Wersja archiwalna 2009-07-27 14:15:10
Radzanów, dn.
20.07.2009 r.
BRG
– 3412/1/09.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o
wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 zgodnie z ustaw a z dn. 29 .01.2004 r. (tekst
jednolity Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Prawo Zamówień
Publicznych.
Zamawiający:
Gmina Radzanów
26- 807 Radzanów ; powiat Białobrzegi, woj. Mazowieckie
Internet: ugradzanow.bip.org.pl
Tel. 048 613
63 62 wewn.26 fax. 048 613 63 62 wewn.26
ogłasza
przetarg nieograniczony na dowóz uczniów do szkół i ze szkół z terenu gminy
Radzanów(kod CPV 60113000 3 usługi transportowe dla ograniczonej grupy
klientów).
Miejsce
realizacji: Rogolin, Bukówno, Czarnocin gm. Radzanów
Nie
dopuszcza się składania oferty częściowej i wariantowej.
Termin
wykonania zamówienia od 01.09.2009 r. do
25.06.2010 r.
Kryteria
wyboru ofert i ich znaczenie: cena -
100% (ocena punktacyjna – wyliczenie matematyczne) .
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej
www.ugradzanow.bip.org.pl. lub w siedzibie zamawiającego, pokój nr 7.
Uprawniona
do kontaktów z oferentami – Jaworska Genowefa, tel. 048 613 63 62 wew. 26
w godzinach pracy urzędu.
Oferty
należy składać w siedzibie zamawiającego
- pokój nr 17(sekretariat).
Termin
składania ofert upływa dnia 30.07.2009 r. o godz. 11.00
Otwarcie
ofert nastąpi dnia 30.07.2009 r o godz. 11.15 w siedzibie zamawiającego – sala
konferencyjna.
Termin
związania ofertą – 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
W
przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24
spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
spełniający warunki dodatkowe: - spełniają warunki w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
Numer sprawy: BRG-3412/1/2009
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa zamówienia publicznego:
Dowóz dzieci do szkół oraz ze
szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy Radzanów.
I. Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego
Urząd Gminy Radzanów
26-807
Radzanów
www.ugradzanow.bip.org.pl.
od poniedziałku do piątku w
godz. 7:30 do 15:30
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o zamówienie publicznego prowadzone jest w trybie
przetargu: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej
mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
zgodnie z ustawą z dnia 29 .01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223
poz. 1655 z późn. zm.) Prawo Zamówień Publicznych.
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39 - 46 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223
poz. 1655 z późn. zm.)
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. – tekst
ujednolicony )
Inne: 2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja
2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 Nr 87, poz. 605),.
3)
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007 r. w sprawie
protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U.2007 nr 202 poz. 1463).
4)
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r. w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych
(Dz. U . 2007 Nr.241, poz. 1763 ).
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Dowóz
uczniów do szkół oraz ze szkół (Rogolin, Bukówno, Czarnocin) z terenu gminy
Radzanów, trzema trasami opisanymi w załączniku nr 4 do SIWZ
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika
Zamówień:
60113000-3
Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów
Szczegółowy zakres zawiera:
Załącznik
nr 4 do SIWZ
Wymagania
stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest
odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagana jest
należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- Ustalenia i
decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z
ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
- Określenie przez
Wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń
niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Inne: autobusy muszą być sprawne technicznie i z aktualnymi
badaniami technicznymi, dowóz uczniów musi być wykonany na czas.
IV. Termin wykonania zamówienia
od 1.09.2009 r. do 25.06.2010 r.
V. Opis warunków udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu o
zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą
ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający
niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Niepodlegający
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w
postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia
publicznego wyklucza się wykonawców, który:
- nie spełniają warunków udziału w
postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień
publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w
postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa
zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z
przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu
sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba,
że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ
na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
3. Zamawiający odrzuca ofertę
wykonawcy:
- niezgodną z ustawą lub jej treść nie
odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej
konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do
przedmiotu zamówienia,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia do składania ofert,
- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu
ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu
ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania
zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu
ceny,
- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu.
A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa
następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-
załącznik nr: 1
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert
- potwierdzenie posiadania uprawnień/pełnomocnictw
osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów
rejestrowych,
- oświadczenie wykonawcy iż posiada niezbędne
dokumenty: koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej
w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej „zamówieniem", oraz
stwierdzenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem
wzoru- załącznik nr: 2
B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
-Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości
-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „C" okresie określonym art. 24
ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania.
C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i
dokumenty opisane w SIWZ
dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
Wyżej wymienione dokumenty mogą być
złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez
Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem
"za zgodność z oryginałem".
VII. Informacja o sposobie
porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
Pytania muszą być skierowane na adres:
adres (firma): Urząd Gminy Radzanów, 26 – 807 Radzanów 92A
faksem: 048 613 63 62, tel. 048 613 63 62
lub na adres e-mail:
Zamawiający
dopuszcza porozumiewanie się faksem lub drogą elektroniczną.
2.
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z oferentami
jest:
stanowisko: inspektor
imię
i nazwisko Genowefa Jaworska
tel. 048 613 63 62 w. 26
fax.
048 613 63 62 w. 28
w
terminach w godz. pomiędzy 7:30 do 15:30
3.
Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali
specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło:
do zamawiającego na
mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania
zebrania z wykonawcami
4. Nie udziela się żadnych ustnych
i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do
zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności
postępowania.
5. W szczególnie uzasadnionych
przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do
składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Wprowadzone w ten sposób
modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną, z zachowaniem formy
pisemnej, wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych
warunków zamówienia.
7. Wszelkie modyfikacje,
uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również
pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią
specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla
wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną
wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków
zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej
ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.
VIII. Wymagania dotyczące wadium
1. Wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą
przez okres 30 dni od
upływu terminu do składania ofert.
X. Opis sposobu przygotowania
oferty
A. Przygotowanie oferty
1) Wykonawca może złożyć jedną
ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem
oferty ponosi składający ofertę.
3) Oferta oraz wszystkie wymagane
druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz
z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie
gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
4) Oferta i załączniki podpisane
przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego
pełnomocnictwo lub umocowania prawnego.
5) Oferta powinna zawierać
wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o
których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
6) Dokumenty winny być sporządzone
zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami
(załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
7) Poprawki w ofercie muszą być
naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.
8) Wszystkie strony oferty powinny
być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji
zawartości oferty.
B. Oferta wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa
kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spełniać następujące warunki:
1. Oferta winna być podpisana przez
każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela /
partnera wiodącego.
2. Upoważnienie do pełnienia
funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie
upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie/
partnerów - należy załączyć do oferty
3. Przedstawiciel / wiodący partner
winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą
solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań
W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy
występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie
publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców
występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie
może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
C. Inne wymagania dotyczące
przygotowania oferty: brak
XI. Miejsce oraz termin składania
ofert.
1.
Ofertę należy przesłać / złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej
kopercie na adres zamawiającego:
w siedzibie
zamawiającego Urząd Gminy Radzanów
26
– 807 Radzanów 92A
Pokój nr 17 (sekretariat)
do
dnia 2009-07-30 do
godz. 11:00
2.
Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do
zamawiającego na adres:
siedziby
zamawiającego Urząd Gminy Radzanów. 26 – 807 Radzanów 92A
3 Oznakowane oferty następujące: Przetarg na dowóz uczniów do szkół
z terenu gminy Radzanów.
4. Oferty złożone po terminie będą
zwrócone wykonawcom bez otwierania.
5. Miejsce otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Radzanów.
26 – 807 Radzanów 92A
sala
konferencyjna dnia 2009-07-30 o godz. 11 :15
6. Sesja otwarcia ofert
Bezpośrednio przed otwarciem ofert
zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi
bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastaną
następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest
otwierana, cena.
XII. Opis sposobu obliczenia ceny
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania,
musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT
- jeżeli występuje.
Cena podana w ofercie powinna obejmować
wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia / oferowanych
części zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
Cena może być tylko jedna za oferowany
przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
XIII. Kryteria oceny oferty
1. Kryteria oceny ofert -
zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego
rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta,
co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą
specyfikacją,
1.2 z
ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki
formalne określone niniejszą specyfikacją,
1.3 złożone
oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby
uprawnione,
1.4 oferta
została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.5 wykonawca
przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych
obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które
oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych
przez wykonawców w zakresie każdego kryterium,
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta
otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą
oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór
oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację:
punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która
uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria
przedstawione w tabeli:
Nazwa
kryterium |
Waga
|
cena
|
100 |
5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania
określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym
wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio
mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany
jako wartość punktowa oferty.
6. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór
prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z
przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz
wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny
podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia
przepisami prawa.
7. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.
Zastosowane własne wzory do
obliczenia punktowego
---------------------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium: cena
Wzór: (cena oferowana minimalna brutto/cena
badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 100%
Sposób oceny: wyliczenie matematyczne -
punktacja
8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy
bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)
zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane
zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona
Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
XIV. Informacje o formalnościach,
jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie
zamówienia
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego
zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej
SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży
najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej
specyfikacji.
3. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu
oferta została złożona przez dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zażąda umowy regulującej
współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie
publiczne.
4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
zostanie:
zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez
wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń,
zamieszczone na stronach internetowych
zamawiającego,
opublikowane w: Portalu Urzędu Zamówień
5. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni
niezwłocznie o dokonanym wyborze. W zawiadomieniu zamawiający poda:
nazwę (firmę):, adres
wykonawcy: uzasadnienie wyboru:
6. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie
terminu przewidzianego na wniesienie protestu. O miejscu i terminie podpisania
umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
XV. Zabezpieczenie należytego
wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy
XVI. Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy.
Postanowienia umowy zawarto w: projekcie umowy, który stanowi załącznik
numer: 3
XVII. Pouczenie o środkach ochrony
prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Środki ochrony prawnej: protest
przysługują wykonawcom, jeżeli ich
interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w
wyniku naruszenia przepisów ustawy.
Protest
Umotywowany protest wskazujący na
oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, zawierający żądanie,
zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz uzasadnienie wniesienia protestu (okoliczności
faktyczne i prawne) może być wniesiony w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięto
lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego
wniesienia.
Szczegółowe informacje na temat:
protestu, odwołania, skargi znajdują się w ustawie Prawo zamówień publicznych w
Dziale VI Środki ochrony prawnej.
XVIII. Opis części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych
XIX. Umowa ramowa
1. Umowa ramowa
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy
ramowej
XX. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień
uzupełniających
XXI. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych
XXII. Adres poczty elektronicznej,
adres strony internetowej niezbędny do porozumiewania się drogą elektroniczna.
1. Adres poczty elektronicznej:
2. Adres strony internetowej: www.ugradzanow.bip.org.pl
XXIII. Informacje dotyczące walut
obcych, w jakim dopuszcza się prowadzenie rozliczeń z zamawiającym.
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w
walutach obcych,
Dodatkowe informacje odnoszące się
rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą: brak
XXIV. Aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji
elektronicznej,
XXV. Koszty udziału w postępowaniu
o zamówienie publiczne:
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów
udziału w postępowaniu,
XXVI. Ogłoszenia wyników przetargu
Wynik postępowania zostanie
ogłoszony zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie
zamawiającego i na stronie internetowej: www.radzanow.pl
Niezależnie od publikacji ww.
informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o zawarciu umowy
uczestniczący w postępowaniu wykonawcy zostaną zawiadomieni pisemnie.
XXVII. Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
Zasady udostępniania dokumentów
1. Uczestnicy postępowania mają
prawo wglądu do treści protokołu, wniosków po upływie terminu ich składania
oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów
stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.
2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg
poniższych zasad:
zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po
złożeniu pisemnego wniosku
zamawiający wyznaczy członka komisji, w
którego obecności udostępnione zostaną dokumenty
zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów
odpłatnie, cena za 1 stronę 1
zł
udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie
zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
XXVIII. Załączniki
Załączniki składające się na
integralną cześć specyfikacji:
1.
Formularz ofertowy,
2.
Oświadczenie w trybie art. 22,
3.
Oświadczenie wykonawcy o posiadanych dokumentach,
4.
Projekt umowy,
5.
Wykaz tras przejazdu autobusów.
6. karta przewozu uczniów.
Radzanów, 2009-07-20
______________________________________
Podpis
osoby uprawnionej
-------------------------------------------
dn. …………………………….
O Ś W I A D C Z E N I E
Ja niżej podpisany oświadczam, że posiadam wymagane dokumenty na przewóz
uczniów do szkół i ze szkół: licencje, zezwolenia oraz ważne dowody
rejestracyjne autobusów, którymi będą przewożone dzieci szkolne. Jednocześnie
oświadczam, iż osoby (kierowcy przewozu) które będą realizować zamówienie - przewóz uczniów posiadają wymagane
uprawnienia do przewozu tych osób.
………………………………………………
(podpis
wykonawcy)
Załącznik nr 2
Oświadczenie
o spełnieniu wymogów określonych w
art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz.U.nr 19 poz.117 z dnia 29
stycznia 2004 roku z późn. zm.)
Data:...............................................................................................................
Nazwa
wykonawcy........................................................................................
Adres
wykonawcy..........................................................................................
Oświadczam, że spełniam niżej wymienione warunki udziału w
postępowaniu, a mianowicie:
1)
posiada
uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności , jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień ,
2)
posiada
niezbędną wiedzę i doświadczenie , potencjał ekonomiczny
i techniczny, a także pracowników zdolnych
do wykonania zamówienia,
3)
znajduje
się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,
4)
nie
podlega wykluczeniu z postępowania o zamówieniach publicznych na podstawie
art.24 ustawy o zamówieniach publicznych Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz.117 z późn.
zm.
Na każde żądanie Zamawiającego
dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość
każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z
prawdą.
.........................,
.............................. r.
Miejscowość data
............................................
podpis i pieczęć
Załącznik Nr 1
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa: …………………………………………................................................
Siedziba: ……………………………………….....................................
Numer telefonu: …………………………
......................................
Numer REGON: ……………….................................................
Numer NIP: …………..........................................................
Dane
dotyczące zamawiającego
Urząd Gminy Radzanów
26 – 807
Radzanów 92A
Zobowiązania
wykonawcy
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym: przedmiot zamówienia „Dowóz uczniów do szkół i ze szkół z terenu gminy
Radzanów”
Nr sprawy: BRG-3412/1/2009,
oferuję wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia za cenę:
Cena oferty
Za
kwotę brutto przewozu w wysokości za
słownie:
.................................................................................................................................................................
w
tym: kwota netto ........................... + podatek VAT
............................................................................................
Łączna
kwota przewozu za okres szkolny 2009/10 wynosi:
190
dni x
słownie:
...................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
Oświadczam, że :
Wykonam zamówienie publiczne w terminie od
01.09.2009 do 25.06.2010r.
Termin płatności 14 dni
Reklamacje będą załatwiane w
terminie:………….......... .......... dni
- sposób
zgłaszania problemów w przypadku uzasadnionych reklamacji: ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
-
załatwienie wykonania reklamacji: .......... .......... .......... ..........
.......... .................... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... ..........
Osoby do kontaktów z Zamawiającym
Osoba
/ osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań
umowy:
·
.......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... tel. kontaktowy, faks: .......... ..........
.......... zakres odpowiedzialności
·
.......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... tel. kontaktowy, faks: .......... ..........
.......... zakres odpowiedzialności
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
Nazwisko, imię
....................................................................................................
Stanowisko
...........................................................................................................
Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres*:
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- do zawarcia umowy
Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
1. Oświadczam, że zapoznaliśmy się ze
specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz
uzyskałem niezbędne informacje do przygotowania oferty.
2. Oświadczam, że uważam się związany z ofertą przez czas wskazany w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Oświadczamy, że załączone do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia wymagania stawiane wykonawcy oraz postanowienia
umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w
przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego.
Dokumenty
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
..........
..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
..........
..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
..........
..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
..........
..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
..........
Zastrzeżenie wykonawcy
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być
ogólnie udostępnione:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Inne informacje wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
______________________________
_____________________________
Imiona i nazwiska osób Czytelne podpisy
osób uprawnionych do
uprawnionych do reprezentowania wykonawcy reprezentowania wykonawcy
Projekt Załącznik nr 3
UMOWA
Zawarta w dniu...................................
r w
Radzanowie pomiędzy Gminą Radzanów reprezentowaną przez:
Stanisława Fatka -
Wójta
Gminy Radzanów zwanym dalej w treści
Zamawiającym
a firmą,.......................................................................................................................................................................................
reprezentowaną przez :
zwanym dalej w treści
Wykonawcą o następującej treści:
§ 1
Na
podstawie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w dniu
30.07.2009 r.
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do
realizacji usługę polegającą na dowozie uczniów z terenu gminy Radzanów w ramach zamkniętych
przewozów w dni nauki szkolnej w określonych przez Zamawiającego kursach autobusowych:
Kursy obejmują dowóz dzieci do szkół -
rozpoczęcie zajęć o godzinie 7.15 i odwożenie dzieci w godzinach
popołudniowych,
§
2
1. Usługa stanowiąca przedmiot umowy będzie realizowana w terminie od dnia
01.09.2009 r do dnia 25.06.2010 roku
2. Dowóz odbywać się
będzie 3 autobusami obsługiwanymi przez
Zleceniobiorcę w ilości nie więcej niż
w dniach zajęć lekcyjnych potwierdzonych
przez opiekuna autobusu na druku według załącznika do umowy.
3. Nadzór merytoryczny nad
wykonaniem umowy sprawuje osoba odpowiedzialna za oświatę na terenie gminy
Magdalena
Leśnowolska.
§ 3
1. Odpłatność za wykonaną
usługę Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę wynikającą z pomnożenia ilości
przejechanych kilometrów w danym miesiącu przez stawkę za
2. Wartość całej usługi w roku
szkolnym 2009/10 wynosi
§ 4
1. Zamawiający będzie przekazywał należność na
konto Wykonawcy na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę.
2. Ustala się termin płatności do
14 dni od daty otrzymania faktury.
3. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania
faktur VAT bez swojego podpisu.
§ 5
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności
za niewykonane lub opóźnione kursy w przypadku siły wyższej jak : gołoledź ,
zaspy, i wydarzenia drogowe .
§ 6
1
. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą wprowadzane za
pomocą aneksu .
2
. Rozwiązanie umowy może nastąpić przez każdą ze stron
za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
3
. W przypadku odstąpienia od umowy przez jedną ze stron,
strona odstępująca od umowy zobowiązana jest zapłacić karę umowną w wysokości 10 %
wartości zamówienia / cały okres obowiązywania umowy /.
4
. Za nieterminowe lub niezgodne z warunkami umowy
wykonanie usługi będą naliczane kary umowne w wysokości 0,14% od wartości
rocznego zlecenia za każdy dzień niewykonanego lub niewłaściwego wykonania
umowy z wyłączeniem przyczyn określonych w § 4.
5.Za każdy dzień zwłoki w przekazaniu
wynagrodzenia Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy odsetki w wysokości 0,14 %
wartości przedłożonej faktury za każdy dzień zwłoki.
§ 7
1. Strony umowy ustalają, że koszt paliwa w
stawce, o której mowa w § 3 umowy wynosi 80% oferowanej stawki.
2. W razie zmiany ceny paliwa o 5% stawka za
proporcjonalnie do zmiany ceny paliwa na
wniosek jednej ze stron umowy.
3. Zmiana ceny paliwa będzie ustalona na
podstawie cen ogłoszonych przez PKN Orlen S.A. dla oleju napędowego.
4. W dniu podpisania umowy cena oleju
napędowego w PKN Orlen S.A. wynosi ………… zł/m3 (netto).
Cennik PKN Orlen S.A. na dzień ……………. stanowi załącznik nr 2 do umowy.
§ 8
1. W sprawach
nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego .
2. Ewentualne spory
wynikające na tle wykonywania niniejszej umowy po wyczerpaniu postępowania
reklamacyjnego będą rozpatrywane na drodze sądowej.
§ 9
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących
egzemplarzach w tym 2 egz. dla Zamawiającego i l egz. dla Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
AUTOBUS
NR 1
RANO
I. 6.00 Rogolin
- Podlesie – 6.15 Ratoszyn 6.20 Błeszno
6.45 Zacharzów 6.50 Branica 7.05
Smardzew 7.10 Rogolin 7.15 29 km /PG/
II. 7.20 Rogolin - Branica 7.35
Smardzew 7.40 Rogolin 7.45 –
III. 7.50 Rogolin – Błeszno 7.55
Zacharzów -8.00 Rogolin 8.10
Po
południu
I. 12.55 Rogolin - Kadłubka Wola 13.00 Młodynie Górne 13.15 -
Młodynie Dolne 13.20 Młodynie Bagno 13.25 - Rogolin 13.35 – 21 km /PG i PSP
0-III/
III. Rogolin 14.10 – Zacharzów 14.20 –
Błeszno – 14.25 - Branica 14.35 – Smardzew 14.40 Rogolin 14.45 18 km/ PSP kl
IV-VI, PG/
AUTOBUS
NR 2
RANO
I. 6.10 Rogolin - Młodynie Górne
6.20 Młodyne Dolne (Bagno) 6.35 Bukówno przy kościele 6.45 - Rogolin
6.50 -
II. 6.55 Rogolin – Kadłubka Wola 7.05
Rogolin 7.15 –
III. 7.15 Rogolin – Michałówka 7.20 - Gołosze 7.30 -
Podgórze 7.32 - Podlesie 7.40 Ratoszyn 7.50 Rogolin 8.05 –
Po
południu
I 12.05
Rogolin – Zacharzów – 12.15 –
Błeszno 12.20 - Gołosze 12.25 -Ratoszyn 12.35
- Podlesie 12.45 Rogolin 13.00 20km
/ PSP I-III/ /Pn, Śr, Pt/
II
. 13.00 Rogolin – Smardzew 13.05 – Branica 13.10 – Zacharzów 13.25 - Błeszno 13.30 Rogolin 13.40 18 km /PSP
0-III i PG/
III. 13 .50 Rogolin
– Gołosze 13.55 Ratoszyn 14.10 Podlesie 14.20 Rogolin 14.35,
20km /PG i PSP 0-VI/
Autobus
3
Rano
I. 6.00 Rogolin–Czarnocin 6.15 Ocieść
6.20 Żydy 6.30 Grotki 6.40 Kozłów 6.45
Rogolin 7.00
II. 7.05 Rogolin – Żydy 7. 20 Grabina
7. 25 Grotki 7.30 Ocieść- Łukaszów 7.35
PSP Czarnocin 7.40 Kozłów 7. 45 Młodynie Bagno 7.55 Młodynie Dolne 8.00 Młodynie Górne 8.05 PSP Bukówno 8.10 – Rogolin 8.15 - 34km
Po południu
I. 12.55 – Rogolin – Bukówno 13.05 -
Kozłów 13.10 – Grotki – 13.15 – Ocieść 13.20 Czarnocin (II Przystanek ) 13.25 –
PSP Czarnocin 13.35 – Ocieść – Łukaszów 13.40 – Grabina 13.45 – Żydy
13.55 – Grotki -14.00 – PSP Bukówno – 14.10 – Młodynie Górne 14.15 –
Młodynie Dolne 14.20 – Młodynie (Bagno) 14.25 – Bukówno – 14.35- Kozłów – 14.40
– Żydy 14.45 - Rogolin– 14.55 - 52 km /PG PSP/
CZWARTEK i WTOREK
AUTOBUS NR 1
RANO
I. 6.00 Rogolin -
Podlesie – 6.15 Ratoszyn 6.20 Błeszno
6.45 Zacharzów 6.50 Branica 7.05
Smardzew 7.10 Rogolin 7.15
II. 7.20 Rogolin - Branica 7.35 Smardzew
7.40 Rogolin 7.50 –
III. 7.55 Rogolin – Błeszno 8.00 Zacharzów
8.05 Rogolin 8.15
Po południu
I. 12.55 Rogolin – Smardzew 13.05 – Branica 13.10 – Zacharzów – 13.20– Błeszno 13.25 – Rogolin 13.35 18 km /PSP 0-III/
II. 13.50 Rogolin - Kadłubka Wola 14.00 Młodynie Górne 14.05 – Bukówno przy szkole 14.15- Młodynie Dolne 14.20 Młodynie Bagno 14.30 - Rogolin 14.40 – 21 km /PG i PSP IV-VI i PSP Bukówno/
III. Rogolin 14.40 – Smardzew 14.45– Branica 14.50 – Zacharzów – 15.00 – Błeszno 15.10 - Rogolin 15.20 18 km (PG i PSP IV – VI)
AUTOBUS NR 2
RANO
I. 6.10 Rogolin - Młodynie Górne 6.20 Młodyne Dolne (Bagno) 6.35 Bukówno przy kościele 6.45 - Rogolin
6.50 -
II. 6.55 Rogolin – Kadłubka Wola 7.05
Rogolin 7.15 –
III. 7.15
Rogolin – Michałówka 7.20 - Gołosze 7.30 - Podgórze 7.32 -
Podlesie 7.40 Ratoszyn 7.50 Rogolin 8.05 –
Po południu
I 12.55 Rogolin -Ratoszyn 13.10 - Podlesie 13.15 – Gołosze 13.30 - Rogolin 13.45 20km / PSP 0 i I-III/
II. 13.50 Rogolin – Ratoszyn 14.00 - Podlesie 14.10 – Gołosze 14.30 Rogolin 14.45, 20km /PG i PSP IV-VI/
Autobus 3
Rano
I. 6.00 Rogolin–Czarnocin 6.15 Ocieść 6.20
Żydy 6.30 Grotki 6.40 Kozłów 6.45
Rogolin 7.00
II. 7.05 Rogolin – Żydy 7. 20 Grabina 7.
25 Grotki 7.30 Ocieść7.35 PSP Czarnocin
7.40 Kozłów 7. 45 Młodynie Bagno 7.55 Młodynie Dolne 8.00 Młodynie Górne 8.05 PSP Bukówno 8.10 – Rogolin 8.15 - 34km
Po południu
I. 12.55 Rogolin – Kadłubka Wola 13.10 – Rogolin 13.25 /PSP 0-III/8 km
II. 13.50 Rogolin – Bukówno 14.00 Kozłów 14.05- Czarnocin 14.15 – Ocieść – Łukaszów 14.20 – Grotki 14.25 – Grabina 14.30 – Żydy 14.40 – Grotki 14.50 – Rogolin 15.15 /PG i PSP Bukówno z Kozłów i Żydy , PSP Czarnocin/ 30km
2009-07-15 r.
Okres dowożenia od 1 września 2009 r. do 25
czerwca 2010r.
Ilość dni dowożenia – 190 dni
Przeciętna dzienna ilość km –310 km ,
Trzy autobusy.
Zastrzegamy możliwość
wprowadzenia zmian w trasach i w godzinach przewozu uczniów w trakcie roku
szkolnego.
Zimowa przerwa świąteczna |
23 - 31 grudnia 2009 r. |
Ferie zimowe: |
1 lutego -14 lutego 2010
r.: |
Wiosenna przerwa świąteczna |
1- 6 kwietnia 2010 r. |
|
|
Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno- |
25 czerwca 2010 r. |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2009-07-27
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-27 14:15:10
- Liczba odsłon: 294
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: