Wersja archiwalna 2010-06-18 10:41:16
Radzanów: Wykonanie przebudowy dróg gminnych w miejscowości Podlesie - Żydy – Grotki – Rogolin – Kadłubska Wola gm.
Radzanów.
Numer ogłoszenia: 170724 data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina
Radzanów 92A, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 613 63 62
wew. 26, faks 048 613 63 62 wew. 28.
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.ugradazanow.bip.org.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie „Modernizacji i
uzupełnienie systemu drogowego w Gminie Radzanów.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy
dróg gminnych w miejscowościach Podlesie
- Żydy – Grabina _ Grotki – Rogolin – Kadłubka Wola gm. Radzanów. Przebudowa na
odcinku o długości 5330r. m. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty
przygotowawcze. Roboty pomiarowe związane z przebudową drogi w terenie
równinnym.2. Profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żużlowej,
żwirowej i tłuczniowej, wykonanie mechaniczne, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 3. Wykonanie
podbudowy z tłucznia kamiennego (kwarcytowego lub dolomitowego), grubość
warstwy
II.1.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.50-6.
II.1.5)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90 od dnia podpisania
umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający
ustala kwotę wniesienia wadium w
wysokości 10.000,00 zł.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
i 2 ustawy Pzp; - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Sposób
spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące
wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) Wymagania wymienione w art.24 ustawy Pzp
z wyjątkiem przesłanek wymienionych ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 mają
zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej. Wymagania określone w art. 22 ust.
1 ustawy Pzp winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. Ocenie spełnienia
warunków wymaganych od oferentów podlegać będą zagadnienia, na temat których
oferent jest zobowiązany dostarczyć oświadczenia i dokumenty, oraz zapewnienie
co najmniej 3 letniej gwarancji przez wykonawcę. Ocena zostanie dokonana w
systemie spełnia - nie spełnia. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania
zamawiającego. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od
niego warunku zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w
oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy wykluczonego
zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony
formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b)
wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej
specyfikacji, c) podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22
ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. d)
aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności
oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że oferent jest uprawniony do
występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert, e) kserokopia uprawnień i dokumentów stwierdzających
odpowiednie przygotowanie zawodowe dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji
kierownika budowy, f) kserokopia zaświadczenia o przynależności Kierownika
Budowy do Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.ugradazanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26 – 807 Radzanów 92A.
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radzanowie pokój nr 17 (sekretariat) 26 – 807
Radzanów 92A, otwarcie ofert godz. 1015
( pok. Nr 12 sala konferencyjna w budynku Urzędu Gminy)
IV.3.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.3.13)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej:
nie dotyczy.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Znak sprawy: DrT.
341/2/2010
1. Nazwa i adres zamawiającego.
Zamawiający: Gmina
Radzanów
Adres:
26-807 Radzanów 92A
Telefon: 048 613 63 62 wew. 26 faks: 048 613 63 62 wew. 26
NIP: 798-143 – 52 – 80
2.
Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. /tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/ „Prawo zamówień publicznych”
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie przebudowy
dróg gminnych Podlesie - Żydy –
Grabina – Grotki – Rogolin – Kadłubska Wola.
Przebudowa dróg na odcinku o długości 5330m i szerokości 3 i 4m.
Zamówienie obejmuje:
1.
Roboty przygotowawcze.
§ Roboty pomiarowe związane z przebudową drogi
w terenie równinnym,
2. Roboty ziemne.
- Profilowanie i zagęszczenie
istniejącej nawierzchni żużlowej, żwirowej i tłuczniowej, wykonywane mechaniczne, pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni.
3.
Podbudowa.
§ Wykonanie podbudowy z tłucznia
kamiennego (kwarcytowego lub dolomitowego), grubości
2.
Nawierzchnia.
Mieszanka mineralno – asfaltowa o
grubości
5. Pobocza .
- mechaniczne profilowanie i
zagęszczenie poboczy z z pospółki średni. gr.
Szczegółowy
zakres robót do wykonania zawarty w przedmiarze robót.
Powyższy
przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy
Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi i
przedmiarem robót.
Szczegółowy
zakres robót do wykonania zawarty jest w kosztorysie ofertowym - stanowiącymi
załącznik do specyfikacji.
Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji
Oferent zobowiązuje się zdobyć
informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznać się z przyszłym placem
budowy).
Wymagania jakościowe:
- w/w roboty należy
wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, projektem
wykonawczym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi
Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając
bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby
budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne.
4.
Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert częściowych.
5.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych;
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Opis sposobu przedstawiania ofert
wariantowych oraz minimalne
warunki, jakim muszą odpowiadać
oferty wariantowe, jeżeli
zamawiający dopuszcza ich
składanie;
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia;
Wymagany termin realizacji robót
budowlanych : 90
dni od daty podpisania umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu
oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Pzp;
- spełniają warunki
zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Sposób
spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)
Wymagania wymienione w
art.24 ustawy Pzp z wyjątkiem przesłanek wymienionych ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 mają
zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej.
Wymagania
określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp winny być wspólnie spełnione przez
Wykonawców.
9. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu;
1. Wymagane dokumenty należy przedstawić w
formie oryginałów albo kserokopii.
Dokumenty złożone w formie oryginałów
muszą być parafowane. Zamawiający
dopuszcza parafowanie przez jedną z osób podpisujących ofertę. Dokumenty
złożone w formie kserokopii muszą być
opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM”
i poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta,
2. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione
kopie dokumentów są nieczytelne lub
budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądać od
oferenta przedstawienia oryginałów lub notarialnie
potwierdzonej kopii, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny
sposób.
3. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty
i oświadczenia:
a) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej
specyfikacji,
b) wypełniony
kosztorys ofertowy stanowiący załącznik
nr 2 do niniejszej specyfikacji,
c) podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania
art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; załącznik
nr 3 do niniejszej specyfikacji.
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności
oferenta odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
e)
kserokopia uprawnień i dokumentów stwierdzających odpowiednie
przygotowanie zawodowe dla osoby przewidzianej
do pełnienia funkcji kierownika budowy,
f)
kserokopia
zaświadczenia o przynależności Kierownika Budowy do Izby Inżynierów
Budownictwa,
10.
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.
1.
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i z zachowaniem formy
pisemnej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje
przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść
dotarła do adresata przed upływem terminu
na ich składanie i została niezwłocznie
potwierdzona pisemnie.
2.
Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego (nie później niż na 6 dni
przed terminem składania ofert) o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
Treść
zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał
specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania
oraz udostępni na stronie internetowej, na której jest zamieszczona
specyfikacja.
3. W przypadku
składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wszelka korespondencja
dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Zamawiający
nie będzie zwoływał zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości
dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.
Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treść
specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Każda wprowadzona przez Zamawiającego, zmiana specyfikacji
istotnych warunków zamówienia zostanie doręczona wszystkim Wykonawcom, którym
przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz udostępni na stronie
internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja.
Jeżeli
zmiana treści specyfikacji prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu,
Zamawiający zamieści w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia.
6.
Jeżeli wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie
prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy
czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania
ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych
warunków zamówienia, oraz informacja ta zostanie zamieszczona na stronie internetowej
na której jest zamieszczona specyfikacja.
11. Wskazanie
osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami;
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z
wykonawcami jest:
Sławomir Kruśliński tel. 0-48 613 63 62 wew. 26
12. Wymagania dotyczące wadium;
Zamawiający ustala kwotę
wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.
13. Termin związania ofertą;
30 dni od terminu
składania ofert.
14. Opis sposobu przygotowywania ofert;
1/ Oferta
musi być przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią dodatki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i
zgodnie z wymaganiami specyfikacji
istotnych warunków zamówienia,
2/ Oferta
musi być przygotowana zgodnie z ustawą
Prawo zamówień publicznych,
3/ Oferta i
załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka,
4/ Oferta
musi być podpisana przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub
posiadające pełnomocnictwo. Osoby te muszą
złożyć podpisy na wszystkich stronach oferty, załącznikach oraz w
miejscach, w których oferent naniósł
zmiany,
5/ Oferent
poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty,
6/
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
7/ Wzory
dokumentów dołączonych do niniejszej Specyfikacji powinny zostać wypełnione
przez Oferenta i dołączone do oferty.
8/ Oferta wraz
ze wszystkimi załącznikami winna być ponumerowana w prawym dolnym rogu
- każda kartka, każdy załącznik oznaczony w prawym
górnym rogu – zał. nr .. i ułożone zgodnie z punktem 9.3 niniejszej
specyfikacji, trwale spięta i
złożona zamawiającemu w dwóch nieprzejrzystych i zamkniętych
kopertach:
Koperta
zewnętrzna winna być zaadresowana
i oznaczona następująco:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów
Oferta na przetarg
nieograniczony na:
Wykonanie
przebudowy drogi gminnej w miejscowości Podlesie, Żydy, Grotki, Rogolin,
Kadłubska Wola.
Koperta wewnętrzna
poza oznaczeniami podanymi powyżej powinna posiadać nazwę
i adres wykonawcy, aby można było
odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej nieważności.
Ofertę składaną do
ZAMAWIAJACEGO za pośrednictwem np. Poczty Polskiej, przesyłki kurierskiej,
należy przygotować w sposób określony jak wyżej i przesłać z dopiskiem:
NIE OTWIERAC PRZED
TERMINEM 30.06.2010 r. godz. 1030
Oferta
wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów,
oferta musi być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego
przedstawiciela /partnera wiodącego. W przypadku wybrania oferty wspólnej,
przed podpisaniem umowy na realizację
przedmiotu zamówienia, Zamawiający poprosi o przedstawienie kopii umowy lub
inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum, nie może być krótszy niż
termin realizacji zamówienia.
15.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert;
Ofertę należy złożyć w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść w Urzędzie Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów pokój nr 17 nie później niż do dnia: 30.06.2010 r. godz. 1000.
Wszystkie
oferty otrzymane od wykonawców po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone
wykonawcom nie otwarte (po upływie
terminu przewidzianego na wniesienie protestu ).
Otwarcie ofert nastąpi
w dniu
30.06.2010 r. godz. 1030 w siedzibie
Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Radzanowie
26-807 Radzanów 92A - Sala Konferencyjna.
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert
Przewodniczący Komisji Przetargowej poda kwotę, jaką zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Przewodniczący Komisji Przetargowej poda
nazwy oraz adresy wykonawców, a także
informacje dotyczące cen zawartych w ofertach.
Przetarg przeprowadzi Komisja
Przetargowa powołana przez Zamawiającego.
Z posiedzenia Komisja Przetargowa
sporządza protokół, który jest udostępniany oferentom biorącym udział w
przetargu, w zakresie podanym w art. 96 ust. 3 ustawy.
O wyniku przetargu oferenci zostaną
poinformowani pisemnie wg ustaleń ustawy Prawo zamówień publicznych.
16.
Sposób oceny spełnienia warunków wymaganych od oferenta:
Ocenie spełnienia
warunków wymaganych od oferentów podlegać będą zagadnienia, na temat których
oferent jest zobowiązany dostarczyć oświadczenia i dokumenty, oraz zapewnienie
co najmniej 3 letniej gwarancji przez wykonawcę. Ocena zostanie dokonana w
systemie
"spełnia - nie
spełnia". Oferta musi spełniać wszystkie wymagania zamawiającego.
Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku
zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp.
Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4
ustawy Pzp.
17. Opis sposobu obliczenia ceny;
1.
Cena ofertowa musi obejmować wartość robót budowlnych związanych z
wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz koszt kredytowania inwestycji zgodnie z
postanowieniami § 7 pkt 2 umowy.
2. Podstawę wyliczenia wartości robót
budowlanych stanowi kosztorys ofertowy, w układzie zgodnym z przedmiarem robót
(zał. Nr. 4.do SIWZ) i załączonym do oferty. Kosztorys zawiera zestawienie R,
M, S, i być sporządzony na podstawie: przedmiaru robót stanowiących zał. Nr 4
do SIWZ. Na pierwszej stronie kosztorysu ofertowego należy wyszczególnić
zastosowaną stawkę roboczogodziny, narzuty oraz wartość kosztorysową netto i
brutto z wyodrębnionym podatkiem od towarów i usług VAT.
3. Koszt kredytowania inwestycji, zgodnie z § 7
pkt.2 umowy
Zaleca się , aby oferent zdobył wszelkie informacje włącznie z wizją lokalną
w terenie objętym zamówieniem, które są konieczne do przygotowania oferty oraz
podpisania umowy.
18. Opis kryteriów,
którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz
sposobu oceny ofert;
Najniższa
cena ofertowa
- 100% - oferent
otrzyma 100 punktów, jeżeli wartość prac objęta zamówieniem będzie najmniejsza,
pozostali oferenci otrzymają proporcjonalnie mniej. ( MINIMALIZACJA)
Liczba punktów przyznanych zostanie określona
wg wzoru najkorzystniejsza cena (minimalna)
[cena brutto oferty najniższej : cena brutto
badanej oferty] x 100 x waga kryterium (100%)
Wartości będą obliczone z dokładnością do drugiego
miejsca po przecinku, bez zaokrąglania.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w
którym jednym kryterium oceny ofert jest cena, nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Oceny ofert dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego.
Na posiedzeniach niejawnych komisja przetargowa:
-
dokona
oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu i wykluczy każdego z Wykonawców, w
odniesieniu do którego stwierdzi że zachodzą
przesłanki wskazane w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,
-
dokona
badania i oceny ofert i odrzuci każdą ofertę w przypadku stwierdzenia, że
zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust.1 ustawy Pzp.
Zamawiający poprawi w
treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie
zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli wystąpi
przynajmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający
przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w
ustawie Pzp i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana
za najkorzystniejszą, tj. uzyska najwyższą ilość punktów.
19.
Wybór najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego
oferta spełnia wszystkie wymagania określone
w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane kryterium wyboru.
20.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający ustala
kwotę 50000,00 należytego zabezpieczenia umowy w niniejszym postępowaniu o
zamówienie publiczne.
21. Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia
publicznego, ogólne warunki
umowy ;
Postanowienia oraz
zobowiązania przyjęte przez oferenta poprzez złożenie oferty odpowiadającej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wybór tak skonstruowanej
oferty przez zamawiającego stanowią integralną część umowy na modernizację i uzupełnienie
systemu drogowego na terenie gminy Radzanów.
Treść umowy jak w
załączeniu.
22. Adres poczty elektronicznej lub strony
internetowej Zamawiającego, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się
drogą elektroniczną ;
Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się
drogą elektroniczną.
23. Aukcja elektroniczna;
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia
aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne.
24. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu;
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów
udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne.
25. Pouczenie o środkach ochrony prawnej
przysługujących wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia.
1 Środki
ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym osobom prawnym jeżeli ich
interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w
wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przewidziane w dziale
VI ustawy Pzp.
2. W
sprawach nie uregulowanych niniejszą specyfikacją obowiązują ustalenia zawarte
w ustawie Pzp, a w sprawach nie
uregulowanych ustawą będą stosowane przepisy Kodeksu Cywilnego.
Załączniki do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia;
1.
formularz
oferty zał. nr 1
2.
kosztorys
ofertowy zał. nr 2
3.
druk
oświadczenia stosownie do art.22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 3
4.
projekt
umowy zał. nr 4
Specyfikację zatwierdzam dnia: 31.05.2010 r.
Wójt Gminy Radzanów
Zał. nr 1 do SIWZ
NAZWA I
ADRES OFERENTA
................................................................................
................................................................................
NIP
........................................................................
REGON
................................................................
tel.
.........................................................................
fax
.........................................................................
Urząd Gminy w Radzanowie.
·
O F E R T A
na wykonanie modernizację i uzupełnienie systemu
drogowego na terenie gminy Radzanów. O długości 5330 mb w terminie 90 dni od dnia podpisania umowy zgodnie z
kosztorysem ofertowym
za
kwotę ryczałtową brutto
............................................................... zł.
Słownie:
.......................................................................................................................................
........................................................................................................................................
w
tym netto ....................................... zł., VAT
........................................ zł.
Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty – 36 miesięcy liczona
od daty odbioru końcowego robót.
Termin płatności – 30 dni od dnia złożenia faktury.
Informujemy, że zapoznaliśmy się z
przedmiotem zamówienia, specyfikacją
istotnych warunków zamówienia,
specyfikacją techniczną, przedmiarem robót i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń.
Oświadczamy, że
podane warunki zostały
przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku
wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w
miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
*Oświadczamy, że informacje zawarte
w naszej ofercie nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
*Oświadczamy, że informacje zawarte w naszej ofercie na
stronach od ……. do …… stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być ogólnie
udostępniane.
Oferta zawiera ….. ponumerowane strony. [1]
Data
.......................................
.......................................................... Podpis
oferenta
Załącznik nr 3 do SIWZ
(pieczęć
wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
W SPRAWIE SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ
WARUNKÓW ART. 22 UST. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH (DZ. U. z 2007r.NR 223, POZ. 1655).
I NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I UST. 2
Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego na:
Przebudowę drogi
gminnej w miejscowości Podlesie – Żydy – Grotki – Rogolin – Kadłubka Wola gm.
Radzanów.
oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655):
1) posiadamy uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
2) posiadamy niezbędną
wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)
nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst
jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655).
......................................... ..................................................
/miejscowość, data/ /podpis i pieczęć osoby uprawnionej/
Uwaga !
1. W przypadku
składania oświadczenia przez Wykonawców występujących wspólnie, należy podać nazwy
i adresy wszystkich uczestników konsorcjum,
wspólników s.c.
Oświadczenie winno być podpisane przez pełnomocnika.
Zał. nr 4 do SIWZ
UMOWA NR …./10
zawarta w
Radzanowie w dniu ………….. 2010 r. pomiędzy:
Gminą
Radzanów, 26-807 Radzanów
zwaną w dalszej treści umowy Zamawiającym,
reprezentowaną przez :
Wójta
Gminy – Stanisława Fatka
z jednej strony, a
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
reprezentowanym przez:
…………………………………………………………..
posiadającym: Regon:
……………….. NIP: ………………………...
zwanym w dalszej treści
umowy Wykonawcą z drugiej strony, o następującej treści :
§ 1
W oparciu o wyniki
przetargu nieograniczonego z dnia ……………………….
r. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie polegające
na:
Wykonaniu przebudowy dróg gminnych w miejscowościach
Podlesie – Żydy –Grotki – Rogolin – Kadłubska Wola na odcinku o dług.
§ 2
Wykonawca
zobowiązuje się wykonać prace będące przedmiotem umowy zgodnie z kosztorysem ofertowym(załącznik nr 1 do
niniejszej umowy), oraz innymi warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia .
§ 3
Wykonawca zobowiązuje
się wykonać przedmiot umowy w terminie: 90
dni od daty podpisania umowy.
§ 4
Strony ustalają jako formę odbioru - odbiór końcowy
robót.
Odbiór końcowy dokonany będzie po przedłożeniu przez
Wykonawcę wyników badań laboratoryjnych, pomiarów kontrolnych, prób –
przewidzianych w dokumentacji, specyfikacji technicznej oraz obowiązujących
normach i przepisach.
Odbiór końcowy przedmiotu umowy zostanie
przeprowadzony w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę
gotowości do odbioru robót.
§ 5
Do
obowiązków Zamawiającego należy:
1.Przekazanie
Wykonawcy placu budowy w dniu podpisania umowy.
2.Zapewnienie
nadzoru inwestorskiego nad robotami w sposób gwarantujący ciągłość
realizacji inwestycji.
§6
Do obowiązków Wykonawcy
należy:
1/ - wykonanie
zamówienia zgodnie z zakresem robót zawartym w kosztorysie ofertowym,
2/ - wykonanie
przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i zasadami wiedzy technicznej,
3/ - terminowe
wywiązanie się z udzielonego mu zamówienia,
4/ - zabezpieczenie we
własnym zakresie wszystkich niezbędnych materiałów i sprzętu do wykonania
zamówienia,
5/ - odpowiedzialność
za szkody wynikłe z jego winy w trakcie realizacji powierzonych robót,
określonych w specyfikacji,
6/ - uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, oraz usunięcie na własny koszt wad, usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji.
§ 7
1. Wynagrodzenie za
wykonanie przedmiotu umowy ustala się na podstawie ryczałtowej ceny zawartej w
ofercie Wykonawcy na kwotę brutto: ………………………………………… .
………………………………………………………………………………………….
netto ……………………… zł. VAT
………………………………
2. Zapłata za wykonane
prace nastąpi w trzech transzach :
I do 31 grudnia 2010
II do 31 grudnia 2011
III do 31 grudnia 2012
3.Wykonawca po
dokonanym odbiorze końcowym robót wystawiać będzie co roku faktury z terminem
płatności określonym w ust. 2 na kwotę odpowiadającą 1/3 wartości brutto
wynagrodzenia o którym mowa w ust. 1.
4. Wykonawca nie ma
prawa dokonywania cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na rzecz
osób trzecich.
5. Strony ustalają, że kwotę wynagrodzenia
określonego w §7 Zamawiający przekazywać będzie na rachunek
bankowy wskazany przez Wykonawcę w fakturze.
§ 8
Zamawiający
ustanawia inspektora nadzoru inwestorskiego: …………………………………………………………………………………………
nr uprawnień : ……………………………………………...
§ 9
Wykonawca
ustanawia kierownika budowy przedmiotowego zadania.
…………………………………………………………………………………………..
nr
uprawnień: …………………………………………………………………………
§ 10
Strony
ustalają odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania umowy na zasadach kar
umownych.
1.Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a/ za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w
wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego
za każdy dzień zwłoki.
b/ za zwłokę w usunięciu wad i usterek
stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji i rękojmi w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego za wykonany przedmiot umowy za każdy
dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.
c/ za zaprzestanie wykonywania prac będących
przedmiotem umowy 10% wartości brutto umowy..
2.Zamawiajacy
zapłaci Wykonawcy karę umowną:
a/ za zwłokę w przekazaniu terenu budowy w
wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego za
każdy dzień zwłoki.
§ 12
1. Dopuszcza się
możliwość zmiany umowy:
Zamawiający
dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w uzasadnionych przypadkach lub innych
okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie
zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może
przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą:
niesprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty
wandalizmu,
b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy
zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c) w przypadku, gdy zmiany postanowień
zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie
realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu
umowy w następujących przypadkach:
- zawieszenie robót przez Zamawiającego
- zmian dokumentacji projektowej, dokonywanej
na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
d) zmiany postanowień umowy następuje w
formie pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 13
1/ Wykonawca udziela
Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy 36 miesięcy - od daty odbioru końcowego i uznania robót za
wykonane należycie.
2/ W okresie
gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad niezwłocznie, lecz nie
później niż w terminie 3 dni od daty zgłoszenia.
3/ Strony umowy
ustalają, że okres rękojmi jest równoważny okresowi gwarancji.
§ 14
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową
będą miały zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisy kodeksu cywilnego.
§ 15
Sprawy wynikłe z realizacji przedmiotu umowy strony
poddają pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego ze względu na siedzibę
Zamawiającego.
§ 16
Umowę sporządzono w 2
jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 egz. dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY :
WYKONAWCA :
KONTRASYGNATA
SKARBNIKA GMINY
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2010-06-18
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-18 10:41:16
- Liczba odsłon: 887
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: