Wersja archiwalna 2020-12-01 15:33:59
Odpowiedzi z 1.12.2020r. na pytania do SIWZ
Ogłoszenie nr 616263-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.
Urząd Gminy w Radzanowie: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie, krajowy numer identyfikacyjny 53738400000000, ul. Radzanów , 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 136 362, e-mail bip@radzanow.pl, faks 048 6136362 wew. 28.
Adres strony internetowej (URL): www.radzanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugradzanow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu, mieć formę pisemną i należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Radzanów sekretariat pokój nr 17
Adres:
Radzanów 92A 26-807 Radzanów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów”
Numer referencyjny: GGK.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach na których zamieszkują mieszkańcy, na terenie Gminy Radzanów, wyposażenie tych nieruchomości w worki do zbiórki odpadów zmieszanych oraz segregowanych. Do obowiązków wykonawcy należy także prowadzenie oraz wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca będzie miał obowiązek przeprowadzenia objazdowych zbiórek (,,od domu do domu”) odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon. Wynagrodzenie wykonawcy będzie wyliczane na podstawie ceny jednostkowej za 1 Mg odebranych i zagospodarowanych odpadów zgodnie z ceną zaproponowaną w formularzu ofertowym. SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Określenie przedmiotu zamówienia. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Radzanów, w okresie od 1 kwietnia 2021r do 31 marca 2023 roku, w tym: a) każdej ilości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych sprzed nieruchomości mieszkańców; b) każdej ilości selektywnie zgromadzonych odpadów komunalnych sprzed nieruchomości mieszkańców w podziale na następujące frakcje: - papier i tektura wraz z opakowaniami wielomateriałowymi; - szkło i opakowania szklane; - tworzywa sztuczne; - metale; - bioodpady; c) każdej ilości odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego w miejscowości Smardzew – plac przy Gminnej Oczyszczalni Ścieków, w podziale na następujące frakcje: ? papier i tektura wraz z opakowaniami wielomateriałowymi; ? metale; ? tworzywa sztuczne; ? szkło i opakowania szklane; ? meble i inne odpady wielkogabarytowe; ? zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; ? odpady budowlane i rozbiórkowe; ? zużyte opony; ? odpady niebezpieczne (chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin, przeterminowane lekarstwa, świetlówki, baterie i akumulatory, itp.); ? tekstylia i odzież; ? bioodpady ? popiół i żużel. 2) odbiór i zagospodarowanie odpadów o następujących kodach: KOD ODPADU NAZWA ODPADU 10 01 01 Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 Opakowania z metali 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 Opakowania ze szkła 16 01 03 Zużyte opony 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 17 02 02 Szkło 17 02 03 Tworzywa sztuczne 17 08 02 Materiały budowlane zawierające gips inne niż wymienione w 17 08 01 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 20 01 01 Papier i tektura 20 01 02 Szkło 20 01 10 Odzież 20 01 11 Tekstylia 20 01 19* Środki ochrony roślin 20 01 23* Urządzenia zawierające freony 20 01 31* Leki cytoksyczne i cytostatyczne 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 20 01 33* Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 10 06 02 lub 10 06 03 oraz niesortowalne baterie i akumulatory zawierające te baterie 20 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 39 Tworzywa sztuczne 20 01 40 Metale 20 01 80 Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 20 01 99 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 3) wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Radzanów, w worki do zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w sposób zmieszany i selektywny na czas trwania umowy; 4) wyposażenie w pojemniki i kontenery Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w taki sposób aby zagwarantować możliwość selektywnej zbiórki i zapobiec gromadzeniu odpadów w miejscu do tego nieprzeznaczonym; 5) ustalenie z Zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w sposób zmieszany i selektywny z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Radzanów; 6) ustalenie z Zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych; 7) prowadzenie objazdowych zbiórek (,,od domu do domu”) odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon – 2 razy w ciągu obowiązywania umowy. 2. Szczegółowe uwarunkowania zamówienia. 2.1. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: 1) w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego, 2) w terminach i z częstotliwością wynikającą z przyjętego harmonogramu odbioru, 3) niezależnie od warunków atmosferycznych, 4) pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji, w sposób zapewniający zachowanie segregacji, 5) w sposób sprawny, gwarantujący bezpieczeństwo ruchu drogowego, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym, w korzystaniu z nieruchomości, z uwzględnieniem zabezpieczenia przewożonych odpadów przed pyleniem i rozsypywaniem. 2.2. Wykonawca odbiera i transportuje odpady, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów gromadzenia odpadów jest utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg itp.. Niektóre posesje są znacznie oddalone od centrów wsi, zwłaszcza zimą i jesienią do niektórych miejsc utrudniony jest dojazd. Wykonawca musi dysponować na tę okoliczność mniejszym samochodem umożliwiającym odbiór odpadów zgodnie z harmonogramem. 2.3. W razie awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pojazdu zastępczego. 2.4. Wykonawca zapewnia przez cały okres realizacji zamówienia: 1) system monitorowania pracy sprzętu obejmujący bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS i komunikowanie się z nim w dowolnym momencie w celu odczytu ww. danych; 2) dostęp Zamawiającemu do zapisów pozwalających odtworzyć historię pracy sprzętu wraz z podaniem konkretnych adresów odbioru. 2.5. Wykonawca ma obowiązek porządkowania terenu w miejscu wystawienia worków z odpadami komunalnymi w przypadku jego zanieczyszczenia wynikającego z uszkodzenia worka. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z miejsc wystawienia worków ewentualnych rozsypanych oraz luźnych odpadów (np. odpady rozrzucone przez zwierzęta). 2.6. Wykonawca odbiera odpady wystawione przez mieszkańców w dostępnym miejscu: przed posesją, na podjeździe, przy drodze publicznej. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do kontroli realizowania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W sytuacji stwierdzenia braku segregacji lub jej niewłaściwego wykonania Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady jako odpady zmieszane komunalne. Przed zabraniem Wykonawca sporządza dokumentację fotograficzną lub inną, która potwierdza jego zastrzeżenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi, iż w worku przeznaczonym do selektywnej zbiórki znajdują się odpady inne niż podlegające segregacji lub mieszkaniec przekazał do odbioru błędnie zakwalifikowany odpad, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia worka lub tego przedmiotu informacją ,,nieprawidłowo posegregowane” np., w postaci naklejki wykonanej przez Wykonawcę i sporządzenia dokumentacji fotograficznej potwierdzającej jego zastrzeżenia. O powyższej sytuacji powiadamia Zamawiającego w formie pisemnej wraz z dołączoną dokumentacją fotograficzną w terminie 2 dni roboczych. Dopuszcza się formę elektroniczną. 2.8. Wykonawca ma obowiązek odbierania zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach będących własnością właściciela nieruchomości, jeżeli spełniają odpowiednie normy i umożliwiają odbiór odpadów sprzętem, którym dysponuje Wykonawca. 2.9. Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów selektywnie gromadzonych w workach będących własnością właścicieli nieruchomości (niezależnie od koloru worka). Jeżeli umożliwiają identyfikację rodzaju zgromadzonego odpadu. 2.10. Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2.11. Wykonawca jest zobowiązany, aby w trakcie odbioru odpadów komunalnych realizowanych na rzecz Zamawiającego nie odbierać jednocześnie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, które nie są objęte gminnym systemem gospodarowania odpadami. 2.12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych, niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych do instalacji komunalnej zgodnie z art.29a ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 797). W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy o odpadach. 2.13. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób umożliwiający osiągnięcie określonych: 1) w Rozporządzeniu Ministra Środowiska 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2167), poziomów recyklingu, przygotowani do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów: a) papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło: - w roku 2021 – co najmniej 50%; - w roku 2022 - co najmniej 50%; b) inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe: - w roku 2021 – co najmniej 70%; - w roku 2022 - co najmniej 70%; 2) w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412). przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995 roku. 2.14. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów oraz dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z odrębnymi przepisami prawa. 2.15. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie papierowej miesięcznych raportów ( wzór – załącznik nr 5 do umowy) zawierających informacje o: 1) masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; 2) masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane; 3) liczbie nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne w ramach realizacji umowy; 4) nieruchomościach, w których właściciele zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z zadeklarowanym sposobem zbierania odpadów. 2.16. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania sprawozdań zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ). Do wyżej wymienionych raportów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dowodów dostarczania odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów, karty przekazania odpadów oraz dokumenty potwierdzające recykling i odzysk. 3. Wyposażenie nieruchomości w urządzenia do gromadzenia odpadów. 3.1. Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość zamieszkałą w worki na odpady surowcowe o pojemności 120 l z foli LDPF o grubości co najmniej 60 mikronów w ilości określonej w wykazie o którym mowa w § 4 pkt 1 załącznika nr 1 do SIWZ w terminie do dnia 1 kwietnia 2021 roku. 3.2. W trakcie realizacji zobowiązań zawartych w umowie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielowi nieruchomości, w dniu odbioru odpadów, tyle worków ile odebrał z zachowaniem kolorystyki. 3.3 Worki muszą być oznaczone przez Wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić. Worki muszą też być oznaczone nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. 3.4. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: 1) materiał – folia LDPE, 2) pojemność – 120 l, 3) grubość – co najmniej 60 mikronów, 4) nadruk – jednostronny, 5) kolory: ? czarny – odpady komunalne-bytowe, ? niebieski – papier, tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury ? żółty – tworzywa sztuczne, metale, odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe ? zielony – szkło kolorowe i opakowania szklane, ? brązowy – odpady zielone i bioodpady. 3.5. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do siedziby Zamawiającego 1 raz w roku 100 sztuk worków-(poszczególnych kolorów). 4. Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 4.1. W czasie trwania umowy Wykonawca odbiera z Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Smardzew, plac przy Oczyszczalni Ścieków. Nieruchomość jest własnością Gminy Radzanów – użyczony Wykonawcy, teren jest ogrodzony, oświetlony, utwardzony, monitorowany, nie posiada wagi. 4.2. Prowadzenie PSZOK polega w szczególności na : 1) uzyskania wymaganych przepisami prawa pozwoleń i decyzji na prowadzenie PSZOK, 2) wyposażeniu PSZOK w wagę oraz odpowiednio oznakowane kontenery i pojemniki dla poszczególnych selektywnie gromadzonych odpadów: a) kontenery otwarte typu KP7 - 2 szt. (na odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe), b) kontenery zamknięte 1,1 m³ - 10 szt. ( papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, szkło, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, popiół i żużel, bioodpady, tekstylia i odzież, odpady niebezpieczne), c) obsługę PSZOK-u zapewni Zamawiający. 4.3. Odpady komunalne przyjmowane do PSZOK; 1) papier i tektura wraz z opakowaniami wielomateriałowymi; 2) metale; 3) tworzywa sztuczne; 4) szkło i opakowania szklane; 5) meble i inne odpady wielkogabarytowe; 6) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; 7) odpady budowlane i rozbiórkowe; 8) zużyte opony; 9) odpady niebezpieczne (chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin, przeterminowane lekarstwa, świetlówki, baterie i akumulatory, itp.); 10) tekstylia i odzież; 11) bioodpady 12) popiół i żużel. 5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych. 5.1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami: Rodzaje odpadów Częstotliwość odbioru odpadów z gospodarstw Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w okresie od kwietnia do października 1 x 2 tygodnie Niesegregowane(zmieszane) odpady komunalne w okresie od listopada do marca 1 x miesiąc Papier 1 x 2 miesiące Szkło 1 x 2 miesiące Metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe 1 x miesiąc Odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. 1 x miesiąc Popiół i żużel 1x miesiąc w okresie zimowym Odpady wielkogabarytowe, opony, sprzęt elektryczny i elektroniczny dwa razy w czasie obowiązywania umowy tzw. „wystawka” 6. Harmonogram. 6.1. Wykonawca ma obowiązek opracować harmonogram odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w sposób zmieszany i selektywny z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Radzanów z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów. 6.2. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych musi uwzględniać następujące zasady: 1) odbiór odpadów przez Wykonawcę musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-18:00, 2) harmonogram musi uwzględniać częstotliwość odbioru wskazaną w punkcie 5.1 , 3) harmonogram ma być opracowany w sposób przejrzysty, wskazując konkretne daty odbioru. 4) w przypadku gdy odbiór przypada na dzień ustawowo wolny od pracy w harmonogramie ma być wskazana data odbioru przypadająca maksymalnie na 3 dni przed lub po dniu ustawowo wolnym, 5) w harmonogramie Wykonawca ma obowiązek umieścić dane teleadresowe, umożliwiające mieszkańcom kontakt zarówno z Wykonawcą, jak i z Zamawiającym, 6.3. Obowiązkiem Wykonawcy jest aktualizowanie harmonogramu w miarę zaistniałych potrzeb za zgodą Zamawiającego. Wywóz odpadów będzie się odbywał ściśle wg harmonogramu, uzgodnionego przez Wykonawcę i Zamawiającego jako załącznik do umowy. 6.4. Wykonawca odpowiada za dostarczenie harmonogramu mieszkańcom w wersji papierowej, a także za poinformowanie mieszkańców o zaistniałej zmianie przez przekazanie informacji w wersji papierowej do każdego gospodarstwa domowego. 6.5. Wykonawca dostarczy mieszkańcom harmonogram do dnia 01 kwietnia 2021roku. 7. Reklamacje. 7.1. W przypadku braku odbioru odpadów z nieruchomości zgodnie z harmonogramem Zamawiający przekazuje Wykonawcy zgłoszenie reklamacyjne. 7.2. Sytuacja, w której Wykonawca nie odbierze odpadów z powodu błędnie przeprowadzonej przez mieszkańca segregacji lub jej braku, a nie powiadomi o tym Zamawiającego zgodnie z wytycznymi zawartymi w punkcie 2.7, traktowana będzie jako brak odbioru odpadów zgodnie z harmonogramem. 7.3. Wykonawca realizuje reklamację w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia oraz przesyła drogą elektroniczną podpisany przez Wykonawcę i właściciela nieruchomości, której dotyczy reklamacja, protokół realizacji reklamacji, potwierdzający wykonanie usługi ( w ciągu 24 godzin od dnia realizacji reklamacji). 7.4. Zgłoszenie reklamacyjne wskazane w punkcie 7.1. jest podstawą do naliczenia kar umownych za brak odbioru odpadów. W przypadku, gdy kary zastosowano w dwóch następujących po sobie okresach rozliczeniowych Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy Wykonawcy. 8. Dane ilościowe. 8.1. Ilość złożonych deklaracji – 921, w których wykazano 3395 osób 8.2. Powierzchnia gminy wynosi 83 km2 8.3. Gminę tworzy 18 wsi sołeckich. 8.4. Łączna liczba zameldowanych mieszkańców, na dzień 31.12.2019r. – 3880 osób. 8.5. Dane podane w punktach od 8.1. do 8.4. traktować należy jako informacje dodatkowe. Rzeczywista ilość mieszkańców oraz gospodarstw domowych objętych przedmiotem zamówienia może być odmienna od w/w ilości i nie może stanowić jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby punktów odbioru odpadów. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od informacji zawartych w złożonych deklaracjach przez właścicieli nieruchomości. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE POSIADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ POJAZDÓW I URZĄDZEŃ ORAZ BAZY MAGAZYNOWO -TRANSPORTOWEJ WRAZ Z OKREŚLENIEM STAWIANYCH IM WYMAGAŃ 1. Wykonawca jest zobowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Radzanów, na terenie do którego posiada tytuł prawny. 2. Baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca do magazynowania selektywnie zbieranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, oraz powinna posiadać legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. 3. Przez cały okres świadczenia usług baza magazynowo – transportowa musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 4. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby: 4.1. W posiadaniu Wykonawcy znajdowały się co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej oraz co najmniej jeden pojazd do odbioru odpadów z miejsc o utrudnionym dostępie; 4.2. Pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 4.3. Na terenie bazy magazynowo-transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. 5. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić aby: 5.1. Urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, znajdujące się na terenie bazy magazynowo-transportowej, utrzymywane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym; 5.2. Pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku oraz transportu; 5.3. Pojazdy i urządzenia były poddane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 5.4. Podmiot odbierający odpady komunalne posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt. 5.3.; 5.5. Na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej; 6. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby: 6.1. Konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; 6.2. Pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach postoju oraz systemie czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów – umożliwiający weryfikację tych danych. 6.3. Pojazdy były wyposażone w narzędzia i urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po ewentualnym wysypaniu odpadów na ziemie. 7. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 7.1 Jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców; 7.2 W przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługę odbioru odpadów. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację odbioru odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.3 Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 8. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace objęte zakresem zamówienia w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 8.1. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 8.2. Wykonawca składa wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania robót. Zamawiający nie dopuści do realizacji usługi wywozu odpadów do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy wykonawcy. 8.3. Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w ust. 2 nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia korektę listy osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości zamawiającego). 8.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 2. Osoby oddelegowane przez wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzanej przez zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace zamawiający wzywa kierownika zmiany do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli zamawiającego. 8.5. Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o prace osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ustępie 2 – jeżeli zamawiający o to wystąpi. 8.6. Wykonawca nie musi składać oświadczenia o zatrudnianiu wszystkich osób wskazanych w wykazie o którym mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę do każdej faktury. 8.7. Wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne z tytułu: a) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w pkt 8 osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – w wysokości 0,1 % wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 4 umowy za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę); b) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w pkt 8 osób niewskazanych w wykazie o którym mowa w ust. 2 – w wysokości 0,1 % wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 4 umowy za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie o którym mowa w ust. 2) – dotyczy to także osób zatrudnionych przez podwykonawców; c) odmowy podania danych umożliwiających identyfikację wykonujących czynności wskazane w pkt.8 na zasadach określonych w ust.8. 5 – w wysokości 0,1 % wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 4 umowy za każdy stwierdzony przypadek
II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90514000-3 |
90511000-2 |
90512000-9 |
90533000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2023-03-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2023-03-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Radzanów, b) Aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w/w dokumenty.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. ? dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, ? dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, ? jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, ? jednym pojazdem do odbioru odpadów z miejsc o utrudnionym dostępie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wybrany Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć wykaz pojazdów wg. Załącznika nr 3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Radzanów, na terenie do którego posiada tytuł prawny. 2. Baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca do magazynowania selektywnie zbieranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, oraz powinna posiadać legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. 3. Przez cały okres świadczenia usług baza magazynowo – transportowa musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Radzanów, b) Aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg. załącznika Nr 2. 2.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia stanowiące potwierdzenie: a) o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zał. Nr 4a do SIWZ b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. Nr 4 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Kryterium środowiskowe (przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów, broszury, ulotki informacyjne dostarczone do każdej posesji) | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących lub zmiany prawa miejscowego mających wpływ na sposób realizacji przedmiotu umowy, 3) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania przetargowego, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 4) w innej niż wymienione sytuacji, na które nie miał wpływu Wykonawca lub Zamawiający, których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy pomimo dochowania należytej staranności, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, 5) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1; Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: a) zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy, b) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę, c) złożeniu wniosku o ogłoszenie upadłości, d) ogłoszeniu likwidacji, e) zawieszeniu działalności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Załączniki:
SIWZ POBIERZ.pdf
Załączniki do SIWZ pobierz.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2020-11-26 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-12-01 15:33:59
- Liczba odsłon: 2400
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: