Wersja archiwalna 2023-03-09 12:31:57
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Oznaczenie sprawy
BRG – 314/3/11
Dotyczy:
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług o wartości powyżej 14000 euro, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznie 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 roku, Nr 19, poz,177, z późn. zmian. zwanej dalej PZP), prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
"Wywóz odpadów stałych, obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Radzanów"
Radzanów, dnia 14.12.2011r.
SPIS TREŚCI
Rozdział I Nazwa oraz adres Zamawiającego.
Rozdział II Tryb udzielenia zamówienia.
Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia.
Rozdział IV Oferty częściowe.
Rozdział V Zamówienia uzupełniające.
Rozdział VI Oferty wariantowe.
Rozdział VII Termin wykonania zamówienia.
Rozdział VIII Opis warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział IX Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu
potwierdzenia określonych wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Rozdział X Sposób komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami.
Rozdział XI Wymagania dotyczące wadium.
Rozdział XII Termin związania ofertą.
Rozdział XIII Opis sposobu przygotowania oferty.
Rozdział XIV Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Rozdział XV Opis sposobu obliczania ceny.
Rozdział XVI Informacje dotyczące walut obcych.
Rozdział XVII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu
oceny ofert.
Rozdział XVIII Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozdział XIX Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Rozdział XX Projekt umowy.
Rozdział XXI Pouczenie o środkach ochrony prawnej.
Rozdział XXII Postanowienia końcowe.
Rozdział I
Nazwa oraz adres zamawiającego .
GMINA Radzanów , 26 – 807 Radzanów 92a.
Rozdział II
Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia powyżej
14000 euro, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 roku, Nr 19, poz,177, z późn. zmian. zwanej dalej PZP.) prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Rozdział III
Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest "Wywóz odpadów stałych, obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Radzanów" obejmujący 18 wsi, około 970 nieruchomości zabudowanych, zamieszkałych przez 4000 osób oraz jednostki organizacyjne gminy tj. Urząd Gminy Radzanów.
1. Odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości:
a) ) raz w miesiącu stałych odpadów bytowych gromadzonych w czarnych workach z nadrukiem "odpady bytowe" zlokalizowanych w 18 miejscowościach i wywóz ich na wysypisko odpadów komunalnych poza teren Gminy, ilość worków z odpadami bytowymi maksymalnie do dwóch z gospodarstwa,
b) raz w miesiącu w innym terminie niż odpady bytowe wyselekcjonowanych odpadów,
z 18 miejscowości Gminy Radzanów wymienionych w ust.1, gromadzonych w workach:
szkło- worek zielony z nadrukiem "szkło", złom - worek niebieski z nadrukiem "złom",
plastik - worek żółty z nadrukiem "plastik", makulatura, szmaty - worek biały z nadrukiem
"makulatura". Wyselekcjonowane odpady odbiorca musi zagospodarować we własnym
zakresie,
c) raz w roku wielkogabarytowych odpadów komunalnych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego /chłodziarki, pralki, odkurzacze, sprzęt komputerowy itp./ w 18 miejscowościach,
d) na zgłoszenie i za dodatkową opłatą odpadów niebezpiecznych
2.Obowiązki wykonawcy usługi:
a) zaopatrzenie nieruchomości w worki z nadrukami do segregacji odpadów,
b) składania miesięcznych i kwartalnych sprawozdań o ilości zebranych odpadów.
Koszt składowiska ponosi wykonawca.
Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV 90121120-8., 90121310-7
Rozdział IV
Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Rozdział V
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Rozdział VI
Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Rozdział VII
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia 2012 rok tj. 12 miesięcy.
Rozdział VIII
Opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22
ust.1 ustawy PZP. t.j.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają własną instalację do segregacji i odzysku odpadów oraz niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1. i 2 PZP,
4) spełniają wymogi określone w SIWZ.
2. Sposób oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował
regułą: "spełnia albo nie spełnia",
2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania: ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
Rozdział IX
Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia określonych wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia.
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą" należy przedłożyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty potwierdzające, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego
zakazu ubiegania się o zamówienie,
b) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
c) zezwolenie na świadczenie usług w zakresie zbiórki i wywozu odpadów stałych na
terenie Gminy Radzanów,
d) umowę zawartą z właścicielem lub zarządcą wysypiska na składowanie odpadów,
e) wykaz osób uprawnionych do podpisania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu
wykonawcy,
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy
przedłożyć następujące dokumenty:
a) wykaz osób i sprzętu, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności,
b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach usług odpowiadających swoim
rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu,
daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały
wykonane należycie.
c) kserokopie zawartych umów z zakładami prowadzącymi działalność w zakresie
unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz z zakładami zajmującymi się
wykorzystywaniem lub unieszkodliwianiem wyselekcjonowanych odpadów - szkło,
złom, makulatura, szmaty, tworzywa sztuczne,
d) dokument potwierdzający prawo do dysponowania terenem do czasowego
przetrzymywania odpadów,
e) decyzje i zezwolenia na czasowe gromadzenie odpadów niebezpiecznych i innych niż
niebezpieczne ze wskazaniem miejsca ich gromadzenia.
3. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej.
4. Pisemne oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na
podstawie art.24, ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art.23 w
związku z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda:
1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokument wymagane
od Wykonawców wymienione w pkt.2 ppk a- e. Dokumenty wymienione w pkt 3
ppkt a. składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie.
2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
konsorcjum,
3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego ofert złożonej przez konsorcjum.
Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem
umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum;
4) umowa o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel
działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac
przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.
6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226 poz.1817 z 2009 roku).
7.Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Rozdział X
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną, lub faksem
2. Zamawiający dopuszcza sposób komunikacji z Wykonawcami drogą elektroniczną, przy wykorzystaniu adresu poczty elektronicznej.
3.Wszystkie informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą przekazywane Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej, a ponadto w uzasadnionych przypadkach, w szczególności braku adresu Wykonawców, umieszczane na stronie internetowej Zamawiającego .
4. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego - biuro@radzanow.pl
5. Adres strony internetowej Zamawiającego – www. ugradzanow.bip.org.pl
6. W przypadku gdy Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający żąda, w każdym przypadku, potwierdzenia otrzymania wiadomości.
7. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości prze Wykonawcę domniemuje się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatnio znany adres mailowy lub nr faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom.
9. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: Jaworska Genowefa
10. Porozumiewanie się Wykonawcy z uprawnionymi pracownikami odbywać się może tylko w godzinach od 8.00 do 15.00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w siedzibie Zamawiającego.
11. W przypadku gdy zostanie złożony do Zamawiającego wniosek o udostępnienie do wglądu protokołu wraz z załącznikami, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin i spisze protokół z tej czynności.
Rozdział XI
Wymagania dotyczące wadium
- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Rozdział XII
Termin związania ofertą
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni ,
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert..
ROZDZIAŁ XIII
Opis sposobu przygotowania oferty
1.Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza oferty
stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Wszystkie załączniki do oferty powinny być ułożone w kolejności wymienionej w formularzu
oferty.
3.Zamawiający wymaga aby treść oferty była jednoznaczna i nie przedstawiała propozycji
alternatywnych.
4.Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim i napisane pismem
maszynowym, za pomocą komputera lub ręcznie pismem wyraźnym, nieścieralnym
atramentem.
5.Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż polski zobowiązany jest do złożenia ich
wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.
6. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane (można nie numerować i nie podpisywać
stron niezapisanych) oraz spięta w sposób zapobiegający zdekompletowaniu i podpisane przez
Wykonawcę.
7.Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie
wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) musi być
przedstawione w formie oryginału.
8. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem
osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
9. Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę.
10.Wykonawca składając ofertę może zastrzec znajdujące się w jego ofercie informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji. Zastrzeżenie musi być dokonane przez złożenie oferty w dwóch częściach
opisanych jako: "część jawna oferty" i "część zastrzeżona oferty". Wszystkie strony "części
zastrzeżonej oferty" muszą być ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji
dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
zawartych w ofercie.
11.Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej ,zamkniętej kopercie lub opakowaniu, w sposób
gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert. Koperta lub opakowanie zawierające ofertę winno być
zaadresowane do Zamawiającego na adres: Urząd Gminy Radzanów, 26 – 807 Radzanów 92 A, opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy wraz z numerem
telefonu, oraz oznaczone napisem: Oferta na "Wywóz odpadów stałych, obsługa
selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Radzanów",
nie otwierać do 22.12.2011 r. przed godziną 10.00
2.W przypadku dostarczenia oferty pocztą, na kopercie należy napisać " dostarczyć do
Urzędu Gminy Radzanów , 26 – 807 Radzanów 92A do dnia 22.12.2011 r. godz. 9.30.
12.Zmiana wycofanie oferty:
1) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem
terminu składania ofert.
2) powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi zostać złożone w
sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym, że opakowanie będzie dodatkowo
oznaczone określeniem "zmiana" lub "wycofanie". Do zmiany lub wycofania oferty
konieczne jest załączenie dokumentu stwierdzającego, że osoba podpisująca zmianę
lub wycofanie jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
13.Wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca .
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
ROZDZIAŁ XIV
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać na adres Zamawiającego - Urząd Gminy w Radzanowie
pokój nr 17 do dnia 22.12.2011 roku do godziny 9.30
2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone bez otwierania
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym wszystkich wykonawców, zgodnie z art.38 ust.6 PZP.
4. Otwarcie ofert:
4.1) otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali Nr 12 (sala konferencyjna) w dniu 22.12.2011 roku o godzinie 10.00,
4.2) otwarcie ofert jest jawne,
4.3) bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
4.4) podczas otwarcia ofert (część jawna postępowania ) Zamawiający ogłosi nazwy
(firmy) oraz adresy Wykonawców i ceny ofert.
5.Informacje o których mowa w ust. 4 pkt 3 i 4, Zamawiający przekazuje Wykonawcom,
którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
ROZDZIAŁ XV
Opis sposobu obliczenia ceny
1.Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu
zamówienia, ujmując wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty
worków z właściwym oznakowaniem dostarczanych mieszkańcom, koszty dojazdu do
miejscowości, koszty zbiórki odpadów stałych i dostarczenia do odbiorców odpadów stałych
oraz wszelkie inne koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia w okresie jednego
miesiąca, zgodnie ze specyfikacją i umową.
2.Cena ofertowa powinna być podana następująco:
2.1) cena netto (bez VAT):
2.2) stawka i kwota podatku od towarów i usług (VAT);
2.3) cena brutto (z VAT);
3.Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT) wykonania
przedmiotu umowy w okresie jednego miesiąca.
4.Cena brutto (z VAT) oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych
polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
5.Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 87
ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
ROZDZIAŁ XVI
Informacje dotyczące walut obcych
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
ROZDZIAŁ XVII
Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert
1. Ocenie będą podlegać oferty zakwalifikowane jako nieodrzucone.
2. Jako kryterium wyboru oferty w niniejszym przetargu przyjmuje się:
- cena 100% = 100 pkt
Oceny ofert w zakresie powyższych kryteriów zostaną dokonane według następujących zasad. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, kwota najniżej ceny oferty będzie dzielona przez kwotę każdej następnej oferty, a iloraz będzie mnożony przez 100. Uzyskane punkty zaokrągla się do całości, według zasady, uzyskany ułamek punktu 0,5 i powyżej 0,5 zaokrągla się do całości w górę a poniżej 0,5 zaokrągla się w dół do pełnej liczby punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się tę, która uzyskała łącznie najwyższą ocenę punktową. Przy jednakowej ocenie punktowej za najkorzystniejszą uważa się ofertę z najniższą ceną. W przypadku takiej samej oceny punktowej i ceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.
ROZDZIAŁ XVIII
Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali
się o udzielenie zamówienia, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę
wybrano oraz jej cenę.
2. Zamawiający i wybrany na Wykonawcę oferent, zawrą umowę w sprawie zamówienia
publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 5 dni.
Dokładny termin i miejsce zawarcia umowy zostaną określone przez Zamawiającego
w w/w zawiadomieniu.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art.93 ust.1 PZP.
ROZDZIAŁ XIX.
Umowa
Projekt umowy stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ
Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie: terminu realizacji zamówienia, liczby posesji w miejscowościach, asortymentu odbieranych odpadów, harmonogramu odbioru odpadów.
ROZDZIAŁ XX .
Pouczenie o środkach ochrony prawnej
1. Środki ochrony prawnej w procedurze powyżej 14.000,00 euro. Wykonawcom, których
interes prawny, w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku, w wyniku
naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w ustawie PZP, przepisach
wykonawczych oraz specyfikacji, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w
Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 179 - 198g.
2. Środki ochrony prawnej w procedurze poniżej 14 000 euro. Wykonawcom, których interes
prawny, w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku, w wyniku
naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w ustawie PZP, przepisach
wykonawczych oraz specyfikacji przysługuje protest przewidziany w Dziale VI ustawy
Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 179 - 183.
ROZDZIAŁ XXI
Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy
ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks Cywilny.
2. Integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są:
1) formularz ofertowy - Załącznik Nr 1
2) oświadczenie o spełnieniu wymogów opisanych w art.22 ust. 1 PZP i nie podleganiu
wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 PZP. - załącznik Nr 2,
3) projekt umowy - załącznik Nr 3
Radzanów, dnia 14.12.2011 r . ZATWIERDZAM:
...................................
Załącznik Nr 1. (formularz ofertowy)
Nazwa i adres oferenta ........................................................
NIP ......................................................................................
REGON ...............................................................................
Tel. ........................................................................................
Nr konta bankowego ...........................................................
Faks .....................................................................................
E-mail: ..................................................................................
Do Zamawiającego :
GMINA RADZANÓW
FORMULARZ OFERTOWY
W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Wywóz odpadów stałych, obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Radzanów
1. oferuję wykonanie zamówienia za ryczałtowym wynagrodzeniem miesięcznym
za cenę ofertową netto ........................................ złotych słownie złotych ..........................................................................................................................
plus podatek VAT ....... % to jest ......................... złotych co razem daje cenę brutto .................................................................................. złotych (słownie: .....................................
..................................................................................).
Kwota netto x 12 + VAT x 12 = (wartość całej usługi)………………………………………..
………………………………………………………………………………………………….
Słownie: ……………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………..
2. akceptuję warunki płatności określone w projekcie umowy ,
3. oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ,
4. oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag;
5. oświadczam, że zapoznałem się z załączonym do SIWZ wzorem umowy i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy na ustalonych tam warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
........................................................................
(miejscowość , data , podpis Wykonawcy )
Załącznik Nr 2.
O Ś W I A DC Z E N I E
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zgodnie z art. 24 ust.2 pkt.3. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 roku Nr 19, poz.177, z późniejszymi zmianami), składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1.posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.posiadamy niezbędną wiedzę techniczną , a także dysponujemy osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
3.znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4.nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.
24 ust.1 i 2 PZP.
.................................... ........................................................................
(miejscowość , data) (podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)
Załącznik Nr 3
WZÓR
UMOWA
zawarta w dniu ………………… roku w Radzanowie pomiędzy Gminą Radzanów reprezentowaną przez
1........................................................................– Wójta Gminy
zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym , a
………………………………………………………………………………………………………
zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.
§1.
Na podstawie przeprowadzonego przetargu nieograniczonego Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonywania n/w usługi:
"Wywóz odpadów stałych, obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych na
terenie Gminy Radzanów" polegającą na odbiorze bezpośrednio z
nieruchomości z 970 tj 18 miejscowości gminy Radzanów, oraz jednostki organizacyjne gminy
(tj. UG Radzanów):
a/ raz w miesiącu stałych odpadów bytowych gromadzonych w czarnych workach z nadrukiem -
odpady bytowe ; wywóz ich na wysypisko odpadów komunalnych ,
b/ raz w miesiącu w innym terminie niż odpady bytowe wyselekcjonowanych odpadów
gromadzonych w workach: szkło - worek z nadrukiem - szkło, złom - worek z nadrukiem - złom, makulatura - worek z nadrukiem – makulatura , plastik - worek z nadrukiem – plastik. Wyselekcjonowane odpady komunalne odbiorca musi
zagospodarować we własnym zakresie,
c/ raz w roku w terminach uzgodnionych z Wójtem Gminy wielkogabarytowych odpadów
komunalnych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego /chłodziarki, pralki,
odkurzacze, sprzęt komputerowy itp./
d/ na zgłoszenie, odpadów niebezpiecznych
3. Zaopatrywanie właścicieli nieruchomości w worki z nadrukami do segregacji odpadów.
4. koszty składowania odpadów bytowych na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca.
§ 2.
1. Wykonawca w terminie siedmiu dni od daty podpisania umowy
opracuje i przedłoży do
zatwierdzenia przez Wójta Gminy harmonogram.
• odbioru stałych odpadów komunalnych,
• zbiórki wyselekcjonowanych surowców wtórnych,
• odbioru wielkogabarytowych odpadów komunalnych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
2. Wykonawca jest zobowiązany do podpisywania umów z przedsiębiorcami prowadzącymi
działalność gospodarczą z terenu gminy Radzanów.
3. Wykonawca jest zobowiązany do składania sprawozdań i ilości zebranych odpadów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli sposobu i ilości wywożonych
odpadów.
§ 3.
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. 12 miesięcy rok 2012.
2. Umowa może ulec zmianie lub rozwiązaniu z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
wypowiedzenia.
3. Umowa może ulec rozwiązaniu w trybie natychmiastowym w przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z realizacji przedmiotu umowy.
4. Wykonawca w terminie 14 dni od daty podpisania umowy przedłoży do zatwierdzenia harmonogram realizacji usług w zakresie:
a) odbioru stałych odpadów komunalnych,
b) zbiórki wyselekcjonowanych surowców wtórnych,
c) odbioru wielkogabarytowych odpadów komunalnych.
§4
1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określone w formie miesięcznej kwoty ryczałtowej wynosi ............................ złotych netto (słownie ................................... złotych netto) plus podatek VAT.
2. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy : ………………………….
na podstawie faktury składanej w Urzędzie Gminy Radzanów w terminie 14 dni od daty wykonania usługi.
§5
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne :
za zwłokę w wykonaniu zamówienia w wysokości 0,2% rocznego wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki, licząc od zatwierdzonego w harmonogramie terminu jej wykonania ,
z tytułu odstąpienia od realizacji przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wysokości 10% rocznego wynagrodzenia określonego w ofercie.
Zamawiający zapłaci kary umowne Wykonawcy kary umowne z tytułu odstąpienia od umowy
z winy Zamawiającego w wysokości 1% rocznego wynagrodzenia określonego w ofercie.
§ 6
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i będą sporządzone w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy
kodeksu Cywilnego
3. Wszelkie spory powstałe na tle wykonywania warunków umowy będą rozstrzygane przez właściwy
dla Zamawiającego Sąd Rejonowy.
§ 7.
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: 1 dla Wykonawcy,
2 dla Zamawiającego.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2023-03-09
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:31:57
- Liczba odsłon: 377
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: