Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
referent ds. świadczeń rodzinnych, wychowawczych
i funduszu alimentacyjnego
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzanowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radzanowie, 26-807 Radzanów
I. Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U z 2014 r., poz. 1202 ze zm.).
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia).
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu:
1) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
2) ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, w tym akty wykonawcze,
3) ustawy o świadczeniach rodzinnych, w tym akty wykonawcze,
4) ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym akty wykonawcze,
5) ustawy o ochronie danych osobowych,
6) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
7) ustawy o samorządzie gminnym,
8) ustawy o pracownikach samorządowych.
7. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
9. Oświadczenie, że w przypadku wyboru oferty kandydata nie będzie on pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków o wymiarze jednego etatu.
II. Wymagania dodatkowe
-
Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów.
-
Umiejętność organizacji pracy własnej.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Łatwość przekazywania informacji.
-
Inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.
-
Odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność i obowiązkowość, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
-
Preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej.
III. Zakres podstawowych czynności
-
Wydawanie wniosków oraz udzielanie informacji w celu uzyskania kompletnej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku.
-
Przyjmowanie wniosków i ustalenie prawa do:
-
świadczeń rodzinnych,
-
świadczeń wychowawczych,
-
funduszu alimentacyjnego.
-
-
Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji w sprawach ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.
-
Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz wszelkich innych pism w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.
-
Prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
-
Ustalanie harmonogramów i warunków wypłat świadczeń, w tym tworzenie list wypłat.
-
Terminowe przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań z realizacji świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego, w tym także w wersji elektronicznej.
-
Analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.
-
Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe.
-
Współpraca z innymi ośrodkami pomocy społecznej, komornikami, sądami, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych.
-
Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.
-
Prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej w sekcji świadczeń.
-
Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.
-
Bieżąca aktualizacja wiedzy, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy.
-
Wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań.
IV. Informacje o warunkach pracy na stanowisku
-
Pełny etat.
-
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zwiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
-
Praca administracyjno-biurowa.
-
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
-
Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów, fax).
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty
-
CV.
-
List motywacyjny.
-
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( załącznik do niniejszego ogłoszenia).
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenie i kwalifikacje.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy ( świadectwa, zaświadczenia).
-
Ewentualne referencje z dotychczasowych miejsc pracy.
-
Oświadczenie:
-
o niekaralności,
-
o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2015 r., poz. 2135 ze zm.),
-
że w przypadku wyboru oferty kandydata nie będzie on pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków o wymiarze jednego etatu.
-
Aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora ds. świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.
-
W przypadku zawarcia umowy kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów ww. dokumentów.
VII. Miejsce i termin składania dokumentów
Wymagane dokumenty, uporządkowane w sposób chronologiczny należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzanowie 92A , (pokój nr 4), lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem na kopercie: „ Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego”
w terminie do 17 marca 2016r., do godz. 15.00 ( decyduje data wpływu do Ośrodka).
Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Rekrutacja
-
Rekrutacja na ww. stanowisko będzie przebiegać w dwóch etapach.
-
Etap I nastąpi w dniu 18 marca 2016 r. i obejmuje weryfikację przez dokumentów aplikacyjnych pod względem wymagań formalnych i dopuszczenia do drugiego etapu.
-
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu postępowania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Urzędu Gminy, jak również tablicy ogłoszeń siedziby Ośrodka.
-
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują się do I etapu naboru jak i nie przejdą II etapu będą zniszczone.
-
Informacje związane z naborem udzielane będą w dniach i godzinach pracy Ośrodkapod numerem telefonu 48 613 63 62 w. 27
Radzanów, 2 marca 2016 r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzanowie
Katarzyna Reczko
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze
Kwestionariusz osobowy miejsce na fotografię |
1. Imię (imiona) i nazwisko ......................................................................... a) nazwisko rodowe......................................................................................................... b) imiona rodziców........................................................ ............................................ c) nazwisko rodowe matki .................................................................................................
|
||||
2. Data i miejsce urodzenia |
3. Obywatelstwo |
||||
4. Numer ewidencyjny (PESEL) |
5. Numer identyfikacji podatkowej (NIP)* |
||||
6. Miejsce zameldowania................................................................................................................................................... (dokładny adres) ....................................................................................................................................................................................... (adres do korespondencji) (telefon) (e-mail) |
|||||
7. Wykształcenie .............................................................................................................................................................. - nazwa szkoły i rok ukończenia .................................................................................................................................... |
|||||
Zawód |
Specjalność |
Stopień |
Tytuł zawodowy - naukowy |
||
8. Wykształcenie uzupełniające, podać datę ukończenia lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania |
|||||
kursy |
studia podyplomowe |
||||
9. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (i okresy pobierania zasiłku dla bezrobotnych) |
|||||
okres |
Nazwa i adres pracodawcy |
Stanowisko |
|||
od |
do |
||||
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2011-02-14 14:59:19
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-03-16 13:06:21
- Liczba odsłon: 2410
- Historia dokumentu: