Wersja archiwalna 2008-10-10 13:52:58
Znak sprawy: BRG-3412 /3 /2008 Radzanów, dn.02.10.2008 r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. zgodnie z ustawą z dnia
29 stycznia 2004r. /tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/ „Prawo zamówień publicznych”
1) Zamawiający:
a/ pełna nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Radzanów
b/ REGON: 000537384
c/ kod, miejscowość, województwo, powiat: 26-807 Radzanów, mazowieckie, białobrzeski
d/ ulica, nr domu, nr lokalu: Radzanów nr 92A
e/ internet: http:/www. radzanow.pl e-mail: gmina@radzanow.pl
f/ numer kierunkowy : 048 tel. 613 63 62 wew.26 faks: 048 613 63 62 wew. 28
2) Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
a/ imię i nazwisko: Genowefa Jaworska
b/ telefon: 048 613 63 62 wew. 26
c/ godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: w godzinach pracy urzędu 730 - 15 30
3) Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
Dostawę oleju opałowego lekkiego dla szkół na terenie gminy Radzanów
rodzaj zamówienia: dostawy
miejsce realizacji zamówienia: szkoły Rogolin i Bukówno
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
5) Termin realizacji zamówienia: do sezon grzewczy 2008 -2009 roku
6) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
cena (koszt) - 100 %.
7) Szczegółowe warunki wykonania zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w: siedzibie zamawiającego, nr lokalu: 7
lub za zaliczeniem pocztowym.
8) W przetargu mogą wziąć udział oferenci:
1/ spełniający wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2/ spełniają wymogi określone w art.22 i nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 ustawy prawo zam.publ.
9) Miejsce i termin składania ofert:
a/ miejsce składania: siedziba zamawiającego: (nr lokalu): 17 sekretariat
b/ w terminie do: 21.10. 2008r. do godz. 1000
10) Miejsce i termin otwarcia ofert:
a/ miejsce otwarcia: w siedzibie zamawiającego (nr lokalu): 12 sala konferencyjna
b/ termin: 21.1 0. 2008r. o godz. 1015
11) Termin związania ofertą – 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Wójt Gminy Radzanów
Stanisław Fatek
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Identyfikator: BRG – 3412/ 3 /08
1. Nazwa i adres zamawiającego.
Zamawiający: Gmina Radzanów
Adres: Radzanów 92A 26-807 Radzanów
Telefon: 048 6136362 wew. 26 faks: 048 6136362 wew. 28
REGON: 000530038 NIP: 798-124-90-90
2. Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. zgodnie z ustawą z dnia
29 stycznia 2004r. /tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/ „Prawo zamówień publicznych”
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół na terenie gminy
Zamówienie obejmuje:
Dostawę oleju opałowego lekkiego o parametrach technicznych :
- wartość opałowa 42 MJ/kg,
- zawartość siarki poniżej 0,3 % ,
- gęstość w tem.15 o 0,840 - 0,845 g/cm3
w ilości 70.000 l transportem oferenta z przepompowaniem do zbiorników w szkołach w Rogolinie i Bukównie w miesiącach październik, listopad, grudzień 2008r. i styczeń, luty, marzec kwiecień 2009r. Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie sukcesywnie na zamówienie telefoniczne.
Uwaga: Każda dostawa oleju winna posiadać atest.
4. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych;
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
6. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie;
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia;
Wymagany termin realizacji dostaw: sezon grzewczy IV kwartał 2008 r. i I i II kwartał 2009r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili
szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postę-powaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawo-mocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia29 stycznia 2004 roku.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów;
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;
4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Potwierdzeniem spełnienia w/w warunków będzie złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (podpisany zał. nr 2 do formularza oferty).
9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a) wypełniony formularz ofertowy
b) podpisany załącznik nr 2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
- aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (z potwierdzeniem jego
aktualności przez wykonawcę z okresu dwóch miesięcy licząc od daty ukazania się ogłoszenia o
przetargu ), w przypadku s.c. obowiązuje również załączenie umowy spółki.
- kserokopia koncesji na obrót paliwami ciekłymi (olej opałowy).
10. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie.
11. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami;
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
Genowefa Jaworska tel. 048 613 63 62 wew. 26
12. Termin związania ofertą;
30 dni od terminu składania ofert.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed terminem składania ofert, Zamawiający może w każdym czasie przed terminem składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację. W przypadku, gdy zmiana powodować będzie konieczność modyfikacji oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści specyfikacji. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich wykonawców, którym przekazano specyfikację.
13.Opis sposobu przygotowywania ofert;
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, podpisaną przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy.
2. Wszystkie strony oferty oraz wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
3. Strony oferty winny być ponumerowane i podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
4. Wykonawca zamieści ofertę w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach:
Koperta zewnętrzna winna być zaadresowana i oznaczona następująco:
Urząd Gminy Radzanów 26-807 Radzanów
Dostawa oleju opałowego dla szkół na terenie gminy Radzanów
Koperta wewnętrzna poza oznaczeniami podanymi powyżej powinna posiadać nazwę i adres wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej nieważności
Ofertę składaną do ZAMAWIAJACEGO za pośrednictwem np. Poczty Polskiej, przesyłki kurierskiej, należy przygotować w sposób określony jak wyżej i przesłać z dopiskiem:
NIE OTWIERAC PRZED TERMINEM 21.10.2008r. godz. 1015
14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert;
Ofertę należy złożyć w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treść oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert w Urzędzie Gminy Radzanów , 26-807 Radzanów pokój nr 17 nie później niż do dnia:21.10.2008 r. godz. 1000.
Wszystkie oferty otrzymane od wykonawców po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone wykonawcom nie otwarte (po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu ).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.10.2008 r. godz. 1015.
w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Radzanowie 26-807 Radzanów pokój nr 12.
15. Sposób oceny spełnienia warunków wymaganych od oferenta:
Ocenie spełnienia warunków wymaganych od oferentów podlegać będą zagadnienia, na temat których oferent jest zobowiązany dostarczyć oświadczenia i dokumenty. Ocena zostanie dokonana w systemie "spełnia - nie spełnia" Oferta musi spełniać wszystkie wymagania.
16. Opis sposobu obliczenia ceny;
Oferent na formularzu oferty podaje cenę 1 litra oleju opałowego oraz termin dostawy od daty zgłoszenia zapotrzebowania.
Cena winna składać się z ceny zakupu u producenta + marża + podatek VAT. Marża nie może zmienić się przez cały czas trwania umowy.
W przypadku wzrostu ceny u producenta dopuszcza się zmianę ceny 1 l.oleju opałowego o taką samą wartość co zmiana ceny u producenta na podstawie zaświadczenia od producenta przedstawionego przez Oferenta Zamawiającemu.
Cena brutto (łącznie z podatkiem VAT) podana w formularzu oferty będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty wraz z załącznikiem wydruku komputerowego od producenta paliw z datą 20.10.2008 (tj. na 1 dzień przed przetargiem).
17. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert;
Najniższa cena ofertowa
- 100% - oferent otrzyma 100 punktów, jeżeli wartość prac objęta zamówieniem będzie najmniejsza, pozostali oferenci otrzymają proporcjonalnie mniej. ( MINIMALIZACJA)
Liczba punktów przyznanych zostanie określona wg wzoru najkorzystniejsza cena (minimalna)
[cena oferty najniższa : cena badanej oferty] x 100 x waga kryterium (100%)
Wartości będą obliczone z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
18. Wybór najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta spełnia wszystkie wymagania określone
w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
19. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy ;
Ustala się odpowiedzialność stron z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na zasadach kar umownych.
1.Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:
a) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu odbioru w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego za
każdy dzień zwłoki.
b) za zwłokę w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji i
rękojmi w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego za wykonany przedmiot odbioru za każdy
dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.
c) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wys.10% wynagrodzenia umownego.
2.Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne:
a) z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w wys.10% wynagrodze-
nia umownego.
Wykonawca jest zobowiązany do terminowego wywiązania się z udzielonego mu zamówienia.
Jest on odpowiedzialny również za szkody wynikłe z jego winy w trakcie realizacji powierzonych mu robót określonych w specyfikacji.
Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie wszystkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia.
20. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku po - postępowania o udzielenie zamówienia.
Protest
Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy.
Wykonawca ma prawo złożyć protest w terminie 7 dni od dnia, w którym powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
Protest dotyczący treści ogłoszenia, a także dotyczące postanowień specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 7 dni od dnia
zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie
internetowej Urzędu.
Protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez osobę nieuprawnioną Zamawiający odrzuca bez rozpatrywania.
Protest musi być wniesiony na piśmie i umotywowany.
Protest winien wskazywać:
- oprotestowaną czynność albo zaniechanie Zamawiającego,
- żądanie Protestującego,
zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
Wniesienie protestu możliwe jest tylko przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Kopię wniesionego protestu Zamawiający niezwłocznie przekaże
wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a
jeżeli protest dotyczy treści ogłoszenia lub postanowień specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, zamieści ją również na stronie internetowej, na której
jest udostępniana specyfikacja, wzywając wykonawców do wzięcia udziału w
postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
Uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu stają
się wykonawcy, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został
rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron, i którzy przystąpili do postępowania:
1) w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania,
2) do upływu terminów, o których mowa w art. 180 ust. 3 ustawy, jeżeli protest dotyczy treści ogłoszenia lub w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego także postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykonawca zgłasza przystąpienie do postępowania toczącego się w wyniku
wniesienia protestu, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i określając
swoje żądanie w zakresie zarzutów zawartych w proteście. Zgłoszenie
przystąpienia wnosi się do Zamawiającego przekazując jednocześnie jego kopię
Wykonawcy wnoszącemu protest.
Wykonawca wnoszący protest oraz Wykonawca wezwany nie mogą następnie
korzystać ze środków ochrony prawnej na czynności Zamawiającego wykonane
zgodnie z ostatecznym rozstrzygnięciem protestu zapadłym w postępowaniu
toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
Wykonawca wnoszący protest oraz Wykonawca wezwany nie mogą następnie
wnieść protestu, powołując się na te same okoliczności.
Zamawiający rozstrzygnie jednocześnie wszystkie protesty dotyczące:
1) treści ogłoszenia,
2) postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty,
- w terminie 10 dni od upływu ostatniego z terminów na wniesienie protestu.
Protest inny, niż wymieniony wyżej zamawiający rozstrzygnie w terminie 10
dni od dnia jego wniesienia.
Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach, o których mowa wyżej, uznaje się
za jego oddalenie.
Rozstrzygnięcie protestu wraz z uzasadnieniem oraz pouczeniem o sposobie i
terminie wniesienia odwołania Zamawiający przekaże jednocześnie
podmiotowi, który wniósł protest oraz wykonawcom, którzy przystąpili do
postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu, a jeżeli protest
dotyczy treści ogłoszenia lub postanowień specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, zamieści również na stronie internetowej, na której jest udostępniana.
W przypadku uwzględnienia protestu Zamawiający powtórzy oprotestowaną
czynność lub dokona czynności bezprawnie zaniechanej:
1) niezwłocznie - jeżeli uwzględnił wszystkie zgłoszone żądania;
2) po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu - jeżeli co najmniej jedno ze zgłoszonych żądań nie zostało uwzględnione.
O powtórzeniu lub dokonaniu czynności zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich wykonawców.
W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy dotyczące odwołań i skarg.
SIWZ wraz z załącznikami
zatwierdzam dnia 02.10.2008
GMINA RADZANÓW
O F E R T A
Ja niżej podpisany ........................................................................................................................
działający w imieniu ……………………………………………………………………………
w odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 21.10.2008r. na dostawę
oleju opałowego lekkiego dla Szkół na terenie gminy Radzanów składam ofertę:
Oferujemy dostarczenie oleju opałowego lekkiego w ilości 70.000 l.
- wartość opałowa……………………………………………………………………………….
- zawartość siarki ……………………………………………………………………………….
- gęstość w tem. 15o …………………………………………………………………………….
- termin dostawy od chwili telefonicznego zamówienia ……………………………………….
- termin płatności ……………………………………………………………………………….
Cena brutto za 1.1 oleju opałowego……………………………zł słownie ……………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………..
w tym:
- cena zakupu u producenta …………………………………………..zł.
- marża ………………………………………………………………...zł
- podatek VAT………………………………………………………...zł.
Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargu nieograniczonego i nie wnosimy uwag i zastrzeżeń. Przyjmuję(my) bez zastrzeżeń projekt umowy i podpiszę(my) go w przypadku wygrania przetargu w terminie podanym w wytycznych.
…………………….dnia………………………
……………. …..…………………………………………
( podpis upoważnionego przedstawiciela oferenta)
UMOWA
W dniu ……………………………………….. 2008 r. w Radzanowie pomiędzy:
Gminą Radzanów z siedzibą w Radzanowie zwanym dalej „Zamawiającym”
reprezentowanym przez:
Wójt Gminy – Stanisław Fatek
a, Przedsiębiorstwem ………………………………………………………………………………………………………….
zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:
…………………………………………………………………………………………………………………………………
została zawarta umowa następującej treści
Niniejsza umowa jest konsekwencją zamówienia publicznego udzielonego na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych oraz następstwem wyboru przez zamawiającego oferty w przetargu nieograniczonym z dnia 21.10.2008r.
§ 1
1. Przedmiotem umowy jest dostawa transportem oferenta z przepompowaniem do zbiorników w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Rogolinie, i w Szkole Podstawowej Bukównie dobrej jakości oleju opałowego lekkiego o parametrach technicznych nie gorszych niż określone były w warunkach przetargowych do sporządzenia oferty w ilości nie przekraczającej 70 000 l. w oznaczonych przez Odbiorcę terminach. Wartość zamówienia nie może przekroczyć ………………….. złotych. Słownie: ……………………………………………………………………… złotych 00/100 gr. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w wysokości za faktycznie zakupiony olej opałowy.
2. Cena 1l. oleju opałowego loco zbiorniki w PSP i PG w Rogolinie, PSP w Bukównie składa się z ceny zakupu u producenta i marży określonej w ofercie. Do ceny dostawca doliczy stawkę podatku VAT wynikającą z przepisów państwowych obowiązujących w dniu dostawy oleju opałowego.
3. Terminy dostaw to październik, listopad, grudzień 2008r.,styczeń,luty,marzec,kwiecień 2009r. sukcesywnie w miarę potrzeb i wskazań przez Odbiorcę terminu i ilości dostawy oleju.
4. Do każdej dostawy Dostawca dostarczy Odbiorcy atest potwierdzający jakość oleju opałowego i dokument potwierdzający cenę zakupu u producenta (wydruk komputerowy z dnia dostawy)
§ 2
Zapłata za dostarczony olej opałowy następować będzie przelewem na wskazane przez Dostawcę konto bankowe w terminie 30 dni od otrzymania przez Odbiorcę faktury z potwierdzeniem odbioru oleju opałowego przez osoby upoważnione przez Odbiorcę
§ 3
W przypadku zerwania umowy przez Dostawcę lub zerwania umowy przez Odbiorcę z winy Dostawcy, Dostawca zapłaci Odbiorcy karę umowną w wysokości 5% wartości części nie zrealizowanej umowy. Jeśli skutkiem zerwania umowy ( w obu przypadkach określonych wyżej ) Odbiorca poniósłby szkody większe niż 5% wartości nie zrealizowanych dostaw Dostawca musi pokryć rzeczywiste ( udokumentowane ) szkody poniesione przez Odbiorcę.
§ 4
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i zgody obu stron.
§ 5
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy o zamówieniach publicznych.
§ 6
Umowa niniejsza wygasa z dniem 30 kwietnia 2009r. lub w przypadku gdy w pełni nie została zrealizowana za obopólną zgodą , wygasa z dniem ostatniej dostawy.
§ 7
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, 2 dla Odbiorcy i 1 dla Dostawcy.
DOSTAWCA ODBIORCA
Załącznik do SIWZ
(pieczęć wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
W SPRAWIE SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ
WARUNKÓW ART. 22 UST. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (DZ. U. z 2007r.NR 223, POZ. 1655).
I NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I UST. 2
Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na:
na dostawę oleju opałowego lekkiego dla Szkół na terenie gminy Radzanów.
Ja niżej podpisany, reprezentując wykonawcę, którego nazwa jest w pieczęci nagłówkowej, jako upoważniony na piśmie lub wpisany w odpowiednich dokumentach rejestrowych, w imieniu reprezentowanego przeze mnie wykonawcy oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655):
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655).
Uwaga !
1. W przypadku składania oświadczenia przez Wykonawców występujących wspólnie, należy podać nazwy i adresy wszystkich uczestników konsorcjum, wspólników s.c. Oświadczenie winno być podpisane przez pełnomocnika.
.......................................... ..................................................
/miejscowość, data/ /podpis i pieczęć osoby uprawnionej/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Leśnowolska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2008-10-10
- Informacja zaktualizowana przez: Leśnowolska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-10 13:52:58
- Liczba odsłon: 222
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: