Wersja archiwalna 2009-08-03 14:58:04
Radzanów:
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Smardzew gm. Radzanów.
Numer ogłoszenia:263824-2009; data zamieszczenia: 3 sierpnia 2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Radzanowie 92A, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel.
048 613 63 62 wew. 26, faks 048 613 63 62 wew. 28.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradazanow.bip.org.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi gminnej w
miejscowości Ocieść – Łukaszów gm. Radzanów.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy
drogi gminnej w miejscowości Ocieść - Łukaszów gm. Radzanów. Przebudowa na
odcinku o długości 1950 m. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze.
Roboty pomiarowe związane z przebudową drogi w terenie równinnym.2.
Profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żużlowej, żwirowej i
tłuczniowej, wykonanie mechaniczne, pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni. 3. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego
(kwarcytowego lub dolomitowego), grubość warstwy 10 cm – wzmocnienie
istniejącej nawierzchni tłuczniowej. 4. Nawierzchnia z mieszanki mineralno –
asfaltowa o grubości 4cm dla KR 2. 5. Profilowanie i zagęszczanie poboczy
wykonywanie mechaniczne z uzupełnieniem gruntu średni. Gr.
II.1.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.50-6.
II.1.5)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
i 2 ustawy Pzp; - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Sposób
spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące
wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) Wymagania wymienione w art.24 ustawy Pzp
z wyjątkiem przesłanek wymienionych ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 mają
zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej. Wymagania określone w art. 22 ust.
1 ustawy Pzp winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. Ocenie spełnienia
warunków wymaganych od oferentów podlegać będą zagadnienia, na temat których
oferent jest zobowiązany dostarczyć oświadczenia i dokumenty, oraz zapewnienie
co najmniej 3 letniej gwarancji przez wykonawcę. Ocena zostanie dokonana w
systemie spełnia - nie spełnia. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania
zamawiającego. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od
niego warunku zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w
oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy wykluczonego
zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony
formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b)
wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej
specyfikacji, c) podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22
ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. d)
aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności
oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że oferent jest uprawniony do
występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert, e) kserokopia uprawnień i dokumentów
stwierdzających odpowiednie przygotowanie zawodowe dla osoby przewidzianej do
pełnienia funkcji kierownika budowy, f) kserokopia zaświadczenia o
przynależności Kierownika Budowy do Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.ugradazanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26 – 807 Radzanów 92A.
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radzanowie pokój nr 17 (sekretariat) 26 – 807
Radzanów 92A, otwarcie ofert godz. 1015
( pok. Nr 12 sala konferencyjna w budynku Urzędu Gminy)
IV.3.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.3.13)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej:
nie dotyczy.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Znak sprawy: DrT. 341/3/2009
1.
Nazwa i adres zamawiającego.
Zamawiający: Urząd
Gminy w Radzanowie
Adres: 26-807 Radzanów 92A
Telefon: 048 613 63 62 wew. 26 faks: 048 613 63 62 wew. 28
REGON: 000537383
NIP: 798-124 – 90 – 90
2.
Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony o wartości
szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot
określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. zgodnie z ustawą
z dnia 29 stycznia 2004r. /tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.
1655/ „Prawo zamówień publicznych”
3.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie
przebudowy drogi gminnej w m. Ocieść - Łukaszów.
Przebudowa drogi
na odcinku o długości 1950 m i szerokości 3,5 i 4m.
Zamówienie
obejmuje:
1.
Roboty przygotowawcze.
§ Roboty pomiarowe
związane z przebudową drogi w terenie równinnym,
2. Roboty ziemne.
-
Profilowanie i
zagęszczenie istniejącej nawierzchni żużlowej, żwirowej i tłuczniowej,
wykonywane mechaniczne, pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni.
3. Podbudowa.
§ Wykonanie podbudowy z tłycznia kamiennego (kwarcytowego
lub dolomitowego), grubości 10 cm – wzmocnienie istniejącej nawierzchni
ż€żlowej, żwirowej i tłuczniowej.
3.
Nawierzchnia.
Mieszanka
mineralno – asfaltowa o grubości 4 cm.
5. Pobocza .
-
mechaniczne
profilowanie i zagęszczenie poboczy z z pospółki średni. gr. 10 cm.
Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty
w przedmiarze robót.
Powyższy przedmiot
zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo
Budowlane i przepisami wykonawczymi i
przedmiarem robót.
Szczegółowy zakres robót do
wykonania zawarty jest w kosztorysie ofertowym - stanowiącymi załączniki do
specyfikacji.
Powyższe
roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót stanowiącą załącznik do
niniejszej specyfikacji
Oferent
zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania
zamówienia (w tym zapoznać się z
przyszłym placem budowy).
Wymagania
jakościowe:
- w/w roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7
lipca 1994 r. – Prawo budowlane, projektem wykonawczym, sztuką budowlaną, wszelkimi
niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami
współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki
pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne.
4.
Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert częściowych.
5.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych;
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Opis sposobu
przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne
warunki,
jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli
zamawiający dopuszcza ich składanie;
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych.
7. Termin wykonania
zamówienia;
Wymagany termin
realizacji robót budowlanych: 30 dni od
daty podpisania umowy.
8. Opis warunków udziału
w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
- nie
podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
- spełniają
warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Sposób spełniania
warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)
Wymagania wymienione w art.24 ustawy Pzp z wyjątkiem przesłanek
wymienionych ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt
3 i 4 mają zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej.
Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp winny
być wspólnie spełnione przez Wykonawców.
9. Wykaz oświadczeń lub dokumentów,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu;
1. Wymagane dokumenty należy przedstawić w
formie oryginałów albo kserokopii.
Dokumenty złożone w formie oryginałów
muszą być parafowane. Zamawiający
dopuszcza parafowanie przez jedną z osób podpisujących ofertę. Dokumenty
złożone w formie kserokopii muszą być
opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM”
i poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta,
2. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione
kopie dokumentów są nieczytelne lub
budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądać od
oferenta przedstawienia oryginałów lub
notarialnie potwierdzonej kopii, a zamawiający nie może sprawdzić jej
prawdziwości w inny sposób.
3.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej
specyfikacji,
b) wypełniony kosztorys
ofertowy stanowiący załącznik nr 2
do niniejszej specyfikacji,
c) podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania
art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; załącznik
nr 3 do niniejszej specyfikacji.
d) aktualny odpis z
właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że
profil działalności oferenta odpowiada
przedmiotowi zamówienia oraz, że oferent jest uprawniony do występowania
w obrocie prawnym, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) kserokopia uprawnień i dokumentów
stwierdzających odpowiednie przygotowanie
zawodowe dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy,
f) kserokopia zaświadczenia o przynależności Kierownika Budowy do
Izby Inżynierów Budownictwa,
10.
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi
się w języku polskim i z zachowaniem formy pisemnej. Oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia, pytania oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za
złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu
na
ich składanie i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
2.
Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego (nie później niż na 6 dni
przed terminem składania ofert) o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże
Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez
ujawniania źródła zapytania oraz udostępni na stronie internetowej, na której
jest zamieszczona specyfikacja.
3. W przypadku składania oferty przez
Wykonawców występujących wspólnie wszelka korespondencja dokonywana będzie
wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Zamawiający
nie będzie zwoływał zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia
wątpliwości dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.
Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treść
specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Każda wprowadzona przez Zamawiającego, zmiana specyfikacji
istotnych warunków zamówienia zostanie doręczona wszystkim Wykonawcom, którym
przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz udostępni na stronie
internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja.
Jeżeli zmiana treści specyfikacji prowadzi do zmiany
treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieści w Biuletynie Zamówień
Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
6.
Jeżeli wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie
prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy
czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania
ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych
warunków zamówienia, oraz informacja ta zostanie zamieszczona na stronie
internetowej na której jest zamieszczona specyfikacja.
11.
Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami;
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z
wykonawcami jest:
Sławomir Kruśliński tel. 0-48 613 63 62 wew. 26
12. Wymagania dotyczące wadium;
Zamawiający odstępuje od obowiązku
wniesienia wadium.
13. Termin związania ofertą;
30 dni od
terminu składania ofert.
14. Opis sposobu przygotowywania
ofert;
1/ Oferta musi
być przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią dodatki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i
zgodnie z wymaganiami specyfikacji
istotnych warunków zamówienia,
2/ Oferta musi
być przygotowana zgodnie z ustawą Prawo
zamówień publicznych,
3/ Oferta i
załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka,
4/ Oferta musi
być podpisana przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub
posiadające pełnomocnictwo. Osoby te muszą
złożyć podpisy na wszystkich stronach oferty, załącznikach oraz w
miejscach, w których oferent naniósł
zmiany,
5/ Oferent
poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty,
6/ Oferent
może złożyć tylko jedną ofertę.
7/ Wzory
dokumentów dołączonych do niniejszej Specyfikacji powinny zostać wypełnione
przez Oferenta i dołączone do oferty.
8/ Oferta wraz
ze wszystkimi załącznikami winna być ponumerowana w prawym dolnym rogu
- każda kartka, każdy załącznik oznaczony w prawym
górnym rogu – zał. nr .. i ułożone zgodnie z punktem 9.3 niniejszej specyfikacji, trwale spięta i
złożona zamawiającemu w dwóch nieprzejrzystych i zamkniętych
kopertach:
Koperta zewnętrzna winna być
zaadresowana i oznaczona następująco:
Urząd
Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów
Oferta na przetarg nieograniczony na:
Wykonanie
przebudowy drogi gminnej w miejscowości Ocieść - Łukaszów.
Koperta wewnętrzna
poza oznaczeniami podanymi powyżej powinna posiadać nazwę
i adres wykonawcy, aby można było
odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej nieważności.
Ofertę składaną do ZAMAWIAJACEGO za pośrednictwem np.
Poczty Polskiej, przesyłki kurierskiej, należy przygotować w sposób określony
jak wyżej i przesłać z dopiskiem:
NIE OTWIERAC PRZED TERMINEM 25.08.2009
r. godz. 1030
Oferta
wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta
musi być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela
/partnera wiodącego. W przypadku wybrania oferty wspólnej, przed podpisaniem
umowy na realizację przedmiotu
zamówienia, Zamawiający poprosi o przedstawienie kopii umowy lub inny dokument
potwierdzający zawarcie konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji
zamówienia.
15.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert;
Ofertę należy złożyć w sposób gwarantujący zachowanie w poufności
jej treść w Urzędzie Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów pokój nr 17 nie później niż do dnia: 25.08.2009 r. godz. 1000.
Wszystkie oferty otrzymane
od wykonawców po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone wykonawcom nie
otwarte (po upływie terminu
przewidzianego na wniesienie protestu ).
Otwarcie ofert nastąpi w
dniu 25.08.2009 r. godz. 1030
w siedzibie Zamawiająceg w Urzędzie
Gminy w Radzanowie 26-807 Radzanów 92A
- Sala Konferencyjna.
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert
Przewodniczący Komisji Przetargowej poda kwotę, jaką zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Przewodniczący Komisji Przetargowej poda
nazwy oraz adresy wykonawców, a także
informacje dotyczące cen zawartych w ofertach.
Przetarg
przeprowadzi Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego.
Z
posiedzenia Komisja Przetargowa sporządza protokół, który jest udostępniany
oferentom biorącym udział w przetargu, w zakresie podanym w art. 96 ust. 3
ustawy.
O
wyniku przetargu oferenci zostaną poinformowani pisemnie wg ustaleń ustawy
Prawo zamówień publicznych.
16.
Sposób oceny spełnienia warunków wymaganych od oferenta:
Ocenie spełnienia warunków wymaganych od oferentów
podlegać będą zagadnienia, na temat których oferent jest zobowiązany dostarczyć
oświadczenia i dokumenty, oraz zapewnienie co najmniej 3 letniej gwarancji
przez wykonawcę. Ocena zostanie dokonana w systemie
"spełnia - nie spełnia". Oferta
musi spełniać wszystkie wymagania zamawiającego.
Wykonawca, który nie spełni
chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z
postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu
o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp.
Oferta Wykonawcy wykluczonego
zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
17. Opis sposobu obliczenia ceny;
Oferent
zobowiązany jest opracować kosztorys ofertowy zgodnie z zakresem rzeczowym zamieszczonym
w kosztorysie ofertowym oraz określić ryczałtową cenę za wykonanie zadania
objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca podaje cenę netto wynagrodzenia
ryczałtowego na formularzu oferty.
Do ceny netto należy dodać wartość
podatku VAT.
Cena brutto (łącznie z podatkiem VAT)
podana w formularzu oferty będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru
najkorzystniejszej oferty.
Cena
obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
18.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów oraz sposobu oceny ofert;
Najniższa cena
ofertowa
- 100% - oferent otrzyma
100 punktów, jeżeli wartość prac objęta zamówieniem będzie najmniejsza,
pozostali oferenci otrzymają proporcjonalnie mniej. ( MINIMALIZACJA)
Liczba punktów przyznanych zostanie określona
wg wzoru najkorzystniejsza cena (minimalna)
[cena brutto oferty najniższej : cena brutto
badanej oferty] x 100 x waga kryterium (100%)
Wartości będą obliczone z dokładnością do drugiego
miejsca po przecinku, bez zaokrąglania.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym
jednym kryterium oceny ofert jest cena, nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Oceny ofert dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego.
Na posiedzeniach niejawnych komisja przetargowa:
-
dokona
oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu i wykluczy każdego z Wykonawców, w
odniesieniu do którego stwierdzi że zachodzą
przesłanki wskazane w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,
-
dokona
badania i oceny ofert i odrzuci każdą ofertę w przypadku stwierdzenia, że
zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust.1 ustawy Pzp.
Zamawiający poprawi w treści
oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem
konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o
tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli wystąpi
przynajmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający
przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w
ustawie Pzp i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana
za najkorzystniejszą, tj. uzyska najwyższą ilość punktów.
19.
Wybór najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta
spełnia wszystkie wymagania określone w
specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane
kryterium wyboru.
20.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga należytego zabezpieczenia umowy w niniejszym
postępowaniu o zamówienie publiczne.
21.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia
publicznego, ogólne warunki
umowy ;
Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez
oferenta poprzez złożenie oferty odpowiadającej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez zamawiającego
stanowią integralną część umowy na przebudowę drogi gminnej w miejscowości
Ocieść - Łukaszów.
Treść umowy jak w
załączeniu.
22. Adres poczty elektronicznej lub
strony internetowej Zamawiającego, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumiewanie
się drogą elektroniczną ;
Zamawiający
nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
23.
Aukcja elektroniczna;
Zamawiający
nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu
o zamówienie publiczne.
24. Zwrot kosztów udziału w
postępowaniu;
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie
publiczne.
25. Pouczenie o środkach ochrony
prawnej przysługujących wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia.
1 Środki
ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym osobom prawnym jeżeli ich
interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w
wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przewidziane w dziale
VI ustawy Pzp.
2. W
sprawach nie uregulowanych niniejszą specyfikacją obowiązują ustalenia zawarte
w ustawie Pzp, a w sprawach nie
uregulowanych ustawą będą stosowane przepisy Kodeksu Cywilnego.
Załączniki do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
1. formularz oferty zał.
nr 1
2. kosztorys ofertowy
zał. nr 2
3. druk oświadczenia
stosownie do art.22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 3
4. projekt umowy zał. nr
4
Specyfikację zatwierdzam dnia: 30.07.2009 r.
Wójt Gminy Radzanów
Stanisław
Fatek
Zał. nr 1 do SIWZ
NAZWA I ADRES
OFERENTA
................................................................................
................................................................................
NIP
........................................................................
REGON
................................................................
tel.
.........................................................................
fax
.........................................................................
Urząd Gminy w
Radzanowie.
O F E R T A
na
wykonanie przebudowy drogi gminnej w
miejscowości Ocieść - Łukaszów
na
odcinku o długości 1950 mb w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy zgodnie z
kosztorysem ofertowym
za kwotę ryczałtową brutto
............................................................... zł.
Słownie:
.......................................................................................................................................
........................................................................................................................................
w tym netto ....................................... zł.,
VAT ........................................ zł.
Gwarancja i rękojmia na
wykonane roboty – 36 miesięcy liczona od daty odbioru końcowego robót.
Termin płatności – 30 dni od
dnia złożenia faktury.
Informujemy,
że zapoznaliśmy się z przedmiotem zamówienia,
specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót i
nie wnosimy żadnych zastrzeżeń.
Oświadczamy,
że podane warunki
zostały przez nas
zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do
zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym
przez Zamawiającego.
*Oświadczamy,
że informacje zawarte w naszej ofercie nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
*Oświadczamy, że informacje
zawarte w naszej ofercie na stronach od ……. do
…… stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i
jako takie nie mogą być ogólnie udostępniane.
Oferta zawiera ….. ponumerowane
strony. [1]
Data
.......................................
.......................................................... Podpis
oferenta
Załącznik nr 3 do SIWZ
(pieczęć
wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
W
SPRAWIE SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ
WARUNKÓW
ART. 22 UST. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
(DZ. U. z 2007r.NR 223, POZ. 1655).
I
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I UST. 2
Przystępując do postępowania
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na:
Przebudowę
drogi gminnej w miejscowości Ocieść - Łukaszów gm. Radzanów.
oświadczamy, że spełniamy
warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.
1655):
1) posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlega
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1
i 2 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.
U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655).
......................................... ..................................................
/miejscowość, data/
/podpis
i pieczęć osoby uprawnionej/
Uwaga
!
1. W
przypadku składania oświadczenia przez Wykonawców występujących wspólnie,
należy podać nazwy
i adresy wszystkich uczestników konsorcjum,
wspólników s.c.
Oświadczenie winno być podpisane przez
pełnomocnika.
Zał. nr 4 do SIWZ
„PROJEKT”
UMOWA
NR …./09
zawarta w Radzanowie
w dniu ………….. 2009 r. pomiędzy:
Gminą Radzanów, 26-807 Radzanów
zwaną w dalszej
treści umowy Zamawiającym, reprezentowaną
przez :
Wójta Gminy – Stanisława Fatka
z jednej strony, a
…………………………………………………………………………………………
reprezentowanym
przez:
……………………………………………………………………………………
posiadającym:
Regon: ……………. NIP: ………………….
zwanym w dalszej treści umowy Wykonawcą z drugiej strony,
o następującej treści :
§ 1
W oparciu o wyniki przetargu nieograniczonego z dnia …….. ……2009 r. Zamawiający powierza, a
Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie polegające na:
Wykonaniu
przebudowy drogi gminnej w miejscowości Ocieść - Łukaszów na odcinku o dług.
1950 m.
§ 2
Wykonawca zobowiązuje się
wykonać prace będące przedmiotem umowy zgodnie z kosztorysem ofertowym(załącznik nr 1 do
niniejszej umowy), oraz innymi warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia .
§ 3
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w
terminie: 30 dni od daty podpisania
umowy.
§ 4
Strony
ustalają jako formę odbioru - odbiór końcowy robót.
Odbiór
końcowy dokonany będzie po przedłożeniu przez Wykonawcę wyników badań
laboratoryjnych, pomiarów kontrolnych, prób – przewidzianych w dokumentacji,
specyfikacji technicznej oraz obowiązujących normach i przepisach.
Odbiór
końcowy przedmiotu umowy zostanie przeprowadzony w terminie do 14 dni od daty
zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót.
§ 5
Do obowiązków Zamawiającego należy:
1.Przekazanie Wykonawcy placu budowy w dniu
podpisania umowy.
2.Zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad
robotami w sposób gwarantujący ciągłość realizacji inwestycji.
§6
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1/ - wykonanie zamówienia zgodnie z zakresem robót
zawartym w kosztorysie ofertowym,
2/ - wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa budowlanego i zasadami
wiedzy technicznej,
3/ - terminowe wywiązanie się z udzielonego mu
zamówienia,
4/ - zabezpieczenie we własnym zakresie wszystkich
niezbędnych materiałów i sprzętu do
wykonania zamówienia,
5/ - odpowiedzialność za szkody wynikłe z jego winy w
trakcie realizacji powierzonych
robót, określonych w
specyfikacji,
6/
- uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, oraz
usunięcie na własny koszt wad, usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w
okresie gwarancji.
§ 7
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ustala się na
podstawie ryczałtowej ceny zawartej w ofercie Wykonawcy na kwotę brutto: …………..……………………
zł. Słownie:
……………………………………………. ………………………………………………………………………………………………
netto
……………………….. VAT ………………………………….
§ 8
Zamawiający ustanawia inspektora nadzoru
inwestorskiego: …………………..
nr
uprawnień : ……………………………………………………….
§ 9
Wykonawca ustanawia kierownika budowy przedmiotowego
zadania:
nr uprawnień: …………………………………………………………
§ 10
1.Rozliczenie wykonanych robót odbywać się będzie na
podstawie przedłożonej przez
Wykonawcę prawidłowej faktury
końcowej. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru końcowego robót i uznanie, że
roboty zostały wykonane należycie.
2.Rozliczenie faktury nastąpi w terminie 30 dni od daty
jej wpływu do Zamawiającego.
3.Strony ustalają, że kwotę wynagrodzenia określonego w §7
Zamawiający przekaże na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
§ 11
Strony ustalają odpowiedzialność z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania
umowy na zasadach kar umownych.
1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary
umowne:
a/ za zwłokę w wykonaniu
przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.
b/ za zwłokę w usunięciu
wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji i rękojmi w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego za wykonany przedmiot umowy za każdy
dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.
c/
za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wys.10% wynagrodzenia umownego.
2.Zamawiajacy zapłaci Wykonawcy kary umowne:
a/ z
tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w wysokości
10% wynagrodzenia umownego.
b/ za
zwłokę w przekazaniu terenu budowy w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego
za każdy dzień zwłoki.
§ 12
1/ Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot
umowy 36 miesięcy - od daty odbioru końcowego i uznania robót za
wykonane należycie.
2/ W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do
usunięcia wad niezwłocznie, lecz
nie później niż w terminie 3 dni
od daty zgłoszenia.
3/ Strony umowy ustalają, że okres rękojmi jest
równoważny okresowi gwarancji.
§ 13
W sprawach nie
uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy ustawy Prawo
zamówień publicznych i przepisy kodeksu
cywilnego.
§ 14
Sprawy wynikłe z
realizacji przedmiotu umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu
powszechnego właściwego ze względu na siedzibę Zamawiającego.
§ 15
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po 1
egz. dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY : WYKONAWCA :
KONTRASYGNATA
SKARBNIKA GMINY
Załącznik nr 2
PRZEDMIAR ROBÓT
na
wykonanie przebudowy drogi gminnej
w m. Ocieść
długość 1860 m , szerokość 3,50 m
długość 90 m , szerokość 4,0 m
Lp. |
Podstawa |
Opis i wyliczenia
|
Jednostka miary |
Ilość
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
KNNR
1 0111-01 |
Roboty pomiarowe związane
z przebudową drogi w terenie równinnym, km 0+000 – 1+860, km 0+000 – 0+090 km 1,860+0,090 |
km |
1,950 |
2. |
KNNR
6 0103-03 |
Profilowanie i
zagęszczenie istniejącej nawierzchni
żużlowej, żwirowej i tłuczniowej wykonywane mechanicznie, pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni, km 0+000 – 1+860, 0+000 –
0+090 1860x3,70+90x4,20 |
m2 |
7260,0 |
3. |
KNNR
6 0113-05 |
Wykonanie podbudowy z
tłucznia kamiennego (kwarcytowego lub dolomitowego), grubość warstwy 10
cm - wzmocnienie istniejącej
nawierzchni , żużlowej, żwirowej i tłuczniowej km 0+000 – 1+860, 0+000 –
0+090 1860x3,70+90x4,20 |
m2 |
7260,0 |
4. |
KNNR
6 0309-02 |
Nawierzchnia z mieszanki
mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm dla KR 2, km 0+000 –
1+860, 0+000 – 0+090 1860x3,50+90x4,0 |
m2 |
6870,0 |
5. |
KNNR
6 1301-05 |
Profilowanie i zagęszczenie poboczy wykonywane
mechani-cznie z pospółki średni. gr. 10cm, strona P i L, km 0+000 – 1+860 szer.0,75m;
km 0+000 – 0+090 szer.0,50m 1860x0,75x2+90x0,50x2 |
m2 |
2880,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyk. czerwiec 2009 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-03
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-03 14:58:04
- Liczba odsłon: 275
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: