Wersja archiwalna 2007-08-07 10:34:14
O G Ł O S Z E N I E O ZA M Ó W I EN I U
- roboty budowlaneRadzanów : 25.06.2007
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
1. Nazwa : Gmina Radzanów
2. Adres pocztowy : 26-807 Radzanów, ul. Radzanów 92a.
3. Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : Sławomir Kruśliński,
tel.: (48) 048 613 62 76; Fax : (48) ………………..; E-mail : ugradzanow.bip.org.pl4. Adresy internetowe :
Ogólny adres zamawiającego (URL):
ugradzanow.bip.org.plAdres profilu nabywcy (URL) : -
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów (URL) : -
5. Więcej informacji można uzyskać pod adresem : jak podano wyżej dla osoby
upoważnionej do kontaktów.
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem :
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
7. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać
na adres : jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
I. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
1. Rodzaj zamawiającego : Administracja samorządowa.
2. Główny przedmiot lub przedmioty działalności : Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających - nie.
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) Opis
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego :
Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego
2. Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw
lub świadczenia usług
a) roboty budowlane – wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych - teren gminy Radzanów
3. Ogłoszenie dotyczy : zamówienia publicznego.
4. Określenie przedmiotu zamówienia :
Remont oświetlenia ulicznego na terenie gminy Radzanów finansowana na zasadzie kredytowania robót przez Wykonawcę.
Wymagane minimalne parametry techniczne dla opraw i źródeł światła
Parametry użytkowe
- Zamawiający nie dopuszcza zastosowania opraw oświetlenia ulicznego ze źródłami światła o mocy poniżej 70W
- Materiały, z których wykonane są oprawy oświetleniowe muszą gwarantować ich eksploatację przez minimum 15 lat.
- Klosz ochraniający źródło światła musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia – współczynniki min. IK 09.
- Trwałość źródeł światła opraw ulicznych powinna być na poziomie minimum 23 000 godzin świecenia
- zastosować w oprawach źródła o podwyższonym strumieniu świetlnym tzn.
źródło 70 W – co najmniej 6600 Lm,
źródło 100 W – co najmniej 10000 Lm,
źródło 150 W – co najmniej 17000 Lm
Parametry techniczne
- Stopień szczelności dla opraw dwukomorowych min. IP 65 dla komory optycznej i min. IP 65 dla komory osprzętu a dla opraw jednokomorowych min. IP 65 dla całej oprawy oświetlenia ulicznego
- Oprawy oświetlenia ulicznego muszą być przystosowane do zasilania napięciem 230V, 50Hz
Parametry fotometryczne
- Oprawy oświetlenia ulicznego muszą posiadać regulację rozsyłu konta światła poprzez ruchomy uchwyt montażowy do mocowania oprawy na wysięgniku lub regulację źródła światła względem odbłyśnika lub odbłyśnika względem źródła, w trzech oznaczonych pozycjach i zakresie co najmniej 15 st.
5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez
oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych
przez zamawiającego :
Do oferty należy dołączyć:
- kartę katalogową potwierdzającą spełnieni powyższych parametrów dotyczących oferowanych opraw oświetleniowych i źródeł światła,
- deklaracje zgodności na znak CE
oraz jeden z dokumentów potwierdzający stawiane oprawom wymagania parametrów technicznych tzn:
- Aktualny certyfikat na znak B
- Świadectwo weryfikacji deklaracji zgodności
- Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium posiadające licencja Polskie Centrum Akredytacji (PCA)
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
45.31.61.10-09,45.31.57.00-5,45.31.23.11-0,45.31.53.00-1.
.
7. Czy dopuszcza się składanie ofert częściowych - nie8. Czy dopuszcza się składanie oferty wariantowej – nie.
II. 2) Wielkość i zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres :
Zakres rzeczowy wykonania zamówienia obejmuje.
Wymianę i montaż 555 szt. opraw oświetlenia drogowego.
Wymianę i montaż 555 szt. wysięgników
Wymianę i montaż 555 szt. zabezpieczeń
Wyminę i montaż 555 kpl. oprzewodowania wysięgnika
Wymianę i montaż 2 szt. szaf sterowniczych oświetlenia ulicznego wraz z osprzętem.
Montaż 950m linii przewodem ASXsn na istniejących objektach.
Szczegółowe określenie zakresu wraz z wymaganiami wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Termin wykonania zamówienia:
90 dni od dnia podpisania umowy – dla wykonania remontu w zakresie istniejącej sieci.
360 dni od dnia podpisania umowy – dla wykonania rozbudowy oświetlenia.
SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium :
Każdy oferent zaproszony do udziału w przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych : dziesięć tysięcy).
Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach
bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, póz. 1158
oraz z 2002r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824).
Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
Wadium obowiązuje przez okres ważności oferty.
Zwrot - utrata wadium zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
III. 2) Warunki udziału
1. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne
do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1.1. Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia jeśli
dotyczy ):
a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym
w zakresie objętym zamówieniem;
b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi
dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, w szczególności :
* musi wykazać, że wykonał w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno
robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż
100 000,- zł
* musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania
zamówienia, w szczególności podnośnikiem i brygadą do prac pod napięciem;
* musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży
ogólnobudowlanej, a także należącej do właściwego samorządu zawodowego,
której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy;
1.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu :
Każdy wykonawca musi spełnić minimalne warunki określone w pkt 1 lit. a, b.
zostaną one ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia ( bez znaczenia
punktowego ).
1.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
f) Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat robót budowlanych,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane
należycie.
g) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi
dysponuje wykonawca.
h) Kopia uprawnień osoby wskazanej na kierownika budowy oraz zaświadczenie
o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego.
k)W przypadku wspólnego ubiegania się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
przez kilku wykonawców ( konsorcjum ) – wykonawca winien załączyć do wniosku
pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład
konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy
i ustalenia w zakresie :
- uczestników konsorcjum ( wyszczególnienie wszystkich uczestników jako
partnerów ),
- wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania
pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego,
- określenie celu zawarcia konsorcjum ( dla wspólnego przygotowania i złożenia
oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego),
- zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego
przez poszczególnych uczestników konsorcjum.
W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom wymaga się załączenia
wykazu podwykonawców oraz umowy określającej zakres powierzonych im prac.
1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3 lit. „b,”
„
c”, „d”, „e” :1) lit. „b”, „c”, „e” – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2) lit. „d” – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty
dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
3) Dokumenty, o których mowa p.pkt 1) lit. a i c oraz p.pkt 2), powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Dokument, o którym mowa w p.pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wymóg określony w p.pkt 3) stosuje się odpowiednio.
Wymagane dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV : PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nie ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu :
nie dotyczy
IV. 2) Kryteria oceny ofert
IV. 2.1) Kryteria oceny ofert
Kryteria Znaczenie
Cena zadania bez kosztów finansowych 80%
Warunki spłaty – wysokość oprocentowania 20%
IV. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna nie
IV. 3) Informacje administracyjne
IV. 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia ugradzanow.bip.org.pl .
W przypadku konieczności dostarczenia SIWZ w oryginale należy wnieść opłatę w wysokości 100PLN.
IV. 3.3) Termin składania i otwarcia ofert.
Data : 24 / 07 /2007 (dd/mm/rrrr) Godzina : 10 00
Wnioski należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Radzanów.
ul.Radzanów 92A, 26-807 Radzanów.
Data : 24 / 07 /2007 (dd/mm/rrrr) Godzina : 10 30
Wnioski należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Radzanów.
ul.Radzanów 92A, 26-807 Radzanów.
IV. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub oferty
Zamawiający prowadzi postępowanie w języku polskim – wnioski należy składać w języku polskim.
IV. 3.5) Termin związania ofertą
30dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV. 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data : 24 / 07 /2007 (dd/mm/rrrr) Godzina : 10 30
Wnioski należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Radzanów.
ul.Radzanów 92A, 26-807 Radzanów.
SEKCJA VI : INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI. 1) Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej
tak ٱ nie ٱ
Jeżeli tak, wskazać projekt / program :
.......................................................................................................................................................
VI. 2) Informacje dodatkowe ( jeżeli dotyczy )
.......................................................................................................................................................
VI. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia : 25. / 06 / 2007r. (dd/mm/rrrr)
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Radzanów, dn. 03.07.2007r.
DrT – 3412/1/07.
Z A W I A D O M I E N I E
o wpłynięciu protestu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na remont i rozbudowę oświetlenia ulicznego na terenie gminy Radzanów.
Działając na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm)
Zamawiający: - Gmina Radzanów, zawiadamia o wniesieniu protestu przez Przedsiębiorstwo ES – SYSTEM WILKASY sp. z o.o. Wilkasy, ul. Olsztyńska 2, 11 – 500 Giżycko. wobec czynności podjętych przez zamawiającego
w toku postępowania na SIWZ ( w załączeniu protest).
Jednocześnie informuję, iż oferent, który w terminie 3 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia przystąpił do protestu staje się uczestnikiem postępowania protestacyjnego.
Oferent, który nie przystąpił do protestu nie może następnie wnieść protestu powołując się na te same okoliczności.
Otrzymują:
1. ES – SYSTEM WILKASY
sp. z o.o. Wilkasy, ul. Olsztyńska 2
11 – 500 Giżycko.
Dotyczy: modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy
Radzanów.
Zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) . Urząd Gminy w Radzanowie informuje:
1. stawka podatku VAT – 22%,
2. gmina Radzanów dysponuje kwotą 90.000 zł brutto rocznie,
3. kwota 90.000 zł będzie płacona w rozbiciu miesięcznym.
Radzanów 01.08.2007r.
DrT – 3412/4/07
EKOBOX sp. Z o.o.
ul. Kusocińskiego 50
25 – 045 Kielce
Dotyczy: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Radzanów.
Zamawiający na podstawie art. 26 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zwraca się do firmy EKOBOX Sp. z o.o. ul. Kusocińskiego 50, 25 – 045 Kielce. O uzupełnienie złożonej oferty o karty katalogowe źródeł światła zgodnie z pkt. 3 SIWZ.
Uzupełnienia należy dokonać do dnia 10 sierpnia 2007r.
Otrzymują oferenci którzy brali udział w postępowaniu przetargowym.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Leśnowolska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2007-08-07
- Informacja zaktualizowana przez: Leśnowolska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-07 10:34:14
- Liczba odsłon: 1028
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: