) Termin  realizacji zamówienia:   od 16.08.2006 do 10.10.2006roku

6) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):

    cena (koszt)  -  100 %.

7) Szczegółowe warunki wykonania zamówienia:

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w: siedzibie zamawiającego, nr lokalu: 12

     lub za zaliczeniem pocztowym.

8) W przetargu mogą wziąć udział oferenci:

   1/ spełniający wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

   2/ spełniają wymogi określone w art.22 i nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo  zam. publ.

9) Miejsce i termin składania ofert:

    a/ miejsce składania: siedziba zamawiającego:    (nr lokalu):  17

    b/ w terminie do: 07.08.2006r.  do godz. 900  

10) Miejsce i termin otwarcia ofert:

    a/ miejsce otwarcia:  w siedzibie zamawiającego (nr lokalu):12(sala konferencyjna)

    b/ termin:      07.08.2006r.      o godz. 910

11) Termin związania ofertą – 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. 

Kierownik ZGK

Dariusz Petrzak

 

 

Załącznik nr 1

Dostawa materiałów budowlanych wg poniższego zestawienia

na:

Budowę sali gimnastycznej przy  Publicznej Szkole Podstawowej w Bukównie

i Modernizację budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bukównie

L.p.

Nazwa materiału

j.m.

Ilość

Cena jedn.

wartość

1.

Pręty gładkie śr.6mm

kg

540.076

2.

Pręty żebrowane 12mm

kg

1412.698

   

3.

Pręty żebrowane 16 18 mm

t

1.057

   

4.

Gwoździe budowlane okrągłe gołe

kg

52.002

5.

Cegła bud. pełna25x12x6,5cm  kl 16

szt.

1591

6.

Beton komórkowy 59x24x24cm

szt.

1200

   7.

Rygle, płatwie, tężniki stalowe

t

11.688

8.

Bloczek betonowy o wym. 38x25x14cm

szt.

2192

9.

Płytki z betonu komórkowego 49x2x6

szt.

119

10.

Płytki z betonu komórkowego 49x24x12cm

szt.

350

11.

Lepik asfaltowy stosowany na gorąco

kg

600.122

12.

Papa asfaltowa na tekturze izolacyjna

m2

175.719

13.

Beton zwykły B-7,5

m3

7.816

 

14.

Beton zwykły B-15

m3

49.852

15.

Beton zwykły z kruszywa naturalnego

m3

58.650

 16.

Cement 250

t

20

 17.

Cemplas

l

100

 18.

Zaprawa

m3

1.070

 

 19.

Bale iglaste obrzynane

kl II

m3

0,541

 20.

Deski iglaste obrzynane grub.25mm kl II

m3

0,090

 21.

Deski iglaste obrzynane 38 mm kl III

m3

0,517

 22.

Deski iglaste obrzynane 25mm kl III

m3

0,142

 23.

Piasek

m3

4,22

Razem:

 

ZGK- 341/2/06

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

na dostawę materiałów budowlanych określonych w załączniku nr 1 na;

1.        Budowę sali gimnastycznej przy  Publicznej Szkole Podstawowej w Bukównie

2.        Modernizację budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bukównie

               Zakład Gospodarki Komunalnej w Radzanowie, 26-807 Radzanów w imieniu którego działa Kierownik, zwany dalej „Zamawiającym” zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 10 ust. 1, na dostawę materiałów budowlanych określonych w załączniku nr 1 na;

1.Budowę sali gimnastycznej przy  PSP w Bukównie

2.Modernizację budynku PSP w Bukównie

zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, zwanej dalej „SIWZ”.

Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późniejszymi zmianami) zwanej dalej „ustawą” oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – Kodeks Cywilny.

I. Opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są:

Dostawy materiałów budowlanych określonych w załączniku nr 1 na;

1.Budowę sali gimnastycznej przy  PSP w Bukównie

2.Modernizację budynku PSP w Bukównie

  2. Szczegółowy zakres dostaw obejmuje: wg. zał. nr 1

Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 pzp.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych

Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy w zakresie całości robót.

II. Termin realizacji zamówienia:

Wymagany okres wykonania zamówienia od 16.08.2006 do 10.10.2006 r.

III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

Oferenci składający ofertę muszą spełniać poniższe wymogi:

1. Prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem.

2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować takimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie całości zamówienia, przy założeniu, że płatność za realizację zamierzenia nastąpi będzie w terminie 30 dni od daty zrealizowania zamówienia.

3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

Za spełniony warunek opisany w punkcie III.2 uważać się będzie zaakceptowanie projektu umowy.

Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1.

Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

IV. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

V. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem

i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.

VI. Opis sposobu przygotowania ofert:

1. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze  lub inną trwałą i czytelną techniką.

2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

3. Każda zapisana strona (kartka) musi być ponumerowana kolejnymi numerami

4. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście ofert muszą być parafowane

własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

5. Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ powinny być wypełnione przez Oferenta bez wyjątku. W przypadku, gdy jakakolwiek część dokumentu jego nie dotyczy, wpisuje on „Nie dotyczy”.

VII. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:

1. Bożena Dudkiewicz

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Oferenci przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekazywanie w/w dokumentów oraz informacji faksem.

Oferent może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wątpliwości związanych ze SIWZ, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swe zapytania na piśmie pod adres zakład Gospodarki Komunalnej w Radzanowie 26-807. Zapytania mogą być składane faksem pod numer (0-48) 613 62 36, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia treści na piśmie – przesłanie własnoręcznie podpisanego zapytania pocztą.

Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniami pod warunkiem, że zapytanie zostanie złożone w siedzibie Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert.

Treść wyjaśnienia zostanie przekazana jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ bez wskazanego źródła zapytania.

VIII. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ.

Dokonaną modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie Oferentom, którym doręczono SIWZ.

W przypadku, gdy zmiana powodować będzie konieczność modyfikacji oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia tych zmian w ofertach.

IX. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upłynięciem terminu składania ofert, zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ.

O każdej ewentualnej zmianie, Zamawiający powiadomi niezwłocznie każdego z uczestników postępowania. W przypadku, gdy zmiana powodować będzie

konieczność modyfikacji oferty, Zamawiający może przedłużyć termin

składania ofert.

X. Termin związania ofertą wynosi  - 30 dni

Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XI. Sposób złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach (zewnętrznej i wewnętrznej) w siedzibie Zamawiającego Radzanów 92 a , pokój Nr 17 (sekretariat) do dnia 07.08.2006 r., do godz. 900

Kopertę zewnętrzną, nie oznakowaną nazwą wykonawcy należy zaadresować: „Zakład Gospodarki Komunalnej w Radzanowie   – Oferta na dostawę materiałów budowlanych określonych w załączniku nr 1 na;

1.Budowę sali gimnastycznej przy  PSP w Bukównie

2.Modernizację budynku PSP w Bukównie

”oraz „ nie otwierać przed dniem 07.08.2006 r. godz. 910

Koperta wewnętrzna oprócz opisu j/w winna zawierać nazwę i adres Oferenta.

Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi oferent.

Wykonawca może wycofać ofertę, wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o tym przed terminem składania ofert.

W tym celu Wykonawca złoży stosowne zawiadomienie wg takich samych zasad jak składana oferta i dodatkowo oznakowane napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”

Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

XII. Otwarcie ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.08.2006 r. o godz. 910 w budynku Urzędu Gminy w Radzanowie  pokój nr 12 (sala konferencyjna).

Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle oferentowi informację z otwarcia ofert, na pisemny wniosek.

XIII. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

- wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku),

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, i niepodlega wykluczeniu  art.24 ust.1 i 2 /   zał nr 1 /,

- szczegółowy kosztorys ofertowy (wg. zał. nr 1).

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (art. nie poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Zamawiający informuje, ze zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, ze nie mogą one być udostępnione.

- Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z późn.zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania,

- stosowne zastrzeżenia Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym.

W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania,

- Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.

UWAGA: zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy

przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

XIV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1.        Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres zamówienia określony w zał. nr 1 oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.

          Cena oferty jest ceną ryczałtową.

1.1 Kosztorys szczegółowy stanowił będzie wyłącznie rolę pomocniczą dla porównania ofert oraz zlecenia robót których nie można przewidzieć na etapie przygotowania przetargu.

2. Zamawiający poprawi oczywiste błędy i pomyłki występujące w treści oferty.

2.1 O wniesionych poprawkach zamawiający powiadomi oferenta

XV. Kryteria oceny ofert ich znaczenie:           

- cena ofertowa – 100%

XVI. Zasada oceny ofert:

Cena każdej oferty zostanie porównana do oferty z najniższą ceną

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza.

Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

Wybranemu Wykonawcy zamawiający określi miejsce i termin podpisania

umowy.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy.

Wykonawca ma prawo złożyć protest w terminie 7 dni od dnia, w którym powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.

Protest dotyczący treści ogłoszenia, a także dotyczące postanowień specyfikacji

istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 7 dni od dnia

zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie

internetowej Zamawiającego.

Protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez osobę nieuprawnioną Zamawiający odrzuca bez rozpatrywania.

Protest musi być wniesiony na piśmie i umotywowany.

Protest winien wskazywać:

- oprotestowaną czynność albo zaniechanie Zamawiającego,

- żądanie Protestującego,

zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.

Wniesienie protestu możliwe jest tylko przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Kopię wniesionego protestu Zamawiający niezwłocznie przekaże

wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a

jeżeli protest dotyczy treści ogłoszenia lub postanowień specyfikacji istotnych

warunków zamówienia, zamieści ją również na stronie internetowej, na której

jest udostępniana specyfikacja, wzywając wykonawców do wzięcia udziału w

postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.

Uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu stają

się wykonawcy, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został

rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron, i którzy przystąpili do postępowania:

1) w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania,

2) do upływu terminów, o których mowa w art. 180 ust. 3 ustawy, jeżeli protest dotyczy treści ogłoszenia lub w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego także postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wykonawca zgłasza przystąpienie do postępowania toczącego się w wyniku

wniesienia protestu, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i określając

swoje żądanie w zakresie zarzutów zawartych w proteście. Zgłoszenie

przystąpienia wnosi się do Zamawiającego przekazując jednocześnie jego kopię

Wykonawcy wnoszącemu protest.

Wykonawca wnoszący protest oraz Wykonawca wezwany nie mogą następnie

korzystać ze środków ochrony prawnej na czynności Zamawiającego wykonane

zgodnie z ostatecznym rozstrzygnięciem protestu zapadłym w postępowaniu

toczącym się w wyniku wniesienia protestu.

Wykonawca wnoszący protest oraz Wykonawca wezwany nie mogą następnie

wnieść protestu, powołując się na te same okoliczności.

Zamawiający rozstrzygnie jednocześnie wszystkie protesty dotyczące:

1) treści ogłoszenia,

2) postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

3) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty,

- w terminie 10 dni od upływu ostatniego z terminów na wniesienie protestu.

Protest inny, niż wymieniony wyżej zamawiający rozstrzygnie w terminie 10

dni od dnia jego wniesienia.

Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach, o których mowa wyżej, uznaje się

za jego oddalenie.

Rozstrzygnięcie protestu wraz z uzasadnieniem oraz pouczeniem o sposobie i

terminie wniesienia odwołania Zamawiający przekaże jednocześnie

podmiotowi, który wniósł protest oraz wykonawcom, którzy przystąpili do

postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu, a jeżeli protest

dotyczy treści ogłoszenia lub postanowień specyfikacji istotnych warunków

zamówienia, zamieści również na stronie internetowej, na której jest udostępniana.

W przypadku uwzględnienia protestu Zamawiający powtórzy oprotestowaną

czynność lub dokona czynności bezprawnie zaniechanej:

1) niezwłocznie - jeżeli uwzględnił wszystkie zgłoszone żądania;

2) po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu - jeżeli co najmniej jedno ze zgłoszonych żądań nie zostało uwzględnione.

O powtórzeniu lub dokonaniu czynności zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich wykonawców.

W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy dotyczące odwołań i skarg.

SIWZ wraz z załącznikami

zatwierdzam dnia   31.07.2006r                                                                                  Dariusz Petrzak

Kierownik ZGK w Radzanowie

 

Załącznik nr 3

         (pieczęć wykonawcy)

OŚWIADCZENIE

W SPRAWIE SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ

WARUNKÓW ART. 22 UST. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (DZ. U. NR 19, POZ. 177, Z PÓŹN. ZM.)

I NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I UST. 2

Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: ………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………….

Ja niżej podpisany, reprezentując wykonawcę, którego nazwa jest w pieczęci nagłówkowej, jako upoważniony na piśmie lub wpisany w odpowiednich dokumentach rejestrowych, w imieniu reprezentowanego przeze mnie wykonawcy oświadczam, że:

1) Spełniamy warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.):

1)       posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)       posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)       znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)       nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2) Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia  29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), którego treść brzmi następująco:

ust. 1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1)       wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;

2)       wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego;

3)       wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4)       osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5)       spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6)       spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

7)       spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

8)       osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

9)       podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10)    wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych”.

ust. 2 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:

1)       wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych;

2)       złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

3)       nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;

4)       nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie związania ofertą”

                                                                                                                                   

       Podpisano

                                                                                                             pełnomocny przedstawiciel wykonawcy

 

Załącznik nr 4

U M O W A

Zawarta w dniu ……………………r. pomiędzy Zakładem Gospodarki Komunalnej

w Radzanowie  z siedzibą w Radzanowie 92a reprezentowanym przez:

Dariusza Petrzaka – Kierownika ZGK w Radzanowie

zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym

a …………………………………………………………………………………………………

zwaną w treści umowy Wykonawcą reprezentowaną przez:

…………………………………………………………………………………………………..

§ 1

Na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm./,

Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania:

Dostawę materiałów budowlanych określonych w załączniku nr 1 na;

1.        Budowę sali gimnastycznej przy  PSP w Bukównie

2.        Modernizację budynku PSP w Bukównie

§ 2

Każdy dostarczony materiał budowlany  winien być poświadczony  przez wyznaczoną osobę odpowiedzialną  za te materiały. W dalszej części umowy wszystkie materiały budowlane nazywane będą „Towarami”.

1.Potwierdzenie dostawy materiałów dokonywane będzie przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Radzanowie.

2.Miejscem dostawy jest plac szkolny PSP Bukówno.

3.Dostawca zapewni opakowania Towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy  i zabezpieczy go składowanie.

4. Dostawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego za wady fizyczne Towarów.

5. Dostawy będą realizowane przez Wykonawcę w ciągu 2 dni wg. zapotrzebowania ilościowego na poszczególne towary złożonego telefonicznie przez Zamawiającego.

§ 3

Zapłata ceny za dostarczony towar nastąpi po dokonaniu odbioru towarów przez zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy cena  brutto /wraz z podatkiem VAT/ za wykonanie przedmiotu umowy wynosi:

-    …………………………….. zł.

/Słownie:……………………… złotych/.

Cena w/w nie ulega zmianie w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w § 1.

§ 4

Termin realizacji zamówienia od 16.08.2006 do 10.10. 2006r.

  

§ 5

Fakturowanie odbywać się będzie następująco:

Faktura częściowa  stanowiąca składnik wynagrodzenia ustalonego w  § 3 zgodny z załącznikiem nr 2, po wykonaniu dostawy  z terminem płatności 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego, po uprzedniej dostawie  towarów.

§ 6

Wprowadza się możliwość zmniejszenia zakupu towarów za uprzednim porozumieniem z dostawcą, co jednocześnie obniża cenę wykonania niniejszej umowy o dostawę towarów.

§ 7

Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą nastąpić w formie pisemnej za zgodą obu stron pod rygorem nieważności.

§ 8

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 9

Spory wynikłe w trakcie realizacji umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla miejsca wykonania zamówienia.

§ 10

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których Zamawiający otrzymuje dwa, Wykonawca jeden egzemplarz.

       Zamawiający:                                                                                  Wykonawca:

 

            Załącznik Nr 2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                                      

                        

                                                                                                                                                        

.............................................................                                                           .......................................................

              nazwa i siedziba oferenta                                                                                   miejscowość/data

O F E R T A         W Y K O N A W C Y

                                                         ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ

                                                                                                                                   26-807 Radzanów

Przystępując do przetargu ogłoszonego przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Radzanowie

1.        Oferujemy wykonanie zadania:

Dostawę materiałów budowlanych określonych w załączniku nr 1 na;

1.        Budowę sali gimnastycznej przy  PSP w Bukównie

2.        Modernizację budynku PSP w Bukównie

za wynagrodzeniem ryczałtowym netto w kwocie .............................................................. zł.

słownie.....................................................................................................................................

zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym.

Do powyższej kwoty zostanie doliczony podatek VAT w wys.   ...........................%

to jest ........................................................  zł.

Wynagrodzenie ryczałtowe brutto wynosi:...................................................................... zł.

słownie .....................................................................................................................................

Ww. dostawy  zostaną zrealizowane w terminie ....................................  2006 r.

Udzielamy gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.

2. Do niniejszej oferty załączamy  kosztorys ofertowy.

3. Informujemy, że zapoznaliśmy się z przedmiotem zamówienia, Specyfikacją Istotnych Warunków

    Zamówienia, i nie wnosimy zastrzeżeń i akceptujemy jej treść.                                                                                          

4. Informujemy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą, a w przypadku wygrania  przetargu

    do zawarcia umowy.                                                     

5. Oświadczamy, że akceptujemy projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązujemy się

    w przypadku wygrania przetargu do zawarcia umowy w terminie nie krótszym

    niż 7 dni od daty przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed

    upływem 30   dniowego terminu związania ofertą.

6. Do niniejszej oferty dołączamy wszystkie wymagane dokumenty.

7. Oferta zawiera ……..… ponumerowane strony.

                              ....................................................................................                                                                                                 

                       /Podpisy osób upoważnionych do reprezentowania oferenta/                                                                                                                                                                   

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Leśnowolska Magdalena
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-08-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Leśnowolska Magdalena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-08-01 10:16:30
  • Liczba odsłon: 186
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1581855]

przewiń do góry