RKK.271.2.2019.D
Radzanów, dn. 01.04.2019 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę oprogramowania
biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do
prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach
projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu
Gminy Radzanów”
Ogłoszonego w dniu 21.03.2019r. na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy Radzanów, oraz na stronie internetowej www.ugradzanow.bip.org.pl i
Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie: https:bzp.uzp.gov.pl (numer
ogłoszenia: 508238-N-2019, oraz zmiana ogłoszenia nr 540058067-N-2019 z dnia
26.03.2019).
Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018r.
poz.1986) zamieszczamy odpowiedź jaka została udzielona w związku przesłanymi
przez Wykonawcę zapytaniami dotyczącymi SIWZ w/w przetragu;
Pytanie 1
proszę o
wyjaśnienie poniższej kwestii, dotyczy części III:
Zamawiający
wskazał, że wymaga dostarczenia zestawów zaopatrzonych w dodatkowe wyposażenie.
Proszę o informację czy dodatkowe wyposażenie ma być dołączone do każdego
robota? Ile sumarycznie Zamawiający wymaga akumulatorów (w SIWZ jest mowa o 20
kpl), ładowarek, mat i zestawów dodatkowych?
Wyjaśnienie dotyczące dodatkowego wyposażenia
opisanego w części III SIWZ:
Ilości
sumaryczne dodatkowego wyposażenia do zestawów robotów dla klas I-III:
L.p. |
Nazwa
wyposażenia |
Liczba
sztuk |
Liczba
sztuk ogółem |
||
PSP Bukówno |
PSP Czarnocin |
PSP Rogolin |
|||
1. |
Mata edukacyjna 210x150 cm |
1 |
1 |
1 |
3 |
2. |
Zderzak do robota |
8 |
8 |
8 |
24 |
3. |
Zestaw scenariuszy zajęć |
1 |
1 |
1 |
3 |
4. |
Zestaw sześcionożny |
2 |
2 |
2 |
6 |
5. |
Akumulator AA 2000mAh (4pak) |
8 |
8 |
8 |
24 kpl |
6. |
Ładowarka 16 kanałowa |
1 |
1 |
1 |
3 |
Ilości
sumaryczne dodatkowego wyposażenia do zestawów robotów dla klas IV-VIII:
L.p. |
Nazwa
wyposażenia |
Liczba
sztuk |
Liczba
sztuk ogółem |
||
PSP Bukówno |
PSP Czarnocin |
PSP Rogolin |
|||
1. |
Mata edukacyjna 210x150 cm |
1 |
1 |
1 |
3 |
2. |
Zestaw scenariuszy zajęć |
1 |
1 |
1 |
3 |
3. |
Akumulator AA 2000mAh (4pak) |
12 |
12 |
12 |
36 kpl |
4. |
Ładowarka 16 kanałowa |
2 |
2 |
2 |
6 |
5. |
Zestaw serwo do robotów |
2 |
2 |
2 |
6 |
6. |
Zestaw elementów mocujących |
2 |
2 |
2 |
6 |
7. |
Zestaw czujników dodatkowych |
2 |
2 |
2 |
6 |
Zaktualizowany Załącznik nr 3 do SIWZ
CZĘŚĆ III - zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki
programowania w klasach I – III, zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach IV – VIII.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa
24 szt. zestawów robotów dla klas I-III
oraz 24 zestawów robotów dla klas IV-VIII. Wszystkie zestawy robotów
muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w
szkołach i placówkach oświatowych.
Minimalne parametry zestawów robotów:
Lp. |
Nazwa
artykułu |
Wymagane
minimalne parametry techniczne |
Liczba
zestawów |
1 |
Robot dla klas I-III |
Zestaw dla
początkujących, przeznaczony do nauki programowania na etapie szkoły
podstawowej. Współpracuje z graficznymi i tekstowymi językami programowania
oraz aplikacjami na urządzenia mobilne. Przy użyciu dołączonych akcesoriów
zestaw umożliwia budowę robota, realizującego funkcje: poruszania się po
płaskich powierzchniach, śledzenia linii i wykrywania kontrastowych elementów
na podłożu, wykrywania przeszkód i pomiaru odległości do nich, reakcji na
światło i dotyk, sygnalizacji akustycznej i optycznej, prezentacji danych na
wyświetlaczu robota, sterowania z pilota, komunikacji z innymi robotami,
programowania w trybie bezprzewodowego połączenia z PC oraz ładowania
programu do pamięci robota i jego pracę autonomiczną. Programowanie
graficzne: Graficzne środowisko zgodne ze Scratch na PC, Graficzna aplikacja
na urządzenia mobilne . Programowanie
tekstowe: Tekstowe środowisko zgodne z Arduino na PC Sterownik:
kompatybilny z Arduino Czujniki i
moduły: ü Czujnik odległości o zakresie min. 400cm x 1 ü Wyświetlacz LED o rozdzielczości min. 8x16
px min.1 ü Podwójny czujnik linii min. 1 ü Czujnik światła min. 1 ü Moduł komunikacji bezprzewodowej Bluetooth
min. 1 ü Odbiornik podczerwieni min. 1 ü Nadajnik podczerwieni min. 1 ü Przycisk programowalny min.1 ü Silniki napędowe min. 2 ü Głośnik min. 1 ü Dioda LED RGB min. 2 Porty we/wy
umożliwiające podłączanie zewnętrznych czujników i modułów: Uniwersalne RJ25
x 4, USB x 1 Pozostałe
wyposażenie: Kabel USB min.1, Pilot min. 1, Śrubokręt min. 1 Elementy
konstrukcyjne: Metalowe, łączone śrubami przy użyciu narzędzi dołączonych
do zestawu Zasilanie:
Akumulatory AA i ładowarka zewnętrzna Liczba
elementów w zestawie: Min. 60 Powyższe
zestawy zaopatrzone w dodatkowe wyposażenie, m.in.: |
24
|
|
|
Mata edukacyjna min. 210x150cm |
3 szt |
Zestaw scenariuszy zajęć z robotami (min. 20
scenariuszy) |
3 szt |
||
Zderzak do robota |
24 szt |
||
Zestaw sześcionożny |
6 szt |
||
Akumulatory AA 2000mAh (4pak) |
24 kpl |
||
Ładowarka AA 16 kanałowa |
3 szt |
||
2 |
Robot dla klas IV-VIII |
Zestaw dla
średnio zaawansowanych, przeznaczony dla do nauki programowania na etapie
szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. Współpracuje z graficznymi i
tekstowymi językami programowania oraz aplikacjami na urządzenia mobilne.
Przy użyciu dołączonych akcesoriów zestaw umożliwia budowę co najmniej 3
rożnych konstrukcji robotów kołowych i gąsienicowych, realizujących
funkcje: poruszania się po płaskich powierzchniach i pokonywania
umiarkowanych wzniesień, śledzenia linii i wykrywania kontrastowych elementów
na podłożu, wykrywania przeszkód i pomiaru odległości do nich, reakcji
na światło i dźwięk, pomiaru temperatury otoczenia, sygnalizacji
akustycznej i optycznej, precyzyjnego pokonywania założonej trasy z
wykorzystaniem czujników położenia, reakcji na pochylanie, pomiaru
przejechanego dystansu, programowania w trybie bezprzewodowego połączenia z
PC oraz ładowania programu do pamięci robota i jego pracę autonomiczną. Programowanie
graficzne: Graficzne środowisko zgodne ze Scratch na PC, Graficzna aplikacja
na urządzenia mobilne Programowanie
tekstowe: Tekstowe środowisko zgodne z Arduino na PC Sterownik:
Kompatybilny z Arduino Czujniki: ü Czujnik odległości o zakresie min. 400cm x 1 ü Podwójny czujnik linii min. 1 ü Czujnik światła min. 2 ü Moduł komunikacji bezprzewodowej Bluetooth
min. 1 ü Czujnik żyroskopowy min.1 ü Czujnik temperatury min.1 ü Silniki napędowe z czujnikiem obrotu
(enkoderem) min. 2 ü Głośnik min. 1 ü Dioda LED RGB min. 12 Porty we/wy
umożliwiające podłączanie zewnętrznych czujników i modułów: Uniwersalne RJ25
min. 6, do silników dodatkowych min. 4, USB x 1 Pozostałe
wyposażenie: Kabel USB x 1, Śrubokręt x 1, Klucz płaski x 1 Elementy
konstrukcyjne: Metalowe, łączone śrubami przy użyciu narzędzi dołączonych
do zestawu Zasilanie:
Akumulatory AA Komunikacja:
Bluetooth, USB Liczba
elementów w zestawie: min. 100 Dedykowany adapter bluetooth do wszystkich robotów Powyższe
zestawy zaopatrzone w dodatkowe wyposażenie, m.in.: |
24
|
|
|
Akumulatory AA 2000mAh (4pak) |
36 kpl |
Ładowarka AA 16 kanałowa |
6 szt |
||
Zestaw serwo do robotów |
6 szt |
||
Zestaw elementów mocujących |
6 szt |
||
Zestaw czujników dodatkowych |
6 szt |
||
Mata edukacyjna min. 210x150cm |
3 szt |
||
Zestaw scenariuszy zajęć z robotami (min. 20
scenariuszy) |
3 szt |
2. Lokalizacja Projektu
Realizacja projektu będzie umiejscowiona w trzech
szkołach dla których Gmina Radzanów jest organem prowadzącym tj.
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Bukównie, Bukówno 1, 26-807 Radzanów
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Czarnocinie, Czarnocin 58, 26-807 Radzanów
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Rogolinie, Rogolin 4A, 26-807 Radzanów
3.
Wykaz zadań do wykonania
1) Dostawa fabrycznie
nowych zestawów robotów dla klas I-III
o parametrach technicznych
opisanych w pkt 1. według następującego podziału:
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Bukównie – 8 szt.
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Czarnocinie – 8 szt.
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Rogolinie – 8 szt.
2) Dostawa fabrycznie
nowych zestawów robotów dla klas IV-VIII
o parametrach technicznych
opisanych w pkt 2. według następującego podziału:
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Bukównie – 8 szt.
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Czarnocinie – 8 szt.
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Rogolinie – 8 szt.
3) Dostawa dodatkowego
wyposażenia do zestawów robotów dla klas I-III do poszczególnych szkoły:
L.p. |
Nazwa wyposażenia |
Liczba sztuk |
Liczba sztuk ogółem |
||
PSP Bukówno |
PSP Czarnocin |
PSP Rogolin |
|||
1. |
Mata
edukacyjna min. 210x150 cm |
1 |
1 |
1 |
3 |
2. |
Zderzak
do robota |
8 |
8 |
8 |
24 |
3. |
Zestaw
scenariuszy zajęć |
1 |
1 |
1 |
3 |
4. |
Zestaw
sześcionożny |
2 |
2 |
2 |
6 |
5. |
Akumulator
AA 2000mAh (4pak) |
8 |
8 |
8 |
24 kpl |
6. |
Ładowarka
16 kanałowa |
1 |
1 |
1 |
3 |
4) Dostawa dodatkowego
wyposażenia do zestawów robotów dla klas IV-VIII do poszczególnych szkoły:
L.p. |
Nazwa wyposażenia |
Liczba sztuk |
Liczba sztuk ogółem |
||
PSP Bukówno |
PSP Czarnocin |
PSP Rogolin |
|||
1. |
Mata
edukacyjna min. 210x150 cm |
1 |
1 |
1 |
3 |
2. |
Zestaw
scenariuszy zajęć |
1 |
1 |
1 |
3 |
3. |
Akumulator
AA 2000mAh (4pak) |
12 |
12 |
12 |
36 kpl |
4. |
Ładowarka
16 kanałowa |
2 |
2 |
2 |
6 |
5. |
Zestaw
serwo do robotów |
2 |
2 |
2 |
6 |
6. |
Zestaw
elementów mocujących |
2 |
2 |
2 |
6 |
7. |
Zestaw
czujników dodatkowych |
2 |
2 |
2 |
6 |
Wykonawcy
Radzanów 26.03.2019 r.
RKK.271.2.2019.D
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na: „zakup i dostawa, oprogramowania
biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do
prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z
terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji
kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”.
Niniejszym informuję, że Zamawiający działając na podstawie
art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1986),
dalej „ustawą Pzp” dokonuje następującej modyfikacji treści SIWZ:
zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert:
nowy termin składania ofert to: 04 kwietnia 2019 r. do godz. 9.00
nowy termin otwarcia ofert to 04 kwietnia 2019 r. godz. 9.15
Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.
Wójt Gminy Radzanów
Sławomir Kruśliński
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 21/03/2019
Adres strony internetowej (url): www.ugradzanow.bip.org.pl
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert 2019-04-02 godzina 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert 2019-04-04 godzina 09:00
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
„Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu” Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży” Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)”Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugradzanow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugradzanow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów 92a, pok. nr 17 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa, oprogramowania biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”.
Numer referencyjny: RKK.271.2.2019 D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, oprogramowania biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych i kół zainteresowań, szaf mobilnych do przechowywania laptopów, oprogramowania biurowego – pakiet biurowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1A, nr 1B, nr 1C do SIWZ. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów szkolnych (m. in. długopisy, ołówki, pendrive, papier, markery, gąbki do tablic, plastelina, mazaki itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach I – III, zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach IV – VIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje dodatkowe dla zamówienia: 1. W terminie określonym w umowie Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: a) Publicznej Szkoły Podstawowej w Bukównie, Bukówno 1, 26-807 Radzanów b) Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnocinie, Czarnocin 58, 26-807 Radzanów c) Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie, Rogolin 4 A, 26-807 Radzanów
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30190000-7 |
48000000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 25
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
25 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Artykuły szkolne. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2019-03-21 13:24:45
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:59:51
- Liczba odsłon: 1278
- Historia dokumentu: