Wersja archiwalna 2023-03-09 12:59:51


 

RKK.271.2.2019.D                                                                         Radzanów, dn. 01.04.2019 r.

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę oprogramowania biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”

Ogłoszonego w dniu 21.03.2019r. na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Radzanów, oraz na stronie internetowej www.ugradzanow.bip.org.pl i Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie: https:bzp.uzp.gov.pl (numer ogłoszenia: 508238-N-2019, oraz zmiana ogłoszenia nr 540058067-N-2019 z dnia 26.03.2019).

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz.1986) zamieszczamy odpowiedź jaka została udzielona w związku przesłanymi przez Wykonawcę zapytaniami dotyczącymi SIWZ w/w przetragu;

Pytanie 1

proszę o wyjaśnienie poniższej kwestii, dotyczy części III:

Zamawiający wskazał, że wymaga dostarczenia zestawów zaopatrzonych w dodatkowe wyposażenie. Proszę o informację czy dodatkowe wyposażenie ma być dołączone do każdego robota? Ile sumarycznie Zamawiający wymaga akumulatorów (w SIWZ jest mowa o 20 kpl), ładowarek, mat i zestawów dodatkowych?

 

 

Wyjaśnienie dotyczące dodatkowego wyposażenia opisanego w części III SIWZ:

Ilości sumaryczne dodatkowego wyposażenia do zestawów robotów dla klas I-III:

L.p.

Nazwa wyposażenia

Liczba sztuk

Liczba sztuk ogółem

PSP Bukówno

PSP Czarnocin

PSP Rogolin

1.

Mata edukacyjna 210x150 cm

1

1

1

3

2.

Zderzak do robota

8

8

8

24

3.

Zestaw scenariuszy zajęć

1

1

1

3

4.

Zestaw sześcionożny

2

2

2

6

5.

Akumulator AA 2000mAh (4pak)

8

8

8

24 kpl

6.

Ładowarka 16 kanałowa

1

1

1

3

 

 

Ilości sumaryczne dodatkowego wyposażenia do zestawów robotów dla klas IV-VIII:

L.p.

Nazwa wyposażenia

Liczba sztuk

Liczba sztuk ogółem

PSP Bukówno

PSP Czarnocin

PSP Rogolin

1.

Mata edukacyjna 210x150 cm

1

1

1

3

2.

Zestaw scenariuszy zajęć

1

1

1

3

3.

Akumulator AA 2000mAh (4pak)

12

12

12

36 kpl

4.

Ładowarka 16 kanałowa

2

2

2

6

5.

Zestaw serwo do robotów

2

2

2

6

6.

Zestaw elementów mocujących

2

2

2

6

7.

Zestaw czujników dodatkowych

2

2

2

6

 

 

­­


Zaktualizowany Załącznik nr 3 do SIWZ

 

CZĘŚĆ III - zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach I – III, zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach IV – VIII.

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.  Określenie przedmiotu  zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 24 szt. zestawów robotów dla klas I-III oraz 24 zestawów robotów dla klas IV-VIII. Wszystkie zestawy robotów muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.

Minimalne parametry zestawów robotów:

Lp.

Nazwa artykułu

Wymagane minimalne parametry techniczne

Liczba zestawów

1

Robot dla klas I-III

Zestaw dla początkujących, przeznaczony do nauki programowania na etapie szkoły podstawowej. Współpracuje z graficznymi i tekstowymi językami programowania oraz aplikacjami na urządzenia mobilne. Przy użyciu dołączonych akcesoriów zestaw umożliwia budowę robota, realizującego funkcje: poruszania się po płaskich powierzchniach, śledzenia linii i wykrywania kontrastowych elementów na podłożu, wykrywania przeszkód i pomiaru odległości do nich, reakcji na światło i dotyk, sygnalizacji akustycznej i optycznej, prezentacji danych na wyświetlaczu robota, sterowania z pilota, komunikacji z innymi robotami, programowania w trybie bezprzewodowego połączenia z PC oraz ładowania programu do pamięci robota i jego pracę autonomiczną.

Programowanie graficzne: Graficzne środowisko zgodne ze Scratch na PC, Graficzna aplikacja na urządzenia mobilne .

Programowanie tekstowe: Tekstowe środowisko zgodne z Arduino na PC

Sterownik: kompatybilny z Arduino

Czujniki i moduły:

ü  Czujnik odległości o zakresie min. 400cm x 1

ü  Wyświetlacz LED o rozdzielczości min. 8x16 px min.1

ü  Podwójny czujnik linii min. 1

ü  Czujnik światła min. 1

ü  Moduł komunikacji bezprzewodowej Bluetooth min. 1

ü  Odbiornik podczerwieni min. 1

ü  Nadajnik podczerwieni min. 1

ü  Przycisk programowalny min.1

ü  Silniki napędowe min. 2

ü  Głośnik min. 1

ü  Dioda LED RGB min. 2

Porty we/wy umożliwiające podłączanie zewnętrznych czujników i modułów: Uniwersalne RJ25 x 4, USB x 1

Pozostałe wyposażenie: Kabel USB min.1, Pilot min. 1, Śrubokręt min. 1

Elementy konstrukcyjne: Metalowe, łączone śrubami przy użyciu narzędzi dołączonych do zestawu

Zasilanie: Akumulatory AA i ładowarka zewnętrzna

Liczba elementów w zestawie: Min. 60

Powyższe zestawy zaopatrzone w dodatkowe wyposażenie, m.in.:

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mata edukacyjna min. 210x150cm 

3 szt

Zestaw scenariuszy zajęć z robotami (min. 20 scenariuszy)

3 szt

Zderzak do robota

24 szt

Zestaw sześcionożny

6 szt

Akumulatory AA 2000mAh (4pak)

24 kpl

Ładowarka AA 16 kanałowa

3 szt

2

Robot dla klas IV-VIII

Zestaw dla średnio zaawansowanych, przeznaczony dla do nauki programowania na etapie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. Współpracuje z graficznymi i tekstowymi językami programowania oraz aplikacjami na urządzenia mobilne. Przy użyciu dołączonych akcesoriów zestaw umożliwia budowę co najmniej 3 rożnych konstrukcji robotów kołowych i gąsienicowych, realizujących funkcje: poruszania się po płaskich powierzchniach i pokonywania umiarkowanych wzniesień, śledzenia linii i wykrywania kontrastowych elementów na podłożu, wykrywania przeszkód i pomiaru odległości do nich, reakcji na światło i dźwięk, pomiaru temperatury otoczenia, sygnalizacji akustycznej i optycznej, precyzyjnego pokonywania założonej trasy z wykorzystaniem czujników położenia, reakcji na pochylanie, pomiaru przejechanego dystansu, programowania w trybie bezprzewodowego połączenia z PC oraz ładowania programu do pamięci robota i jego pracę autonomiczną.

Programowanie graficzne: Graficzne środowisko zgodne ze Scratch na PC, Graficzna aplikacja na urządzenia mobilne

Programowanie tekstowe: Tekstowe środowisko zgodne z Arduino na PC

Sterownik: Kompatybilny z Arduino

Czujniki:

ü  Czujnik odległości o zakresie min. 400cm x 1

ü  Podwójny czujnik linii min. 1

ü  Czujnik światła min. 2

ü  Moduł komunikacji bezprzewodowej Bluetooth min. 1

ü  Czujnik żyroskopowy min.1

ü  Czujnik temperatury min.1

ü  Silniki napędowe z czujnikiem obrotu (enkoderem) min. 2

ü  Głośnik min. 1

ü  Dioda LED RGB min. 12

Porty we/wy umożliwiające podłączanie zewnętrznych czujników i modułów: Uniwersalne RJ25 min. 6, do silników dodatkowych min. 4, USB x 1

Pozostałe wyposażenie: Kabel USB x 1, Śrubokręt x 1, Klucz płaski x 1

Elementy konstrukcyjne: Metalowe, łączone śrubami przy użyciu narzędzi dołączonych do zestawu

Zasilanie: Akumulatory AA

Komunikacja: Bluetooth, USB

Liczba elementów w zestawie: min. 100

Dedykowany adapter bluetooth do wszystkich robotów

Powyższe zestawy zaopatrzone w dodatkowe wyposażenie, m.in.:

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akumulatory AA 2000mAh  (4pak)

36 kpl

Ładowarka AA 16 kanałowa

6 szt

Zestaw serwo do robotów

6 szt

Zestaw elementów mocujących

6 szt

Zestaw czujników dodatkowych

6 szt

Mata edukacyjna min. 210x150cm 

3 szt

Zestaw scenariuszy zajęć z robotami (min. 20 scenariuszy)

3 szt

2. Lokalizacja Projektu

Realizacja  projektu będzie umiejscowiona w trzech szkołach dla których Gmina Radzanów jest organem prowadzącym tj.

Publiczna Szkoła Podstawowa w Bukównie, Bukówno 1, 26-807 Radzanów

Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnocinie, Czarnocin 58, 26-807 Radzanów

Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogolinie, Rogolin 4A, 26-807 Radzanów

 

3. Wykaz zadań do wykonania

1) Dostawa fabrycznie nowych zestawów robotów dla klas I-III  o  parametrach technicznych opisanych w pkt 1. według następującego podziału:

Publiczna Szkoła Podstawowa w Bukównie – 8 szt.

Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnocinie – 8 szt.

Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogolinie – 8 szt.

 

2) Dostawa fabrycznie nowych zestawów robotów dla klas IV-VIII  o  parametrach technicznych opisanych w pkt 2. według następującego podziału:

Publiczna Szkoła Podstawowa w Bukównie – 8 szt.

Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnocinie – 8 szt.

Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogolinie – 8 szt.

 

3) Dostawa dodatkowego wyposażenia do zestawów robotów dla klas I-III do poszczególnych szkoły:

L.p.

Nazwa wyposażenia

Liczba sztuk

Liczba sztuk ogółem

PSP Bukówno

PSP Czarnocin

PSP Rogolin

1.

Mata edukacyjna min. 210x150 cm

1

1

1

3

2.

Zderzak do robota

8

8

8

24

3.

Zestaw scenariuszy zajęć

1

1

1

3

4.

Zestaw sześcionożny

2

2

2

6

5.

Akumulator AA 2000mAh (4pak)

8

8

8

24 kpl

6.

Ładowarka 16 kanałowa

1

1

1

3

 

4) Dostawa dodatkowego wyposażenia do zestawów robotów dla klas IV-VIII do poszczególnych szkoły:

L.p.

Nazwa wyposażenia

Liczba sztuk

Liczba sztuk ogółem

PSP Bukówno

PSP Czarnocin

PSP Rogolin

1.

Mata edukacyjna min. 210x150 cm

1

1

1

3

2.

Zestaw scenariuszy zajęć

1

1

1

3

3.

Akumulator AA 2000mAh (4pak)

12

12

12

36 kpl

4.

Ładowarka 16 kanałowa

2

2

2

6

5.

Zestaw serwo do robotów

2

2

2

6

6.

Zestaw elementów mocujących

2

2

2

6

7.

Zestaw czujników dodatkowych

2

2

2

6

 

 

 

Wykonawcy

 

Radzanów 26.03.2019 r. 

RKK.271.2.2019.D

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „zakup i dostawa, oprogramowania biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”.  

Niniejszym informuję, że Zamawiający działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1986), dalej „ustawą Pzp” dokonuje następującej modyfikacji treści SIWZ:

zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert:

nowy termin składania ofert to: 04 kwietnia 2019 r. do godz. 9.00

nowy termin otwarcia ofert to 04 kwietnia 2019 r. godz. 9.15

Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.

 

 

                                                         Wójt Gminy Radzanów

                                                         Sławomir Kruśliński



Ogłoszenie nr 540058067-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.
Radzanów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 528238-N-2019 
Data: 21/03/2019 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Radzanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 53738400000000, ul. Radzanów  , 26-807  Radzanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 136 362, e-mail bip@radzanow.pl, faks 048 6136362 wew. 28. 
Adres strony internetowej (url): www.ugradzanow.bip.org.pl 
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: 
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: IV. 
Punkt: 6.2 
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert 2019-04-02 godzina 09:00 
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert 2019-04-04 godzina 09:00 



Ogłoszenie nr 528238-N-2019 z dnia 2019-03-21 r. 


Urząd Gminy w RadzanowieZakup i dostawa, oprogramowania biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”. 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
Tak

Nazwa projektu lub programu 
„Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu” Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży” Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)”Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Radzanowie, krajowy numer identyfikacyjny 53738400000000, ul. Radzanów  26-807  Radzanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 136 362, e-mail bip@radzanow.pl, faks 048 6136362 wew. 28
Adres strony internetowej (URL): www.ugradzanow.bip.org.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak 
www.ugradzanow.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie
Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 

Adres: 
Urząd Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów 92a, pok. nr 17 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa, oprogramowania biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”. 
Numer referencyjny: RKK.271.2.2019 D 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, oprogramowania biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych i kół zainteresowań, szaf mobilnych do przechowywania laptopów, oprogramowania biurowego – pakiet biurowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1A, nr 1B, nr 1C do SIWZ. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów szkolnych (m. in. długopisy, ołówki, pendrive, papier, markery, gąbki do tablic, plastelina, mazaki itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach I – III, zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach IV – VIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje dodatkowe dla zamówienia: 1. W terminie określonym w umowie Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: a) Publicznej Szkoły Podstawowej w Bukównie, Bukówno 1, 26-807 Radzanów b) Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnocinie, Czarnocin 58, 26-807 Radzanów c) Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie, Rogolin 4 A, 26-807 Radzanów 

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6 
Dodatkowe kody CPV: 
Kod CPV
30190000-7
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 25 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - na druku, który zostanie udostępniony na stronie internetowej przez Zamawiającego z chwilą zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie 
Informacja na temat wadium 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Nie 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2019-04-02, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
Język polski. 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:1Nazwa:Pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych i kół zainteresowań, szaf mobilnych do przechowywania laptopów, oprogramowania biurowego – pakiet biurowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1A, nr 1B, nr 1C do SIWZ. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:2Nazwa:Artykuły szkolne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów szkolnych (m. in. długopisy, ołówki, pendrive, papier, markery, gąbki do tablic, plastelina, mazaki itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:3Nazwa:Zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach I – III, zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach IV – VIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

ZAŁĄCZNIKI  do pobrania
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1600384]

przewiń do góry